Hoezo trekt zijn logica op de zak? Ik kan misschien 2 recruits bedenken die overbodig zouden kunnen zijn geweest, maar dat was vooraf nooit te voorspellen. Wij hadden ook niet gedacht dat Babe zo weinig tegenstand zou bieden, omdat het allemaal spelers zonder kwaliteit zijn. Wij maakten ons gereed voor een eervolle eindstrijd, waarbij de balans op de wereld gewoon gewaardborgd was. Achteraf lullen als brugman is lekker makkelijk, jij legt ons immers ook geen strobreed in de weg
Wie heeft er dan weinig vertrouwen in eigen kunnen
Hindsight is 20/20, misschien dat ik het inderdaad te vanzelfsprekend vindt dat Babe gevallen is
Mijn mening verandert echter niet, in jullie stam zijn er ook spelers die de absolute noodzaak van de recruits niet inzagen toen het gebeurde.
Ik kan helaas weinig doen, en ik ga geen vijand (Babe) helpen. Maar weest gerust, ik weet wat ik kan en wat ik niet kan, dus ga over mezelf niet staan roepen wat een pro ik ben.
Weinig vertrouwen in het eigen kunnen? En dat baseer je op.. 2 recruits. Gekke man! Om nog maar te zwijgen over het "weinig waar maken". Mensen zien onze acties als internen en ODA boosten, zal vast slecht gaan hier :s
Is dit jaloezie of waarom post je zo anti mij? Jouw posts houden geen steek en neemt je eigen hersenspinsels als waarheden aan. Soms teveel omgegaan met Jannes?
Dat baseer ik op de, naar mijn mening, overbodige recruits ja. Goed gelezen
Ik zie jullie acties niet als internen of boosten, nooit zoiets beweerd. En ik ben er me perfect van bewust dat de betere spelers zich in KaKaKa bevinden, maar dat bewijst enkel meer mijn punt dat de recruits niet nodig waren.
Anyway, genoeg hierover. Mijn punt is gemaakt, jullie punt is gemaakt, het is nu zo.
Anti jou? Over hersenspinsels gesproken..