Top & Flop stammen

DeletedUser78760

Guest
Zolang je zelf sneller en sterker dan je buren bent is het ook prima dat ze een beetje doorgroeien. Toch iemand zal die dorpen moeten uitbouwen.
 
Reactiescore
831
Ik zie het nut van spiken nog wel in. Echter is wereld 66 een wereld waarop rooftochten van invloed zijn. Dus dan pomp ik die 40 sp en 20 zwaard liever in rooftochten dan dat ik veel moeite ga doen om mijn buurlingen te vertragen. Dat levert overigens ook veel meer op.

Ja dat zijn de punten die ik bedoelde om te zeggen dat spiken een dom idee is.

GS gebruiken om buren te vertragen is toch nooit zo slim als die GS gebruiken om jezelf een voorsprong te geven. Daarnaast is spiken zelf geen zekerheid want je weet nooit van wie je troepen dood.
 
Reactiescore
685
Ja dat zijn de punten die ik bedoelde om te zeggen dat spiken een dom idee is.

GS gebruiken om buren te vertragen is toch nooit zo slim als die GS gebruiken om jezelf een voorsprong te geven. Daarnaast is spiken zelf geen zekerheid want je weet nooit van wie je troepen dood.

Heb je helemaal gelijk in Zuur. Je kan beter die je troepen meesturen met rooftochten dan dat je gaat spiken met die troepen.
Ikzelf zal het ook niet snel/nooit doen. En mocht ik gaan spiken dan zal ik het alleen bij een tegenstander doen die de hele buurt leeg farmt, en dan uitsluitend op een dorp die dicht bij hem ligt zodat de kans het groots is dat hij erop stuit. En na 1 aanval gelijk weet terug trekken en de volgende dorp pakken bij hem.

Maar mij ging er eigenlijk alleen maar om dat ik vind dat het er wel bij hoort wat sommige dus van niet vinden :)
of het slim is ja dat is het 2e
 

DeletedUser68733

Guest
Ik heb vernomen dat Chess een zeer goede stam is vooral nadat Inge is gestopt :eek:
 

DeletedUser77113

Guest
vreemd... ik zie dezelfde stam, maar het is toch een andere :eek:
 
Bovenaan