Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser81453

Guest
Het is ook normaal dat spelers die 10 jaar dit spel spelen, beter zijn dan de nieuwe spelers. Het spelen met meerdere spelers op een acc wordt ook vooral gedaan door de spelers die al langer dit spel spelen. Hoe komt dit? Omdat andere accs ook met meer dan 1 speler spelen. Wanneer een nieuwe speler een paar werelden speelt, zal hij ook de contacten hebben om op een acc te komen met meerdere spelers of een team rond zich te bouwen.

Het spelen met meerdere spelers op een acc is een element dat je kan gebruiken om je acc actiever te houden. Dit kan je vergelijken met bijvoorbeeld het gebruik van mb’s/du’s, premade’s, ... Als beginnende speler ken je deze tacktieken nog niet, als je het spel lang genoeg speelt wel.

Vergelijk het bijvoorbeeld met een voetballer die op 6 jarige leeftijd de bal maximum 3x kan hoog houden. Op 16 jarige leeftijd trapt die 3x na elkaar tegen de deklat in de crossbarchallenge.

De reden begrijp ik heel goed, ik denk alleen dat dit (en de ander genoemde zaken) de reden is dat TW terug loopt. En zoals Niels zegt dat hij met 10 man op een account speelt, zijn ook weer 10 accounts - zonde.

Opnieuw moeten beginnen op een wereld is een slag, ik zie bijna niemand opnieuw beginnen (eenmaal dood is dood). En dat begrijp ik heel goed gezien de huidige staat, voor velen geen beginnen aan. Ik denk dat als je hier begint en accounts om je heen ziet boosten dmv PP, moraalbrekers je het hier snel gezien hebt. En nu komen we bij het belangrijkste punt; als je dan dus ook moraal wilt afschaffen, waar voor gepleit word, het gedaan is met (de spelbalans én) TW. En nogmaals; ik zag van de week een enquête/forum voorbij komen die een hoop van deze zaken onderschrijft.
 
Reactiescore
489
Er beginnen weinig spelers opnieuw omdat de werelden net kleiner zijn en je een te grote achterstand hebt. Vroeger kwam je in de rim terecht als je herstarte, nu niet meer omdat er geen ‘rim’ meer is
 

DeletedUser81453

Guest
Er beginnen weinig spelers opnieuw omdat de werelden net kleiner zijn en je een te grote achterstand hebt. Vroeger kwam je in de rim terecht als je herstarte, nu niet meer omdat er geen ‘rim’ meer is

Omdat er in het algemeen minder spelers zijn, er een gigantische terugloop is (geweest) door de ontwikkelingen en de wereld hierdoor logischerwijs kleiner is.
 
Reactiescore
1.478
@k1sho de stemming van het kata-topic verbaasd mij niet. Op het AF zijn de ervaren moraalridders tegen kata's, omdat ze weten hoe zinloos, demotiverend en vermoeiend dat een wereld maakt. Mensen die dat niet weten, stemmen wellicht op voor of boeie ruurd.
 
Reactiescore
1.367
En zoals Niels zegt dat hij met 10 man op een account speelt, zijn ook weer 10 accounts - zonde.

Naahhh, als ik niet bij de 10 man van Johnny kon speelde ik niet, zelfde voor de meesten op t account
 

DeletedUser81453

Guest
@k1sho de stemming van het kata-topic verbaasd mij niet. Op het AF zijn de ervaren moraalridders tegen kata's, omdat ze weten hoe zinloos, demotiverend en vermoeiend dat een wereld maakt. Mensen die dat niet weten, stemmen wellicht op voor of boeie ruurd.

De enquête en het bijbehorende topic waar ik naar refereerde hebben niets met de kata-afspraken te maken. Dit was berichtgeving welke afgelopen week naar iedere speler is rondgestuurd, moet terug te vinden zijn in je berichtenbox maar lijkt de vaste garde weinig te interesseren.

Naahhh, als ik niet bij de 10 man van Johnny kon speelde ik niet, zelfde voor de meesten op t account

Snap ik en dat mag, dit is helaas onderdeel van het hedendaagse TW. Iets waar solo spelers logischerwijs niet tegen opgewassen zijn.

Als ik alles samenvat en het goed begrijp moet het spelletje eigenlijk niet te veel tijd kosten en vooral niet te moeilijk zijn of teveel weerstand veroorzaken.
 
Reactiescore
1.478
De enquête en het bijbehorende topic waar ik naar refereerde hebben niets met de kata-afspraken te maken. Dit was berichtgeving welke afgelopen week naar iedere speler is rondgestuurd, moet terug te vinden zijn in je berichtenbox maar lijkt de vaste garde weinig te interesseren.



Snap ik en dat mag, dit is helaas onderdeel van het hedendaagse TW. Iets waar solo spelers logischerwijs niet tegen opgewassen zijn.
Moet ik nu echt gaan loggen om te kijken welke stemming je bedoeld?
 
Reactiescore
1.367
Snap ik en dat mag, dit is helaas onderdeel van het hedendaagse TW. Iets waar solo spelers logischerwijs niet tegen opgewassen zijn.
Hedendaags? 10 jaar terug heb ik al met 3-4-5 man teams gespeeld.

En solo kun je er ook wel komen maar dan kost het veel tijd.
 

DeletedUser81453

Guest
Moet ik nu echt gaan loggen om te kijken welke stemming je bedoeld?

Je moet helemaal niks maar je mengt je plots in iets zonder dat je weet waar je over praat.

