Top & Flop stammen

DeletedUser67275

Guest
Is dit het begin van het eind?
Voor NEO niet iig. Wij gaan op termijn beter af zijn. Zoals Martijn hierboven al aangaf waren er nogal wat verhitte discussies en conflicten tussen TBN en enkele spelers. Nu kunnen we op goede voet verder met de rest :)
 

DeletedUser71828

Guest
Goh elke dag conflicten in een stam waar Roy en Martijn inzitten. Onverwachts!

Also hoor je in de wandelgangen dat Neo het helemaal niet zo goed heeft op het moment.
 

DeletedUser80405

Guest
Beste jongens en meisjes vrienden en vijanden en natuurlijk ook vriendinnetjes

dit is weer de tijd dat we een post op het forum zetten en waarom is het deze tijd ? Simpel we willen onze eer van ons account beschermen en iedereen zegt dat we stabben,
dus hier gaan wij nu een heel uitgebreide uitleg over geven .

Tussen de stam N.E.O en ons ging alles perfect behalve Behalve met PLato - fatpool - en aatp maar dat was voor 1 reden
ze wouden me uit de stam . en waarom wouden ze me uit de stam omdat ze me de 1ste plaats niet gunnen. nuja dit gezegde

ten eerste wil ik ff zeggen mensen die uitleg willen en denken dat ik gestabt heb gaumpje-> TBN#2654 dit is mijn discord. foto's bewijzen genoeg. ga ze niet allemaal op het af plaatsen anders ben ik eeuwig bezig.

dus vanochtend wou de stam N.E.O me kicken en een Massa doen op me .

er is gezegd dat ik wou naar UFO gaan maar dat was helemaal geen waar ik had de ufo leider gecontacteer voor een eventuele samenwerking.
maar die samenwerking ging niet door dus had ik gestuurt van ja ik zie wel wanneer jullie aanval komen op me vanmiddag om 12u stuurt leider ufo me
hoer rap kun je in de stam joinen. je moet voor 14u joinen want ik hou niet van praatjes zij hij tegen me. Toen werd er ge overlegd met de co's en hebben een leave bericht geschreven ( omdat de stam Anti teambignubz was)
Maar sochtens was het al beslist om een massa te doen op ons met eigen leden van de stam . toen kreeg ik dit bericht van attempt https://gyazo.com/0497d4525b16923aa6f7b2661bc1fe11 dus ja ze wouden ons uit de stam om ons te stabben
en het was gelukt ( wij hebben geprobeert om te praten met AATP FATPOOL EN PLATO ) de stam N.E.O weet ook gewoon dat ik gewoon gelijk heb. behalve de mensen die ons haten mensen die neutraal zijn.
dan krijg ik nog eens dit . 1.https://gyazo.com/21e6d50dbf08dfd78ec8cf311e73571e 2.https://gyazo.com/3e53d338085ea223305e4d862912380d 3. https://gyazo.com/7ae16aacc77b28c3b0407ea804af050a deze gyazo is in 3x gemaakt door dat ik de naam van de informant niet wil geven.

kort verhaal samengevat AATP FATPOOL PLATO haten TEAMBIGNUBZ

TEAMBIGNUBZ wilt alles goedpraten maar derest moet er niet van weten ( bewijzen )
TEAMBIGNUBZ WORD GESTABT (bewijzen ) TEAMBIGNUBZ GAAT NAAR UFO niet omdat het al geplant was omdat mensen tegen ons zijn
en als jullie echt ons niet geloven dan geloof je maar jezelf heb genoeg screens genoeg dat ik in me schoenen sta . dit is een grote fout van jullie
altijd over iedereen oordelen maar niet het fijne weten . ik kan hier een boek overschrijven maar ga men tijd er niet aan verspillen.

fijne avond allemaal MVG GUILLAUME
 

DeletedUser69389

Guest
Goh elke dag conflicten in een stam waar Roy en Martijn inzitten. Onverwachts!

Also hoor je in de wandelgangen dat Neo het helemaal niet zo goed heeft op het moment.
Vooral als je je bedenkt dat ik mij totaal niet in het stamgebeuren en mij alleen bezig hou met Plato....
 

DeletedUser67275

Guest
Allereerst verzoek ik je om niet accounts te noemen maar spelersnamen. Volgens mij heb je met enkele spelers het aan de stok gehad, ipv met hele accounts. Wij twee hebben bijv geen conflict gehad.

Verder wil ik kort reageren. (Offtopic: cursusje spelling en interpunctie wordt geapprecieerd). Ik vraag me in hemelsnaam af hoe jij aan een massa op jou gepland komt komt. Er staat letterlijk niets op de planning en dit lijkt me dan ook echt een broodje aap verhaal van je.

Dat je het niet kon vinden met enkelen in de stam, ben je ook niet geheel onschuldig in. Maar het mes snijdt natuurlijk wel aan twee kanten, en daar hebben meerderen NEO bespelers ook schuld aan.

Jammer hoe het uiteindelijk is gelopen. Desondanks wens ik je nog het beste op deze wereld toe!
 

DeletedUser71828

Guest
Vooral als je je bedenkt dat ik mij totaal niet in het stamgebeuren en mij alleen bezig hou met Plato....

Kun je na gaan wat je aura doet :eek:.

Ik moet wel zeggen dat de manier van schrijven de verdediging van bignubz minder geloofwaardig maakt. Al zijn die screens maybe wel duidend.
 

DeletedUser67275

Guest
Goh elke dag conflicten in een stam waar Roy en Martijn inzitten. Onverwachts!

Also hoor je in de wandelgangen dat Neo het helemaal niet zo goed heeft op het moment.

Kan me enorm ergeren aan reacties zoals deze. Laat dat oordelen zonder dat je er iets van af weet in het vervolg maar zitten.
 

DeletedUser80405

Guest
Ik moet wel zeggen dat de manier van schrijven de verdediging van bignubz minder geloofwaardig maakt. Al zijn die screens maybe wel duidend.
hahah

Allereerst verzoek ik je om niet accounts te noemen maar spelersnamen. Volgens mij heb je met enkele spelers het aan de stok gehad, ipv met hele accounts. Wij twee hebben bijv geen conflict gehad.
klopt helemaal

Er staat letterlijk niets op de planning en dit lijkt me dan ook echt een broodje aap verhaal van je.
klopt dan weer niet . het is niet dat jij er niets van weet dat het niet zo gepland was de andere spelers van de stam wisten het ook niet . er waren alleen bepaalde mensen die er maar van wisten (vertrouwende personen.)

jep ik heb een typ ziekte :D
 

DeletedUser71828

Guest
Kan me enorm ergeren aan reacties zoals deze. Laat dat oordelen zonder dat je er iets van af weet in het vervolg maar zitten.

Met de informatie die ik op het AF hier zie staan, zou je toch zeggen dat bignubz niet fout zit. Ik zie geen harde bewijzen komen vanuit Neo, enkel 2 spelers die iets vinden. Het is nog altijd onschuldig mits het tegendeel is bewezen. Mochten jullie dat kunnen bewijzen ben ik ook goed te overtuigen hoor :)
 

DeletedUser80405

Guest
Met de informatie die ik op het AF hier zie staan, zou je toch zeggen dat bignubz niet fout zit. Ik zie geen harde bewijzen komen vanuit Neo, enkel 2 spelers die iets vinden. Het is nog altijd onschuldig mits het tegendeel is bewezen. Mochten jullie dat kunnen bewijzen ben ik ook goed te overtuigen hoor :)

Zij hebben geen bewijzen dat is het juist alles is verzonnen om ons de slechte te noemen. en natuurlijk niet vergeten ze dachten natuurlijk dat we niet gingen reageren op het AF
 

DeletedUser67275

Guest
@TeamBigNubz Plato is een leidersaccount, dus vandaar dat ik soms wat eerder op de hoogte ben van zaken. Verder heb ik ook goed contact met spelers als mr v en jut en ook bij hen is dit tot op heden onbekend. Tuurlijk kan het zijn dat de leiding de koppen bij elkaar gestoken is, maar zonder steun van de stam ga je niks kunnen klaarspelen, nietwaar? Zonder dat er bewijzen zijn van een massa waar de stam zelf niet van afweet, snijdt je bewering geen hout.

@justlikeus in onze discord lees ik juist appgesprekken waar er wel eea aan de hand is. Het is niet aan mij om foto’s te gaan uploaden, dat laat ik aan anderen over. Gezien dit een kwestie tussen slechts een enkeling van NEO is, wil ik mij niet nadrukkelijk daarin mengen. Als je daarentegen negatief over mijn geliefde co’s praat, vind ik reageren wel noodzakelijk ;)
 

DeletedUser67275

Guest
hier heb ik al bewijs van dat dit niet zo is :D

Dit is op zijn vroegst ter sprake gekomen, nadat JIJ geleaved ben. Vooraf is er niets besproken. Lijkt me verder ook een logische reactie toch? Of had je een vrijstelling voor de rest van het spel verwacht..
 
Bovenaan