Top & Flop stammen

DeletedUser69389

Guest
Als in die tijd iedereen gestemd heeft en het er mee eens is, is het niet verkeerd toch? :)
Was niet het geval. Doordeweeks zoiets doen met inclusief de nacht gaat ook wel wat te ver vind ik. Zeker voor zaken die daarvoor amper besproken waren en ligging etc.
 
Reactiescore
702
Was niet het geval. Doordeweeks zoiets doen met inclusief de nacht gaat ook wel wat te ver vind ik. Zeker voor zaken die daarvoor amper besproken waren en ligging etc.

Klopt helemaal. Toch wel fijn als alles voor die tijd duidelijk is en iedereen het ermee eens is qua lijnen enz.

Maar met de leiding van nu gaat het wel goed?
 
Reactiescore
571
Als in die tijd iedereen gestemd heeft en het er mee eens is, is het niet verkeerd toch? :)

Was niet het geval. Doordeweeks zoiets doen met inclusief de nacht gaat ook wel wat te ver vind ik. Zeker voor zaken die daarvoor amper besproken waren en ligging etc.

Iedereen had inderdaad gestemd. Ik heb geen zin om een eindeloze discussie aan te gaan. Alles is netjes bewaard in ons archief dus dat staat vast.

Tsja liever met onbetrouwbare sujetten willen blijven spelen blijkbaar.... Nja de bespelers van PoP waren al tegen dit account en na de openbaringen al helemaal. Maar zeker Roy was en is zo blijkt nog steeds zeer anti Cheqmate.

Roy is uit de stam gezet. Hier heeft hij niet zelf voor gekozen.
 
Reactiescore
702
Was niet het geval. Doordeweeks zoiets doen met inclusief de nacht gaat ook wel wat te ver vind ik. Zeker voor zaken die daarvoor amper besproken waren en ligging etc.

Iedereen had inderdaad gestemd. Ik heb geen zin om een eindeloze discussie aan te gaan. Alles is netjes bewaard in ons archief dus dat staat vast.

Wie moet ik nu geloven?


Wat is de reden dat Plato eruit gezet is dan? Als wij dat tenminste mogen weten
 
Reactiescore
146
Is niet AF waardig. Zorgt alleen maar voor extra drama. Laten we weer over UFO beginnen :p

Ja inderdaad!, ze zijn goed op weg zo te zien!

bdd102c10007f863fed59743fc5e36f1.png
 

DeletedUser79162

Guest
Elk spel heeft een rushtactiek nodig, TW is geen uitzondering!
 

DeletedUser65747

Guest
Elk spel heeft een rushtactiek nodig, TW is geen uitzondering!

Alleen zal dat hier alleen maar averechts werken. Zodra het echt gevaarlijk wordt zul je namelijk alle andere stammen in de wereld tegen je krijgen..
 
Reactiescore
146
Alleen zal dat hier alleen maar averechts werken. Zodra het echt gevaarlijk wordt zul je namelijk alle andere stammen in de wereld tegen je krijgen..


Dat klopt, maar er is ook altijd nog zoiets als een gunfactor!, het is dan maar net welke spelers en stammen zich populair hebben gemaakt.

Wat heerlijk dat "algemeen forum" toch. :D
 

DeletedUser77113

Guest
Wat de situatie omtrend plato betreft zijn we het er als stam unaniem over eens. Iets wat bij de cheq kwestie eerder annoniem was.

Er is gepraat geweest, beraad geweest maar een andere uitweg is helaas niet tot stand gekomen.

Plato is een erg belangrijk account voor N.E.O geweest en daar hebben we ‘helaas’ afscheid van moeten nemen.
Als het anders kon, dan had dit zeker anders opgelost geweest.

Uiteraard kan hij zich verweren (is gewoon zijn volste recht) maar als hij eerlijk is tegen zichzelf zal hij deze beslissing evengoed als terrecht ervaren.
 

DeletedUser77113

Guest
Laat maar eens horen dan ???

Geen idee wie jij speelt, maar lijkt me niet dat N.E.O een eerste stap gaat zetten om deze actie te onderbouwen. Er is een gegronde reden voor het ontslag en we houden dit graag intern.

Ik zie ook geen reden waarom er reactie moet komen op een ongegronde beschuldiging als ‘stabstam’, pas wanneer er rede tot uitleg nodig is zal die -erg onderbouwd- gegeven worden.

De wereld is uiteraard vrij om te eigen conclusies te trekken uit de zwak/niet onderbouwde beschuldiging die aan ons gericht is.

Wat als Roy en ik nu eens van account gaan wisselen?

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, dus om op deze hypothese een goed antwoord te kunnen geven stel ik voor dat je het gewoon probeert :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan