Top & Flop stammen

DeletedUser79447

Guest
Dus wij moeten geduld hebben met het acc TBN, maar deze week kon dat account bij de massa op lemon wel met veel edels gooien?
Vind je jezelf nu niet een beetje hypocriet. Het account heeft problemen en wij zouden niet mogen aanvallen maar dan mag die wel met close range edelclears en treinen zitten gooien op andere accounts...

Way to go

Dat zeg ik niet, ik zeg enkel dat we de hele kwestie binnen 72 uur boven tafel willen hebben.
Ik moet zeggen, ik had zelf van de week op Plato, toen ik gewoon ingelogged was ook al issues met vlaggen terugtrekken en os wegsturen uit nieuwe dorpen.
Helaas ben ik zelf de laatste tijd te druk met werk dat ik hier zelf niet achteraan kan gaan.
Ik hoop dat @Kerouac het spoedig kan doorlopen met Duckje.
 
Reactiescore
3.452
Ik vraag hoe hij aan de screen komt,meer niet.
Meestal reageert hij binnen een minuut op het af?
 
Reactiescore
3.452
Dan wachten we geduldig totdat hij reageert.
 

DeletedUser79447

Guest
Dat eerste is correct dat 2de is foutief maar daar hadden we het al over. Hoe zit het met de CF van Jutlord is daar nog wat van gekomen?

Is er al iets met de 5 dorpen van Bolletje en 1 dorp van Rawr gebeurd die zijn internt in vijandig cluster?
 
Reactiescore
3.536
Is er al iets met de 5 dorpen van Bolletje en 1 dorp van Rawr gebeurd die zijn internt in vijandig cluster?

Die zijn 1 na de CF van NEO gebeurd. 2, 1 dorp van Strange lag in het cluster van NEO en deze hebben we netjes leeg gezet voor toevallig of niet jouw account. Dus als jij wil dat we nog verder meewerken verzoeken we NEO om toch eens de regels na te lezen en zich eraan te houden want zelf alles afstaan in 1 richtingsverkeer ben ik niet voor.
 
Reactiescore
603

DeletedUser79447

Guest
Die zijn 1 na de CF van NEO gebeurd. 2, 1 dorp van Strange lag in het cluster van NEO en deze hebben we netjes leeg gezet voor toevallig of niet jouw account. Dus als jij wil dat we nog verder meewerken verzoeken we NEO om toch eens de regels na te lezen en zich eraan te houden want zelf alles afstaan in 1 richtingsverkeer ben ik niet voor.

Dat het erna was, eens.
Maar buiten de cf die is teruggegeven wat aardig was, zijn er aan chess zijde op dit koment 6 gepakt.

Ook de intern van vybz is discutabel. Stabt Haico door tijdens de NAP ineens aanvallen te sturen. Daarna internt worden door chess, niet echt sjiek, al is dat de laatste week het juiste zinnetje aan jullie kant, niet sjiek.
 
Reactiescore
3.536
Dat het erna was, eens.
Maar buiten de cf die is teruggegeven wat aardig was, zijn er aan chess zijde op dit koment 6 gepakt.

Ook de intern van vybz is discutabel. Stabt Haico door tijdens de NAP ineens aanvallen te sturen. Daarna internt worden door chess, niet echt sjiek, al is dat de laatste week het juiste zinnetje aan jullie kant, niet sjiek.

Niet overdrijven he, de NAP tussen Haico en Vybz dateert al van erg lang geleden, beide zijn de pm's zelfs al kwijt wegens automatisch verwijderd door TW. Vervolgens valt Vybz, Haico aan (naar zijn zeggen vergeten) dit was 1 trein op dorpen die hem (al dan niet door NEO beloofd werden, maar opeens een ander NEO lid ging edelen), toen hij herinnerd werd aan de NAP bood hij zelf aan zijn eigen trein te blokken. Tot zover de mega stab van Vybz, je mag dingen best in de context plaatsen.

De cf's van bolletje zijn geen cf's, 1 tje was overduidelijk wel een CF en deze hebben we dan ook afgestaan aan NEO. De cf van jutlord is overduidelijk foutief ge edeld en dit voor alle dingen die jij opsomt maar hier word niets aan gedaan.

Waarom kan NEO niet gewoon zoals wij deden een dorp vrijwillig leeg zetten omdat het overduidelijk in andermans cluster ligt.
 

DeletedUser79447

Guest
Niet overdrijven he, de NAP tussen Haico en Vybz dateert al van erg lang geleden, beide zijn de pm's zelfs al kwijt wegens automatisch verwijderd door TW. Vervolgens valt Vybz, Haico aan (naar zijn zeggen vergeten) dit was 1 trein op dorpen die hem (al dan niet door NEO beloofd werden, maar opeens een ander NEO lid ging edelen), toen hij herinnerd werd aan de NAP bood hij zelf aan zijn eigen trein te blokken. Tot zover de mega stab van Vybz, je mag dingen best in de context plaatsen.

De cf's van bolletje zijn geen cf's, 1 tje was overduidelijk wel een CF en deze hebben we dan ook afgestaan aan NEO. De cf van jutlord is overduidelijk foutief ge edeld en dit voor alle dingen die jij opsomt maar hier word niets aan gedaan.

Waarom kan NEO niet gewoon zoals wij deden een dorp vrijwillig leeg zetten omdat het overduidelijk in andermans cluster ligt.

5 van bolletje en zeker die van rawr liggen ook als cf. Rawr had niet eens front en ligt nu met een dorp binnen neo dorpen.

Daarbij ben ik al maanden geen leiding:)
 
Reactiescore
1.454
5 van bolletje en zeker die van rawr liggen ook als cf. Rawr had niet eens front en ligt nu met een dorp binnen neo dorpen.

Daarbij ben ik al maanden geen leiding:)

Kan je even zeggen welke 5 het dan zijn? Zoals ik het zie zijn er maar twee dorpen die mogelijk gezien kunnen worden als een CF namelijk. Ik ben wel benieuwd welke de andere drie dan zijn :)
 

DeletedUser79447

Guest
Als je alle regels strict neemt, zoals met Jannes besproken en overeengekomen:

Bolletje:
412|479
412|480
418|476
418|478
416|477

Liggen namelijk in de lijn van HCA en is door de dorpen noord, zuid en westen die NEO heeft gepakt een afbakening.

Daarbij Rawr,

570|576

Die is gepakt op het front van Haico en dat mag dus ook niet want het is geen directe chess speler:)
 
Reactiescore
1.454
Als je alle regels strict neemt, zoals met Jannes besproken en overeengekomen:

Bolletje:
412|479
412|480
418|476
418|478
416|477

Liggen namelijk in de lijn van HCA en is door de dorpen noord, zuid en westen die NEO heeft gepakt een afbakening.

Daarbij Rawr,

570|576

Die is gepakt op het front van Haico en dat mag dus ook niet want het is geen directe chess speler:)

Sorry, maar ik vind je nu echt heel erg grappig. Als je dat ziet als een CF is alles een CF. De enige twee waar ik enigzins in kan komen zijn die twee achter jouw eerste lijn, en die zijn zelfs nogal discutabel vanwege de dorpen die hij er omheen heeft liggen.

Die van .RawR is wel een CF, maar de rest echt niet...
 
Bovenaan