Top & Flop stammen

Reactiescore
1.367
Lichtblauw = FS
Wit = Kiwi
Rood = Prime
Donkerblauw = VIT, VlT & V1T
Bekijk bijlage 14359
verspreid..?o_O

Er worden alleszins veel grondstoffen gebruikt door Kiwi, FS én Prime om door ons te breken. Weet dat wij tot het bittere einde zullen vechten! Ik denk dat we tot nu toe een honderdtal edels begraven hebben waarvan enkele aanvallen enorm slecht waren voor de ervaren spelers die je zou denken dat ze zijn.

Niet erg toch, strijd is waarom de meesten TW spelen :p

Wat vinden we van de stam https://nl.twstats.com/nl67/index.p...source=nl&utm_medium=tribe&utm_campaign=dsref
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
182
Voorlopig nog geen gekke kakaka gebeurtenissen voorgekomen :eek:
 

DeletedUser73404

Guest
INFLUENZA DIKKE FLOP MET HUN INTERNS

Altijd leuk mensen die goedkoop willen scoren.

Ik denk dat je doelt op de merge van Salvador en Murena? Kijk, met een beetje background info had je misschien zelf een reden kunnen bedenken voor deze happening.

Ik weet niet hoor maar Influenza heeft zich gewoon netjes staande gehouden tijdens een massa (onverwachts door een miscalculatie) terwijl nog geen ander dat op eenderzelfde niveau gedaan heeft. Dus euh, thanks.

Daarnaast hoor ik niet wat je vindt van de andere stammen waarin spelers ook mergen? Vanwaar deze specifieke haat?

Sta altijd open voor verbetering hoor. Dus euh, quit the saltmine en zeg wat jou dwars zit.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat ben jij easy getriggerd zeg.
Dus euh, quit the saltmine en zeg wat jou dwars zit.
Intern2win.
Kijk, met een beetje background info had je misschien zelf een reden kunnen bedenken voor deze happening.
Wat is dan de reden? Dat je geen edelruimte had, dus Salvador een slechte recruit was? Of wat mis ik
 
Reactiescore
182
Triest hoeveel recruits en slaafjes influenza nu al heeft. Maar als je kijkt wie er allemaal speelt dan had ik ook niet veel anders verwacht. Nu weer lekker internen tot ze weer een "normaal" ledenaantal hebben en dan kunnen ze er weer bij recruiten :eek:
 

DeletedUser77704

Guest
Triest hoeveel recruits en slaafjes influenza nu al heeft. Maar als je kijkt wie er allemaal speelt dan had ik ook niet veel anders verwacht. Nu weer lekker internen tot ze weer een "normaal" ledenaantal hebben en dan kunnen ze er weer bij recruiten :eek:

Sinds wanneer is 11 leden niet normaal :eek:

Stam staat gewoon #1 punten, #1 puntengemiddelde, #1 ODA, #1 ODD, dus kan nou niet doen alsof er ook niet voor gevochten word door de leden zelf of het een massa stam is :rolleyes:

Daarbij heeft de stam 11 mb spelers (1 op 1). Dus hoe bedoel je allemaal slaafjes?
 
Reactiescore
11
Triest hoeveel recruits en slaafjes influenza nu al heeft. Maar als je kijkt wie er allemaal speelt dan had ik ook niet veel anders verwacht. Nu weer lekker internen tot ze weer een "normaal" ledenaantal hebben en dan kunnen ze er weer bij recruiten :eek:

haha sure mag je best denken :)
Internen heeft redenen die niet bekend zijn buiten de stam en is weer mooi om te zien dat de rest naar conclusies springt :p

en over slaafjes gesproken... ben jij niet zelf een slaafje van dood ;) dus zie je punt niet om erover te zeuren. de meest van Inf en de aanhang zijn al een langere tijd bekend en zoals Murena ook al aangaf.. is het enkel een probleem als er bij ons een intern komt?
Lijkt er wel op namelijk.
Ach vooroordelen zullen mensen altijd hebben I gues :)

PS: zo goed lijkt dood ons niet... met onverwachte hulp van gregory liepen ze nog steeds alles dood tijdens een massa...
das echt skill hoor :)
 
Reactiescore
1.365
haha sure mag je best denken :)
Internen heeft redenen die niet bekend zijn buiten de stam en is weer mooi om te zien dat de rest naar conclusies springt :p

en over slaafjes gesproken... ben jij niet zelf een slaafje van dood ;) dus zie je punt niet om erover te zeuren. de meest van Inf en de aanhang zijn al een langere tijd bekend en zoals Murena ook al aangaf.. is het enkel een probleem als er bij ons een intern komt?
Lijkt er wel op namelijk.
Ach vooroordelen zullen mensen altijd hebben I gues :)

PS: zo goed lijkt dood ons niet... met onverwachte hulp van gregory liepen ze nog steeds alles dood tijdens een massa...
das echt skill hoor
:)
Alles blocken is ook een skill :O (sorry kon het ff niet laten :p)
Inf is gewoon newb en als je over intern gaat zeuren, kan INNI er ook wel wat van (zie rang 1) xd.
Dus al die stammen zijn gewoon slecht enzo.
 

DeletedUser77658

Guest
PS: zo goed lijkt dood ons niet... met onverwachte hulp van gregory liepen ze nog steeds alles dood tijdens een massa...
das echt skill hoor :)

Tis wat je doodlopen noemt, greg en death edelen gewoon vlotjes verder lijkt me. Dat gebeurd niet zomaar als je alles verliest ;)
 

DeletedUser73404

Guest
Alles blocken is ook een skill :O (sorry kon het ff niet laten :p)
Inf is gewoon newb en als je over intern gaat zeuren, kan INNI er ook wel wat van (zie rang 1) xd.
Dus al die stammen zijn gewoon slecht enzo.

Hebben er maar 2 gestackt van de 14(?). Helaas zijn onze "deff slaafjes" in mindere mate aanwezig dan ingeschat wordt. Was het maar zo! ^^

Rest was allemaal gesniped. Betekende een nachtje doorhalen maar had wel zo z'n waarde.

Newb is een makkelijke en voorbarige bestempeling.
 
Bovenaan