Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 697374

Guest
Niet om de kwaliteiten van Niels teniet te doen, had hij wel het voordeel van torens. We gaan zien wat er nu gaat gebeuren :) .
Die torens maakte faken praktisch onmogelijk dus opzich kon bijna iedere idioot dat deffen en er stond nog eens een berg def. Ze hadden de schaapjes goed op het drogen dat is ook een kwaliteit.
 
Reactiescore
581
Mwah ligt er aan hoe je het bekijkt. Liepen 150 edels op potn dat is niet niks. Daarentegen was de hoeveelheid clears net onder de 300 clears. Opzich geen grote massa maar wel de grootste tot nu toe.
150 edels, serieus... 300 clears? Overdrijven is ook een vak hoor... ik heb 42 clears gegooid. En daarvan waren er 0 op Pielemans.... 3 accounts liepen op hem en die hebben echt geen 300 clears... wat een lulkoek dit.

Weet je wat noem je stam: Calimero, want echt... dat complex, daar lijden jullie aan.

En ik ben de beroerdste niet, dus even nagevraagd en we komen nog niet aan de helft (clears) op Pielemuis.... droom lekker verder ventje.
 
Reactiescore
1.367
Als je de statistieken werkelijk bij elkaar houd zal er al snel ontdekt worden dat onze kwantitatieve score lager is als de kwantiteit van onze oppositie in samenwerkingsverband.
???????
Jullie oppositie? In samenwerkingsverband????

Tis inni Vs Pion/tring Vs mats, of jij weet meer dan ik.
Verder hebben jullie de halve wereld voor het oprapen...


Daarbij om even tot je vraag te komen, onze stammen hebben een stuk minder gunstig front en meer front als jullie stammen. Zo is de positie van PoTN eigenlijk vreselijk en zouden jullie je eerder moeten schamen dat je met zo grootschalige massa voor op het moment waar we nu in zitten op de wereld.., met 6 dorpen winst beëindigd.

Meer front? Weet niet wat jij rookt maar ik wil ook... Zelfs als het inni+Mats VS tring/pion was waren de fronten gelijk, geen enkele andere stam is namelijk relevant. Maar aangezien dit niet zo is jullie positie meer dan goed tegenover de andere 2 stammen. Als er een stam mag klagen is het inni, nu ze pony kwijt zijn.

En 6 winst voor een klein plaag aanvalletje is niet verkeerd ;)
 
Reactiescore
1.454
Als je de statistieken werkelijk bij elkaar houd zal er al snel ontdekt worden dat onze kwantitatieve score lager is als de kwantiteit van onze oppositie in samenwerkingsverband. Verder is het internen bij ons niet anders als elders. We internen niet om te kleineren tot één stam, daar is helemaal geen behoefte voor want er word niets mee bereikt om persé in één stam te zitten.

Wij internen alleen omdat spelers stoppen, de ene op een goede manier waarbij zij nog helpen de ander gewoon per direct terwijl zij aan het front zitten en laten het acc onbemand achter.

Het internen van DU’s en MB’s kan je bij elke stam terug zien. Of zoals een van jullie het zei, “Spelers in de rim stoppen ermee en geven hun dorpje gratis af aan ons”.

Daarbij om even tot je vraag te komen, onze stammen hebben een stuk minder gunstig front en meer front als jullie stammen. Zo is de positie van PoTN eigenlijk vreselijk en zouden jullie je eerder moeten schamen dat je met zo grootschalige massa voor op het moment waar we nu in zitten op de wereld.., met 6 dorpen winst beëindigd.

Maat, dit bericht slaat kant nog wal XD.

1) Wij, als Mats zijnde, hebben geen samenwerking! Punt uit, bestaat gewoon niet. En als je over MB stammen gaat beginnen, kunnen we er bij jullie ook nog wel een paar bij noemen. Deze statement is dus gewoon pure onzin.

2) Er is toch wel een behoefte om samen bij elkaar in de stam te zitten, anders hadden jullie niet zo'n grote premade gemaakt, maar waren jullie tegen elkaar gegaan. BTW, kijkende hoe jullie spelers nu edelen zijn ze nog steeds naar de lijnen die gepost zijn, kan ik jullie maar 1 advies geven. Verander die lijnen want die zijn hilarisch slecht.

3) Jullie internen alleen spelers die stoppen. Dus Dagobert Duck stopt? Draakje stopte? Leek me toch echt dat die gerekt werd door INNI en toen maar snel geinternd werd omdat jullie je bende niet op orde hadden.

