1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Top/Flop stammen

Discussie in 'Klassieke Wereld' gestart door jokersbrain, 12. mei 2019.

Deel Deze Pagina

1. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    1.634
    Toon dan aan waar ik deze ontken. Je kan wel iets zeggen maar je mag het ook staven.

2. .Fakie

.Fakie

Lid geworden:
    30. jan 2013
    Leuk Bevonden:
    451
    Je zit eigenlijk gewoon flink te huilen omdat je bestempeld wordt als interner omdat je internt. Maar volgens jou ben je geen interner want je gebruikt je troepen, juist.

Gr je boy

3. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    1.634
    Ik heb al gezegd hoe ik een interner zie en dat is iemand die zich afzijdig houd van oorlogen, geen risks neemt en gierig is met zijn troepen. En dat is niet op toepassing bij ons.

Dus ik kan evengoed zeggen jullie erover zitten te wenen,... Alsnog letterlijk gezegd ik snap dat mensen Wife als een intern zien en alsnog nergens gezegd Icetube geen intern was.

Lijkt mij dus niet ik het allemaal zo zit te ontkennen Bradley maar dat jullie het vooral zitten op te blazen (iets wat mij wel eens verweten werd).

Alsnog zijn er heel veel onterechte verwijten gesmeten en heeft Class 0 intentie om daar woorden van terug te trekken. Houd de hele discussie voor mij wel snel op, dus ik ga hier ook niet toegeefelijk blijven als enige.

Evenals ik mezelf naderhand wel weer beu ben gehoord op het AF, Class ook overigens dus ik houd me weer een tijdje op de achtergrond tot er weer nood is aan een kritische kijk!

4. robbeke

robbeke

Lid geworden:
    21. apr 2007
    Leuk Bevonden:
    616
    Internen is niet voor interpretatie vatbaar.
    Dat jij tenminste nog iets doet buiten het internen is positief, maar internen is internen.
    Het mag, het kan, soms moet het. Kritiek erop mag ook. Iedereen speelt hoe hij/zij wil en naar eigen vermogen.
    Als je internt of erger nog katapulteert moet je die kritiek er wel bijnemen.

.Fakie vindt dit leuk.
  5. Big Bang.

Big Bang.

Lid geworden:
    11. mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    629
    Een interner internt Jannes, veel lastiger hoef je het niet te maken.

.Fakie vindt dit leuk.
  6. chameleon

chameleon

Lid geworden:
    13. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    360
    Dieven zijn echt van die mensen die arm zijn en niet willen werken. Ja ik heb laatst wel een laptop gestolen, maar had 'm ook gewoon kunnen kopen want ik werk gewoon.

7. .Fakie

.Fakie

Lid geworden:
    30. jan 2013
    Leuk Bevonden:
    451
    Ai ai ai, daar ga je. Als ik het enige echte TW Woordenboek erbij pak, zien we bij internen:
    • Intern(en): Men spreekt van internen wanneer een speler de dorpen van een andere speler overneemt. Dit kan met toestemming van de tweede speler, of wanneer de tweede speler inactief is, en de stam (of de speler) het nodig acht dat de dorpen van de (inactieve) tweede speler in stambezit blijven.
    Bron: https://help.tribalwars.nl/wiki/Tribal_Wars_woordenboek#I

Sorry jongen. Als Innogames zelf zegt dat jij een interner bent, ben je dat ook gewoon.

8. mohniels1

mohniels1

Lid geworden:
    25. okt 2007
    Leuk Bevonden:
    442
    Nou dan zijn we volgens jullie een interner. Lekker boeiend.

9. The Minion

The Minion Tribal Wars Team Forum Mod

Lid geworden:
    24. mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    1.374
    Al die haat op interne. Het is toch gewoon onderdeel van het diplomatieke aspect van het spel?

10. chameleon

chameleon

Lid geworden:
    13. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    360
    Ja, maar als je eerst ontkent te internen, dan een intern afschildert als stabber en als kers op de taart zegt dat je intern kanker had terwijl dit helemaal niet waar is is er wel een probleem ja.

Laatst bewerkt: 11. jun 2019
    dragonshield3 en .Fakie vinden dit leuk.
  11. dragonshield3

dragonshield3 The Snipe 2019

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.248
    iK iNtErN nIeT wANt Ik HeB FRoNt

Jezus jannes jij bent wellicht 1 van de domste mensen die er hier rondloopt.

