Top & Flop stammen

Reactiescore
278
Mooie post @Sjaak Trekhaaak . Toont mooi aan dat wij als N.E.O. (@Earth Terra & ik) goed zaten met de beschuldigingen die wij tegen hen hadden geuit en dat zijn verhaal inderdaad onzin is. Zoals de meesten hier al wel wisten, omdat die als door een wesp gestoken reageerde. Nogmaals klasse over de manier van handelen van UFO.

Waarom heb je in je profiel staan dat je gestopt bent als je toch wel speelt? off topic btw
 

DeletedUser61134

Guest
@Sjaak Trekhaaak

Hallo Sjaak, zou het volgende kunnen meedragen aan De heer @jokersbrain zijn overgewicht?

Bami-Bakker, 03:09
hoe hou je een potje lekker kort :p

Bami-Bakker, 03:09
Dacht, 1 potje voor slapen gaan nog

Bami-Bakker, 03:09
beetje rap gedaan :p

Firedrakan, 08:35
Bami-Bakker, 22:28
Ben moe

Firedrakan, 08:35
Bami-Bakker, 22:28
Ben moe
Bami-Bakker, 22:28
Ben moe
Bami-Bakker, 22:28
Ben moe

Firedrakan, 08:35
?
 
Reactiescore
54
Nu ga ik mij er ook maar even in mengen.

Tussen de stam N.E.O en ons ging alles perfect behalve Behalve met PLato - fatpool - en aatp maar dat was voor 1 reden
ze wouden me uit de stam . en waarom wouden ze me uit de stam omdat ze me de 1ste plaats niet gunnen. nuja dit gezegde

ten eerste wil ik ff zeggen mensen die uitleg willen en denken dat ik gestabt heb gaumpje-> TBN#2654 dit is mijn discord. foto's bewijzen genoeg. ga ze niet allemaal op het af plaatsen anders ben ik eeuwig bezig.

dus vanochtend wou de stam N.E.O me kicken en een Massa doen op me .

De stam N.E.O is verre van perfect te noemen. Maar, we werken eraan om dit perfect te krijgen.
Al vanaf dag één dat TBN in contact is met onder andere Attempt en Plato is er inderdaad wrijving.

Deze wrijving was tussen Attempt en TBN.

TBN claimde ongeveer 40% van de totale wereld. Wilde Fatpool en Attempt blokkeren qua edelen en heeft hen letterlijk op discord bedreigd.

Als Attempt een bepaalde lijn voorbij zou edelen, zou TBN alles op Attempt gooien. Hieronder een screen van één van de stukjes.

Screenshot_20190314-160758.png


Ook over het gedrag naar andere toe over attempt en andere is niet onopgemerkt gebleven.

Screenshot_20190312-223553.png


Allá, er zijn lijnen besproken, er zijn afspraken gemaakt. ALLES in het voordeel van TBN. Toen kwam het volgende puntje.

TBN edelde over de lijn van fatpool, 5 dorpen.

Al snel kwam er naar voren dat TBN zich hiervan bewust was, en dat TBN voor de goede orde 2 wilde afgeven om het op te lossen.

Guillaime (excuus als ik het fout schrijf) probeerde met iedereen privé te spreken om een soort van goede band op te bouwen en de aandacht/medelijden te krijgen in het gezever in de stamchats. Ook bij ons, Plato probeerde hij dat.

Roy en Guillaime lagen als twee alphamannetjes niet altijd op 1 lijn. Roy vond het allemaal prima en wilde het graag afwachten. Nu was Guillaime, tijdens een ruzie op discord, privé bij Roy gekomen om onzin en leugens te verspreiden. Dat TBN nergens weet van had, meedenkend is en dat andere accounts dit allemaal opzetten.

Omdat 50% van de stam aangaf eigenlijk tegen het account TBN te zijn, moest er wat gebeuren. Niet zo zeer om een account te kicken, of wat dan ook. Maar om de situatie te verbeteren.

Toen kwam de fusie tussen Wout en Guillaime. Omdat er een aantal dorpen bij Fatpool zijn richting waren, zou je voorstellen. Hé, er zijn ongeveer 30 interns, ik zorg dat de stam met mb werk of afstaan van dorpen. Ook wat mee kan pikken. Maar, de grote TBN pakte direct de dorpen die eventueel gunstig waren voor een ander. Gaven direct aan dat er 0 bespreekbaar was. Hierdoor was er alweer een grimmige sfeer, want ook deze intern/fusie/beslissing was nergens voorgelegd of besproken. Want, waarom intern je een account met een goede ligging, 30+ edellimiet op dit stadium van een wereld. Stammen en accounts krijgen eindelijk vorm en intern-edels zijn zeer duur.

Een paar dagen later kregen we via-via door dat TBN met mensen in gesprek was, om NEO te bashen. Ook was hij in gesprek met Attempt om er versterking oost bij te halen en dan UFO te bashen. Toen dit bekend was, was wel de druppel om wat tegen TBN te doen.

Een kick had zeker op zijn plaats geweest en was ook de optie waarover we zouden gaan stemmen. Helaas nam TBN het voortouw en dacht te kunnen schuilen. Maar helaas voor TBN zijn er op deze wereld toch nog eerlijke gasten die tegen gespuis als TBN willen spelen.

Al snel kwam NEO en UFO eruit om gewoon lekker door te gaan en TBN als prioriteit te stellen om te edelen.

Maar, na zijn kick. Kwam TBN alweer snel bij een andere stam. Met allemaal deffsuppliers.