4) Weetje waarom wij een beter front hebben dan jullie? Omdat we tactisch hebben gekeken naar onze recruits. Vanaf het begin zijn we al in contact gegaan met een hoop spelers, hebben tot het juiste moment gewacht om ze uit te nodigen. Daarnaast zorgen we dat iedereen een gelijkwaardig front heeft (door goede lijnen en goed recruitment beleid), dat iedereen genoeg achterland heeft om zich zelf op te vangen. Iets waar jullie niet aan gedacht hebben. Zeuren dat jullie geen gunstig front hebben in jullie geval is net zoals je zelf in de voet schieten en dan zeuren dat er een gat in zit. Dom, ondoordacht, tactisch gebrek en een beetje zielig imo.

5) Je zegt dat wij ons zouden moeten schamen als we geen dorpen zouden pakken? Dit is wellicht de domste uitspraak die je gedaan hebt. Wij hadden 0 dorpen winst verwacht. Al met al, was deze massa meer een beetje oriëntatie. Het is grappig dat je dit nu probeert goed te praten. De massa was verre van perfect en als jullie fatsoenlijk gedeffed hadden, alles goed gesniped hadden, hadden wij geen kans gehad. Echter nu hebben we 6 dorpen winst, meerdere OFF dorpen weggebeukt, is er in sommige gevallen heeeeeel duur gedefft en kan Pielemuis amper een goede tegenstoot doen. Al met al, deze massa was een groot succes voor ons en een dieptepunt voor jullie. Zie dat ik zeg, dieptepunt voor jullie en niet Piele. Die spelers ken ik wel een beetje, en dit lijkt meer op het geval: de andere deden hun werk niet. BTW, als jullie zeggen dat we ons moesten schamen als we niet dit resultaat hadden gepakt, nodig ik je uit om het tegen onze stam te doen, kijken wat dan het resultaat is en de reactie. "Ooh, het doel was niet om dorpen te edelen, maar gewoon slopen". Ik zie de posts al komen XD
 

DeletedUser79340

Guest
Die torens maakte faken praktisch onmogelijk dus opzich kon bijna iedere idioot dat deffen en er stond nog eens een berg def. Ze hadden de schaapjes goed op het drogen dat is ook een kwaliteit.


snipe met minimaal 16k deff is easy tegen splits ;)

en ja door toren zie je dat het splits zijn is beetje kut zonder toren is beetje aftasten hoe de vijand speelt ;)
 

DeletedUser81255

Guest
Spelen wij op dezelfde wereld? Onze stam heeft geen samenwerkingen met andere stammen (MB stam etc niet meegerekend), jullie hebben samenwerkingen met meerdere stammen. Hoe zijn wij kwantiteit in het voordeel? Ja, jullie hebben een groot front. Maar dat komt door het vele internen, dat is jullie eigen fout. Daarbij hebben jullie ook giga veel rim al (veel meer dan wij), wat jullie grote front zou moeten compenseren met safe def.

Veel stammen? Wij hebben geen samenwerking met andere stammen als je Tring en Pion toch al als 1 stam ziet en de MB stammen niet mee telt.

Of spelers uit INNI en andere samenwerkende stammen verzinnen een pracht verhaal met leugens.. Of jij verdoet je tijd door te zeggen dat je de samenwerking niet hebt. Aangezien de gezamenlijke aanval achter elkaar lijkt het mij voor zich spreken.

De fout was voornamelijk geen recaps gezet hebben, anders had je niet eens 1 dorp weten winnen met het gooien van 300 clears en 150 edels.
 

DeletedUser81255

Guest
Maat, dit bericht slaat kant nog wal XD.

1) Wij, als Mats zijnde, hebben geen samenwerking! Punt uit, bestaat gewoon niet. En als je over MB stammen gaat beginnen, kunnen we er bij jullie ook nog wel een paar bij noemen. Deze statement is dus gewoon pure onzin.

2) Er is toch wel een behoefte om samen bij elkaar in de stam te zitten, anders hadden jullie niet zo'n grote premade gemaakt, maar waren jullie tegen elkaar gegaan. BTW, kijkende hoe jullie spelers nu edelen zijn ze nog steeds naar de lijnen die gepost zijn, kan ik jullie maar 1 advies geven. Verander die lijnen want die zijn hilarisch slecht.

