Top/Flop stammen

Reactiescore
2.507
Ik zie de titel al voor me bij een nieuw topic: Walk To The End, The Long Walk, The Abused Cacturne Walks Away.

Als iemand uitleg wilt geven over de situatie, mogen deze titels voor het topic gebruikt worden ;)
 

DeletedUser79415

Guest
Enige reden dat ik kan bedenken is dat ze bolwerk een gs boost geven dan weer terug keren.
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
634
AF Gangsters,

Hierbij wil ik 2 stammen nomineren als floppers van W69
Dit niet zo zeer dat enkele de skills niet hebben om een wereld uit te spelen.
Maar puur uit feit dat die 2 stammen veelal bestaan uit Runners - Stabbers en Likkers.

Walk

Het is nu denk ik wel voor vele bekend dat Walk als Pre Made was begonnen met de instelling om via Boost accounts naar de Top te edelen.
Dit is hun tot op heden ook goed gelukt, totdat ze front kregen met echte accounts en op hun bek zijn gegaan.
Grootste voorbeeld hiervan is Calamity. (die keer op keer stuk loopt tegen MM)

Buiten het Boosten gedoe, heeft Walk ook sterke Teams die op AF acties zijn om onkunde van hun stam telkens komen goed praten.
Zie laatste en hele discussie over VV.
Terwijl One als goede zet geen VV meer buiten de stam aan het draaien is, blijft Walk dit voortzetten en praten dit ook nog eens goed :)

Laatste voorstel vanuit leiding van Walk een zogenaamde 1vs1vs1 heeft ook zijn doel laten merken.
Hierbij werd ene dag door Walk aangevallen en andere dag door Cave om zo Fuifje weg te kunnen spelen.
Menig Walk spelers komen dan ook nog een via AF en Skype hetgeen goed praten door aan te geven dat er altijd wel een 2vs1 zal zijn.
Dat de hele opzet om One te laten doen geloven dat er werkelijk 1vs1vs1 zou gaan komen, heeft Walk met hun 2vs1 wederom bewezen dat zij in W69 enkel aanwezig zijn om wereld te verneuken en niks van Fair Spel af weten.

Cave

Een Mid Core account die zijn plek 2 heeft weten te bereiken door telkens accounts van de tegenstander te weten te rekruteren.
Opzicht is het rekruteren van tegenstander niks mis mee, (dit zal straks door Walk ook bij Cave toegepast worden).

Hetgeen wat wel opvalt bij Cave.
Ze hebben een beleid die Stabs - CF en Kata gebruik goedkeurt zolang er over deze onderwerpen geen afspraken zijn gemaakt.
Hierbij kunnen de acties van Freyr44 en reactie vanuit de Cave leiding, die ook op AF beschreven zijn als voorbeeld genomen worden.
Afgelopen dagen worden er ook edels vanuit intern account Cockroach. in One Cluster (dus niet front met One, maar echt in de cluster van One).
Verder speelt ene @underground tacticz. nu binnen Cave, die mij 3 werelden lang via AF gevolgd heeft om Coruscant op een unfair spel te kunnen betrappen.
Zijn speelstijl laat hij in W69 duidelijk zien en hierbij ook waarom ik @underground tacticz. AF Bende noem.

Nu ik de meeste van jullie Stabber - Runners en Likkers heb genoemd, zal er weer een Bash Wave komen :)
Opzicht geen probleem mee, want niemand kan Coruscant ervan beschuldigen dat er vanuit Coruscant aan vies spel wordt gedaan.
Ah, wil je alsnog iets gaan typen, check dan meer eerst of het een actie = reactie is.

Ook een opmerking over enkele stamgenoten, niet gaan schreeuwen zodra het jou overkomt, maar vooraf zaken inzien en je klep op tijd open trekken :).
Het is notabene geen dating site :)
 
Reactiescore
2.190
Mag je mij vertellen waar cockroach in One cluster internt. Kan je meteen vertellen waarom je mbs aanneemt midden in vijandelijk cluster.

Hypocriet noemen we dat, veel janken op AF op een debielen schrijfwijze met enkel assumpties.
 
Reactiescore
967
Ik kreeg van veel mensen te horen dat dit de leukste wereld op dit moment was, maar na een paar dagen AF mee gelezen te hebben betwijfel ik dit... Of is het In Game wel leuk?
 
Reactiescore
1.283
Ik kreeg van veel mensen te horen dat dit de leukste wereld op dit moment was, maar na een paar dagen AF mee gelezen te hebben betwijfel ik dit... Of is het In Game wel leuk?