Ook hier zijn de gesprekken mee gestart. Dit soort gespuis en stinkende zaakjes hoort niet thuis op Tribalwars.


kort verhaal samengevat AATP FATPOOL PLATO haten TEAMBIGNUBZ

Hier is niets van waar. Vooraf kon ik je van GodsOfTheArena. Elke wereld gaan mensen open een wereld in. Ook wij. Alleen door de gedragingen, uittingen, eisen, negativiteit en vooral het achterbakse gedrag. Heeft ervoor gezorgd dat je het niet makkelijk hebt gemaakt voor jezelf.

Ik wil verder dan ook niet account/team TBN zwartmaken, slecht noemen, stabbers noemen of wat dan ook. Zijn gedragingen liggen gewoon niet in de criteria van mensen die wij in de stam willen hebben. En met een poging om van 2 walletjes te eten heeft hij zijn eigen glazen ingegooid.

Ik wens verder team TBN succes op W66 en hoop dat Guillaime zich in de toekomst anders zal gedragen.


PS: Deze post is dus GEEN haatreactie op wie dan ook, enkel een verduidelijking van de situatie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80405

Guest
Okéé, Zoals beloofd eerder vandaag, ga ik ook even kort reageren op het voorval met de speler(s) van TBN (TeamBigNubz).

Los van het gedoe dat eerder op deze wereld werd verteld over deze persoon, waarbij verschillende leden op het AF wellicht al een kleine afkeer hebben voor deze speler, wil ik het vooral gebaseerd houden op de situatie die zich deze week heeft afgespeeld.

Het begin:
Allereerst wil ik zeggen dat ik voor gisteren/vandaag (12 & 13 maart) geen persoonlijk contact had met TBN. Het contact verliep voornamelijk via de leiding van UFO.
Aangezien ik zowat de persoon binnen de stam ben die zich ook wat van de zakelijke kanten aantrekt, ben ik zo ook in de hele heisa gerold.

Laten we beginnen bij het begin!
Op 8/03 neemt TBN voor het eerst contact op met de leiding van UFO (Dpschut - Daniel). Toen ik hem hierop wees, waarom hij precies met UFO in contact kwam, liet hij me weten dat het onderhouden van contacten met buurmannen altijd ten goede komt (leek al een 1ste signaal te zijn, om zich wat in zijn buurt in te graven, MAAR natuurlijk wil iedereen wel rondom veilig zitten).
TBN kwam naar Dpschut toe, om een eventuele samenwerking op gang te brengen. Hoe of wat hij daarmee bedoelde was voor ons niet zo duidelijk + we waren ook niet zo te vinden voor een samenwerking, aangezien hij een vijand was + hij net een fusie achter de rug had (lege dorpjes dus).
Maar nieuwsgierig als ik ben, ging ik hem toch even opzoeken, zie hieronder de conversatie (sorry, maar ik ben het niet gewoon op afbeeldingen te plaatsen op het AF, dus moet het met printscreens doen:

Bekijk bijlage 14176
Bekijk bijlage 14177

Zoals je hierboven kunt zien, wordt er nogal afwezig gereageerd op mijn vraag. Het volgende wat ik te horen krijg is: 'ik geef het door aan de desbetreffende CO en dan hoor je wel van hem meer'.
Uiteindelijk heb ik verder niets meer vernomen van het idee rond een samenwerking tussen TBN en UFO.

Ondertussen had TBN ook al contact met Stuntman, waarvan wij van UFO niet op de hoogte waren. Blijkbaar ging dit over een eventuele overstap van Stuntman naar NEO, waarbij het liefst zeker nog 1 extra speler zou mee moeten gaan (wellicht Fearless, maar deze weigerde).
We merkten ook dat er informatie vanuit UFO, de stam NEO bereikte! Hierdoor zijn wij (leden van UFO) op zoek gegaan hoe NEO en TBN aan deze informatie kwamen. Uiteindelijk kwamen we er dus achter dat er een gesprek bestond over een eventuele join van stuntman bij NEO en gaf Stuntman ook toe dat hij wat informatie had gemeld bij TBN (maar geen slechte bedoelingen had).
Dit is verder intern besproken en opgelost binnen UFO!

Gesprek rond overstap naar UFO
Dan maar naar de kwestie waar het hele verhaal om draait natuurlijk! de leave van TBN uit NEO en het toetreden binnen UFO.
Laat het duidelijk zijn!

TBN heeft wel degelijk een aantal keer aangegeven dat hij tegenover UFO geen vijand wou zijn en eerlijk wou gaan samenwerken om naast elkaar door te groeien.
Als ik ongeveer goed kan tellen en Dpschut ook, is het tot 3-4x voorgevallen dat hij aangaf dat hij een join richting UFO wel zag zitten.
Uiteindelijk kwam hij naar de leiding toe met een verhaal dat hij binnen zijn (nu al ex-stam), maar toen zijn huidige stam NEO, niet goed in de groep lag. Velen gaven hem geen ondersteuning wanneer die dit vroeg + er was ook sprake dat hij het niet goed kon vinden met de leiding.

Na wat heen en weer praten met Dpschut, kreeg TBN uiteindelijk zijn uitnodiging voor onze stam.
--> Screens staan hier al ergens op dit forum, dus lijkt me overbodig om deze nogmaals te posten. Wanneer je ze toch nog eens wil zien, stuur me dan privé.

Nu kort na de uitnodiging, nam TBN deze aan en zat hij dus binnen de stam UFO.
Echter door alle verhalen die toen de ronde deed, ging Dpschut contact zoeken met de leiding van NEO. Deze hebben blijkbaar een grondig gesprek gevoerd met elkaar, waardoor Dpschut wat meer informatie kreeg betreft het account TBN.
Zo kwamen wij te weten dat TBN niet enkel met UFO contacten had gelegd, maar ook met de leiding/stam: LW (Love War). Tevens ook een aangrenzende stam.