Ik voel, zeker na dit bericht, niet de behoefte om jou uit te leggen welke dit dus wel is.

Hedendaags? 10 jaar terug heb ik al met 3-4-5 man teams gespeeld.

En solo kun je er ook wel komen maar dan kost het veel tijd.

Kennelijk is dat nu uitgegroeid tot 10 man en misschien over een paar jaar wederom een verdubbeling. Wat mij betreft een slechte ontwikkeling.

Ik heb eerder begrepen dat dit destijds in een aantal gevallen inderdaad ook het geval was. Ik had hier eerder ook al op gereageerd en ga ik niet weer doen.
 
Reactiescore
967
Echt bijna geen accs spelen met 10 man, en als ze met 10 man spelen zijn het meestal 7 spelers als mascotte en dragen 3 spelers het account. Het is lastig om je met 10 man betrokken en verantwoordelijk te voelen, daarom zijn teams van 3-4 ook beter IMO.
 

DeletedUser79704

Guest
Hedendaags? 10 jaar terug heb ik al met 3-4-5 man teams gespeeld.

En solo kun je er ook wel komen maar dan kost het veel tijd.

Nou dat was vroeger toch ook wel eerder een uitzondering om meer dan 2 speler op een account te hebben. Meeste waren toch wel solo of 2 per, maar dan kan ik enkel spreken over de werelden die ik gespeeld heb
 

DeletedUser74418

Guest
Je moet helemaal niks maar je mengt je plots in iets zonder dat je weet waar je over praat.

Ik voel, zeker na dit bericht, niet de behoefte om jou uit te leggen welke dit dus wel is.



Kennelijk is dat nu uitgegroeid tot 10 man en misschien over een paar jaar wederom een verdubbeling. Wat mij betreft een slechte ontwikkeling.

Ik heb eerder begrepen dat dit destijds in een aantal gevallen inderdaad ook het geval was. Ik had hier eerder ook al op gereageerd en ga ik niet weer doen.

Wie the fuck ben jij eigenlijk? Lol
 
Reactiescore
1.478
Je moet helemaal niks maar je mengt je plots in iets zonder dat je weet waar je over praat.

Ik voel, zeker na dit bericht, niet de behoefte om jou uit te leggen welke dit dus wel is.
De kata discussie is al een tijdje gaande op het AF. Dat ik dacht dat je die stemming bedoelde is dus niet onredelijk, maar het spijt me dat ik de verkeerde conclusie heb getrokken. Aangezien je duidelijk niet wil vertellen welke stelling je dan wel bedoeld, zal ik me inderdaad verder ook niet in jou discussie mengen.
 
Reactiescore
1.367
De kata discussie is al een tijdje gaande op het AF. Dat ik dacht dat je die stemming bedoelde is dus niet onredelijk, maar het spijt me dat ik de verkeerde conclusie heb getrokken. Aangezien je duidelijk niet wil vertellen welke stelling je dan wel bedoeld, zal ik me inderdaad verder ook niet in jou discussie mengen.
Kata afspraken topic op het AF heeft een stemming?
 

DeletedUser81453

Guest
De kata discussie is al een tijdje gaande op het AF. Dat ik dacht dat je die stemming bedoelde is dus niet onredelijk, maar het spijt me dat ik de verkeerde conclusie heb getrokken. Aangezien je duidelijk niet wil vertellen welke stelling je dan wel bedoeld, zal ik me inderdaad verder ook niet in jou discussie mengen.

Aanvaard.

Verder ben ik niet boos hoor maar is het die vooringenomenheid en arrogantie die vrij storend is.

Moet ik nu echt gaan loggen om te kijken welke stemming je bedoeld?

Een alles behalve normale reactie lijkt mij. Ik probeer gewoon wat zaken aan het licht te brengen en mijn oprechte mening te delen, met de beste bedoelingen. Dit doe ik vrij uitgebreid en bij mij is het de gewoonte dat je je een beetje inleest.

Jouw reactie maar ook deze;

Wie the fuck ben jij eigenlijk? Lol

Fucking kut newgen.

getuigen van een rotte community. Het is een select clubje geworden dat hier aan de touwtjes trekt en achter elkaar aan loopt. Daar zou TW vanaf moeten, zou het spel in ieder geval goed doen.
 

DeletedUser81766

Guest
Aanvaard.

Verder ben ik niet boos hoor maar is het die vooringenomenheid en arrogantie die vrij storend is.



Een alles behalve normale reactie lijkt mij. Ik probeer gewoon wat zaken aan het licht te brengen en mijn oprechte mening te delen, met de beste bedoelingen. Dit doe ik vrij uitgebreid en bij mij is het de gewoonte dat je je een beetje inleest.

Jouw reactie maar ook deze;





getuigen van een rotte community. Het is een select clubje geworden dat hier aan de touwtjes trekt en achter elkaar aan loopt. Daar zou TW vanaf moeten, zou het spel in ieder geval goed doen.

Misschien dat ik het heb gemist hoor, indien dat zo is beschouw dit als dan maar als onverstuurd.

Als iedereen zich af vraagt wie jij bent en je continue zo veel aan haalt op jou ervaringen in de vroege werelden van tribalwars, wat is er dan zo ingewikkeld aan om een inleiding van jezelf te geven?

Waar heb je bijvoorbeeld gespeeld en op welke werelden. Het kan mij niet ontgaan dat veel spelers die dezelfde vroege werelden gespeeld hebben zulke tegenstrijdige ervaringen hebben als wat jij hier vermeld.
 
Bovenaan