Je bent verkeerd geïnformeerd, w69 had 1 van de mooiste werelden kunnen zijn wanneer er minder geluld word en meer gespeeld.
Tot die tijd is het gewoon een modderpoel :(
 
Reactiescore
634
Mag je mij vertellen waar cockroach in One cluster internt. Kan je meteen vertellen waarom je mbs aanneemt midden in vijandelijk cluster.

Hypocriet noemen we dat, veel janken op AF op een debielen schrijfwijze met enkel assumpties.

Typisch Walk reactie :)
Er zijn afgelopen dagen flink wat edels geblokt geworden die in One cluster liepen.
Dat het hun niet gelukt is geworden, wilt niet zeggen dat er geen poging was
 
Reactiescore
742
Buiten het Boosten gedoe, heeft Walk ook sterke Teams die op AF acties zijn om onkunde van hun stam telkens komen goed praten.
Zie laatste en hele discussie over VV.
Terwijl One als goede zet geen VV meer buiten de stam aan het draaien is, blijft Walk dit voortzetten en praten dit ook nog eens goed :)

Man, Man, Man, Man, Jongens ik heb 2 man doodgeschoten maar dat is al 2 weken geleden dus hebben niks verkeerd gedaan..
actie = reactie
Heel mooi geformuleerd

Daarnaast heeft walk VOORDAT ze vv gingen draaien OP ALLEEN CHICK op het moment een aanbod gedaan op afspraken NADAT ONE vv heeft gedaan voor half novus? Sorrow/rick/Mrfray/tsmlit/
Daarbij heeft het laatste account Tsmlit ofzo BB's in zowel Hell/abuser/Schedel/Gentle zijn cluster lopen edelen terwijl daar vv van one werd gedaan is dit toevallig of was dit de bedoeling?
unknown.png


Laatste voorstel vanuit leiding van Walk een zogenaamde 1vs1vs1 heeft ook zijn doel laten merken.
Hierbij werd ene dag door Walk aangevallen en andere dag door Cave om zo Fuifje weg te kunnen spelen.
Menig Walk spelers komen dan ook nog een via AF en Skype hetgeen goed praten door aan te geven dat er altijd wel een 2vs1 zal zijn.
Dat de hele opzet om One te laten doen geloven dat er werkelijk 1vs1vs1 zou gaan komen, heeft Walk met hun 2vs1 wederom bewezen dat zij in W69 enkel aanwezig zijn om wereld te verneuken en niks van Fair Spel af weten.

Jij bent echt oprecht te dom om te poepen kerel.. Als jij alles had gelezen bedoelde de mensen in de wereldchat (van walk) dat het voor iedere stam een 1v2 zal gaan worden ik zal het even uitwerken voor jou..

Walk moet vechten tegen One/Cave
One moet vechten tegen Walk/Cave
Cave moet vechten tegen Walk/One

kortom ALTIJD een 2v1 daarmee werd er niet bedoeld dat het Cave EN Walk tegen One werd.. maar dat krijg je als je maar 20% leest en daarna een discussie op touw wil/durft te zetten...

Punten die je had voor Cave ben gewoon geen cave fan maar wat voor punten jij hier neerzet is gewoon kansloos...

Een Mid Core account die zijn plek 2 heeft weten te bereiken door telkens accounts van de tegenstander te weten te rekruteren.

Klinkt als een One die celtic niet weg kreeg met een massa waardoor er een invite van de stam werd gestuurd...


Ze hebben een beleid die Stabs - CF en Kata gebruik goedkeurt zolang er over deze onderwerpen geen afspraken zijn gemaakt.

zoals je hier zelf typed ZIJN ER GEEN AFSPRAKEN MET CAVE waarom val je ze dan wel aan als ze een CF leggen, Walk en One hebben hier wel afspraken over en heeft @Warre zelfs een script voor gemaakt zodat je kan zien of het er een is deze word atm aan beide kanten verbroken... zowel bij Walk als bij One (weet daar de in en ouds niet van)


Afgelopen dagen worden er ook edels vanuit intern account Cockroach. in One Cluster (dus niet front met One, maar echt in de cluster van One).

dit roep je nu al 2-3 dagen zie graag berichten op het AF of stuur ze door naar Abuser ing dan zal ik ze op het AF zetten voor je als je niet weet hoe da moet.


Verder speelt ene @underground tacticz. nu binnen Cave, die mij 3 werelden lang via AF gevolgd heeft om Coruscant op een unfair spel te kunnen betrappen.
Zijn speelstijl laat hij in W69 duidelijk zien en hierbij ook waarom ik @underground tacticz. AF Bende noem.