Aangezien het voor zich spreekt dat we toen (vandaag dus) over deze informatie beschikten, zijn wij intern binnen UFO met de leiding in gesprek gegaan. Wij waren dan ook van het oordeel dat TBN alle partijen in zijn buurt had gecontacteerd om een samenwerking op gang te brengen --> Geen vijanden/geen oorlog.
Wij namen dan ook aan dat wij van UFO wellicht maar een springplank waren voor een nieuw avontuur van TBN en hij dus gezien het front dat hij had met UFO, is gejoind om eerst zijn lege dorpen van troepen te voorzien.
Kort na de gesprekken is TBN dan ook terug uit UFO ontslagen.


Ik kan hier wel de screens neerzetten, van zodra ik die krijg van de leiding van UFO natuurlijk. Maar zoals ik al zei, er zijn al genoeg screens getoond die de verhalen die ik hier neerzet bevestigen.
Over het wel of niet vragen om het joinen van UFO.
Laat me duidelijk zijn!! TBN heeft wel degelijk aan Dpschut vermeld dat hij een join zag zitten, waarop Dpschut toen ook de vraag stelde: 'Hoe snel zou je kunnen joinen vandaag? voor 14uur?.


Ik hoop dat ik jullie een hierbij een beeld heb kunnen geven hoe wij in UFO deze situatie hebben bekeken en hebben gehandeld naar eigen waarde.
Voor zover is UFO hier nog niet benaderd als slechte stam of iets dergelijks en dat willen wij graag zo houden.


Indien jullie nog meer vragen hebben, mogen jullie me altijd contacteren op het AF ;)



Sjakie out!

Hier kom ik deze avond op terug . met mooi nederlands natuurlijk =D jullie laten delen weg en die delen zijn het belangerijkste . ik kom vanavond met de blote waarheid natuurlijk .

Nu ga ik mij er ook maar even in mengen.



De stam N.E.O is verre van perfect te noemen. Maar, we werken eraan om dit perfect te krijgen.
Al vanaf dag één dat TBN in contact is met onder andere Attempt en Plato is er inderdaad wrijving.

Deze wrijving was tussen Attempt en TBN.

TBN claimde ongeveer 40% van de totale wereld. Wilde Fatpool en Attempt blokkeren qua edelen en heeft hen letterlijk op discord bedreigd.

Als Attempt een bepaalde lijn voorbij zou edelen, zou TBN alles op Attempt gooien. Hieronder een screen van één van de stukjes.

Screenshot_20190314-160758.png


Ook over het gedrag naar andere toe over attempt en andere is niet onopgemerkt gebleven.

Screenshot_20190312-223553.png


Allá, er zijn lijnen besproken, er zijn afspraken gemaakt. ALLES in het voordeel van TBN. Toen kwam het volgende puntje.

TBN edelde over de lijn van fatpool, 5 dorpen.

Al snel kwam er naar voren dat TBN zich hiervan bewust was, en dat TBN voor de goede orde 2 wilde afgeven om het op te lossen.

Guillaime (excuus als ik het fout schrijf) probeerde met iedereen privé te spreken om een soort van goede band op te bouwen en de aandacht/medelijden te krijgen in het gezever in de stamchats. Ook bij ons, Plato probeerde hij dat.

Roy en Guillaime lagen als twee alphamannetjes niet altijd op 1 lijn. Roy vond het allemaal prima en wilde het graag afwachten. Nu was Guillaime, tijdens een ruzie op discord, privé bij Roy gekomen om onzin en leugens te verspreiden. Dat TBN nergens weet van had, meedenkend is en dat andere accounts dit allemaal opzetten.

Omdat 50% van de stam aangaf eigenlijk tegen het account TBN te zijn, moest er wat gebeuren. Niet zo zeer om een account te kicken, of wat dan ook. Maar om de situatie te verbeteren.

Toen kwam de fusie tussen Wout en Guillaime. Omdat er een aantal dorpen bij Fatpool zijn richting waren, zou je voorstellen. Hé, er zijn ongeveer 30 interns, ik zorg dat de stam met mb werk of afstaan van dorpen. Ook wat mee kan pikken. Maar, de grote TBN pakte direct de dorpen die eventueel gunstig waren voor een ander. Gaven direct aan dat er 0 bespreekbaar was. Hierdoor was er alweer een grimmige sfeer, want ook deze intern/fusie/beslissing was nergens voorgelegd of besproken. Want, waarom intern je een account met een goede ligging, 30+ edellimiet op dit stadium van een wereld. Stammen en accounts krijgen eindelijk vorm en intern-edels zijn zeer duur.

Een paar dagen later kregen we via-via door dat TBN met mensen in gesprek was, om NEO te bashen. Ook was hij in gesprek met Attempt om er versterking oost bij te halen en dan UFO te bashen. Toen dit bekend was, was wel de druppel om wat tegen TBN te doen.

Een kick had zeker op zijn plaats geweest en was ook de optie waarover we zouden gaan stemmen. Helaas nam TBN het voortouw en dacht te kunnen schuilen. Maar helaas voor TBN zijn er op deze wereld toch nog eerlijke gasten die tegen gespuis als TBN willen spelen.

Al snel kwam NEO en UFO eruit om gewoon lekker door te gaan en TBN als prioriteit te stellen om te edelen.

Maar, na zijn kick. Kwam TBN alweer snel bij een andere stam. Met allemaal deffsuppliers.