Roald97 en .Fakie vinden dit leuk.
  12. firedrakan

firedrakan Forum Personality of the Year 2019

Lid geworden:
    7. nov 2011
    Leuk Bevonden:
    1.245
    Ik heb nog nooit geinternt, alle schuld op Jannes.
    Excuses aan @JustInWebs ik ging iets te snel tilt

Zoals ik zei bovenstaande discussie leg ik alle blame op Jannes ik ben onschuldig.
    Zo dat ook weer voorbij, wat een rust lekker chatten ingame en alle incs taggen op: "Jannes dodge deze even ik doe het niet" my job is done :eek:
    Devo topstam

13. aNightingale

aNightingale

Lid geworden:
    4. dec 2016
    Leuk Bevonden:
    75
    Welkom terug namens Class!
    Stonden we al een tijdje om te springen met zijn allen, gaat gezellig worden!

14. mohniels1

mohniels1

Lid geworden:
    25. okt 2007
    Leuk Bevonden:
    442
    Welkom terug beccie, ik heb je hier gemist <3

15. dragonshield3

dragonshield3 The Snipe 2019

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.248
    3 debielen op 1 account.

16. firedrakan

firedrakan Forum Personality of the Year 2019

Lid geworden:
    7. nov 2011
    Leuk Bevonden:
    1.245
    Ik time onze off voor incoming clears zodat als Jannes niet optijd dodged we 2 dorpen verliezen ipv 1.
    Houdt hem alert. Devo best stam

17. Je-maintiendrai

Je-maintiendrai

Lid geworden:
    24. mrt 2018
    Leuk Bevonden:
    428
    Dit is dan toch wel weer netjes van je!

18. mohniels1

mohniels1

Lid geworden:
    25. okt 2007
    Leuk Bevonden:
    442
    Geweldige combinatie is dat Mien jung.

19. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    1.634
    Volgens mij nam ik die kritiek er gewoon bij, heb de intern op Icetube nooit ontkend en heb ook meermaals gezegd dat ik snap mensen Wife als een intern zien maar ik dat zo niet aanvoel.

Is hetzelfde als met Blaze zijn stab. Regeltechnisch heeft Blaze ook gewoon gestabbed. Hij verliet de stam en viel meteen aan.

Het is zoals die nieuwe handsbal regel in het voetbal, hands is penalty nu in het strafschop gebied al wijkt die 10x af komt die van achter je rug op je arm die pal naast je lichaam stond, hands is hands dus penalty, regeltechnisch juist, naar gevoel niet.

Zijn argumenten daarvoor waren dat hij een nap aanbood die overigens nooit geweigerd is dus besloot die paar uur later al te beginnen met aanvallen.

Clyde heeft nooit een stab begaan, heeft nooit een aanval op Blaze gestuurd. Verder als een plan is het nooit gekomen, ook de stab van Jekyll kan je niet goed praten. Clyde gaf tegen Jekyll in PM aan dat de aanval op Blaze niet door ging, toch heeft hij die nacht (zonder de stam te leaven) aangevallen op Clyde terwijl hij perfect kon leaven en even afwachten.

Al waren ze wel van plan Blaze te stabben, dus ik vind het naar mijn gevoel geen stab (betreffende Blaze dan), regeltechnisch wel.

Laatst bewerkt: 11. jun 2019
  20. robbeke

robbeke

Lid geworden:
    21. apr 2007
    Leuk Bevonden:
    616
    Wees blij dat je in deze zin niet het werkwoord k*t*p*l*e*e* gebruikte, ik zou zomaar uit mijn winterslaap kunnen ontwaken.

Natuurlijk is het een onderdeel, daar gaat het ook helemaal niet over.

@jokersbrain , met het gebruik van ‘je’ bedoelde ik dat algemeen, niet jij. Maar toch bedankt voor de uitleg. Al weet ik totaal niet wie Clyde of Blaze is.

Zoals jij post lijk ik van de ‘parking’ te komen terwijl ik toch net als jij van Antwerpen kom.
    Hoe zit het trouwens met je timings tegenwoordig want ik ben die laatste ‘getimede’ clears/edels nog niet vergeten? En neen, te veel drinken is niet altijd een excuus.

Laatst bewerkt: 12. jun 2019