Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser81453

Guest
Mr.mohawk is de stam AE op 6-1-2020 verlaten, een volle tien dagen later op 16-1-2020 werd het eerste dorpje van zijn oud stamgenoot Magmador overgenomen. Begrijp niet hoe je hier een backstab uit kan halen? Lijkt mij dat er meer dan voldoende tijd is gegeven?

Ach, daar was Chef na 3 dagen de vijandige stam te hebben verlaten ook plots geen vijand meer. Zo lul je alles recht.

Ik heb geen idee hoe TAD aan de intel kwam maar kennelijk wist hij het ook, wij hebben hier verder nooit mee te koop gelopen (en hij benaderde ons hiermee). Dat is volgens mij waar het om gaat, niet of jij het wel of niet ziet.

Met Uno! was een NAP (waar hij die “volle 10 dagen” heeft gezeten en waar hij in goed overleg naar is overgestapt - ten tijde van de overstap stond er ook nog OS van hem aan het front bij ons, zo waren de banden), op de dag (nacht was het eigenlijk) dat hij daar opstapte viel hij direct aan, wetende dat ondersteuning elders stond.

Maar in die wereld van jullie is alles mogelijk en kun je het uitleggen zoals je wilt.

* Edit:

E1199C7C-9E6F-4377-AD6D-48ABF3EFD5DE.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
is dit niet een recruit2win dan?
Elke recruit is een recruit to win. Want je komt daarmee dichter bij de eindstreep. Alleen valt het geenszins te vergelijken met het beleid waar Inni als stam voor staat en voor wilt staan. Lijkt mij niet dat deze recruit nu als een onnodige en overdreven recruit te definiëren valt.
 
Reactiescore
533
Ach we moeten ons niet zo laten vangen.
Gewoon koppies bij elkaar en voortdoen.
 
Reactiescore
2.444
Ach, daar was Chef na 3 dagen de vijandige stam te hebben verlaten ook plots geen vijand meer. Zo lul je alles recht.

Ik heb geen idee hoe TAD aan de intel kwam maar kennelijk wist hij het ook, wij hebben hier verder nooit mee te koop gelopen (en hij benaderde ons hiermee). Dat is volgens mij waar het om gaat, niet of jij het wel of niet ziet.

Met Uno! was een NAP (waar hij die “volle 10 dagen” heeft gezeten en waar hij in goed overleg naar is overgestapt - ten tijde van de overstap stond er ook nog OS van hem aan het front bij ons, zo waren de banden), op de dag (nacht was het eigenlijk) dat hij daar opstapte viel hij direct aan, wetende dat ondersteuning elders stond.

Maar in die wereld van jullie is alles mogelijk en kun je het uitleggen zoals je wilt.

Ho, hier wordt de context verdraaid. AE en Uno hadden een NAP. Direct na het verlaten van Uno werd AE aangevallen. Per. Di. Rect. Duidelijker backstabben kan niet en jullie weten dat

Als ik het dus goed begrijp lag Mr.mohawk volledig vast door verschillende samenwerking tussen de bovengenoemde stammen. Heeft de speler aangekaart bij Uno dat hij vast lag en gevraagd de NAP te verbreken. Nadat de speler nee als antwoord terugkreeg is de speler de stam verlaten en heeft hij het solo tegen twee stammen uitgevochten en dat alles zonder ook maar een dorp te verliezen? Of hebben jullie de speler die in jullie ogen een hele duidelijk 'backstab' heeft gedaan geeneens aangevallen?

Ik begrijp de situatie wellicht niet volledig hoor maar met de informatie die ik heb lijkt mij er niet zoveel aan de hand.
 
Reactiescore
533
k1sho is mijn buurman wel dus niet INNI maar wel van AE.
Vaak goede gesprekken mee gehad, hij zal denk ik wel niet zo blij zijn dat hij nu ingesloten zit. Maar zo gaat TW nu eenmaal.

Ik weet dat er graag negatief wordt gedaan op alles hier, alleen kunnen we ervoor kiezen dat niet te doen.
 