Ook hier zijn de gesprekken mee gestart. Dit soort gespuis en stinkende zaakjes hoort niet thuis op Tribalwars.




Hier is niets van waar. Vooraf kon ik je van GodsOfTheArena. Elke wereld gaan mensen open een wereld in. Ook wij. Alleen door de gedragingen, uittingen, eisen, negativiteit en vooral het achterbakse gedrag. Heeft ervoor gezorgd dat je het niet makkelijk hebt gemaakt voor jezelf.

Ik wil verder dan ook niet account/team TBN zwartmaken, slecht noemen, stabbers noemen of wat dan ook. Zijn gedragingen liggen gewoon niet in de criteria van mensen die wij in de stam willen hebben. En met een poging om van 2 walletjes te eten heeft hij zijn eigen glazen ingegooid.

Ik wens verder team TBN succes op W66 en hoop dat Guillaime zich in de toekomst anders zal gedragen.


PS: Deze post is dus GEEN haatreactie op wie dan ook, enkel een verduidelijking van de situatie.

en hier kom ik dus dan ook op terug maar toch bedankt voor de mooie woorden :D maar je zet nu jezelf in het zak en mijn volgende uitgebreide post zal dit wel laten merken.

ik wens iedereen dan veel leesplezier. ( en in het mooi Nederlands zo dat dit iedereen kan lezen . ) we hebben alles 1 dagje laten rusten om eens te zien wat er allemaal gezegd word.
 

DeletedUser69389

Guest
Hier kom ik deze avond op terug . met mooi nederlands natuurlijk =D



en hier kom ik dus dan ook op terug maar toch bedankt voor de mooie woorden :D maar je zet nu jezelf in het zak en mijn volgende uitgebreide post zal dit wel laten merken.

ik wens iedereen dan veel leesplezier. ( en in het mooi Nederlands zo dat dit iedereen kan lezen . ) we hebben alles 1 dagje laten rusten om eens te zien wat er allemaal gezegd word.
Keep on dreaming. Je bubbel is al doorgeprikt en de personen die nog in jouw verhaal geloven zijn je vriendjes en jijzelf. Misschien moet je eerst even bij jezelf te raden gaan waarom zowel N.E.O. als UFO niets, maar dan ook niets meer met jou te maken willen hebben. Dat ligt niet zozeer aan de stammen, maar aan jou. Waarom niet? Bij één stam kun je dat argument nog wel gebruiken, maar bij twee gaat die vlieger al niet meer op. Zeker niet als ook nog eens een derde stam het beeld over jou bevestigd.
 

DeletedUser80405

Guest
Keep on dreaming. Je bubbel is al doorgeprikt en de personen die nog in jouw verhaal geloven zijn je vriendjes en jijzelf. Misschien moet je eerst even bij jezelf te raden gaan waarom zowel N.E.O. als UFO niets, maar dan ook niets meer met jou te maken willen hebben. Dat ligt niet zozeer aan de stammen, maar aan jou. Waarom niet? Bij één stam kun je dat argument nog wel gebruiken, maar bij twee gaat die vlieger al niet meer op. Zeker niet als ook nog eens een derde stam het beeld over jou bevestigd.

leugens worden rap verspreid he
 

DeletedUser69389

Guest
Keep on dreaming. Je bubbel is al doorgeprikt en de personen die nog in jouw verhaal geloven zijn je vriendjes en jijzelf. Misschien moet je eerst even bij jezelf te raden gaan waarom zowel N.E.O. als UFO niets, maar dan ook niets meer met jou te maken willen hebben. Dat ligt niet zozeer aan de stammen, maar aan jou. Waarom niet? Bij één stam kun je dat argument nog wel gebruiken, maar bij twee gaat die vlieger al niet meer op. Zeker niet als ook nog eens een derde stam het beeld over jou bevestigd.

leugens worden rap verspreid he
Volgens mij hebben wij allemaal bewijs aangeleverd en argumenten. Dus nee het zijn geen leugens.
 

DeletedUser80405

Guest
Lief AF, voorstanders, vijanden, tegenstanders en wie er hier met popcorn op zit te wachten met en zonder mening,

Na 1 dag alles te hebben laten rusten zijn TeamBigNubz en co terug eens en voor altijd met de waarheid naar boven te komen.
In deze waarheid zitten punten waarin wij punten scoren en punten waarin andere een punt hebben.
Wij zullen ook niet altijd goed naar voren komen evenals anderen.
De waarheid ligt zoals altijd in het midden en wij willen net als iedereen gewoon verder op deze wereld zonder verdere verwijten en pogingen tot backstabs.
Al komt de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald het wel.
Wij gaan ook in deze post proberen niet met vingers te wijzen maar gewoon de feiten op tafel leggen hoe ze zijn en dan kan ieder zijn mening vormen en doen.
Wij willen N.E.O. niet niet zwart maken, UFO niet zwart maken en ook de spelers verder niet.
Hetgeen wij willen duidelijk maken met deze post dat er van backstabben van onze kant geen spraken is geweest.
Wij hebben eieren voor ons geld gekozen nadat duidelijk werd dat er onvoldoende vertrouwen was in een goede samenwerking in onze stam.
Dat dit op een andere manier had gekunt qua afscheid kunnen we niet meer terugdraaien. Maar dat maakt een acc nog geen Stabaccount.
Wij hadden juist het vermoeden dat andersom er een stab ging komen waarvoor we ook de bewijzen hebben en zullen tonen in de post hieronder.
Maar verder willen we vooral een leuke tijd op deze wereld net als iedereen.


