Top/Flop stammen

Deleted User - 487958296

Guest
Als je een beetje respect hebt voor je medespeler zou je begrip hebben voor zo'n rotsituatie, in plaats van te denken "Wejo gratis dorpen lol".
 
Reactiescore
974
ach je praat maar wat ;)
Net zoals jullie praten over de talrijke fusies (die ik amper zie). Of doelen jullie nog steeds op de vorming van de stam, waar al een uitstekende uitleg over gegeven is ;)

Link me even naar die post.

Maar zoals je wil, van zodra iemand gestabt wordt, geven we hem minimum 2 weken..?

Moeten jullie zelf bedenken, maar zoals eerder werd gesteld het meer reden was om nu juist toe te slaan door de stab, is misselijkmakend. ;)
 

DeletedUser81014

Guest
terwijl de leiding duidelijk aangeeft dat het een geplande aanval was ;)
 
Reactiescore
974
Reactiescore
974
zie pagina hiervoor ;)
waar duidelijk vermeldt wordt op 14/06 dat er zou aangevallen worden ;)

Bedoel dit hè genius.

"ach je praat maar wat ;)
Net zoals jullie praten over de talrijke fusies (die ik amper zie). Of doelen jullie nog steeds op de vorming van de stam, waar al een uitstekende uitleg over gegeven is ;)"
 
Reactiescore
3.576
Man ben je nou eigenwijs of niet?
Als er gezegd wordt dat er geen samenwerking is buiten een NAP tussen beide partijen, wat geloof je er dan niet aan?
Het feit dat de leiding zelf toegeeft dat er een NAP is, wijst er alleen maar op dat ze de waarheid spreken! Anders hadden ze die NAP ook wel achterwege gelaten.

De leider van Pawn beweerde net wat anders op het AF, eerst kwamen alle initiatieven voor een samenwerking vanuit Etern maar in volgende screen (wat hij wou weg vegen) maar mijn assistente Rebecca en ik hebben weten te ontcijferen blijkt dat dit ook niet helemaal klopt.

8f922ebfe13d443e13df0f6393239614.png


e61c25c0304361880ee6ffada518bf2f.png


Het is al ver gekomen dat BeeEasy (zwarte dorpjes tussen de rode lijnen) na het wegspelen van JokersBrain (wat nog wel even zal duren) tussen Mastermark moet gaan edelen, namelijk Realm een stam die al de gehele wereld in functie van Mastermark en Dipstick werken die Mastermark dan nog eens niet mag helpen. Dit alles om account JokersBrain weg te krijgen en dan nog hun geplande gezamenlijke aanval (ze begonnen ook letterlijk in het midden van de dag binnen hetzelfde uur) vroeger laten starten omdat ze in de veronderstelling zijn account JokersBrain zwak staat door een stab.

Dat is de constructie die opgesteld word door de nummer 1 stam, beetje pathetic als je het mij vraagt :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81014

Guest
Bedoel dit hè genius.

"ach je praat maar wat ;)
Net zoals jullie praten over de talrijke fusies (die ik amper zie). Of doelen jullie nog steeds op de vorming van de stam, waar al een uitstekende uitleg over gegeven is ;)"

kerel, je vraagt je af waarom Pawn en Entern samen aanvallen? De leiding zet screens op het AF... waarin staat dat er op 14/06 afspraken zijn gemaakt wie kan mee aanvallen.
weet niet wat je nog meer wil zien dan eigenlijk....

Over die fusies* hoe jullie het noemen, want zijn gewoon accounts die samen in 1 stam zijn gezet... net zoals Class ook in 1 stam is gezet uit verschillende accounts... Maar hoh! wat een drama, dat de beteren in 1 stam terecht komen... Dat heb ik nog in GEEN enkele wereld gezien :O :O

gekomen dat BeeEasy (zwarte dorpjes tussen de rode lijnen) na het wegspelen van JokersBrain (wat nog wel even zal duren) tussen Mastermark moet gaan edelen, namelijk Realm een stam die al de gehele wereld in functie van Mastermark en Dipstick werken die Mastermark dan nog eens niet mag helpen. Dit alles om account JokersBrain weg te krijgen en dan nog hun geplande gezamenlijke aanval (ze begonnen ook letterlijk in het midden van de dag binnen hetzelfde uur) vroeger laten starten omdat ze in de veronderstelling zijn ac
De leider van Pawn beweerde net wat anders op het AF, eerst kwamen alle initiatieven voor een samenwerking vanuit Etern maar in volgende screen (wat hij wou weg vegen) maar mijn assistente Rebecca en ik hebben weten te ontcijferen blijkt dat dit ook niet helemaal klopt.

