Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Het is nog vroeg, I know, maar ik verveel me.

Zijn er al premades gespot? Is er al een stam gevonden waar een toekomstperspectief inzit en die niet een kwestie is van “alle boosters in een continent samen wordt een stam”?
 

DeletedUser80612

Guest
Locos Is een premade stam in continent 45, speelde op wereld 69 maar wisten niks te bereiken.

Speelde op 69 onder de naam Kelten
 
Reactiescore
489
Wat vinden we al van de nr1 stam Pion? Ze zitten al aan hun ledenlimiet en lijkt een kleine premade? En toch ook wel enkele bekende namen.
 
Reactiescore
579
Wat vinden we al van de nr1 stam Pion? Ze zitten al aan hun ledenlimiet en lijkt een kleine premade? En toch ook wel enkele bekende namen.
Ik ken er maar eentje... dus als jij nu even zegt, wie er bekend van is en wie waar speelt... mss dat ik er dan nog meer blijk te kennen :O
 
Reactiescore
489
Doelde eerder op een aantal spelers die al in het verleden wat hebben bereikt. Voor mij is het merendeel ook onbekend hoor ;) Vond het vooral een interessante stam gezien de ligging en het kwantitatieve voordeel al in hun continent
 
Reactiescore
140
Als je de continenten allemaal bekijkt met de welke spelers waar spelen dan steekt er toch wel 1 continent dik bovenuit qua ervaren spelers en spelers met naamsbekendheid.
 
Reactiescore
239
Heyhey,


Wij zijn inderdaad een premade stam.
Veel succes iedereen!

Mvg
Dimitri, Team BigBanana.
 
Reactiescore
69
Om het forum maar wat leven in te blazen hier een korte visie op de evt. topstammen die ik zo 123 zie op deze Wereld.
Ik weet het, het is nog vroeg, maar er zijn toch wel wat leuke stammetjes die mij, voor nu iig, in het oog springen..

Pion.
Zo te zien een actieve groep, met een aantal bekende spelers. Ligging is goed, al is er een gaatje te overbruggen naar de 3 oostelijke spelers. De stam om in de gaten te houden in het Z-O.

DIE
Core-stam, die ligging kan lastig zijn. Ken sommige spelers alleen van naam. Zijn flink om zich heen aan het hakken en dat resulteert nu tot het hebben van de meeste verslagen tegenstanders. Actie van Spacejack was in mijn ogen vreemd, maar goed als hij dat wilt, waarom ook niet ;)

L.I.T. + LIT
Mooie ligging samen in het Noorden. Absoluut stammen om rekening mee te houden. Zitten ook een aantal bekende spelers in.

N-S
Liggen een beetje tussen de stammen van LIT en DIE in. Kan al snel boeiend worden daar. Aantal bekende namen ook.
 

DeletedUser78003

Guest
Wat denken we van Poke? Zit er ook uit als een pre made
 
Reactiescore
236
Waar doel je dan op?

Zie spotprenten op w67 dan snap je wat ik bedoel. Leden van stam stabte mb’s, leden stabt stam stoen ze er nog in waren en paar leden dachten dat ze konden doen wat ze wilden. Staat allemaal forum was leuk om te lezen en screens te zien wel. Leiding heeft nadien wel gedaan wat moest gebeuren na een in begin zwak beleid maar speelde allemaal perfect in handen van kakaka. kakaka was dan de goeie en andere slechte terwijl toen ze begonnen iedereen flauw viel bijna en tegen was.
 
Reactiescore
236
Om het forum maar wat leven in te blazen hier een korte visie op de evt. topstammen die ik zo 123 zie op deze Wereld.
Ik weet het, het is nog vroeg, maar er zijn toch wel wat leuke stammetjes die mij, voor nu iig, in het oog springen..

Pion.
Zo te zien een actieve groep, met een aantal bekende spelers. Ligging is goed, al is er een gaatje te overbruggen naar de 3 oostelijke spelers. De stam om in de gaten te houden in het Z-O.

DIE
Core-stam, die ligging kan lastig zijn. Ken sommige spelers alleen van naam. Zijn flink om zich heen aan het hakken en dat resulteert nu tot het hebben van de meeste verslagen tegenstanders. Actie van Spacejack was in mijn ogen vreemd, maar goed als hij dat wilt, waarom ook niet ;)

L.I.T. + LIT
Mooie ligging samen in het Noorden. Absoluut stammen om rekening mee te houden. Zitten ook een aantal bekende spelers in.

N-S
Liggen een beetje tussen de stammen van LIT en DIE in. Kan al snel boeiend worden daar. Aantal bekende namen ook.

