Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
382
Is natuurlijk ook een hele andere fase, daar zijn alle spelers waarvoor je een mb gebruikt inmiddels weggespeeld, dus blijven de mb's over. Dan is het aan de hoofdstam om de keuze te maken om ze op te edelen of door te laten spelen. Dat laatste werd bij mijn gewonnen werelden gekozen uit respect voor de mb.
 

DeletedUser73696

Guest
Waarom neemt iedereen MB’s? Te bang om waardige tegenstanders weg te spelen? Tja, het spel is ook wel stom als het een beetje moeilijk wordt
 
Reactiescore
1.454
Waarom neemt iedereen MB’s? Te bang om waardige tegenstanders weg te spelen? Tja, het spel is ook wel stom als het een beetje moeilijk wordt

Om moraal te breken. De naam zegt het een beetje. Op w70 clearde ik een speler met laag moraal. Die gast had letterlijk alleen maar OFF troepen (heeeel klein beetje deff) en een muur 0. Ik raakte vervolgens mijn clear gewoon kwijt. Wil je niet dat er allemaal MB stammen wordt gemaakt? Zorg dan dat er geen moraal is of dat moraal aangepast wordt, zodat de verliezen niet belachelijk zijn. Of CAP het moraal gewoon op 60% ofzo, zodat je dit soort gevallen niet krijgt.
 
Reactiescore
1.476
W69 zit ik als mb ook lekker op 40% moraal te bashen. :(
Maar ik ben wel van mening dat er teveel gratis kwantiteit word gegenereerd met al die mb's en du's.
 

DeletedUser73696

Guest
Om moraal te breken. De naam zegt het een beetje. Op w70 clearde ik een speler met laag moraal. Die gast had letterlijk alleen maar OFF troepen (heeeel klein beetje deff) en een muur 0. Ik raakte vervolgens mijn clear gewoon kwijt. Wil je niet dat er allemaal MB stammen wordt gemaakt? Zorg dan dat er geen moraal is of dat moraal aangepast wordt, zodat de verliezen niet belachelijk zijn. Of CAP het moraal gewoon op 60% ofzo, zodat je dit soort gevallen niet krijgt.

Dat komt dus, omdat je een laffe edelaar bent. Jij met je 600.000 punten, tegen iemand van 20.000 punten. Pak gewoon je buurman van 400.000? Dit heeft niet met Tribalwars te maken, maar met het lef en kwaliteit van de spelers.
 
Reactiescore
614
Dat komt dus, omdat je een laffe edelaar bent. Jij met je 600.000 punten, tegen iemand van 20.000 punten. Pak gewoon je buurman van 400.000? Dit heeft niet met Tribalwars te maken, maar met het lef en kwaliteit van de spelers.

Lekker kort door de bocht dit.

Je kiest je targets op basis van heel veel verschillende redenen. Als je die spelers van 20.000 hun gang laat gaan ligt je cluster vol gaten en zijn alle barbs weg (want jou gaan ze niet aanvallen). Dus logischerwijs zie je mensen vaak eerst hun cluster opschonen en dus kleinere spelers pakken alvorens ze naar het front trekken waar andere ‘grote’ spelers liggen.

Heeft niks met lef en kwaliteit te maken, maar met logica.
 
Reactiescore
1.454
Dat komt dus, omdat je een laffe edelaar bent. Jij met je 600.000 punten, tegen iemand van 20.000 punten. Pak gewoon je buurman van 400.000? Dit heeft niet met Tribalwars te maken, maar met het lef en kwaliteit van de spelers.

Tsja, dan snap je het spelletje dus blijkbaar nog steeds niet :). Niet veel geleerd sinds W50 dus...
 

DeletedUser73696

Guest
Lekker kort door de bocht dit.

Je kiest je targets op basis van heel veel verschillende redenen. Als je die spelers van 20.000 hun gang laat gaan ligt je cluster vol gaten en zijn alle barbs weg (want jou gaan ze niet aanvallen). Dus logischerwijs zie je mensen vaak eerst hun cluster opschonen en dus kleinere spelers pakken alvorens ze naar het front trekken waar andere ‘grote’ spelers liggen.

Heeft niks met lef en kwaliteit te maken, maar met logica.

Wat heb je precies aan BB dorpen in dit spel dan? Ik mag aannemen dat het juist heerlijk moet zijn als een noobje alle BB dorpen uitbouwd. Vervolgens genoeg moraal heeft verzameld en je gehele cluster weer schoon is.

Tsja, dan snap je het spelletje dus blijkbaar nog steeds niet :). Niet veel geleerd sinds W50 dus...

Geen idee wie jij bent, kan mij W50 ook niet echt herinneren. Volgensmij was dat zo'n NAP + recruit 2 win wereld.
 
Reactiescore
1.454
Haha, Jasey - Mikeeeee, altijd goed leesvoer.

Dat was altijd zeer vermakelijk. Mis Jasey wel een beetje. Dan was er tenminste altijd roering op het AF
 

DeletedUser81580

Guest
Dat komt dus, omdat je een laffe edelaar bent. Jij met je 600.000 punten, tegen iemand van 20.000 punten. Pak gewoon je buurman van 400.000? Dit heeft niet met Tribalwars te maken, maar met het lef en kwaliteit van de spelers.

Eens.

Maar wat dacht je van de moraalbrekers zelf dan. Een spel gaan spelen om je vervolgens onderdanig te maken aan een andere speler. Het is zo’n beetje het laagste en domste allooi dat de mensheid heeft voortgebracht.

Hier noemt men het een moraalbreker, log je uit een b*tch.
 
Reactiescore
1.454
Ach, het enorme gebrek aan inzicht van de mensen die dit spel nog spelen is weer duidelijk :)
 
Reactiescore
1.454
Tsja, ik heb flink wat ervaring en weet dus hoe het met noobs gaat als je ze niet wegbashed. Daarnaast leer ik al mijn MBs wat bij zodat ze de volgende wereld niet hoeven te MB'en en meestal aan het eind van de wereld ze bij mij op het account.

Dat van jouw is meer een typische reactie tbh van een noob, maar ik zal niet te veel met modder gaan gooien. Heb ik de moed niet voor tegen mensen die standaard aspecten van het spel niet begrijpen.
 
Bovenaan