8f922ebfe13d443e13df0f6393239614.png


ffe539484ea245f4336a276df662f72d.png


Het is al ver gekomen dat BeeEasy (zwarte dorpjes tussen de rode lijnen) na het wegspelen van JokersBrain (wat nog wel even zal duren) tussen Mastermark moet gaan edelen, namelijk Realm een stam die al de gehele wereld in functie van Mastermark en Dipstick werken die Mastermark dan nog eens niet mag helpen. Dit alles om account JokersBrain weg te krijgen en dan nog hun geplande gezamenlijke aanval (ze begonnen ook letterlijk in het midden van de dag binnen hetzelfde uur) vroeger laten starten omdat ze in de veronderstelling zijn account JokersBrain zwak staat door een stab.

Dat is de constructie die opgesteld word door de nummer 1 stam, beetje pathetic als je het mij vraagt :p

Nogmaals.... Wat is hier juist verkeerd aan dat er samen aanvallen worden gestuurd?
Als stam A, naar stam B komt met de vraag of zeggen dat ze iemand aanvallen en of stam B kan meedoen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Nogmaals.... Wat is hier juist verkeerd aan dat er samen aanvallen worden gestuurd?
Als stam A, naar stam B komt met de vraag of zeggen dat ze iemand aanvallen en of stam B kan meedoen...

Het is gewoon niet mijn stijl om zulke vriendjespolitiek te hanteren en je in zo'n bochten en constructies moet gaan wringen als je al zo'n overmacht bezit t.o.v ons. Legt eigenlijk heel veel gebreken bloot bij Pawn.

Maar uit eerdere ervaringen weet ik ofc het vrij zinloos is tegen je in te gaan (lijkt mij wel), je hebt geluk dat de meeste op classic je nog niet kennen en je nog even serieus geantwoord zal worden tot ze dat ook door hebben :d:d
 

DeletedUser81014

Guest
Het is gewoon niet mijn stijl om zulke vriendjespolitiek te hanteren en je in zo'n bochten en constructies moet gaan wringen als je al zo'n overmacht bezit t.o.v ons. Legt eigenlijk heel veel gebreken bloot bij Pawn.

Maar uit eerdere ervaringen weet ik ofc het vrij zinloos is tegen je in te gaan (lijkt mij wel), je hebt geluk dat de meeste op classic je nog niet kennen en je nog even serieus geantwoord zal worden tot ze dat ook door hebben :d:d

dat heb je eenmaal als je iets van samenwerking hebt natuurlijk...
 
Reactiescore
300
heb nog steeds geen fatsoenlijke reactie vanuit pawn gehad over het vorige punt, dit haakt eigenlijk redelijk op hetzelfde in.

maar goed. zegt gewoon heel veel over de kwaliteiten, en daarbij het ethisch beleid binnen pawn.
 

DeletedUser80886

Guest
Ik heb het nogal druk gehad wegens examens de vorige dagen, dus als je mij even uitlegt wat je precies dwarszit wil ik het er graag met je over hebben. Ik ben dan wel geen leider van Pawn, maar ik zit er nogal mee verveeld dat er zoveel slecht over de stam wordt gesproken.

Dan wil ik wel vragen om de discussie vanuit beide oogpunten te bekijken, ik zal dat ook doen.

Vriendelijke groeten,
Vaast
 
Reactiescore
1.075
dat heb je eenmaal als je iets van samenwerking hebt natuurlijk...

deze jongen snapt het punt niet denk ik, het feit is dat Pawn. momenteel de stam is die met een bepaalde overmacht (hoewel dit naar Class toe gelijk op gaat.) op deze wereld nog steeds een samenwerking nodig heeft tegen een stam met 88 dorpjes.
een kleine berekening.

pawn, etern. en zusterstammen tov Devo met een overmacht van 634 dorpen speelt tegen die 88 dorpjes, op die manier word het ronduit belachelijk en best zielig.
ook tegen VIT heb je een overmacht van ruim 500 dorpen en hier reken ik zelfs de DU's van Pawn nog niet bij.
Ik snap de angst voor het grote Class, maar het word toch een beetje bizar.
 
