Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser81012

Guest
Tsja, ik heb flink wat ervaring en weet dus hoe het met noobs gaat als je ze niet wegbashed. Daarnaast leer ik al mijn MBs wat bij zodat ze de volgende wereld niet hoeven te MB'en en meestal aan het eind van de wereld ze bij mij op het account.

Dat van jouw is meer een typische reactie tbh van een noob, maar ik zal niet te veel met modder gaan gooien. Heb ik de moed niet voor tegen mensen die standaard aspecten van het spel niet begrijpen.

Kijk zo hoort het nu tegenwoordig en al zeker als jullie willen dat tw blijft bestaan!
 

DeletedUser81580

Guest
Tsja, ik heb flink wat ervaring en weet dus hoe het met noobs gaat als je ze niet wegbashed. Daarnaast leer ik al mijn MBs wat bij zodat ze de volgende wereld niet hoeven te MB'en en meestal aan het eind van de wereld ze bij mij op het account.

Dat van jouw is meer een typische reactie tbh van een noob, maar ik zal niet te veel met modder gaan gooien. Heb ik de moed niet voor tegen mensen die standaard aspecten van het spel niet begrijpen.

Wat betreft die moed lag dat wel in de lijn der verwachting en is dat de kern van wat er eerder gesteld werd volgens mij. Ik vind een piano meer wat voor jou.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat aannames vaak leiden tot teleurstelling. Er is in ieder geval een hoop veranderd hier.
 

DeletedUser78003

Guest
Wat betreft die moed lag dat wel in de lijn der verwachting en is dat de kern van wat er eerder gesteld werd volgens mij. Ik vind een piano meer wat voor jou.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat aannames vaak leiden tot teleurstelling. Er is in ieder geval een hoop veranderd hier.

Vage reacties, denk niet dat dit de manier is om je punt te maken.
 
Reactiescore
1.454
Wat betreft die moed lag dat wel in de lijn der verwachting en is dat de kern van wat er eerder gesteld werd volgens mij. Ik vind een piano meer wat voor jou.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat aannames vaak leiden tot teleurstelling. Er is in ieder geval een hoop veranderd hier.

Ik snap oprecht niet wat je hier bedoeld, maar ga het alstjeblieft niet proberen uit te leggen. Het heeft namelijk geen meerwaarde kijkende naar je eerdere reacties en totale gebrek aan enig inzicht :)
 
Reactiescore
1.454
Is wel waar, Jasey was op W42 de idioot eerste klas voor Vitae en op W50 ineens de god van Karma bij dezelfde spelers :p

Tsja hij en Andries hebben Karma er echt door heen gesleept. Oprecht, hij verdiende alles wat hem toe kwam. Over andere werelden kan ik niks zeggen natuurlijk.
 

DeletedUser73696

Guest
Tsja hij en Andries hebben Karma er echt door heen gesleept. Oprecht, hij verdiende alles wat hem toe kwam. Over andere werelden kan ik niks zeggen natuurlijk.

Mwuah op 42 zat die alleen maar te zeiken binnen de stam en doen alsof hij een God was. Was alleen niet zo easy om tegen Jannes met 90% deff te fronten.
 
Reactiescore
1.454
Mwuah op 42 zat die alleen maar te zeiken binnen de stam en doen alsof hij een God was. Was alleen niet zo easy om tegen Jannes met 90% deff te fronten.

Daar kan ik niks over zeggen, maar W50 was hij wel echt een topper hoor. Hij pakte letterlijk elke VV als het nodig was en zijn inzet was echt bizar hoog.
 

DeletedUser74430

Guest
Tsja hij en Andries hebben Karma er echt door heen gesleept. Oprecht, hij verdiende alles wat hem toe kwam. Over andere werelden kan ik niks zeggen natuurlijk.

Jij zat daar toch ook in Vitae, dan kan je wel wat zeggen over W42. Ik bedoel ook vooral dat het best wel voorkomt dat personen wel chill zijn eens je er mee samenwerkt, terwijl ze daarvoor door dezelfde personen als randdebiel werden gezien vanwege hun voorkomen op het AF.
 
Reactiescore
1.454
Jij zat daar toch ook in Vitae, dan kan je wel wat zeggen over W42. Ik bedoel ook vooral dat het best wel voorkomt dat personen wel chill zijn eens je er mee samenwerkt, terwijl ze daarvoor door dezelfde personen als randdebiel werden gezien vanwege hun voorkomen op het AF.

Nee heb nooit W42 gespeeld. Heb op Ponos (ja, dat intern account, ik ben er ook niet trots op :p) op W50 gespeeld in Karma.
 
Reactiescore
1.454
Iets met een Griek die dmv TW de Nederlandse taal machtig wou worden

Ahja Antonis. Tsja die sprak Engels via PM. Toen ben ik op het account gekomen en eerste keer dat je gepakt wordt op Engelse communicatie krijg je zeg maar zo’n gescramblede tekst die je als Nederlander of Belg wel kan lezen, maar Google Translate niet kan vertalen. Als je die kan beantwoorden dan krijg je waarschuwing. Daarna nooit meer Engels gesproken (zijn wel een keer onterecht gebanned, omdat iemand ons nogmaals voor het spreken van Engels had aangegeven wat niet gebeurd was, maar toen heeft de mod zijn excuus aan geboden).

Verder geen reden voor een ban op Ponos :)
 
Reactiescore
1.367
Ahja Antonis. Tsja die sprak Engels via PM. Toen ben ik op het account gekomen en eerste keer dat je gepakt wordt op Engelse communicatie krijg je zeg maar zo’n gescramblede tekst die je als Nederlander of Belg wel kan lezen, maar Google Translate niet kan vertalen. Als je die kan beantwoorden dan krijg je waarschuwing. Daarna nooit meer Engels gesproken (zijn wel een keer onterecht gebanned, omdat iemand ons nogmaals voor het spreken van Engels had aangegeven wat niet gebeurd was, maar toen heeft de mod zijn excuus aan geboden).

Verder geen reden voor een ban op Ponos :)

rest van de stam wel :(
 
Reactiescore
489
N-S is de eerste stam die breekt. Nu zal Tring in snel tempo meer front krijgen met INNI en de nr 1. Gaat Tring met hun overmacht INNI slopen? Wat denken jullie?
 

DeletedUser79340

Guest
post het maar even in top of flop stammen ;)

Eigenschappen
Stamnaam:Erquy
Tag:Tover
Aantal leden:6
Punten van de 10 beste spelers:638.325
Totaal aantal punten:638.325
Puntengemiddelde:106.388

deze stam begint de eerste aanvallen te krijgen van de onderstaande 2 stammen
zal de mb stammen maar achterwege laten voor het overzicht ;)



Eigenschappen
Stamnaam:Perfection.
Tag:Pion.
Aantal leden:8
Punten van de 10 beste spelers:4.613.724
Totaal aantal punten:4.613.724
Puntengemiddelde:576.716

Eigenschappen
Stamnaam:The Conjuring
Tag:Tring
Aantal leden:9
Punten van de 10 beste spelers:3.475.034
Totaal aantal punten:3.475.034
Puntengemiddelde:386.115


ben zeer benieuwd hoe dit uit gaat pakken Pion./Tring 8 mln vs Erquy 638k



ik pak de popcorn er vast bij ;)


groetjes Niels
 
Bovenaan