Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.454
Het leven zoals het is Pion: Internen, fuseren en dorpen verliezen.
Ik had toch meer verwacht van deze stam in het begin, dat ze het toch iets of wat slimmer gingen spelen.

Wie wordt er dan geinternd? :O
 
Reactiescore
1.454
Je had de reacties van Black Cop moeten zien na de massa. Dat escaleerde pas snel XD
 
Reactiescore
967
Heb ook gehoord dat Black Cop lang heeft zitten deffen, maar activiteit er niet meer was op het eigen account. Niemand van de stam wilde vv aannemen, dus echt volledig black cop blamen is ook niet helemaal fair. Als je met twee stammen samenwerkt kan je toch wel ff een vv overnemen
 
Reactiescore
300
Heb ook gehoord dat Black Cop lang heeft zitten deffen, maar activiteit er niet meer was op het eigen account. Niemand van de stam wilde vv aannemen, dus echt volledig black cop blamen is ook niet helemaal fair. Als je met twee stammen samenwerkt kan je toch wel ff een vv overnemen

Als je met 6 mensen op een account speelt zou je toch echt zeggen dat je niet echt vv nodig hebt om te deffen....

Maar je hebt wel gelijk. Zoveel premates en niemand neemt vv. Das ook iets met wtf zegmaar
 
Reactiescore
967
Klopt, eerste verantwoordelijkheid ligt zeker bij het account zelf en je mag hopen dat ze hun shit op orde hebben. Maar als je dan hoort dat ze uren om vv vragen, niemand deze aanneemt en dan worden uitgescholden door de stam, gaat er toch iets goed mis bij Pion-Tring.
 

DeletedUser81223

Guest
Klopt, eerste verantwoordelijkheid ligt zeker bij het account zelf en je mag hopen dat ze hun shit op orde hebben. Maar als je dan hoort dat ze uren om vv vragen, niemand deze aanneemt en dan worden uitgescholden door de stam, gaat er toch iets goed mis bij Pion-Tring.

Dat had ik inderdaad niet helemaal meegekregen, maar dat is wel echt slecht ja...
 
Reactiescore
1.478
Als je 6 man hebt spelen ze nooit allemaal actief, en daarnaast kan het gewoon voorkomen dat ze allemaal tegelijk weg zijn. Vv aanvragen van mensen die actief deffen moeten eigenlijk altijd aangenomen worden imo.
 

DeletedUser75237

Guest
Mijn ervaring is inderdaad dat meer dan 4 mensen niet (goed) werkt. Hoe meer mensen actief zijn op het account hoe minder iedereen moet doen & dan is het makkelijk om inactief te worden.

Daarom vind ik een team van 2 of 3 ideaal :cool2:
 
Reactiescore
1.478
Mijn ervaring is inderdaad dat meer dan 4 mensen niet (goed) werkt. Hoe meer mensen actief zijn op het account hoe minder iedereen moet doen & dan is het makkelijk om inactief te worden.

Daarom vind ik een team van 2 of 3 ideaal :cool2:
Nadeel daarvan is dat je bij goede massa's deffen 20/7 online moet zijn. Dat red je met 2 meestal niet, en met 3 is dat vaak ook nog lastig. Maar de rest van de wereld is meer dan 3 idd teveel.
 
Reactiescore
1.367
Nadeel daarvan is dat je bij goede massa's deffen 20/7 online moet zijn. Dat red je met 2 meestal niet, en met 3 is dat vaak ook nog lastig. Maar de rest van de wereld is meer dan 3 idd teveel.

1 hoofdspeler, 2 cos die ook nog 1 en ander doen en dan 69 bijspring/vv cos.
Da's de manier
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser78710

Guest
Klopt, eerste verantwoordelijkheid ligt zeker bij het account zelf en je mag hopen dat ze hun shit op orde hebben. Maar als je dan hoort dat ze uren om vv vragen, niemand deze aanneemt en dan worden uitgescholden door de stam, gaat er toch iets goed mis bij Pion-Tring.

Als je de eerste rapporten zag binnen komen van dat account wist je genoeg.
Er zit niemand te wachten op een vv waar niks in orde staat , bijna geen stacks en waarschijnlijk de helft niet getagd is.
 
Bovenaan