Laatst bewerkt:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik heb het nogal druk gehad wegens examens de vorige dagen, dus als je mij even uitlegt wat je precies dwarszit wil ik het er graag met je over hebben. Ik ben dan wel geen leider van Pawn, maar ik zit er nogal mee verveeld dat er zoveel slecht over de stam wordt gesproken.

Dan wil ik wel vragen om de discussie vanuit beide oogpunten te bekijken, ik zal dat ook doen.

Vriendelijke groeten,
Vaast
1) Pawn heeft een samenwerking met een stam die willens en wetens loopt te CFen. Desbetreffende speler is hier op geen enkele manier voor gestraft en mensen tekenen hem af als idioot, alsof dat goed praat wat er gebeurt? In elke normale stam worden zulke dingen, terecht, enorm hard aangepakt.

2) Er wordt ontkend dat er een BG is en gezegd dat er 'slechts rekening wordt gehouden met edellijnen en samen wordt aangevallen'? Heb voor de lol eens de definitie van 'bondgenootschap' voor jullie gegoogled, komt uit op "Een alliantie of een bondgenootschap is een verdrag tussen staten, zakenpartners of individuen, omwille van een gemeenschappelijk voordeel". Nou, volgens mij is dat exact wat er gebeurd tussen Pawn en Etern?

3) De dubieuze situatie omtrent Jokersbrain. Was 't nou wel of niet een directe reactie op de gebeurtenissen? Waarom vertellen verschillende Pawn leden verschillende verhalen?

Komt eigenlijk allemaal samen tot de vraag: Waarom heeft Pawn overal kleine hulpjes, interns, BG's en andere samenwerkingen nodig? Zijn jullie nou zo ontiegelijk incapabel?
 

DeletedUser80886

Guest
@Alex Lannon.

Persoonlijk vind ik het moeilijk om daar zo over te spreken. Ik beweer niet dat het waar is, maar hoe jij het nu verwoord lijkt het alsof we met 634 dorpen deze 88 dorpen onder druk zetten/aanvallen.

Ten eerste zijn er maar 2 leden vanuit Pawn die aanvallen plegen op Devo, het kan zijn dat ik 3 dagen geleden eens 30 fakes heb gestuurd, daar ga ik me nu niet over uitspreken. Maar hoe zie jij het dat Marter, Villam, Team Dany, Colla en Claudinia leden van Devo zouden aanvallen. Hier sla je toch serieus de bal mis. Daar gaan al 150 van "de dorpen" die Devo aanvallen.

Verder vermoed ik ook dat een deel van Etern en zusterstammen aan het fronten zijn met Class, aan de veroveringen te zien. Waar zitten die dorpen in je berekening? Ofwel moet je jullie dorpen erbij tellen ofwel alle dorpen die niet meedoen met interacties op Devo ervan af trekken. Anders lijkt het me niet meteen een sterk argument.

Wanneer je het dan over VIT hebt, dan hoop ik dat je weet dat enkel Pawn hen aanvalt, of toch voor zover ik weet. Dus hoe u aan een overmacht van 500 dorpen komt, Joost mag het weten.

Zoals ik reeds zei, je kan niet zomaar alle dorpen van stammen die in jouw visie samenwerken tegen een andere stam gaan optellen en dat aantal plaatsen tegenover de dorpen van één andere stam, die slechts door een paar leden uit deze voorgaande stammen wordt aangevallen. Dan krijg je ver altijd een belachelijk verhouding aan dorpen.
 
Reactiescore
1.075
@Alex Lannon.

Persoonlijk vind ik het moeilijk om daar zo over te spreken. Ik beweer niet dat het waar is, maar hoe jij het nu verwoord lijkt het alsof we met 634 dorpen deze 88 dorpen onder druk zetten/aanvallen.

Ten eerste zijn er maar 2 leden vanuit Pawn die aanvallen plegen op Devo, het kan zijn dat ik 3 dagen geleden eens 30 fakes heb gestuurd, daar ga ik me nu niet over uitspreken. Maar hoe zie jij het dat Marter, Villam, Team Dany, Colla en Claudinia leden van Devo zouden aanvallen. Hier sla je toch serieus de bal mis. Daar gaan al 150 van "de dorpen" die Devo aanvallen.

