Top/Flop stammen

DeletedUser77014

Guest
Wat vinden we eigenlijk van de top 3 stammen (gebaseerd op spelers) momenteel? Wie is in jullie ogen de huidige favoriet?

1.
680181e078e6b736e68f8351c1d62b98.png


2.
80b49df2605f73a48f8a1d54430a1422.png


3.
415c129ac0c887a262ddc253dfba2469.png
Ben benieuwd naar de speler: ''De Pretbedervers'

Klein gokje, bij de NSD
Noise Secret Doctrine
Jupp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
972
Ik denk niet dat er nog iemand is die verbaasd zal zijn als er katas bij een aanval van kakaka zitten, die 2 zijn onvoorwaardelijk met elkaar verbonden sinds w63, same met CF's

Ik gebruik amper kata's op mijn eigen targets (enkel muur/VZ) en ik zit in KaKaKa, dus iets klopt er niet :rolleyes:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Ik gebruik amper kata's op mijn eigen targets (enkel muur/VZ) en ik zit in KaKaKa, dus iets klopt er niet :rolleyes:

Ik zei niet dat iedereen katas gebruikt, enkel dat het niet geheel onverwacht zal komen als iemand van kakaka ze gebruikt, want kakaka als stam heeft zichzelf als zodanig geprofileerd.
 
Reactiescore
972
Ik zei niet dat iedereen katas gebruikt, enkel dat het niet geheel onverwacht zal komen als iemand van kakaka ze gebruikt, want kakaka als stam heeft zichzelf als zodanig geprofileerd.

Je zegt dat ze onvoorwaardelijk met elkaar verbonden zijn. Dat is gewoon feitelijk onjuist, gezien het huidige KaKaKa ander type spelers huishoudt. Dat mensen dat niet door hebben, omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is, is gewoon door laksheid en irritatie ingegeven. Dat KaKaKa zich misdragen heeft op W63 staat buiten kijf, daar hebben ik en anderen in het huidige KaKaKa ons altijd van gedistantieerd. Maar je laten leiden door van die randdebielen als Tony, wat gewoon buitengewoon slechte spelers zijn en niet in staat zijn geweest ook maar iets van tegenstand te bieden, is triest.
 
Reactiescore
428
Voor de spelers die KaKaKa nog niet kennen dan.. zoals ik toen op w67 waar deze laffe manier van spelen werd gebruikt

Besef even je hebt 37 berichten gezet op het AF waarvan letterlijk 35 ofzo over Kakaka gaan.
Stiekem ben je gewoon fan van ons tony maar dat hadden wij zelf allang door hoor jonge.
 

DeletedUser76932

Guest
Volgends mij zitten jullie verkeerd. Dit is Top/Flop stammen W69 :p
 
Reactiescore
1.075
Je zegt dat ze onvoorwaardelijk met elkaar verbonden zijn. Dat is gewoon feitelijk onjuist, gezien het huidige KaKaKa ander type spelers huishoudt. Dat mensen dat niet door hebben, omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is, is gewoon door laksheid en irritatie ingegeven. Dat KaKaKa zich misdragen heeft op W63 staat buiten kijf, daar hebben ik en anderen in het huidige KaKaKa ons altijd van gedistantieerd. Maar je laten leiden door van die randdebielen als Tony, wat gewoon buitengewoon slechte spelers zijn en niet in staat zijn geweest ook maar iets van tegenstand te bieden, is triest.

Maat je gaat wel met dezelfde leider als voordien verder, uhu distantieren
 
Reactiescore
1.075
Leider?
Volgens mij weet je weinig over de leiding van W67

Tja Benji zit gewoon ook in kakaka op w67, alsof benji achter de schermpjes niet aan de touwtjes trekt.
 
Reactiescore
524
Tja Benji zit gewoon ook in kakaka op w67, alsof benji achter de schermpjes niet aan de touwtjes trekt.
Een uitspraak die nergens op gebaseerd is maar als KaKaKa-zijnde nooit naar de buitenwereld toe hebben ontkracht.

De insiders weten prima hoe de stam de stam de juiste koers behoudt, de tijd die Benji in KaKaKa W67 heeft gestopt is in ieder geval verwaarloosbaar tov KaKaKa W63.

Maar om Sherwin te citeren:
Volgends mij zitten jullie verkeerd. Dit is Top/Flop stammen W69 :p
 
Reactiescore
972
Er zijn hier enkele figuren die onwaarheden verkondigen over mijn stam op W67, dan heb ik alle recht die te ontkrachten.

Maat je gaat wel met dezelfde leider als voordien verder, uhu distantieren

Jij bent dus precies diegene die ik bedoelde in mijn vorige post: te dom en te lui om je enigzins te verdiepen in het KaKaKa van W67. Als je dit soort onjuistheden voor waarheid aanneemt, ben je niet serieus te nemen. Als je deze discussie daadwerkelijk wilt voeren, raad ik je aan jezelf eerst in te lichten en je te melden op het AF van W67. Maar goed, na je vorige posts heb ik niet de verwachting dat je dat zal doen.
 
Reactiescore
853
Jij bent dus precies diegene die ik bedoelde in mijn vorige post: te dom en te lui om je enigzins te verdiepen in het KaKaKa van W67. Als je dit soort onjuistheden voor waarheid aanneemt, ben je niet serieus te nemen. Als je deze discussie daadwerkelijk wilt voeren, raad ik je aan jezelf eerst in te lichten en je te melden op het AF van W67. Maar goed, na je vorige posts heb ik niet de verwachting dat je dat zal doen.
Ga je nou echt beweren dat Benji niet de leider is van Kakaka?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
BENJI WIE
 
Reactiescore
1.075
Er zijn hier enkele figuren die onwaarheden verkondigen over mijn stam op W67, dan heb ik alle recht die te ontkrachten.



Jij bent dus precies diegene die ik bedoelde in mijn vorige post: te dom en te lui om je enigzins te verdiepen in het KaKaKa van W67. Als je dit soort onjuistheden voor waarheid aanneemt, ben je niet serieus te nemen. Als je deze discussie daadwerkelijk wilt voeren, raad ik je aan jezelf eerst in te lichten en je te melden op het AF van W67. Maar goed, na je vorige posts heb ik niet de verwachting dat je dat zal doen.

Gekke jongen, heb lang genoeg op w67 gespeeld, net als dat in maandenlang contact heb met kakaka spelers, of bijv de manier van de join van caramba, als je echt de heilige wilt spelen, doe hoe het dan tegen de juiste en niet tegen degene met inside info.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ja maar je bent mis. Zit je dan met die inside info
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Vriendelijk zijn kost geen geld kutmats!!
 
Bovenaan