Top/Flop stammen

DeletedUser79458

Guest
Ik denk ook dat Fuifje sterker is qua accounts. Als ze het slim uitspelen denk ik dat ze wel ver kunnen komen. Die kunnen ook diplomatieke banden aangaan met andere stammen tegen Cave eventueel.

Precies hoop dus dat het eindresultaat niet gaat resulteren in fusie tussen Cave en Fuifje, lijkt me juist wel.

Heeft fuifje er nog meer hulpjes bij gehaald dan? :O

Weet niet of dit serieus is maar Cave en Uni samen is 2x zo groot als Fuifje. Is dan toch meer dan logisch dat zij externe hulp zoeken :p
 
Reactiescore
89
Kunnen we innogames als stam beschouwen want wereld resetten is toch echt wel grote flop, alle gs die je gefarmd hebt weg zonder compensatie, als je iemand aanviel tijdens de nacht weet die nu hoeveel troepen er komen en heeft die tijd om deff aan te vragen...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kunnen we innogames als stam beschouwen want wereld resetten is toch echt wel grote flop, alle gs die je gefarmd hebt weg zonder compensatie, als je iemand aanviel tijdens de nacht weet die nu hoeveel troepen er komen en heeft die tijd om deff aan te vragen...

Als je over iets moet mopperen is het de oorzaak van het probleem. Het oplossen van het probleem, waar jij hier over klaagt is namelijk enorm schadebeperkend, op die ene farmronde die je op dit punt in de game misloopt en de paar verrassingsaanvallen hier en daar blijft je hele wereld intact. Wees blij dat ze back-ups nemen van werelden!

PS: Vredesperiode zou aanvallen moet omzetten in bezoeken. Dan worden er geen troepen getoond.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
PS: Vredesperiode zou aanvallen moet omzetten in bezoeken. Dan worden er geen troepen getoond.

Klopt maar wordt meer op de berichten van deze ochtend gedoeld denk ik. Nu hebben spelers info over berichten die nu niet meer bestaan.
 
Reactiescore
89
Als je over iets moet mopperen is het de oorzaak van het probleem. Het oplossen van het probleem, waar jij hier over klaagt is namelijk enorm schadebeperkend, op die ene farmronde die je op dit punt in de game misloopt en de paar verrassingsaanvallen hier en daar blijft je hele wereld intact. Wees blij dat ze back-ups nemen van werelden!

PS: Vredesperiode zou aanvallen moet omzetten in bezoeken. Dan worden er geen troepen getoond.

Als de aanval geland is om 8u heeft de speler in kwestie 4u30 gehad om zijn berichten te kijken dus maakt niet uit of het nu in bezoek veranderd, en denk wel dat een spel waar geld in geinvesteerd wordt door spelers en waarin zoveel gebeurd vaker dan 1 keer om de 7uur(dat we weten want om 12u30 ging alles fout dus kan zelfs langer zijn) een back up zou moten krijgen.
 
Reactiescore
94
Hahaha, sommige mensen zullen hier héél blij mee zijn, anderen absoluut niet. Wij zitten helaas bij de tweede groep, maar valt ook weinig meer aan te doen.
 
Reactiescore
2.478
Zonde dat de Fear! Premade zo flopt. Het is pijnlijk om te zien voor alle w22 spelers.
 
Reactiescore
1.089
Kan me wel iets voorstellen dat sommige daarvan 0 motivatie hebben
 

DeletedUser78491

Guest
Cacturne en abuser zijn recent uit Walk. gegaan. Is dit gewoon voor de leuk of is er iets anders aan de hand?
 
Bovenaan