- Reactiescore
- 3.594
Het neutraal objectief jury lid is er ook!
Ja en jij met je oneindige gezeik ook nog, natuurlijk gaat Class die positie niet opgegeven ze zullen we gek zijn. Moet de vijand maar niet gaan runnen. Eigen schuld dikke bult.
Je snapt dat er een verschil zit tussen dat jij probeert te roepen dat we gewonnen hebben en echt gewonnen hebben? Dat jij ons tot winnaar roept boeit ons allesinds niets.
(Heb volgens mij trouwens nergens gezegd Class gewonnen is)
Precies of ik heb 1 seconde gedacht ze dit zouden overwegen. Alsnog moeten ze niets opgeven, ze hebben de winst dus nu gewoon nog effe onder elkaar wat TW'n.
En Pawn. Maar we sluiten dus met Mij, Pawn, VIT en Class af dat Class de wereld gewonnen heeft en gaan nu de verhoudingen wat balanceren en nog oorlogje tegen elkaar spelen?
Het is van bij de start al duidelijk dat Class deze classic gaat winnen en dat kunnen we nu met zekerheid zeggen. Is het geen idee om de winst globaal nu aan Class te geven, dus Class is de winnaar (gefeliciteerd).
Kan Class dan nu in 2 stammen opsplitsen en kunnen we nog effe TW spelen tegen elkaar?
(Heb volgens mij trouwens nergens gezegd Class gewonnen is)
Te veell get rich or die trying gekekenAls het je niets boeit, waarom ga je er dan op in. Het is niet omdat jij roept het je niets boeit het je dan ook echt niets boeit
PieterCL ligt al 2 weken in het ziekenhuis. Bijzondere situatie..Pietercl is een runner?
PieterCL ligt al 2 weken in het ziekenhuis. Bijzondere situatie..
Wij wensen hem ook sterkte.Spijtig dat dit de manier is waarop Class door jullie front breekt.. Veel geluk gewenst naar VIT!