Top/Flop stammen

DeletedUser77704

Guest
Ik heb nog nooit geinternt, alle schuld op Jannes.
Excuses aan @JustInWebs ik ging iets te snel tilt

Zoals ik zei bovenstaande discussie leg ik alle blame op Jannes ik ben onschuldig.
Zo dat ook weer voorbij, wat een rust lekker chatten ingame en alle incs taggen op: "Jannes dodge deze even ik doe het niet" my job is done :eek:
Devo topstam

Je had wat bewijs nodig maar je bied nu tenminste excuses aan ;)

Excuses geaccepteerd
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Nou je wordt al genoeg geflamed op het AF. Als ik je daarbij nog ga wijze op je onkunde word je nog depressief.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Bij mij zijn het niet zo zeer je posts tbh. Het is eerder dat je een idioot bent, en niemand houdt van idioten.
 

DeletedUser61134

Guest
Bij mij zijn het niet zo zeer je posts tbh. Het is eerder dat je een idioot bent, en niemand houdt van idioten.

Enig idee hoeveel vrouwen van idioten houden? ELKE hetero vrouw!


Iemand nog meningen over de BG tussen Infin, Etern, Alpha en Bim/Realm
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Enig idee hoeveel vrouwen van idioten houden? ELKE hetero vrouw!


Iemand nog meningen over de BG tussen Infin, Etern, Alpha en Bim/Realm

Volgens mij ben jij niet de beste representatie van de doorsnee heterovrouw, maar ik bemoei me niet.

Hoort Pawn niet ook nog in dat rijtje? Volgens mij waren die weer rustig wat spelers daaruit aan het internen namelijk :p
 

DeletedUser61134

Guest
Volgens mij ben jij niet de beste representatie van de doorsnee heterovrouw, maar ik bemoei me niet.

Hoort Pawn niet ook nog in dat rijtje? Volgens mij waren die weer rustig wat spelers daaruit aan het internen namelijk :p

Die hebben niet een samenwerking met de 4 internstammen van Etern dacht ik :eek:
De rest kan ik niet over oordelen :p Zulke dingen zijn voor Jannes om grote posts over te verzamelen.
 
Reactiescore
3.582
Zien we daar trouwens weer een bewering van een Class speler zonder argumenten?

Benieuwd of ze hem gaan afkraken nu met 10 man. O nvm hij zit in Class dan mag dat ofc :D

CONSEQUENTIE is nu al het woord van deze Classic :cool:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zien we daar trouwens weer een bewering van een Class speler zonder argumenten?

Benieuwd of ze hem gaan afkraken nu met 10 man. O nvm hij zit in Class dan mag dat ofc :D

CONSEQUENTIE is nu al het woord van deze Classic :cool:
Is meer een vraag he, als het niet waar is, is dat oke en zeggen we dat ook. Kan je nog eens van leren.
 
Reactiescore
182
Een kakaka'er in class? Snap niet hoe zulke spelers met hun kata's en cf's in class spelen. Normen en waarden hebben ze nog nooit van gehoord zeker? Cf en kata is TEGEN de regels!!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Class maakt ook fouten, maar miss dat Rob ooit nog wat leert
 
Reactiescore
182
Zolang jullie je niet distantieren van het kata en cf gebruik zijn jullie allemaal medeplichtig. We kunnen dus stellen dat class gewoon de classic variant van kakaka is :eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Class maakt ook fouten, maar miss dat Rob ooit nog wat leert

Indien Rob zoals zijn naamgenoot is acht ik het leren van fouten goed mogelijk.
Zijn naamgenoot was na 3x sportschool al de hotshot in de club en alle meiden zaten al aan zijn borstkas!
Sommige mensen hebben dat gewoon, kunnen heel snel zichzelf veranderen.

Zolang jullie je niet distantieren van het kata en cf gebruik zijn jullie allemaal medeplichtig. We kunnen dus stellen dat class gewoon de classic variant van kakaka is :eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Alleen defnoobs hebben Katas, off-dorpen met kata heb je niet genoeg techs voor :eek:
 
Bovenaan