Top & Flop stammen

DeletedUser39990

Guest
Welkom terug!

Ah eventjes een korte opmerking. Verder heb ik geen zin meer in een belachelijke discussie waarin argumenten genegeerd worden er er enkel met modder wordt gegooid. Ook de mentaliteit wij mogen alles, zolang we het maar kunnen uitleggen vind ik maar wat zwakjes, wat ik nu net weer even aangetoond heb met m'n korte eerdere opmerking.

Je opmerking over meer externe leden, samenwerkingen en interns slaan ook nergens op btw, jullie doen alles, in het meervoud. - Voormalige 404 leden, exe leden, Ace. (mooi boostaccountje trouwens), eventjes snel gekeken heb geen zin om uren twstats af te dwijlen.

Mij boeit het allemaal geen hol hoe jullie het willen spelen, ga er gewoon niet zo hypocriet over doen en gedraag je als een man.
 
Reactiescore
1.365
Actie-reactie ... denken dat kakaka niet op het R2W beleid van babe zou reageren is een naïeve gedachtegang. Kakaka heeft in een mindere maat gereageerd dan mogelijk ... het was nog steeds 14 (kakaka) vs 15 (babe) ... dat er bij Babe uiteindelijk wat misloopt en er een lid de stam verlaat/gekickt wordt kan kakaka natuurlijk niks aan doen.

Sorry, maar wat jij loopt te zeggen slaat nergens op.
Kunnen bij babe ook zeggen dat wij toen recruiten, puur uit actie/reactie.
Wisten ook al kak jullie ging recruiten, ruim van te voren al. :)
Dus deden een actie/reactie voor jullie ''actie/reactie''.
Dus neem aan dat jullie met dat gejank over r2w er echt bij ons naast zitten :p.

Babe had 15 leden + samenwerking met snow waar ook zo een 7 leden waren( en nog eens stabbers). Daarbij zaten ze nog mijn du's te pm'en en probeerden ze deze te overtuigen om zich tegen mij te keren. Dit in combinatie met gesprekken met de exe leden om deze ook nog eens aan hun kant te krijgen was voor ons genoeg. Het zou dan uiteindelijk 12 vs 25 accounts worden. Wij hebben beslist om de strijd wat eerlijker te maken en voor 14 vs 23 te gaan. Uiteindelijk zijn nurse & schedel beide al gevallen omdat babe en snow gwn falen. Dus dat jullie nu in een moeilijke situatie komen is volledig jullie eigen schuld, wij moeten ons niet schuldig voelen omdat jullie geen stabiele stam kunnen opzetten.

Overigens doen jullie nog naar jan en alleman aanbiedingen tot fusies ( pino, predec,..) allemaal vijanden die jullie niet kunnen wegspelen en dus maar aanbiedingen doen. Wij hebben vijand na vijand weggespeeld ( da vinci, wife is life, murena, el chapo, schedel,...) al deze spelers hebben ons gevraagd of ze konden joinen etc, allemaal zijn ze afgewezen. Dat is het verschil tussen babe en kakaka, jullie recruiten omdat jullie te weinig kwaliteit hebben om ze weg te spelen(fortisplatinum bv), wij recruiten enkel als het echt nodig is ( om een situatie zoals hierboven uitgelegd te vermijden waarin wij met 12 vs 25 accounts moeten strijden).

Ook weer poep gepraat m'n jongen.
Jullie doen het zelfde.
Vragen aan lagere noord stammen om mb te worden, omdat jullie ''te lui zijn'' om op laag moraal te bashen.
Jullie doen zelf, waar jullie ons van beschuldigen..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jullie kunnen het zoveel blijven ontkennen dan jullie willen hoor. Maar als er destijds plaats was dan werden er wel meer Snow accounts in Babe toegelaten. Dat een account zoals Predec een invite kreeg nadat jullie er niet door geraakten, is een feit. Dat er gesprekken waren om Exe leden in Lucrum te inviten waar jullie mee samenwerken, is een feit. Dat Virtues een invite kreeg in Lucrum, is een feit. Dat er in KaKaKa en Babe meer dan genoeg interns zijn, is ook een feit. Moet ik nog doorgaan?

Het is niet zo omdat deze spelers niet voor jullie kant kiezen, dat de intentie er niet was voor jullie om zo te spelen.
Je opmerking over meer externe leden, samenwerkingen en interns slaan ook nergens op btw, jullie doen alles, in het meervoud. - Voormalige 404 leden, exe leden
Doen wij alles in het meervoud, of lijkt het maar zo omdat bij ons de geplande dingen doorgaan, en niet 5x foutlopen waardoor het lijkt dat er niets gebeurd voor de buitenwereld? Beetje die oogkleppen afzetten en eens aan zelfreflectie doen lijkt me hier niet misplaatst.
Ace. (mooi boostaccountje trouwens), eventjes snel gekeken heb geen zin om uren twstats af te dwijlen.
Mij boeit het allemaal geen hol hoe jullie het willen spelen, ga er gewoon niet zo hypocriet over doen en gedraag je als een man.
Speel jij niet op het account dat aangaf met een hoop boost accounts te starten om solo de winst te pakken?