Voor degene die willen:... Veel lees plezier :)

-LW-
Wat zij ermee te maken hebben is me nog steeds niet duidelijk. xD
Dus laten we gelijk hierover maar in huis vallen en het vermeend contact met -LW- bespreken.
Dit was eigenlijk vooral omdat onze PBG Mauss contact met ze had en het ons wellicht nuttig leek voor de toekomst inderdaad om enigzins contact te onderhouden.
Je weet niet hoe de wereld er over een maand uitziet.
Voor dit gesprek is voordat het ook op gang kwam al afgesloten door alle hektiek er omheen.
dit hou ik verder maar kort gewoon met foto's:

start gesprek 1.

*knip*

conclussie: Weinig boeiends te melden erover. Maar zie niet in wat er kwaad is aan een beginnend contact in een wereld waar het vaak draait om politiek en mensen leren kennen.
Wie doet dat niet?



N.E.O

Zoals Roy al zei, begon het allemaal met de haat op AATP. Daarin heeft hij gelijk, alleen vergeet hij erbij te zeggen dat hij dat opgewekt heeft en niet door ons of AATP.
Wat je hieronder kan lezen is dat Plato/Roy juist wou stabben(of hoe je het ook wil zien( op AATP en wij juist zeiden niet te oordelen.
Dus alles wat hierover wat door hen hier op het AF werd gezet heeft een kern van waarheid maar de vork zit dus duidelijk anders in de steel.
De halve waarheid werd getoont en die vullen wij hierbij aan.

Hieronder volgt het begin gesprek tussen Roy en mij:

https://gyazo.com/c50c9b7343f9c6ca936707ce5faec01e
https://gyazo.com/a27c14eefae05adb450585cfefd5ccce
https://gyazo.com/5eb81f746929464f0fd37dd2b226997d
https://gyazo.com/a68d6b784377a6690062d09ea2f9da2c (hier kun je gewoon de foto terug vinden die plato al had gepost maar nu MET de reden.)




Nu over het gesprek met TheVoster OVER AATP

https://gyazo.com/41a6e283481cba44c519800d1252f1ef
dit was de eerste keer dat ik me negatief uitliet over AATP. En daar had ik mn redenen voor. Misschien niet netjes maar mensen zeggen nu eenmaal dingen om een punt duidelijk te maken.
deze foto is de foto in het gesprek van voster ( https://gyazo.com/db097a61f4f83cafd4e2834fba43600a ).

dan gaat het gesprek verder...
https://gyazo.com/dc00f49d13fee83973331025b24fe018 ( toen was alles nog goed tussen mij en fatpool.)
https://gyazo.com/a4447a0026a945cc9332a4425db3ab57 ( dit was het laatste gesprek, hier zeggen we dat we gwn samenwerken met aatp.
Opzich zijn we geen moeilijke mensen alleen wel eerlijk en strijdbaar als ze moeilijk tegen ons gaan doen.)
Wie zou dat niet doen?

Nu hebben we de 2 leden besproken die hier allemaal inzitten op t AF: Roy van Plato, en hoe wij dachten over Aatp tegen anderen.

Dan nu Ritesh van AATP, Vinden wij een goeie gast, maar heeft letterlijk verteld over het plan dat ze ons wilde kicken en aanvallen.
Dat vinden wij dus de druppel en voelde voor ons als een stab. Maar daar mogen jullie over oordelen.
1.0 https://gyazo.com/87496bbaf3af3d85855f7f9c62400728 ( begin gesprek na stamleave. )
2.0 https://gyazo.com/836b94c340bafb94a49375143aaa5fa3

wat hij op 2.0 laat zien is eigelijk gewoon het bewijs dat AATP ons wou stabben en plato ons moest kicken want dan zou het niet opvallen...

2.1 https://gyazo.com/3a30118801af5c0ce7a1be60ccdaaec6 (dit staat er in de printscreen van Ritesh)
3.0 https://gyazo.com/f1b709026a08a0906f3629a858a4a3df
4.0 https://gyazo.com/57b0d6bdf971d15958f3896729f6dfbe
5.0 https://gyazo.com/ebe71fa3af12460465b637933332165b ( hier nog eens het bewijs dat thomas plannen had )
6.0 https://gyazo.com/e8fb1eda84ee678653cd829a2dba35d1
7.0 https://gyazo.com/6f7cda0611018ce438f568d85f5bc492
8.0 https://gyazo.com/1ccb313779e5fbb3f1a3fa2b7fdb62d5

dan heb ik hier nog gesprekken over hoe AATP/Thomas tegen me deed op discord:

1.0 https://gyazo.com/37f4069ac0aa36013d10e82417f73110
2.0 https://gyazo.com/8c34c437bdc4c6e2f1267f0f79cbae19
3.0 https://gyazo.com/c5078d5c336524ed33599674a9821fd4
4.0 https://gyazo.com/32893cab26971d80df9dd852b76e4de0

in deze gesprekken zijn er printscreen gestuurt naar RITESH deze staan hieronder:

1.0 https://gyazo.com/e877dfcd98faf4e44e1b24da201656f3
2.0 https://gyazo.com/9af640ec99b60672a0eb4dde45ea81a4
3.0 https://gyazo.com/11453a1a132422989fd49f3467cad400
4.0 https://gyazo.com/06a64dcada1a7444f301907c614e4c36
5.0 https://gyazo.com/647789015eba2f5b20f197016fdd8047
6.0 https://gyazo.com/0dbfa3d0f2300c98a57b73e71743e9fc
Hier kun je dus duidelijk zien dat ik hem erop wees dat dit door roy kwam, dat ik die conclussie maakte maar dat kun je in de foto's dan ook weer terug zien .

