Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
2.444
Van welke partij je ook bent, INNI, SZN of een onpartijdige derde meelezer. Ik ben van mening dat TW vandaag het meeste verliest, een wereld verpest en er zal weer een groot deel oude garde spelers stoppen om nooit meer terug te keren. Ik zou dan ook INNI willen vragen dit absoluut niet als een overwinning te vieren, vandaag verliezen we allemaal. We verliezen een kans op een leuk wereld einde, een kans om na een mooie massa gewonnen of behouden dorpen te vieren en we verliezen de voldoening die het geeft om na een lang bevochten oorlog met wederzijds respect een wereld te sluiten. Iemand die van dit spelletje geniet wilt niet op deze manier een wereld sluiten, een wereld die snel vergeten zal worden en nooit positief herdacht zal zijn.

Vandaag verliest tribalwars.
 
Reactiescore
80
Het vragen van de vijand dit niet te vieren is sneu. Jullie maken zelf die beslissing daarmee is het klaar.
Nu zal je sowieso voor altijd voor altijd te horen krijgen dat je bent gestopt vanwege timebot maar ook die keuze is aan jullie.

Wij zullen er ons feestje niet kleiner om maken/
 

DeletedUser82010

Guest
Nou.. het is denk ik voor iedereen duidelijk wie de FLOP stam is geworden.


Hint: het begint met een I en het eindigt op O
 
Reactiescore
376
Nou.. het is denk ik voor iedereen duidelijk wie de FLOP stam is geworden.


Hint: het begint met een I en het eindigt op O

Beide stammen waren geen FLOP. Beide stammen konden prima massa's gooien en prima deffen, en hadden voor langere tijd goed contact en goed intern beleid. Het werd alleen een heksenketel en de manier waarop de wereld is geëindigd kun je een wel een FLOP noemen.
 
Bovenaan