Dit account heeft idd een rare stap gemaakt maar zeg is eerlijk als hij toekomst wilde in w69 was fuifje geen optie, daarnaast zag ik dit al lang aankomen alleen had ik Vodka/MM verwacht waardoor cave zoon 40-45% van de wereld zou bezitten en een flinke overmacht zal hebben gekregen met 1-2 recruits


Het is notabene geen dating site :)

had graag een date met je gehad wss was ik dan vroegtijdig weg gerend kan er niet zo goed tegen als iemand maar 10-20% lees/luistert en vooral niet op een 1 op 1 date
 

DeletedUser78702

Guest
AF Gangsters,

Hierbij wil ik 2 stammen nomineren als floppers van W69
Dit niet zo zeer dat enkele de skills niet hebben om een wereld uit te spelen.
Maar puur uit feit dat die 2 stammen veelal bestaan uit Runners - Stabbers en Likkers.

Walk

Het is nu denk ik wel voor vele bekend dat Walk als Pre Made was begonnen met de instelling om via Boost accounts naar de Top te edelen.
Dit is hun tot op heden ook goed gelukt, totdat ze front kregen met echte accounts en op hun bek zijn gegaan.
Grootste voorbeeld hiervan is Calamity. (die keer op keer stuk loopt tegen MM)

Buiten het Boosten gedoe, heeft Walk ook sterke Teams die op AF acties zijn om onkunde van hun stam telkens komen goed praten.
Zie laatste en hele discussie over VV.
Terwijl One als goede zet geen VV meer buiten de stam aan het draaien is, blijft Walk dit voortzetten en praten dit ook nog eens goed :)

Laatste voorstel vanuit leiding van Walk een zogenaamde 1vs1vs1 heeft ook zijn doel laten merken.
Hierbij werd ene dag door Walk aangevallen en andere dag door Cave om zo Fuifje weg te kunnen spelen.
Menig Walk spelers komen dan ook nog een via AF en Skype hetgeen goed praten door aan te geven dat er altijd wel een 2vs1 zal zijn.
Dat de hele opzet om One te laten doen geloven dat er werkelijk 1vs1vs1 zou gaan komen, heeft Walk met hun 2vs1 wederom bewezen dat zij in W69 enkel aanwezig zijn om wereld te verneuken en niks van Fair Spel af weten.

Cave

Een Mid Core account die zijn plek 2 heeft weten te bereiken door telkens accounts van de tegenstander te weten te rekruteren.
Opzicht is het rekruteren van tegenstander niks mis mee, (dit zal straks door Walk ook bij Cave toegepast worden).

Hetgeen wat wel opvalt bij Cave.
Ze hebben een beleid die Stabs - CF en Kata gebruik goedkeurt zolang er over deze onderwerpen geen afspraken zijn gemaakt.
Hierbij kunnen de acties van Freyr44 en reactie vanuit de Cave leiding, die ook op AF beschreven zijn als voorbeeld genomen worden.
Afgelopen dagen worden er ook edels vanuit intern account Cockroach. in One Cluster (dus niet front met One, maar echt in de cluster van One).
Verder speelt ene @underground tacticz. nu binnen Cave, die mij 3 werelden lang via AF gevolgd heeft om Coruscant op een unfair spel te kunnen betrappen.
Zijn speelstijl laat hij in W69 duidelijk zien en hierbij ook waarom ik @underground tacticz. AF Bende noem.

Nu ik de meeste van jullie Stabber - Runners en Likkers heb genoemd, zal er weer een Bash Wave komen :)
Opzicht geen probleem mee, want niemand kan Coruscant ervan beschuldigen dat er vanuit Coruscant aan vies spel wordt gedaan.
Ah, wil je alsnog iets gaan typen, check dan meer eerst of het een actie = reactie is.

Ook een opmerking over enkele stamgenoten, niet gaan schreeuwen zodra het jou overkomt, maar vooraf zaken inzien en je klep op tijd open trekken :).
Het is notabene geen dating site :)
Hahahaha
 

DeletedUser81218

Guest
Klinkt als een One die celtic niet weg kreeg met een massa waardoor er een invite van de stam werd gestuurd...

Ja, want een stamloos account is hetzelfde als een account in een beloftevolle stam. Geen appels met peren vergelijken lijkt me :confused:
 
Reactiescore
2.507
Als iemand One. ook kan beschrijven krijgt deze pagina ook een eigentopic ;) Een updatetopic is altijd leuk voor een eventuele quiz die ik wil organiseren deze winter ;)
 
Reactiescore
1.478
Als iemand One. ook kan beschrijven krijgt deze pagina ook een eigentopic ;) Een updatetopic is altijd leuk voor een eventuele quiz die ik wil organiseren deze winter ;)
Ik denk niet dat we nog iemand kunnen vinden die zo'n slechte beschrijving kan geven.
 
Reactiescore
767
Pokemon blijft beter
 
Bovenaan