3) Jullie internen alleen spelers die stoppen. Dus Dagobert Duck stopt? Draakje stopte? Leek me toch echt dat die gerekt werd door INNI en toen maar snel geinternd werd omdat jullie je bende niet op orde hadden.

4) Weetje waarom wij een beter front hebben dan jullie? Omdat we tactisch hebben gekeken naar onze recruits. Vanaf het begin zijn we al in contact gegaan met een hoop spelers, hebben tot het juiste moment gewacht om ze uit te nodigen. Daarnaast zorgen we dat iedereen een gelijkwaardig front heeft (door goede lijnen en goed recruitment beleid), dat iedereen genoeg achterland heeft om zich zelf op te vangen. Iets waar jullie niet aan gedacht hebben. Zeuren dat jullie geen gunstig front hebben in jullie geval is net zoals je zelf in de voet schieten en dan zeuren dat er een gat in zit. Dom, ondoordacht, tactisch gebrek en een beetje zielig imo.

5) Je zegt dat wij ons zouden moeten schamen als we geen dorpen zouden pakken? Dit is wellicht de domste uitspraak die je gedaan hebt. Wij hadden 0 dorpen winst verwacht. Al met al, was deze massa meer een beetje oriëntatie. Het is grappig dat je dit nu probeert goed te praten. De massa was verre van perfect en als jullie fatsoenlijk gedeffed hadden, alles goed gesniped hadden, hadden wij geen kans gehad. Echter nu hebben we 6 dorpen winst, meerdere OFF dorpen weggebeukt, is er in sommige gevallen heeeeeel duur gedefft en kan Pielemuis amper een goede tegenstoot doen. Al met al, deze massa was een groot succes voor ons en een dieptepunt voor jullie. Zie dat ik zeg, dieptepunt voor jullie en niet Piele. Die spelers ken ik wel een beetje, en dit lijkt meer op het geval: de andere deden hun werk niet. BTW, als jullie zeggen dat we ons moesten schamen als we niet dit resultaat hadden gepakt, nodig ik je uit om het tegen onze stam te doen, kijken wat dan het resultaat is en de reactie. "Ooh, het doel was niet om dorpen te edelen, maar gewoon slopen". Ik zie de posts al komen XD

Ik stopte bij lezen van draakje niet stoppen. Doe onderzoek voor je post briljantje. Draakje verloor geen enkel dorp aan INNI en het werd nog is goedkoop afgeweerd ook. De reden van intern er na is natuurlijk dat we de oppositie hun troepen gesloopt hebben en dit de juiste moment is. Het team van draakje zijn top spelers maar had helaas redenen om te stoppen met TW. Kletspot
 

DeletedUser81255

Guest
Maat, dit bericht slaat kant nog wal XD.

1) Wij, als Mats zijnde, hebben geen samenwerking! Punt uit, bestaat gewoon niet. En als je over MB stammen gaat beginnen, kunnen we er bij jullie ook nog wel een paar bij noemen. Deze statement is dus gewoon pure onzin.

2) Er is toch wel een behoefte om samen bij elkaar in de stam te zitten, anders hadden jullie niet zo'n grote premade gemaakt, maar waren jullie tegen elkaar gegaan. BTW, kijkende hoe jullie spelers nu edelen zijn ze nog steeds naar de lijnen die gepost zijn, kan ik jullie maar 1 advies geven. Verander die lijnen want die zijn hilarisch slecht.

3) Jullie internen alleen spelers die stoppen. Dus Dagobert Duck stopt? Draakje stopte? Leek me toch echt dat die gerekt werd door INNI en toen maar snel geinternd werd omdat jullie je bende niet op orde hadden.

4) Weetje waarom wij een beter front hebben dan jullie? Omdat we tactisch hebben gekeken naar onze recruits. Vanaf het begin zijn we al in contact gegaan met een hoop spelers, hebben tot het juiste moment gewacht om ze uit te nodigen. Daarnaast zorgen we dat iedereen een gelijkwaardig front heeft (door goede lijnen en goed recruitment beleid), dat iedereen genoeg achterland heeft om zich zelf op te vangen. Iets waar jullie niet aan gedacht hebben. Zeuren dat jullie geen gunstig front hebben in jullie geval is net zoals je zelf in de voet schieten en dan zeuren dat er een gat in zit. Dom, ondoordacht, tactisch gebrek en een beetje zielig imo.