Reactiescore
376
Ik denk dat iedereen het er toch wel mee eens is, dat iemand de stam verlaat en direct daarna zonder enige waarschuwing aanvalt, gewoon keihard stabt? In welke context dat dan ook mag zijn.
 
Reactiescore
533
Ik denk dat iedereen het er toch wel mee eens is, dat iemand de stam verlaat en direct daarna zonder enige waarschuwing aanvalt, gewoon keihard stabt? In welke context dat dan ook mag zijn.
Laten we mss toch maar eerst het andere kant beluisteren vooraleer we rechter spelen...
 
Reactiescore
1.367
Ik denk dat iedereen het er toch wel mee eens is, dat iemand de stam verlaat en direct daarna zonder enige waarschuwing aanvalt, gewoon keihard stabt? In welke context dat dan ook mag zijn.

Ligt aan de situatie, maar iemand die z'n stam verlaat om daarna diezelfde staan aan te vallen zijn stabber ja.
Maar weet niet hoe het hier zat, als het echt zo simpel is heeft die inderdaad gestabt

Hoe is het trouwens met de stab van Inni bij roem? :p
 
Reactiescore
376
Laten we mss toch maar eerst het andere kant beluisteren vooraleer we rechter spelen...

Ik speel hier geen rechter, en ik beschuldig hem ook niet direct, want ik weet niet alles.

Maar per definitie is het stabben om dat te doen. De enige uitzondering is als de andere partij het eerst flikt op de persoon zelf.

Dan volgt nu de vraag, heeft hij direct aangevallen, ja of te nee?
 
Reactiescore
533
Ik speel hier geen rechter, en ik beschuldig hem ook niet direct, want ik weet niet alles.

Maar per definitie is het stabben om dat te doen. De enige uitzondering is als de andere partij het eerst flikt op de persoon zelf.

Dan volgt nu de vraag, heeft hij direct aangevallen, ja of te nee?
Je speelt wel rechter he. Je vroeg bevestiging over dat het toch echt wel stabben is he.

Je bent heus niet de enige in deze wereld die snel en graag rechter wil spelen hoor. Sterker nog de modale man op straat vindt zich al beter geplaatst rechter te spelen op basis van een artikel dan een rechter zelf.
 

DeletedUser81777

Guest
Ligt aan de situatie, maar iemand die z'n stam verlaat om daarna diezelfde staan aan te vallen zijn stabber ja.
Maar weet niet hoe het hier zat, als het echt zo simpel is heeft die inderdaad gestabt

Hoe is het trouwens met de stab van Inni bij roem? :p

Zo is het inderdaad gegaan. Op bezoek gekomen bij Uno. Zeer hartelijk ontvangen, het was een welkome rekruut, maar blijkbaar in de hoop dat de banden met AE verbroken zouden worden. Zodra dit tegenzat werd de stam (en daarmee de NAP) verlaten om AE aan te vallen.
Ik heb verder geen weet van de dingen die er gebeuren (daar ga ik me in verdiepen, om objectief te kunnen blijven kijken), maar ik weet wel dat dit een snoeiharde stab is.
De stap om daarna SZN te joinen was te verwachten, maar betreurenswaardig.
 
Reactiescore
533
Zo is het inderdaad gegaan. Op bezoek gekomen bij Uno. Zeer hartelijk ontvangen, het was een welkome rekruut, maar blijkbaar in de hoop dat de banden met AE verbroken zouden worden. Zodra dit tegenzat werd de stam (en daarmee de NAP) verlaten om AE aan te vallen.
Ik heb verder geen weet van de dingen die er gebeuren (daar ga ik me in verdiepen, om objectief te kunnen blijven kijken), maar ik weet wel dat dit een snoeiharde stab is.
De stap om daarna SZN te joinen was te verwachten, maar betreurenswaardig.
Betreurenswaardig en dat allemaal voor een spelletje.
Soms hoe mensen met dergelijke overtuiging schrijven, toch grappig dat het eigenlijk gewoon een spelletje is. Als je dorpen wordt geëdelt zal je wereld heus niet instorten ;-).

Drink een lekker pintje op deze vrijdagavond.
 

