Top/Flop stammen

DeletedUser78491

Guest
Deze meneer stuurde een PM naar ons toen hij zag dat jij een dorp verloor, paar dagen daarvoor pakte meneer ookal een dorp van DBA af deze berichten heeft hij ook gedeeld met ons (zonder dat wij hem vroeg dat te doen)

maar stel als we het gevraagd hadden wat maakt dat anders aan het feit van Harverst/lierse/rick/mcfason/tsmlis?

die lagen toch ook bij ons in het cluster en sommigen stonden zelfs onder VV bij one?


Nu zijn hier duidelijk afspraken over gemaakt en zullen we niks meer delen en/of helpen met deze speler
Deze speler had een trein lopen voordat de wave was geweest, dus voor het dorp verloren is. Abuser heeft daarbij wel degelijk een pm gestuurd dat een massa zou aankomen en dat hij miss er iets mee kan doen.

Er zijn inderdaad duidelijke afspraken opgesteld, VOOR het incident omtrent het pm sturen. Walk claimed voor die regels te zijn maar lapt ze wel aan hun laars. Dat is niet netjes en daar kan je niet omheen.

Toevoeging:
Lijkt mij dat Walk leiding hier een passende reactie op geeft, anders zou ik niet snappen waarom One akkoord zou gaan met de uitgebreide wereld afspraken. Maar dat zal de leiding wel regelen onderling ;)
 
Reactiescore
742
Deze speler had een trein lopen voordat de wave was geweest,

Dit was vorige wave (vrijdag) en de pm die we verstuurd hebben is gewoon nog VOOR de afspraken geweest, vandaag hebben we GEEN info verschaft of gezegd wat die moest doen.

hij vroeg zelfs nog of we OS konden gebruiken in een van de CF's (die we vandaag gepakt hebben) deze hebben we gewoon netjes afgewezen indien er aanvallen vanuit hem zijn gegaan is dit zijn EIGEN keuze geweest en hebben wij (Abuser) er 0,0% mee te maken!
 

DeletedUser78491

Guest
Dit was vorige wave (vrijdag) en de pm die we verstuurd hebben is gewoon nog VOOR de afspraken geweest, vandaag hebben we GEEN info verschaft of gezegd wat die moest doen.

hij vroeg zelfs nog of we OS konden gebruiken in een van de CF's (die we vandaag gepakt hebben) deze hebben we gewoon netjes afgewezen indien er aanvallen vanuit hem zijn gegaan is dit zijn EIGEN keuze geweest en hebben wij (Abuser) er 0,0% mee te maken!
Kerel, er zijn geen geldende afspraken, maar de voorgestelde (en tot nu toe) heel waarschijnlijk ingevoerde afspraken die de 3 stammen als wereld willen maken waren al lang bekend. Hierbij staat dus ook niet samenwerken met spelers in een ander zijn cluster. Het maakt niet uit dat je dat vandaag niet gedaan hebt, je hebt het vrijdag wel gedaan.

Wel goed van je dat je os afgewezen hebt hoor, daar verdien je een pluim voor!

Hoe je het ook probeert goed te praten, het blijft vies
 

DeletedUser73358

Guest
Overigens vind ik het vrij opmerkelijk dat One. van de 1ste plek ondertussen gekelderd is naar de 3e plek. Binnen een termijn van ongeveer 2 weken.

eY94rMx.png


VHnkH7s.png


ODBQW5T.png


jkCra1K.png
 
Reactiescore
766
dat dit niet waar is en niet geheel klopt dat is mijn punt. hier nog een .
Dus jullie hebben geen gebruik gemaakt van die speler, duidelijk!
 

DeletedUser78491

Guest
Het heeft te maken met de edelruimte geclaimed door One. Die is kleiner dan die van Walk of Cave. Om te groeien moeten de meeste accs nu door grote stammen heen
 

DeletedUser78702

Guest
Ik heb die pm gestuurd en dit zal ook niet meer gebeuren. Alleen blazen jullie heel die zaak wel op man, er wordt daardoor inderdaad 1 dorp verloren maar dit staat imo nog steeds niet in verhouding met wat jullie allemaal al geflikt hebben. Er zijn ook geen afspraken of regels overtreden en abuser heeft hier zelf 0,0 voordeel uit gehaald.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Het heeft te maken met de edelruimte geclaimed door One. Die is kleiner dan die van Walk of Cave. Om te groeien moeten de meeste accs nu door grote stammen heen

Jullie hebben mede door interns (niet aanvallend bedoeld) heel snel voorsprong gepakt (zoals H. in heel hoog tempo pakken) en nu is dat gewoon op en de andere stammen hadden nog wat kwantiteit liggen met Fuifje dus wordt One ingehaald.

Opzich gezond, de stammen met redelijk gelijke grootte met een vol front straks. Er liggen nu zo goed als geen neutrale spelers meer tussen de fronten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
abuser heeft hier zelf 0,0 voordeel uit gehaald.
vijand heeft een dorp minder om uit te snipen/recappen of wat dan ook te doen, dus levert sowieso iets van nadeel op
 

DeletedUser78702

Guest
Ja als je die visie hanteert, is ook elk dorp dat coruscant verliest voordelig voor ons. Beetje kromme redenering, je begrijpt heus wel wat ik bedoel.
 

DeletedUser78491

Guest
Bovendien zijn dat def opties die verspild worden door cf speler, of claim jij dat een cf niet def kost?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
Ja als je die visie hanteert, is ook elk dorp dat coruscant verliest voordelig voor ons. Beetje kromme redenering, je begrijpt heus wel wat ik bedoel.

Je claimed dat je er absoluut geen voordeel uit hebt gehaald en het er daardoor niet toe doet, maar er is sowieso iets van voordelen uit gehaald:
1. dorp kwijt door vijand, vijand staat zwakker op volgende aanvallen.
2. vijand moet rekening houden met extra aanvallen en deze ook deffen, is minder def mogelijkheden op het front wat jij aanvalt.

Zelfs als er geen voordeel uit gehaald zou zijn, is die intentie er wel geweest om er voordeel uit te halen, anders was het compleet zinloos geweest om ze uberhaupt ooit aan te schrijven.
 

Deleted User - 24028

Guest
Laten we zaken die reeds besproken worden tussen de leidingen van het AF houden jah ?
 

DeletedUser78702

Guest
Je claimed dat je er absoluut geen voordeel uit hebt gehaald en het er daardoor niet toe doet, maar er is sowieso iets van voordelen uit gehaald:
1. dorp kwijt door vijand, vijand staat zwakker op volgende aanvallen.
2. vijand moet rekening houden met extra aanvallen en deze ook deffen, is minder def mogelijkheden op het front wat jij aanvalt.

Zelfs als er geen voordeel uit gehaald zou zijn, is die intentie er wel geweest om er voordeel uit te halen, anders was het compleet zinloos geweest om ze uberhaupt ooit aan te schrijven.
Niet akkoord, ik pmde om DBA in het nadeel te werken. Niet per se in ons voordeel. Klinkt raar maar is toch een andere intentie :)
Anyway, wat Warre zegt. Is nu aan leidingen om dit opgeblazen geval te bespreken.
 
Bovenaan