Verder vermoed ik ook dat een deel van Etern en zusterstammen aan het fronten zijn met Class, aan de veroveringen te zien. Waar zitten die dorpen in je berekening? Ofwel moet je jullie dorpen erbij tellen ofwel alle dorpen die niet meedoen met interacties op Devo ervan af trekken. Anders lijkt het me niet meteen een sterk argument.

Wanneer je het dan over VIT hebt, dan hoop ik dat je weet dat enkel Pawn hen aanvalt, of toch voor zover ik weet. Dus hoe u aan een overmacht van 500 dorpen komt, Joost mag het weten.

Zoals ik reeds zei, je kan niet zomaar alle dorpen van stammen die in jouw visie samenwerken tegen een andere stam gaan optellen en dat aantal plaatsen tegenover de dorpen van één andere stam, die slechts door een paar leden uit deze voorgaande stammen wordt aangevallen. Dan krijg je ver altijd een belachelijk verhouding aan dorpen.

het gaat er toch ook niet om of die dorpen effectief op dit moment gebruikt worden om aan te vallen? het gaat erom dat deze dorpen gebruikt KUNNEN worden, hoe jullie het doen ligt volledig aan jullie, feit is en blijft dat jullie wellicht 3/4 keer meer off dorpen hebben als stam dan devo dorpen in totaal heeft, net als bij VIT, waar het gek zou zijn als er in de toekomst geen gezamelijke actie op zou gebeuren gezien de hoeveelheid front Etern. ermee heeft, kan natuurlijk dat Etern. ook met hun een NAP heeft, geen idee.
punt is, Pawn creëert zo'n belachelijke overmacht dmv interns/fusies en BG's, en niet dankzij de vele vijandelijke overnames.
 
Reactiescore
3.576
@Alex Lannon.

Persoonlijk vind ik het moeilijk om daar zo over te spreken. Ik beweer niet dat het waar is, maar hoe jij het nu verwoord lijkt het alsof we met 634 dorpen deze 88 dorpen onder druk zetten/aanvallen.

Ten eerste zijn er maar 2 leden vanuit Pawn die aanvallen plegen op Devo, het kan zijn dat ik 3 dagen geleden eens 30 fakes heb gestuurd, daar ga ik me nu niet over uitspreken. Maar hoe zie jij het dat Marter, Villam, Team Dany, Colla en Claudinia leden van Devo zouden aanvallen. Hier sla je toch serieus de bal mis. Daar gaan al 150 van "de dorpen" die Devo aanvallen.

Verder vermoed ik ook dat een deel van Etern en zusterstammen aan het fronten zijn met Class, aan de veroveringen te zien. Waar zitten die dorpen in je berekening? Ofwel moet je jullie dorpen erbij tellen ofwel alle dorpen die niet meedoen met interacties op Devo ervan af trekken. Anders lijkt het me niet meteen een sterk argument.

Wanneer je het dan over VIT hebt, dan hoop ik dat je weet dat enkel Pawn hen aanvalt, of toch voor zover ik weet. Dus hoe u aan een overmacht van 500 dorpen komt, Joost mag het weten.

Zoals ik reeds zei, je kan niet zomaar alle dorpen van stammen die in jouw visie samenwerken tegen een andere stam gaan optellen en dat aantal plaatsen tegenover de dorpen van één andere stam, die slechts door een paar leden uit deze voorgaande stammen wordt aangevallen. Dan krijg je ver altijd een belachelijk verhouding aan dorpen.

In dat opzicht kan je ook stellen dat heel Devo mag afvallen, in totaal 1 def dorp ter beschikking gekregen. Komt er dus op neer dat 2 Pawn leden, (Boris en Bee), 2 Etern leden (Mastermark en Dipstick) en Realm spelers met clears gekomen zijn, dan nog fake's vanuit zoals je zelf zegt Sivir, een acc van de stam Flakes en andere accounts uit Etern vs JokersBrain + 1 def.

Dan kan je wel stellen verre van iedereen binnen Pawn meedeed maar dat is ook zo bij Devo dus of deze verhoudingen hierboven veel beter zijn betwijfel ik.
 

DeletedUser80886

Guest
het gaat er toch ook niet om of die dorpen effectief op dit moment gebruikt worden om aan te vallen? het gaat erom dat deze dorpen gebruikt KUNNEN worden, hoe jullie het doen ligt volledig aan jullie, feit is en blijft dat jullie wellicht 3/4 keer meer off dorpen hebben als stam dan devo dorpen in totaal heeft, net als bij VIT, waar het gek zou zijn als er in de toekomst geen gezamelijke actie op zou gebeuren gezien de hoeveelheid front Etern. ermee heeft, kan natuurlijk dat Etern. ook met hun een NAP heeft, geen idee.
punt is, Pawn creëert zo'n belachelijke overmacht dmv interns/fusies en BG's, en niet dankzij de vele vijandelijke overnames.