DeletedUser81777

Guest
Betreurenswaardig en dat allemaal voor een spelletje.
Soms hoe mensen met dergelijke overtuiging schrijven, toch grappig dat het eigenlijk gewoon een spelletje is. Als je dorpen wordt geëdelt zal je wereld heus niet instorten ;-).

Drink een lekker pintje op deze vrijdagavond.
Vind ik leuk Johnny! Opmerkelijk dat je exact hetzelfde zegt als mijn docenten haha, dat ik te serieus of te overdreven schrijf.
De dorst slaat ineens toe. Ik ga is 1 van mijn 60 speciaalbieren opentrekken die ik nog heb staan van mijn verjaardag. Heb werkelijk alleen pils gekregen. + 1 cadeaubon...
Voor de Gall&Gall:eek:
 
Reactiescore
376
Ik denk dat ik over het algemeen een vrij genuanceerde mening heb.

Ik vraag enkel om bevestiging of mijn stelling een stab is ja of te nee. Vrij retorisch gesteld wellicht want dat is echt "stab 101". Maar het feit dat het niet beantwoord wordt en er maar omheen wordt gepraat zegt al erg veel. Ik impliceer namelijk dat als dat gebeurd is, het wel degelijk een dikke stab is.

Voeg daar aan toe, dat de informatie die van meerdere kanten binnenstroomt naar hetzelfde feit wijst, ook genoeg zegt.

Kijk, het maakt mij persoonlijk echt geen hol uit wie je rekruteert, waar ze liggen of wat het doel is van die recruit. Maar, met de informatie die we nu hebben, lijkt het er gewoon op dat je niet alleen een stabber helpt maar ook gewoon faciliteert in je stam. Als dat zo is, vind ik dat wel een schandalige zaak, dan zeg je eigenlijk dat stabben nog beloond wordt ook. Plus wil je wel jullie goede naam die jullie tot nu toe hebben opgebouwd vergooien aan deze recruit? Die vraag moet je jezelf ook stellen. Ik zou het persoonlijk erg treurig vinden als dit de gang van zaken zou zijn.

Anyways, volgensmij laat ik me in een AF-post oorlog lokken (Ik snap nu waarom sommige mensen het nooit kunnen laten om altijd maar iets te posten en maar denken dat zolang ze maar als laatste posten ze gelijk hebben). Dus ik laat het hierbij. Er zijn vast wel anderen die misschien hun (iets minder genuanceerde, maar vast accurate) mening er op los kunnen laten.
 
Reactiescore
2.039
Betreurenswaardig en dat allemaal voor een spelletje.
Soms hoe mensen met dergelijke overtuiging schrijven, toch grappig dat het eigenlijk gewoon een spelletje is. Als je dorpen wordt geëdelt zal je wereld heus niet instorten ;-).

Drink een lekker pintje op deze vrijdagavond.

Dit is zo'n non-argument.
 
Reactiescore
533
Vind ik leuk Johnny! Opmerkelijk dat je exact hetzelfde zegt als mijn docenten haha, dat ik te serieus of te overdreven schrijf.
De dorst slaat ineens toe. Ik ga is 1 van mijn 60 speciaalbieren opentrekken die ik nog heb staan van mijn verjaardag. Heb werkelijk alleen pils gekregen. + 1 cadeaubon...
Voor de Gall&Gall:eek:
Nu ben ik wel benieuwd welke je gaat openen. :-D
 
Reactiescore
300
Ligt aan de situatie, maar iemand die z'n stam verlaat om daarna diezelfde staan aan te vallen zijn stabber ja.
Maar weet niet hoe het hier zat, als het echt zo simpel is heeft die inderdaad gestabt

Hoe is het trouwens met de stab van Inni bij roem? :p


Roem heeft netjes een nap gehad ;)
 
Reactiescore
80
Je moet maar zo denken, nu hebben ze in iedere geval alles geprobeerd wat ze kunnen. Aanvallen heeft geen zin, om een aanval vragen dan verliezen ze. Achteraf geen wat nou als..... verhalen, gewoon alles uit de kast trekken om nog een kans te maken.
Trots op de boys, who's next?
 
Bovenaan