AATP zegt hier dat het AF me gewoon niet gelooft en dat het allemaal leugens zijn: https://gyazo.com/2096445a5852406086bb265529f8d960
Nielson zou zeggen: Waarom zou je dat doen?

Hierboven maken wij denk ik duidelijk voor iedereen hoe de vork in de steel zit.
Wij zijn geen lieverdjes, komen voor ons account op en hebben met veel acc over de hele wereld contact.
Maar wie doet dat niet??
Onze insteek is en was geen backstab,


Het ergste van dit alles is nog dat we vrienden/contacten verliezen in en buiten het spel door deze gebeurtenis. @elcaptain https://gyazo.com/e49f9da4b6277b2a6e870b85e99e5166
Hierboven hebben we uitgelegd hoe het dus echt zit volgens ons.
Er zal ons heus een boel te verwijten zijn. Maar stabbers????

?Hieronder een bericht over het feit hoe mensen denken over N.E.O. en bepaalde spelers binnen N.E.O.
https://gyazo.com/927955cf2ad285da89b9fdaeffbf34a3
Hoop dat diegene het niet erg vind dat ik dit gebruik/plaats.

Wij hebben N.E.O. te goedertrouw altijd gesteund en geholpen mits er geen gekut of zaken waar ze geen recht op hadden in het spel waren.
Dan had je aan ons de verkeerde.

Dan nu:

UFO STUNTMAN

hier ga ik niet heel veel woorden aan vuilmaken . net zoals N.E.O/UFO kan ik hier nog zoveel bewijzen geven maar denk dat na bovenstaande al veel duidelijk is.
Onderstaand in elk geval wat gesprekken om het duidelijk te maken:

https://gyazo.com/f4b31196668e6de28f62ad2bb4ea7f2f?token=22a12a1d0bfe741456321febe1912f60

Hier werd gezegd dat hij niet in NEO mocht en dat hij de pbg moest verbreken met ons.
vervolgens vraagt hij wat kunnen we anders doen en ik antwoord eerlijk wij tegen ufo.
toen was er namelijk nog helemaal geen sprake dat ik UFO zou joinen.


En volgens de leider van UFO was dit de stab. https://gyazo.com/855baaf52a80ee076f9e41fad5d2e9d2


Heel eerlijk: Hier de leidervan UFO ZWAAR DOOR DE MAND . https://gyazo.com/247f2cc913d91a08a466d8aa7ef3ea8d
Hij zegt hier letterlijk dat het allemaal geplanned was om me te kicken en te stabben.
(verwijdert vervolgens zijn bericht. maar Thijmen was te rap om te reageren. )

ik zeg hierbij zeker niet dat het geplanned was van de stam N.E.O want dat kan ik niet bewijzen. Maar 3 leden van NEO hebben van te voren me gewaarschuwd dat als ik naar UFO ging dat ze me binnen een dag gingen kicken. Hoe kan dat?
Maar goed, . Ik denk dat bovenstaand genoeg zegt.

Hier nog wat gesprekjes van portonia fatpool.

https://gyazo.com/508919ab6dd4c6eaf31f08c29d59a629
https://gyazo.com/257f90472c241df16b713b8c0f428596


En natuurlijk wilt AATP thomas weten wat er met het account gebeurt want iedereen had gehoop dat we gingen stoppen per direct natuurlijk zonder dat we zouden vechten voor onze onschuld. https://gyazo.com/c464d8751fe02fe36590e18aa27594f5 .
Wij zijn geen runners. Laat dat duidelijk zijn. Ook gaan wij de waarheid niet uit de weg ookal komen wij er soms ook wat minder naar voren in ons taalgebruik.

Hetgeen nu gezegd wordt dat ik beide stammen tegen elkaar zou op zetten vind ik niet fair want dit berust niet op de waarheid.
Ik hoopte in UFO een leukere stam te vinden met een betere toekomst ja. Maar is dat zo raar op TW?



Tenslotte an de afgelopen 24 uur.
UA1 heeft ons in de stam genomen aangezien wij al sinds dag 3 contact hebben met elkaar en sinds 12 februari zelfs zeer goed contact via Mauss. Enkele keren hebben we gesproken met Mauss om iets zelf op te zetten maar dat liep op niets uit.
Wel hebben we al tijden een PBG wat hij zal bevestigen.
UA1 heeft op hun profielpagina een statement gezet waarom zij ons aan hebben genomen en ons niet als stabbers en vluchteling zien.
Natuurlijk is hun bril gekleurd door het goede contact maar Mauss heeft genoeg contacten uit het verleden in N.E.O. (zowel goede als kwade) om een eerlijk oordeel te vellen.

Helaas vond Roy het nodig de boel nog even op te stoken en een PM te sturen naar Mauss: https://gyazo.com/71a14f05b3383d200de3e67950a04946
Mauss antwoorde dit. : https://gyazo.com/5ddc362e426d34416bda2a90c68e6ee3 en zie je nog het antwoord van Roy .



Ik denk dat dit een overzicht is waar iedereen wel iets mee kan.
Wij gaan proberen niet meer te reageren op aantijgingen MITS het niet de spuigaten uitloopt.
Ik hoop dat alle betrokkenen een streep kunnen trekken onder het verleden en laten we na 3 dagen onrust er in elk geval weer een leuke en gezellige wereld van maken.

