Top & Flop stammen

DeletedUser79332

Guest
Zijn er nog leuke premades die gaan starten of zullen er weer bekende namen tevoorschijn komen.
En natuurlijk hoort dit topic ook bij deze wereld;)
 

DeletedUser80074

Guest
Mensen hebben BB dorpen gespiked.... walgelijk. Ik vind dit geen schone wereld meer. Vieze stabbers; alleen maar rode farm berichten.

Kunnen we wereldafspraken maken met de strekking dat BB dorpen niet gespiked mogen worden?
 

DeletedUser77704

Guest
Ik weet het niet zeker of zoiets mogelijk is :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60292

Guest
Enkel noobs spiken en die hebben geen orde of afspraken, beginnersbescherming is zo voorbij, zoek iedereen met ods en maak van hun farmdorpjes ^^
 

DeletedUser80078

Guest
afspraken kun je maken maar of ze worden nageleeft is punt 2
 
Reactiescore
685
Mensen hebben BB dorpen gespiked.... walgelijk. Ik vind dit geen schone wereld meer. Vieze stabbers; alleen maar rode farm berichten.

Sinds wanneer zou zoiets verboden moeten worden? Ik vind dat juist gewoon een slimme zet om je 'vijand' te vertragen.
zelfde verhaal als de Kata's en Cf's die horen ook gewoon bij het spel. (voor de duidelijkheid, ik gebruik ze ook niet) enigste nadeel wat daar aan is, is dat wanneer je Kata's en Cf's tegen elkaar gebruikt dat daar enorm veel tijd in gaat zitten. daarom worden daar afspraken over gemaakt zodat je met elkaar gewoon normaal TW kan spelen.

Maar in dorpen troepen zetten zodat je tegenstander niet kan farmen vind ik gewoon een slimme zet en hoort er gewoon bij. dan kan je tenminste niet als een kip zonder kop je troepen de deur uit gooien om te farmen.
 
Reactiescore
338
Er lopen tientallen spelers op die barbarendorpen, dus ik denk dat je met spiken vooral jezelf vertraagt want er is geen muur in die bb's
 
Reactiescore
685
Er lopen tientallen spelers op die barbarendorpen, dus ik denk dat je met spiken vooral jezelf vertraagt want er is geen muur in die bb's

Dat is zeker waar, Uiteindelijk als je ze langere tijd laat staan ben je gewoon in het nadeel. Maar het is wel heerlijk als ik mijn 40 speer en 20 zwaard bijv in een dorp zet. en mijn buurman loopt er wat lc op kapot. Daarna zou ik ze weer terug trekken en in een andere BB dorp stoppen. zo moet iemand meer moeite doen om te farmen.
 
Reactiescore
685
Zelf heb je er inderdaad geen voordeel mee. Je zorgt er inderdaad alleen voor dat je buurman er nadeel van heeft.
En of ik er nu op deze manier voor zorgt dat mijn buurman troepen verliest of dat ik hem een keer clear als die niet online is. dat maakt niet uit.

Of moeten we elkaar allemaal maar tot rust laten tot de 3000 punten omdat het anders niet eerlijk is. Nee je zoekt manieren om ervoor te zorgen dat je beter wordt dan je tegenstander.
 

DeletedUser78013

Guest
Als de spelers rond je microfarmen gaan je troepen niet snel dood hoor.
Met 1 lc krijg je 50 sp en zw al nooit dood, met 2 lc duurt het 31 aanvallen :p

simulatie
 
Bovenaan