Mooi omschreven. Zou graag je visie na een week weer zien
 
Reactiescore
399
Zie spotprenten op w67 dan snap je wat ik bedoel. Leden van stam stabte mb’s, leden stabt stam stoen ze er nog in waren en paar leden dachten dat ze konden doen wat ze wilden. Staat allemaal forum was leuk om te lezen en screens te zien wel. Leiding heeft nadien wel gedaan wat moest gebeuren na een in begin zwak beleid maar speelde allemaal perfect in handen van kakaka. kakaka was dan de goeie en andere slechte terwijl toen ze begonnen iedereen flauw viel bijna en tegen was.

Laat me niet lachen. Als je een klein beetje onderzoek hebt gedaan weet je dat die ene gehypte stab in Snow gebeurde en niet in de stam van Dimitri destijds. Eén ding is in iedergeval zeker met Dimitri in de stam zitten is een stam zonder gezeik maar gewoon leuke sfeer onder mekaar waar veel stammen op stuk lopen, eh ice;)
 
Reactiescore
853
Om het forum maar wat leven in te blazen hier een korte visie op de evt. topstammen die ik zo 123 zie op deze Wereld.
Ik weet het, het is nog vroeg, maar er zijn toch wel wat leuke stammetjes die mij, voor nu iig, in het oog springen..

Pion.
Zo te zien een actieve groep, met een aantal bekende spelers. Ligging is goed, al is er een gaatje te overbruggen naar de 3 oostelijke spelers. De stam om in de gaten te houden in het Z-O.

DIE
Core-stam, die ligging kan lastig zijn. Ken sommige spelers alleen van naam. Zijn flink om zich heen aan het hakken en dat resulteert nu tot het hebben van de meeste verslagen tegenstanders. Actie van Spacejack was in mijn ogen vreemd, maar goed als hij dat wilt, waarom ook niet ;)

L.I.T. + LIT
Mooie ligging samen in het Noorden. Absoluut stammen om rekening mee te houden. Zitten ook een aantal bekende spelers in.

N-S
Liggen een beetje tussen de stammen van LIT en DIE in. Kan al snel boeiend worden daar. Aantal bekende namen ook.
Leuk dat je leven in het forum wil houden maar vind dit een zeer bijzondere post. Je spreekt over de "topstammen" die je ziet, maar 3 van de 4 stammen kan je nu al afschrijven. De enige stam uit dit rijtje die er in mijn ogen redelijk uitziet is Pion en zelfs die stam zou ik nog in twijfel trekken. Persoonlijk zou ik de stammen (enkel gebaseerd op kennis van accounts, en laten we eerlijk zijn, dat is ook het enige wat je nog kan doen in dit stadium) rangschikken als:

1. Tring
2. Pion
3. Kakaka (zelfs als ze enkel PP zouden farmen zouden ze deze wereld kunnen winnen)
4. N-S
5. DIE

Over het algemeen oogt dit als een ontzettend zwakke wereld als ik kijk naar de top50 accounts op dit moment.
 
Reactiescore
1.454
Nu een voorspelling maken over de topstammen en topspelers is ook nog veel te vroeg. Man, we zijn net twee weken onderweg en wordt al gedaan of we in de late game zitten...

Over een maand kunnen pas echt iets zeggen met inhoud.
 
Reactiescore
489
Leuk dat je leven in het forum wil houden maar vind dit een zeer bijzondere post. Je spreekt over de "topstammen" die je ziet, maar 3 van de 4 stammen kan je nu al afschrijven. De enige stam uit dit rijtje die er in mijn ogen redelijk uitziet is Pion en zelfs die stam zou ik nog in twijfel trekken. Persoonlijk zou ik de stammen (enkel gebaseerd op kennis van accounts, en laten we eerlijk zijn, dat is ook het enige wat je nog kan doen in dit stadium) rangschikken als:

1. Tring
2. Pion
3. Kakaka (zelfs als ze enkel PP zouden farmen zouden ze deze wereld kunnen winnen)
4. N-S
5. DIE

Over het algemeen oogt dit als een ontzettend zwakke wereld als ik kijk naar de top50 accounts op dit moment.

Klopt, maar de top 50 van nu zijn ook zware boosters als je kijkt dat je na een 2 weken op een trage wereld en NH al zo ver kan staan. Ik denk dat er nog heel wat serieuze goede acc’s buiten top 50 staan omdat het voordeliger is om een dikke clear te hebben en vele top 25 spelers nu al meerdere dorpen hebben en soms zelfs bb’s edelen of kleine spelertjes. Het is idd dus te vroeg om al een balans te maken.

Al hoop ik dat er nog wat kwaliteit bijkomt want op het eerst zicht zie ik hier ook weinig ‘bekende’ namen.
 
Bovenaan