Heel veel liefs,

TeamBigNub/ Guillaume
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
32
UFO STUNTMAN

hier ga ik niet heel veel woorden aan vuilmaken . net zoals N.E.O/UFO kan ik hier nog zoveel bewijzen geven maar denk dat na bovenstaande al veel duidelijk is.
Onderstaand in elk geval wat gesprekken om het duidelijk te maken:

https://gyazo.com/f4b31196668e6de28f62ad2bb4ea7f2f?token=22a12a1d0bfe741456321febe1912f60

Hier werd gezegd dat hij niet in NEO mocht en dat hij de pbg moest verbreken met ons.
vervolgens vraagt hij wat kunnen we anders doen en ik antwoord eerlijk wij tegen ufo.
toen was er namelijk nog helemaal geen sprake dat ik UFO zou joinen.


En volgens de leider van UFO was dit de stab. https://gyazo.com/855baaf52a80ee076f9e41fad5d2e9d2


Heel eerlijk: Hier de leidervan UFO ZWAAR DOOR DE MAND . https://gyazo.com/247f2cc913d91a08a466d8aa7ef3ea8d
Hij zegt hier letterlijk dat het allemaal geplanned was om me te kicken en te stabben.
(verwijdert vervolgens zijn bericht. maar Thijmen was te rap om te reageren. )

ik zeg hierbij zeker niet dat het geplanned was van de stam N.E.O want dat kan ik niet bewijzen. Maar 3 leden van NEO hebben van te voren me gewaarschuwd dat als ik naar UFO ging dat ze me binnen een dag gingen kicken. Hoe kan dat?
Maar goed, . Ik denk dat bovenstaand genoeg zegt.


Heel veel liefs,

TeamBigNub/ Guillaume


Ik heb even je tekst verkleind naar het stukje dat gaat over UFO, aangezien dat mij het meest toebehoord!
Allereerst... Ik begrijp toch het account TBN niet? Jullie hebben een PBG met : Stuntman & Mauss. Dat zijn 2 spelers die aan jullie grenzen, waar jullie een PBG mee hebben en dus geen aanvallen konden op doen. Waar lagen jullie edeltargets dan wel?

Ook moet je even vermelden dat jij al eerder in gesprek was met stuntman, om stuntman te overhalen naar NEO te vertrekken en tegen UFO te bashen. Weliswaar wou Stuntman hiervoor niet alleen de overstap maken, en wou hij graag .Fearless ermee in betrekken. Helaas voor jullie had .Fearless hier geen oren naar (deze info komt volledig van Stuntman zelf).
Nadat stuntman (wellicht onbewust) wat teveel informatie heeft doorgestuurd richting jullie, en wij hier argwaan van begonnen te krijgen, zijn wij op zoek gegaan binnen de stam hoe jullie aan deze informatie konden geraken. --> We kwamen terecht bij Stuntman, die alles bekende!
Je was toch wel al langer bezig met het plannetje om tegen UFO te gaan lijkt me, terwijl je wel een dag erna toen je wist dat wij het wisten van stuntman, je 4-5x had gezegd: 'ik wil niet tegen jullie gaan, als je wil wil ik ook joinen, ik lig niet meer zo goed in de groep bij NEO'.
Korte conclusie: Je vraagt dus eerst om spelers uit UFO te laten overkomen. Als dat niet lukt besluit je maar gewoon UFO te joinen (The easy way...?)

Vervolgens neemt Daniel (Dpschut) contact op met de leiding van NEO, omdat ik op het forum vanalles had gelezen over jou en je manier van werken.
Zelf ben/was ik niet zo goed op de hoogte van dat gesprek, aangezien Daniel dat aan het regelen was uiteraard.
Ondertussen hadden wij toen ook van stuntman het hele verhaal binnengekregen en leek het ons eerder dat je UFO had gejoind, om veilig te zitten, aangezien je net een grote fusie achter de rug had.
Zoals ik hierboven al zei, je vroeg stuntman over te stappen, dat mislukte en toen joinde je ons.

Daarna krijgen wij te horen binnen de stam, dat je ook contact had opgepakt met de stam -LW-. Je begrijpt dat dat voor ons de druppel was natuurlijk.
Het feit dat je eerst tracht spelers van UFO over te laten komen, daarna ons joint en gelijk ook gesprekken gaat voeren met -LW- (mogen dan nog geen concrete plannen zijn, maar dat was het met UFO in het begin ook niet).
Dat we dan ook nu vernemen dat je al een paar PBG's had, wijst ook gewoon dat je je makkelijk een weg wou edelen. Je had met Stuntman en Mauss al een PBG, en raad met welke spelers nog? Deze 2 zijn al 2 spelers waarmee je ging fronten,... beetje naïef om te denken dat UFO dat zou toelaten, zodat jij op je gemakje kon opbouwen na je fusie.

Na het bekend worden dat je met meerdere stammen en spelers in gesprek was gegaan. Heb ik en Daniel beslist om de leden bij ons op de hoogte te brengen. Er is dan unaniem gekozen om je meteen te kicken (dat was ongeveer 1 dag later na je join), mede door bovenstaande argumenten.


Conclusie vanuit UFO:
Wij vonden je manier van handelen tegenover spelers en stammen alles behalve.
Dat je niet overweg kan binnen NEO, daar weten wij het fijne niet van! Alleen dat je met meerdere stammen onderling praat, terwijl je tegen ons zegt dat je graag wil joinen (4-5x), vonden we je oprechtheid tegenover UFO alles behalve. Vandaar je kick!
 
Reactiescore
571
Dan nu Ritesh van AATP, Vinden wij een goeie gast, maar heeft letterlijk verteld over het plan dat ze ons wilde kicken en aanvallen.
Dat vinden wij dus de druppel en voelde voor ons als een stab. Maar daar mogen jullie over oordelen.
1.0 https://gyazo.com/87496bbaf3af3d85855f7f9c62400728 ( begin gesprek na stamleave. )
2.0 https://gyazo.com/836b94c340bafb94a49375143aaa5fa3

wat hij op 2.0 laat zien is eigelijk gewoon het bewijs dat AATP ons wou stabben en plato ons moest kicken want dan zou het niet opvallen...

