Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.454
Ach ja, er is een kwantitatieve achterstand voor ons en mij heb je niet horen zeggen dat we kwalitatief beter waren. Hebben alleen gezegd dat wat er tot nu toe laten zien is door INNI en vooral Pion niet heel indrukwekkend was.

Als je daar uit wil opmaken dat wij ons beter voelen zijn jullie de enige die jezelf onderschatten.

Al met al zijn we blij dat er eens wat actie komt. De timing is alleen wel rot. Moesten jullie het nou precies timen op het moment dat ik ziek op bed lig! Ach Jordi en Dick to the rescue dus :p
 
Reactiescore
533
Minder achter je piano en meer TW'en
 
Reactiescore
80
Ach ja, er is een kwantitatieve achterstand voor ons en mij heb je niet horen zeggen dat we kwalitatief beter waren. Hebben alleen gezegd dat wat er tot nu toe laten zien is door INNI en vooral Pion niet heel indrukwekkend was.

Als je daar uit wil opmaken dat wij ons beter voelen zijn jullie de enige die jezelf onderschatten.

Al met al zijn we blij dat er eens wat actie komt. De timing is alleen wel rot. Moesten jullie het nou precies timen op het moment dat ik ziek op bed lig! Ach Jordi en Dick to the rescue dus :p


:rolleyes:
 
Reactiescore
967
Complimenten naar de massa aan iedereen van de tegenstander, het feit dat er ook strak getimed werd vanuit de rim maakte het een stuk lastiger o_O
 
Reactiescore
1.454
Jup een prima massa dus verre :)

Bevestigd wel alleen wat we al wisten. Het is echt R2W tegen iedereen :p
 
Reactiescore
1.478
Mijn complimenten naar de tegenstander. Timings hadden beter gekund maar verder was deze massa heel vervelend.
 
Reactiescore
1.454
Wat was er zo vervelend aan? Ben wel benieuwd.

Vooral de datum volgens mij. Veel accs hadden het moeilijk met bezetting. Is nu wel weer gefixed en is geen excuus; een massa komt namelijk nooit gelegen ;)
 
Reactiescore
1.478
Wat was er zo vervelend aan? Ben wel benieuwd.
Er kwamen binnen 2 uur meer dan 200 edels aan, waarvan 150 in de eerste 10 minuten. Autismal was begonnen met splitclears, waarna dennisthies splittreinen stuurde. Iets daarna gooide Piele nog een zooi treinen. Ik heb van 12 tot 4 met onze safedef lopen snipen op de splitclears. Verder weet ik eigenlijk niet wat er 's morgens allemaal gebeurd is. Daarna is er de hele dag doorgegooid, edelteller staat nu op 80 geloof ik.
 
Reactiescore
1.367
Kan indd niets anders zeggen dan leuke massa :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Leuke actie, eerlijk gezegd niet verwacht op basis wat ik weet van de wereld
 

DeletedUser78710

Guest
Er kwamen binnen 2 uur meer dan 200 edels aan, waarvan 150 in de eerste 10 minuten. Autismal was begonnen met splitclears, waarna dennisthies splittreinen stuurde. Iets daarna gooide Piele nog een zooi treinen. Ik heb van 12 tot 4 met onze safedef lopen snipen op de splitclears. Verder weet ik eigenlijk niet wat er 's morgens allemaal gebeurd is. Daarna is er de hele dag doorgegooid, edelteller staat nu op 80 geloof ik.
Je had het wel gemund op auti zijn edels inderdaad.
 
Reactiescore
1.367
Ik wil even melden dat autist is mal, oftewel autismal graag wilt dat we stoer doen op t AF
 
Bovenaan