Over hypocriet gesproken.
 

DeletedUser79878

Guest
Sorry, maar wat jij loopt te zeggen slaat nergens op.
Kunnen bij babe ook zeggen dat wij toen recruiten, puur uit actie/reactie.
Wisten ook al kak jullie ging recruiten, ruim van te voren al. :)
Dus deden een actie/reactie voor jullie ''actie/reactie''.
Dus neem aan dat jullie met dat gejank over r2w er echt bij ons naast zitten :p.



Ook weer poep gepraat m'n jongen.
Jullie doen het zelfde.
Vragen aan lagere noord stammen om mb te worden, omdat jullie ''te lui zijn'' om op laag moraal te bashen.
Jullie doen zelf, waar jullie ons van beschuldigen..

Dus omdat wij 1 rimstam vroegen ( die we ondertussen kapot gemaakt hebben ) zijn wij even erg als jullie die fortis hebben recruited na een faal massa, predec een aanbod gedaan hebben na een faalmassa en nu nog eens pino? En zo kunnen we in snow nocturnal ook nog meerekenen.

Internen en stammen aanbiedingen doen prima hoor, niks mis mee, het gaat om de schaal waarop babe het doet. Ik vind het niet erg als een acc eens internt, doet iedereen wel eens. Maar kijk bv naar freyr, vind jij dat nog normaal? Ik allesinds niet. Wij geven idd commentaar omdat jullie gewoon overdrijven met het recruiten en iedereen tegen ons op zetten. Ik begrijp heus waarom, maar doe het op een normale schaal. En speel eens wat mensen weg voor dat jullie mensen aanbiedingen doen. Wij hebben al vaak genoeg bewezen dat we de kwaliteit hebben om tegenstander te breken. Noem 1 noemenswaardige tegenstander die jullie gebroken hebben? Juist ja niemand, dus doe niet zo debiel als wij commentaar geven, doe er wat mee ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ja klopt dus verdwijn eindelijk maar van dit forum doei
 

DeletedUser79878

Guest
1 post en heel babe is weer stil :D Te makkelijk dit.

Mooie massa van jullie slaafjes op cracksparrow trouwens, ze leren het duidelijk van de beste. Mss crack even pm sturen voor een intern of recruit? Want dat is toch de volgende stap als gewoon edelen niet lukt?

2779005e7f833304be8f893144912eb6.png
 

DeletedUser80982

Guest
1 post en heel babe is weer stil :D Te makkelijk dit.

Mooie massa van jullie slaafjes op cracksparrow trouwens, ze leren het duidelijk van de beste. Mss crack even pm sturen voor een intern of recruit? Want dat is toch de volgende stap als gewoon edelen niet lukt?

2779005e7f833304be8f893144912eb6.png

Begint een beetje afgezaagd te worden dit :)
 
Reactiescore
2.444
Knuletje, je kan er gwn niks tegen in brengen. Je weet net zo goed als ik dat mijn post gewoon pure waarheid is.

''Knulletje'' even leren lezen, ik was het met je eens. Al heb ik er na het lezen van die twee zinnen met de woorden knulletje en pure waarheid toch ontzettend spijt van...
 

DeletedUser79878

Guest
''Knulletje'' even leren lezen, ik was het met je eens. Al heb ik er na het lezen van die twee zinnen met de woorden knulletje en pure waarheid toch ontzettend spijt van...

Verkeerd gelezen :D had het net aangepast!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat schaam ik mij zo voor mijn leider. Gvd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Snap ik volledig Rob. Hij is nog debieler en dommer dan jij, dat is op zich al een puike prestatie.
Ga weg ze, niets te zoeken hier!

The snipe die mij hier even komt noscopen, gvd
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ach, iemand met jouw arrogantie en uitstraling is voor mij nog een stuk minder dan die andere 2 idioten. Blijf lekker weg hier of zorg voor iets opbouwends.

Ach Maks, op w42 kwamen we best goed overeen. Heeft je schizofrene kant een andere mening dan? Niet dat het me überhaupt iets interesseert hoor.

Het feit dat je binnen KaKaKa speelt zegt ook alweer genoeg. Dat is een stam die overvol zit met debielen met misschien een paar uitzonderingen. Ik gok een tweetal.
 
Bovenaan