Top/Flop stammen

Reactiescore
3.540
¿¿¿
Vijand in het nadeel impliceert toch jou voordeel? Vooral als je met dit account front. Klinkt zeker raar wat je allemaal zegt.

Als ik jouw portemonnee jat heb ik eindelijk geld om pp te kopen. Voordeel voor mij. Als ik je van de trap af duw ondervind jij nadeel maar ik kan nog steeds geen pp kopen. Nadeel voor jou. Dit is wat Abuser bedoelt hier denk ik. Zeg niet dat ik het met hem eens ben verder hoor.

Trouwens cac toch nog top +1 cf joepie de fucking poepie
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Easy
 

Deleted User - 487710895

Guest
Als ik jouw portemonnee jat heb ik eindelijk geld om pp te kopen. Voordeel voor mij. Als ik je van de trap af duw ondervind jij nadeel maar ik kan nog steeds geen pp kopen. Nadeel voor jou. Dit is wat Abuser bedoelt hier denk ik. Zeg niet dat ik het met hem eens ben verder hoor.
Ja ik snap ook wel dat Abuser het niet helemaal snapt. Maar ook al is de intentie om hem alleen in het nadeel te werken, heeft dit toch de gevolgen dat hij daar voordeel uitkrijgt. Hij stuurde zeker alleen de pm omdat die dba heel erg haat en hem het liefst van de trap zou trappen, zat geen intentie van zelf voordeel in.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
genoegdoening om je te zien lijden kan toch ook een voordeel zijn :O
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Speelt er een Abuser in Walk? Oh
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik schrok wel echt van deze wanvertoning van One. Allejezus
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Amai woordgrapjes liggen goed in de markt, tijd dat we daar eens onze aandelen in kopen @Cacturne
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Cave flop
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Abuser ook
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Haha mag ik in Cave komen spelen ik kan ook super goed barbs edelen! Groetjes
 
Bovenaan