5) Je zegt dat wij ons zouden moeten schamen als we geen dorpen zouden pakken? Dit is wellicht de domste uitspraak die je gedaan hebt. Wij hadden 0 dorpen winst verwacht. Al met al, was deze massa meer een beetje oriëntatie. Het is grappig dat je dit nu probeert goed te praten. De massa was verre van perfect en als jullie fatsoenlijk gedeffed hadden, alles goed gesniped hadden, hadden wij geen kans gehad. Echter nu hebben we 6 dorpen winst, meerdere OFF dorpen weggebeukt, is er in sommige gevallen heeeeeel duur gedefft en kan Pielemuis amper een goede tegenstoot doen. Al met al, deze massa was een groot succes voor ons en een dieptepunt voor jullie. Zie dat ik zeg, dieptepunt voor jullie en niet Piele. Die spelers ken ik wel een beetje, en dit lijkt meer op het geval: de andere deden hun werk niet. BTW, als jullie zeggen dat we ons moesten schamen als we niet dit resultaat hadden gepakt, nodig ik je uit om het tegen onze stam te doen, kijken wat dan het resultaat is en de reactie. "Ooh, het doel was niet om dorpen te edelen, maar gewoon slopen". Ik zie de posts al komen XD

Daarbij nog een ding, jullie zien onze MB stammen als samenwerkende stammen continue maar eigen MB stammen zijn dit niet?

Lmao.
 
Reactiescore
581
Veel stammen? Wij hebben geen samenwerking met andere stammen als je Tring en Pion toch al als 1 stam ziet en de MB stammen niet mee telt.

Of spelers uit INNI en andere samenwerkende stammen verzinnen een pracht verhaal met leugens.. Of jij verdoet je tijd door te zeggen dat je de samenwerking niet hebt. Aangezien de gezamenlijke aanval achter elkaar lijkt het mij voor zich spreken.

De fout was voornamelijk geen recaps gezet hebben, anders had je niet eens 1 dorp weten winnen met het gooien van 300 clears en 150 edels.
Nou, of je het wil geloven of niet, het was toeval.... wij liepen en hoorde gisteravond laat, dat Inni ging lopen of al liep op Tring. Maar dat was niet -en ik zweer dat echt- afgesproken, berust op louter toeval.

Hou eens op Pieledoos heeft maximaal 150 tot 175 clears gehad en idd iets van 150 edels. Maar verzin er gewoon geen 125-150 clears bij, zo zwaar was die aanval op hem niet. Precies wat eerdere spelers hier al zeiden, het was even aftasten... als dit als een zware aanval wordt beschouwd, maak je borst dan maar nat.
 

Deleted User - 697374

Guest
150 edels, serieus... 300 clears? Overdrijven is ook een vak hoor... ik heb 42 clears gegooid. En daarvan waren er 0 op Pielemans.... 3 accounts liepen op hem en die hebben echt geen 300 clears... wat een lulkoek dit.

Weet je wat noem je stam: Calimero, want echt... dat complex, daar lijden jullie aan.

En ik ben de beroerdste niet, dus even nagevraagd en we komen nog niet aan de helft (clears) op Pielemuis.... droom lekker verder ventje.
Excuses geen 300 clears heb met daar op verkeken. Had berichten geopend en op rode bijltjes en stond op 300 berichten per pagina en ging er vanuit dat de pagina vol was. Maar waren zeker 180 clears en ook zeker 150 edels. Vraag maar bij je stamgenoten na. Maar einstand is het nog steeds de grootste wave die tot nu toe gegooid is op deze wereld. als ik kijk naar de vvdd.
 
Reactiescore
1.367
Excuses geen 300 clears heb met daar op verkeken. Had berichten geopend en op rode bijltjes en stond op 300 berichten per pagina en ging er vanuit dat de pagina vol was. Maar waren zeker 180 clears en ook zeker 150 edels. Vraag maar bij je stamgenoten na. Maar einstand is het nog steeds de grootste wave die tot nu toe gegooid is op deze wereld. als ik kijk naar de vvdd.

Hij hoeft het niet na te vragen, het zijn letterlijk de aantallen die triador zegt. Maar alsnog, een grote massa kun je het niet noemen.
 
Reactiescore
967
Jij gaat mij nu, zonder te lachen, kunnen vertellen dat wij kwantitatief in het voordeel zijn? Vroege 1 april grap?