Beste,

Als ik eerlijk moet zijn stopt je bericht hier al een beetje: "het gaat erom dat deze dorpen gebruikt KUNNEN worden".

Als dat een argument is dan kan ik stellen: Class kan met al zijn dorpen de stam ... aanvallen. (Zelf in te vullen kleine stam). Hoe triest is dat, ze hebben een overmacht van zeker 150 dorpen tegenover deze kleine stam.

Begrijpt u dat dit nergens op slaat? Ja er zullen 1 of 2 leden deze stam aanvallen, maar hoezo wordt er dan gerekend op alle dorpen van je hele stam.

Wel net hetzelfde doet zich voor bij de "oorlog" tussen Pawn en Devo. Slechts 2 leden van ons vallen een lid van Devo aan.

Maar goed, verder zegt u dat wij wellicht 3/4 keer meer dorpen hebben dan een stam als VIT. Dan vermoed ik dat u het weer over zowel Etern, als zusterstammen, als Pawn heeft. Indien dit niet zo is, dan heeft u geen reden om hier een punt over te maken want dan is het gewoon Pawn tegen VIT. En ik denk dat het nog steeds etisch verantwoord is om als stam een andere stam aan te vallen ook al is deze kleiner.

En indien u het weer heeft over de "samenwerking" tussen de stammen; dan kan u inderdaad stellen dat wij 3/4 keer meer OFF dorpen hebben dan VIT. Maar daarmee is dan ook alles gezegd. Want Etern valt VIT niet aan voor zover ik weet en ik denk dat zij het wel druk genoeg hebben of zullen krijgen met Class om nu geen andere oorlog te beginnen. En volgens uw bijdehande redenering (mijn excuses als u zich hierdoor aangevallen voelt, maar ik vind dat uw redenering geen steek houdt), zou Etern en zusterstammen met ons KUNNEN samenwerken tegen VIT, om dan zelf helemaal geen OFF meer te hebben tegen Class.

Laat het me eenvoudig zeggen, je kan het gewoonweg niemand kwalijk nemen, laat staan als argument gebruiken, dat meerdere stammen een groter aantal OFF dorpen hebben dan een bepaalde stam. Zonder dat deze ook effectief gebruikt worden, aangezien de "mogelijkheid er is" dat het nu eenmaal zou KUNNEN dat elk dorp wordt gebruikt tegen die bepaalde stam.

Dan kan ik je bijdehande redenering (mijn excuses als die kwetsend overkomt, maar zo ziet de redenering er in mijn ogen werkelijk uit) verder zetten en stellen dat het belachelijk is dat Class meer OFF dorpen heeft dan bijvoorbeeld een stam als UC, want stel je voor, het zou zomaar eens KUNNEN dat Class hen zou aanvallen met die dorpen. Dit houdt werkelijk geen steek.

@chameleon ik zal straks proberen u te beantwoorden, maar het kan goed zijn dat mijn antwoord pas morgenochtend/middag op het forum verschijnt, ten gevolge van vermoeidheid. Maar ik zou er graag hier ook al eens over beginnen. Aangezien Alex Lannon het ook aanhaalde. Inderdaad, wij hebben een NAP met Etern. Dat is ook de enige vorm van samenwerking dat we met hen hebben. We zijn niet van plan hen te deffen/om deff te vragen.

Ja er zijn aanvallen gebeurd op dezelfde speler. Maar dit lijkt me geen maatstaaf om te spreken van een BG, wanneer je met een NAP eenzelfde speler aanvalt omdat deze toevallig aan beide stammen grenst. We hebben geen gedeeld forum. We sturen geen OS naar elkaar. Ik weet niet wat jullie precies verstaan onder een BG, maar hier hebben we duidelijk een andere mening over. En als jullie dit een BG willen noemen. Dan kunnen jullie dit doen, maar dan moeten wij ons niet verantwoorden waarom wij volgens jullie een BG zijn met Etern.

