Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
581
Als je de eerste rapporten zag binnen komen van dat account wist je genoeg.
Er zit niemand te wachten op een vv waar niks in orde staat , bijna geen stacks en waarschijnlijk de helft niet getagd is.
Wat een flauwekul, als een account in puin gegooid is, amper troepen, dik onder vuur, ongetagde aanvallen, spelers runnen en de muren zijn weg. Dan wil ik juist de VV en ga ik die account redden.

Of in ieder geval zoveel mogelijk dorpen.

Zonder uitdagingen, leef je niet echt he...
 
Reactiescore
533
Wat een flauwekul, als een account in puin gegooid is, amper troepen, dik onder vuur, ongetagde aanvallen, spelers runnen en de muren zijn weg. Dan wil ik juist de VV en ga ik die account redden.

Of in ieder geval zoveel mogelijk dorpen.

Zonder uitdagingen, leef je niet echt he...
Zo ben ik ook :)
 
Reactiescore
1.478
Zonder troepen valt er weinig te doen, maar zo erg zal het niet geweest zijn als er om vv gevraagd word ipv dat spelers gewoon weg zijn er ergens vv droppen.
 
Reactiescore
967
Wat mij vooral verbaasd is dat jij aangeeft, dat er blijkbaar geen stacks in stonden. Met de hoeveelheid rim voor stackdef en accounts die geheel veilig liggen, mag je toch hopen dat stammies def sturen... zeker als je de ods nummer zag van tring, toen Pion onder vuur lag. Helaas voor tring heeft Pion niet dezelfde hoeveel def zitten sturen.
 
Reactiescore
300
Wat mij vooral verbaasd is dat jij aangeeft, dat er blijkbaar geen stacks in stonden. Met de hoeveelheid rim voor stackdef en accounts die geheel veilig liggen, mag je toch hopen dat stammies def sturen... zeker als je de ods nummer zag van tring, toen Pion onder vuur lag. Helaas voor tring heeft Pion niet dezelfde hoeveel def zitten sturen.


Stonden wel een aantal dorpen goed stackt bij cops, hebben nog redelijk wat gesloopt...
 
Reactiescore
767
kortom andere verwijten maar als het erop aankomt doe je zelf niks zwak excuus
 
Reactiescore
1.367
post het maar even in top of flop stammen ;)

Eigenschappen
Stamnaam:Erquy
Tag:Tover
Aantal leden:6
Punten van de 10 beste spelers:638.325
Totaal aantal punten:638.325
Puntengemiddelde:106.388

deze stam begint de eerste aanvallen te krijgen van de onderstaande 2 stammen
zal de mb stammen maar achterwege laten voor het overzicht ;)



Eigenschappen
Stamnaam:Perfection.
Tag:Pion.
Aantal leden:8
Punten van de 10 beste spelers:4.613.724
Totaal aantal punten:4.613.724
Puntengemiddelde:576.716

Eigenschappen
Stamnaam:The Conjuring
Tag:Tring
Aantal leden:9
Punten van de 10 beste spelers:3.475.034
Totaal aantal punten:3.475.034
Puntengemiddelde:386.115


ben zeer benieuwd hoe dit uit gaat pakken Pion./Tring 8 mln vs Erquy 638k



ik pak de popcorn er vast bij ;)


groetjes Niels

Ik weet wie er atm aan het winnen is ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Waarom laat INNI, MyRidingDirtyPony zo groot worden? Straks stapt die over en ben je al je safe kwijt.
 
Reactiescore
1.367
Ze willen de Pony gaan temmen denk ik of ze hebben de hoop dat ze dat account kunnen werven.
Hij is ze geleaved dus idk of ze dat lukt. Waarschijnlijk gaan ze eerst de fusies afronden en weer edels fixen...
 

DeletedUser79340

Guest
INNI is naar wat ik kan zien meerdere fusies aan het doen

dus vandaar denk ik dat ze het voor nu rustig gaan houden

zie dat ook veel verschillende spelers front aan het maken zijn met Pony dus denk dat ze me zeker komen halen in de toekomst
maar misschien ook niet en laten we elkaar in vrede ;)

voor nu is de status nog een BG/NAP dan is dat even helder voor iedereen
 
Reactiescore
300
INNI is naar wat ik kan zien meerdere fusies aan het doen

dus vandaar denk ik dat ze het voor nu rustig gaan houden

zie dat ook veel verschillende spelers front aan het maken zijn met Pony dus denk dat ze me zeker komen halen in de toekomst
maar misschien ook niet en laten we elkaar in vrede ;)

voor nu is de status nog een BG/NAP dan is dat even helder voor iedereen

Lijkt me duidelijk ;)
 

DeletedUser79340

Guest
natuurlijk is het niet na komen van die afspraken en toch clusterfucks plaatsen in mijn cluster door jullie mbs natuurlijk wel niet netjes
terwijl duidelijk zwart op wit staat dat we dat niet zouden doen bij elkaar ???

vooral jammer dat het oplossen echt zeer traag gaat en er komen alleen maar meer cluster fucks bij
 
Reactiescore
1.367
Gooi is wat coords/plaatjes?
natuurlijk is het niet na komen van die afspraken en toch clusterfucks plaatsen in mijn cluster door jullie mbs natuurlijk wel niet netjes
terwijl duidelijk zwart op wit staat dat we dat niet zouden doen bij elkaar ???

vooral jammer dat het oplossen echt zeer traag gaat en er komen alleen maar meer cluster fucks bij
 
Reactiescore
300
natuurlijk is het niet na komen van die afspraken en toch clusterfucks plaatsen in mijn cluster door jullie mbs natuurlijk wel niet netjes
terwijl duidelijk zwart op wit staat dat we dat niet zouden doen bij elkaar ???

vooral jammer dat het oplossen echt zeer traag gaat en er komen alleen maar meer cluster fucks bij


Probleem opgelost volgens mij? ;)
 
Bovenaan