Top & Flop stammen

Reactiescore
972
Ach, na deze aanval op INNI heeft 404 laten zien inderdaad de overschatte stam te zijn die we wisten dat het was. Kan me zo voorstellen dat Nocturnal zich voor zijn kop slaat dat zij zich bij dat zooitje hebben gevoegd.

Ik zal later op de dag nog reageren op posts van zaterdag, heb een druk weekend gehad en geen tijd om rustig ervoor te zitten. Wordt vervolgd.
 
Reactiescore
236
Ach, na deze aanval op INNI heeft 404 laten zien inderdaad de overschatte stam te zijn die we wisten dat het was. Kan me zo voorstellen dat Nocturnal zich voor zijn kop slaat dat zij zich bij dat zooitje hebben gevoegd.

Ik zal later op de dag nog reageren op posts van zaterdag, heb een druk weekend gehad en geen tijd om rustig ervoor te zitten. Wordt vervolgd.

404 opt moment :

I didn’t know rock bottom had a basement.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76315

Guest
Ze moeten arme wouty altijd weer hebben ehh. :(
Tis n noobje idd. :eek:

Achterever heeft wel een interessant account trouwens :eek:.

''???''
Ach, na deze aanval op INNI heeft 404 laten zien inderdaad de overschatte stam te zijn die we wisten dat het was. Kan me zo voorstellen dat Nocturnal zich voor zijn kop slaat dat zij zich bij dat zooitje hebben gevoegd.

Ik zal later op de dag nog reageren op posts van zaterdag, heb een druk weekend gehad en geen tijd om rustig ervoor te zitten. Wordt vervolgd.
Als je doelt op de aanvallen van vandaag dan ben ik het voor het eerst met je eens lol ... thafuck happend
 
Reactiescore
57
Blijft leuk dat jullie zeggen dat 404 een flop stam is. Maar nog steeds zie ik geen successen van de andere flop stammen.

Massa na massa die faalt. Jeej we kunnen blitzen yeey we kunnen alles om 8 uur laten aankomen. Komop guys waar zijn de echte aanvallen ipv van die kinder school aanvallen. Schaam je diep stammen zover ik begrijp (inni, dood, 3%

Fijn dat 404 ons vanochtend heeft laten zien hoe een échte massa wordt uitgevoerd, kunnen wij en al die andere flopstammen hier op w67 wat van opsteken.
 

DeletedUser76315

Guest
Fijn dat 404 ons vanochtend heeft laten zien hoe een échte massa wordt uitgevoerd, kunnen wij en al die andere flopstammen hier op w67 wat van opsteken.
Eens, ook kansloos ja! maar echt recht van spreken heb jij nou ook weer niet...
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.363

Was je niet gestopt? :O
Of komt iedereen nu onder ''een steen'' vandaan als kakaka ontstaat; waar de naam en foto al een keer van aangepast zijn? :p
Was ook niet voorspelbaar ofzo xD.
 
Bovenaan