Om al even iets mee te pikken van de reactie van chameleon, die hier goed bij aansluit. Een NAP sluit ook precies aan bij de definitie die u gaf voor een alliantie of bondgenootschap. Want een NAP bestaat tussen 2 of meerdere staten/individuen/zakenpartners, omwille van een gemeenschappelijk voordeel. Als wij hier geen voordeel uit zouden halen hadden wij niet ingegaan op het voorstel en zouden we nu geen NAP zijn.

Groeten,
Vaast
 

DeletedUser80886

Guest
In dat opzicht kan je ook stellen dat heel Devo mag afvallen, in totaal 1 def dorp ter beschikking gekregen. Komt er dus op neer dat 2 Pawn leden, (Boris en Bee), 2 Etern leden (Mastermark en Dipstick) en Realm spelers met clears gekomen zijn, dan nog fake's vanuit zoals je zelf zegt Sivir, een acc van de stam Flakes en andere accounts uit Etern vs JokersBrain + 1 def.

Dan kan je wel stellen verre van iedereen binnen Pawn meedeed maar dat is ook zo bij Devo dus of deze verhoudingen hierboven veel beter zijn betwijfel ik.

Beste Joker, hier wil ik niet echt op in gaan. Dat een stam geen OS stuurt, daar kunnen wij niet aan doen. Wij gaan niet even vragen; "heb je OS gekregen van je stam?" Zo ja, dan zullen we met persoon A, B, C, D, E en F aanvallen. Zo niet, dan enkel met personen A en B.

Anders kan je dezelfde redenering opmaken bij de oorlog tussen VIT en ons. VIT viel met heel zijn stam enkel marter aan. Is dit nog normaal? Zoveel dorpen en spelers tegen 1 enkele speler?! Ik hoop dat je inziet dat dit werkelijk dezelfde redenering is. Wij kennen de verhoudingen tussen u en uw stamleden niet. Dus wij gaan ervan uit dat uw stamgenoten OS sturen.
 
Reactiescore
3.576
@chameleon ik zal straks proberen u te beantwoorden, maar het kan goed zijn dat mijn antwoord pas morgenochtend/middag op het forum verschijnt, ten gevolge van vermoeidheid. Maar ik zou er graag hier ook al eens over beginnen. Aangezien Alex Lannon het ook aanhaalde. Inderdaad, wij hebben een NAP met Etern. Dat is ook de enige vorm van samenwerking dat we met hen hebben. We zijn niet van plan hen te deffen/om deff te vragen.

Ja er zijn aanvallen gebeurd op dezelfde speler. Maar dit lijkt me geen maatstaaf om te spreken van een BG, wanneer je met een NAP eenzelfde speler aanvalt omdat deze toevallig aan beide stammen grenst. We hebben geen gedeeld forum. We sturen geen OS naar elkaar. Ik weet niet wat jullie precies verstaan onder een BG, maar hier hebben we duidelijk een andere mening over. En als jullie dit een BG willen noemen. Dan kunnen jullie dit doen, maar dan moeten wij ons niet verantwoorden waarom wij volgens jullie een BG zijn met Etern.

Een NAP betekend elkaar niet aanvallen en meer niet, het is duidelijk dat Mastermark en Pawn frontspelers contact met elkaar hebben over de aanvallen op JokersBrain, ook is er een deal gemaakt betreft wie waar moet gaan edelen in de toekomst. Spreken we toch echt al meer van een BG dan een NAP.


Beste Joker, hier wil ik niet echt op in gaan. Dat een stam geen OS stuurt, daar kunnen wij niet aan doen. Wij gaan niet even vragen; "heb je OS gekregen van je stam?" Zo ja, dan zullen we met persoon A, B, C, D, E en F aanvallen. Zo niet, dan enkel met personen A en B.

Anders kan je dezelfde redenering opmaken bij de oorlog tussen VIT en ons. VIT viel met heel zijn stam enkel marter aan. Is dit nog normaal? Zoveel dorpen en spelers tegen 1 enkele speler?! Ik hoop dat je inziet dat dit werkelijk dezelfde redenering is. Wij kennen de verhoudingen tussen u en uw stamleden niet. Dus wij gaan ervan uit dat uw stamgenoten OS sturen.

Jij had het over de effectiviteit van wie aanviel, ik geef je de effectiviteit van de situatie. Ik heb verder geen weet van de Marter situatie en hoeveel hulp hij kreeg van zijn stam ivm troepen.
 
Bovenaan