Top & Flop stammen

DeletedUser77843

Guest
TBH: heb niet geheel door wat de feiten zijn/situatie is, maar tis wel NEO he... Niet zo verbaasd zijn :p

Niemand zou fearless dorpen pakken tot er afspraken waren.
Nu pakt tbn alle dorpen die hij wil, zelfs in lemon zijn cluster en stuntman die overal def achter zet.
Echt flink gedaan
 

DeletedUser77843

Guest
Het ergste is gewoon dat het geen impulsieve actie is, meerdere accounts (toch zeker stuntman, jutlord en TBN) die beslissen om alle mogelijke afspraken de ramen uit te gooien...
Dan mag je niet verwachten dat er veel begrip komt als zo een accounts 'technische problemen hebben'
 
Reactiescore
3.457
44AFBB0D-9EAF-4F48-B11B-0076CE81A6C6.jpeg
Heb nu wat meer info en kan inderdaad niet anders dan erkennen dat er een stab is gepleegd. Excuses daarvoor.

Ik heb er vertrouwen in dat er een passend rectificatie voorstel vanavond, uiterlijk morgen, opgestuurd zal worden over hoe we dit zo snel mogelijk recht kunnen zetten en achter ons laten.
Ja? Misschien even Tbn terug fluiten dan?
Noem dit niet een passelijk voorstel.
 
Reactiescore
743
Beste Chess,

Allereerst excuses voor de huidige situatie. Dit had niet zo mogen gebeuren en we zullen jullie hiervoor proberen te compenseren.

Ik ben vanmiddag geschrokken van bepaalde zaken en hierom neem ik uit respect voor Chess tijdelijk alsnog terug de leidingsfunctie op me tot dit opgelost is.

Ik begrijp dat wij degene zijn die zojuist de stab zijn begaan en willen dan ook dorpen afstaan. Op dit moment lopen ook nog de gesprekken omtrent vybz. Ik wil deze situaties graag in één afsluiten door middel van een deal waardoor we quitte komen te staan.

We zullen ook nog intern kijken hoe we als stam om zullen gaan met deze stab, denk aan consenquenties voor sommige leden, maar hier kan ik jullie nog geen duidelijkheid over geven gezien de huidige onduidelijkheden binnen de stam op dit moment.

Met vriendelijke groet en mijn welgemeende excuses,
Jamie
 
Reactiescore
3.457
We zijn nu een maand verder na het “bug” verhaal van account Tbn. Ons werd beloofd dat wij op de hoogte gehouden zouden worden maar het is doodstil omtrent dit onderwerp .

Duckje heeft een paar keer aangeboden om te teamvieuwen om te kijken waar de “bug” zou kunnen zitten.
Uitgesloten is dat het een fout is van Inno games iig.
We zouden graag horen wat Duckje zijn bevindingen waren Neo.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dat weet Jamie alleen denk ik. Wij hebben de bug nog steeds via vv vaak, maar we weten nu hoe we het verhelpen.
 
Bovenaan