Top/Flop stammen

Reactiescore
2.177
Hoe een stam het doet heeft helemaal niks te maken met afspraken. Je bent zelf labiel als je met zo'n instelling rondloopt.
 
Reactiescore
2.368
ZEG TMAG DAN WEL KEER GEDAAN ZIJN MET HELE TIJD OP HOPE TE LOPEN E, DE ANDEREN WILLEN OOK WAT
 
Reactiescore
429
Wie heeft op deze manier überhaupt nog zin in deze wereld? Cave kan aanvallend helemaal niks (heeft iig nog niks laten zien) en zal dus nooit de uiteindelijke winnaar kunnen zijn. Kijk naar de oorlogsstatistieken en beslis daar op. Zoals warre ook al aangaf, als Cave ineens 100 dorpen op Walk kan pakken is het een compleet ander verhaal en kan die uni zeker naar een gelijk level, maar een labiel Cave van de afgelopen tijd moet niet liggen zeiken en gewoon eens laten zien wat ze kunnen qua terreinwinst.


Stil maar jesse, rustig maar, je mag straks gaan deffen hoor
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat een stilte hier :eek: Normaal na een massa leeft het weer even op... Walk nog steeds aan het balen van de dorpsverliezen zeker (rofl)

We moeten eerlijk zijn.. prachtige massa van Cave! Het aantel verstuurde aanvallen en edels en target keuze was echt lekker. Proficiat met jullie 2 dorpen winst, dik verdiend in in mijn ogen! Sommige zaken zagen er nogal slordig en chaotisch uit (vooral of fake / afleiding targets), in hoe verre dat de bedoeling was of gewoon tijdgebrek laat ik in het midden ^^

Ik persoonlijk en ook Walk zijn zeer blij dat we zulke offensieven te zien krijgen, jullie hebben menig Walk spelers wakker geschud volgens mij, dus volgende keer gaan we dat dorpsverlies beperken he :p

Meer en meer vind ik deze wereld kwalitatief en op basis van inzet de beste wereld van de afgelopen jaren... Keep up the good work!
 
Reactiescore
1.226
Wat een stilte hier :eek: Normaal na een massa leeft het weer even op... Walk nog steeds aan het balen van de dorpsverliezen zeker (rofl)

We moeten eerlijk zijn.. prachtige massa van Cave! Het aantel verstuurde aanvallen en edels en target keuze was echt lekker. Proficiat met jullie 2 dorpen winst, dik verdiend in in mijn ogen! Sommige zaken zagen er nogal slordig en chaotisch uit (vooral of fake / afleiding targets), in hoe verre dat de bedoeling was of gewoon tijdgebrek laat ik in het midden ^^

Ik persoonlijk en ook Walk zijn zeer blij dat we zulke offensieven te zien krijgen, jullie hebben menig Walk spelers wakker geschud volgens mij, dus volgende keer gaan we dat dorpsverlies beperken he :p

Meer en meer vind ik deze wereld kwalitatief en op basis van inzet de beste wereld van de afgelopen jaren... Keep up the good work!

Leuk om zo'n sportieve reactie te zien!
 
Reactiescore
2.368
Fijn om te horen inderdaad :D
 
Reactiescore
180
Wat een stilte hier :eek: Normaal na een massa leeft het weer even op... Walk nog steeds aan het balen van de dorpsverliezen zeker (rofl)

We moeten eerlijk zijn.. prachtige massa van Cave! Het aantel verstuurde aanvallen en edels en target keuze was echt lekker. Proficiat met jullie 2 dorpen winst, dik verdiend in in mijn ogen! Sommige zaken zagen er nogal slordig en chaotisch uit (vooral of fake / afleiding targets), in hoe verre dat de bedoeling was of gewoon tijdgebrek laat ik in het midden ^^

Ik persoonlijk en ook Walk zijn zeer blij dat we zulke offensieven te zien krijgen, jullie hebben menig Walk spelers wakker geschud volgens mij, dus volgende keer gaan we dat dorpsverlies beperken he :p

Meer en meer vind ik deze wereld kwalitatief en op basis van inzet de beste wereld van de afgelopen jaren... Keep up the good work!


te druk bezig op een andere wereld om hier veel te posten ;)
 

Deleted User - 487957198

Guest
Anders gewoon schaar steen papier om te bepalen wie de wereld wint?
 
Reactiescore
2.368
Beetje flauw zo hoor
 
Reactiescore
2.368
@Stalov je moet uit andere mensen hun acc blijven!!!
 
Bovenaan