Rood = Mats (of w/e de naam volgende week weer is)
Groen = Inni
Pion/tring = Blauw

Vind je het gek dat er twee stammen jullie aanvallen? Jullie overkoepelen zowat al de halve wereld. Daarbij, er is nul samenwerking met INNI. Ja, we hebben wellicht een gedeeld forum... Maar dat willen we ook met jullie, maar dat mocht niet :( .
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2019-12-02 om 18.45.36.png
    Schermafbeelding 2019-12-02 om 18.45.36.png
    416,6 KB · Weergaven: 13

Deleted User - 697374

Guest
snipe met minimaal 16k deff is easy tegen splits ;)

en ja door toren zie je dat het splits zijn is beetje kut zonder toren is beetje aftasten hoe de vijand speelt ;)
Been there done that. De massas op w64 waar ik geholpen heb met deffen waren niks in vergelijking met de massas op niels of wat ik op pielemuis gehad heb deze wereld. Maar zoals je zegt is nu aftasten hoe de vijand speelt hier.
 
Reactiescore
1.454
Ik stopte bij lezen van draakje niet stoppen. Doe onderzoek voor je post briljantje. Draakje verloor geen enkel dorp aan INNI en het werd nog is goedkoop afgeweerd ook. De reden van intern er na is natuurlijk dat we de oppositie hun troepen gesloopt hebben en dit de juiste moment is. Het team van draakje zijn top spelers maar had helaas redenen om te stoppen met TW. Kletspot

Tsja, het is wel heeeeeel typisch dat Draakje net stopt wanneer INNI een massa deed op Draakje he. Ach ja, het is jouw woord tegen de mijne en uit de bovenstaande post roept die van jouw niet veel inzicht en vertrouwen op :). Verder is het misschien handig dat je de rest ook leest, dan snap je misschien waar je allemaal fout zit.

Daarbij nog een ding, jullie zien onze MB stammen als samenwerkende stammen continue maar eigen MB stammen zijn dit niet?

Lmao.

Je hebt dus wel doorgelezen, jij leugenaar!

Ik, persoonlijk, heb dat nooit gezegd dus woorden in mijn mond leggen is wel een beetje een slechte manier van iets beargumenteren. Daarnaast was het duidelijk dat er puur en alleen op de grotere stammen werd gedoeld en ik alleen de MB stammen op bracht omdat dit 100% jouw volgende argument was geweest. Ik had dus alleen niet voorzien dat je zo kortzichtig zou reageren.

Om even te verduidelijken, wij, als Mats, hebben geen BG, NAP, GAP, verloving of enige andere vorm van afspraken met een andere grote stam. We kunnen met meerdere mensen goed overweg, maar that it! Dus om even terug te gaan naar je argument dat je dan een kwantitatieve minderheid had:
Mats: 6.549.379
Pion. + Tring: 11.115.457

Hel, zelfs als INNI en Mats samen zouden spelen zouden jullie nog een kwantitatief overwicht hebben. Al met al is je argument dus lulkoek.
 
Reactiescore
1.367
Mare, wanneer komt de massa van inni aan dan?
 
Reactiescore
967
Veel stammen? Wij hebben geen samenwerking met andere stammen als je Tring en Pion toch al als 1 stam ziet en de MB stammen niet mee telt.

Of spelers uit INNI en andere samenwerkende stammen verzinnen een pracht verhaal met leugens.. Of jij verdoet je tijd door te zeggen dat je de samenwerking niet hebt. Aangezien de gezamenlijke aanval achter elkaar lijkt het mij voor zich spreken.

De fout was voornamelijk geen recaps gezet hebben, anders had je niet eens 1 dorp weten winnen met het gooien van 300 clears en 150 edels.

Zet dan recaps, noob. Wat een gaar excuus om een ander mans massa op af te keuren. "Als ik had gesniped, dan had je geen dorpen verloren hoor, dus je massa was gewoon slecht!" Zie je dat dit argument niet werkt?
 

Deleted User - 697374

Guest
Zet dan recaps, noob. Wat een gaar excuus om een ander mans massa op af te keuren. "Als ik had gesniped, dan had je geen dorpen verloren hoor, dus je massa was gewoon slecht!" Zie je dat dit argument niet werkt?
Zijn fouten gemaakt maar ach geen massa is perfect uitgevoerd of gedeffed anders zou niemand ooit een dorp pakken.
 
Reactiescore
1.454
Zijn fouten gemaakt maar ach geen massa is perfect uitgevoerd of gedeffed anders zou niemand ooit een dorp pakken.

True, eindelijk iemand die gewoon iets toegeeft XD.
Kan je deze rationaliteit ook even aan @Conservative geven?
 
Bovenaan