2.1 https://gyazo.com/3a30118801af5c0ce7a1be60ccdaaec6 (dit staat er in de printscreen van Ritesh)
3.0 https://gyazo.com/f1b709026a08a0906f3629a858a4a3df
4.0 https://gyazo.com/57b0d6bdf971d15958f3896729f6dfbe
5.0 https://gyazo.com/ebe71fa3af12460465b637933332165b ( hier nog eens het bewijs dat thomas plannen had )
6.0 https://gyazo.com/e8fb1eda84ee678653cd829a2dba35d1
7.0 https://gyazo.com/6f7cda0611018ce438f568d85f5bc492
8.0 https://gyazo.com/1ccb313779e5fbb3f1a3fa2b7fdb62d5

Thomas had plannen. Het toverwoord hier is HAD. Het zou 1 nooit gebeuren en 2 jullie zijn ZELF weg gegaan. Deze gesprekken zijn tussen jouw en mij zijn nadat je weg bent gegaan. Je weet donders goed dat ik heb gezegd jij geen stab hebt gepleegd. Echter hebben wij dit ook niet gedaan.

Jullie zijn gewoon simpelweg de stam uit gegaan om een betere plek te vinden. Hoop dat je die nu hebt gevonden.
 

DeletedUser80405

Guest
Ik heb even je tekst verkleind naar het stukje dat gaat over UFO, aangezien dat mij het meest toebehoord!
Allereerst... Ik begrijp toch het account TBN niet? Jullie hebben een PBG met : Stuntman & Mauss. Dat zijn 2 spelers die aan jullie grenzen, waar jullie een PBG mee hebben en dus geen aanvallen konden op doen. Waar lagen jullie edeltargets dan wel?

Ook moet je even vermelden dat jij al eerder in gesprek was met stuntman, om stuntman te overhalen naar NEO te vertrekken en tegen UFO te bashen. Weliswaar wou Stuntman hiervoor niet alleen de overstap maken, en wou hij graag .Fearless ermee in betrekken. Helaas voor jullie had .Fearless hier geen oren naar (deze info komt volledig van Stuntman zelf).
Nadat stuntman (wellicht onbewust) wat teveel informatie heeft doorgestuurd richting jullie, en wij hier argwaan van begonnen te krijgen, zijn wij op zoek gegaan binnen de stam hoe jullie aan deze informatie konden geraken. --> We kwamen terecht bij Stuntman, die alles bekende!
Je was toch wel al langer bezig met het plannetje om tegen UFO te gaan lijkt me, terwijl je wel een dag erna toen je wist dat wij het wisten van stuntman, je 4-5x had gezegd: 'ik wil niet tegen jullie gaan, als je wil wil ik ook joinen, ik lig niet meer zo goed in de groep bij NEO'.
Korte conclusie: Je vraagt dus eerst om spelers uit UFO te laten overkomen. Als dat niet lukt besluit je maar gewoon UFO te joinen (The easy way...?)

Vervolgens neemt Daniel (Dpschut) contact op met de leiding van NEO, omdat ik op het forum vanalles had gelezen over jou en je manier van werken.
Zelf ben/was ik niet zo goed op de hoogte van dat gesprek, aangezien Daniel dat aan het regelen was uiteraard.
Ondertussen hadden wij toen ook van stuntman het hele verhaal binnengekregen en leek het ons eerder dat je UFO had gejoind, om veilig te zitten, aangezien je net een grote fusie achter de rug had.
Zoals ik hierboven al zei, je vroeg stuntman over te stappen, dat mislukte en toen joinde je ons.

Daarna krijgen wij te horen binnen de stam, dat je ook contact had opgepakt met de stam -LW-. Je begrijpt dat dat voor ons de druppel was natuurlijk.
Het feit dat je eerst tracht spelers van UFO over te laten komen, daarna ons joint en gelijk ook gesprekken gaat voeren met -LW- (mogen dan nog geen concrete plannen zijn, maar dat was het met UFO in het begin ook niet).
Dat we dan ook nu vernemen dat je al een paar PBG's had, wijst ook gewoon dat je je makkelijk een weg wou edelen. Je had met Stuntman en Mauss al een PBG, en raad met welke spelers nog? Deze 2 zijn al 2 spelers waarmee je ging fronten,... beetje naïef om te denken dat UFO dat zou toelaten, zodat jij op je gemakje kon opbouwen na je fusie.

Na het bekend worden dat je met meerdere stammen en spelers in gesprek was gegaan. Heb ik en Daniel beslist om de leden bij ons op de hoogte te brengen. Er is dan unaniem gekozen om je meteen te kicken (dat was ongeveer 1 dag later na je join), mede door bovenstaande argumenten.


Conclusie vanuit UFO:
Wij vonden je manier van handelen tegenover spelers en stammen alles behalve.
Dat je niet overweg kan binnen NEO, daar weten wij het fijne niet van! Alleen dat je met meerdere stammen onderling praat, terwijl je tegen ons zegt dat je graag wil joinen (4-5x), vonden we je oprechtheid tegenover UFO alles behalve. Vandaar je kick!

Dan heb je verkeerde info gekregen maar hier ga ik niet meer op in :) het is een duidelijke stab uit jullie stam het staat er duidelijk in en kun je niet goed praten zelf niet met foto's want jullie hebben geen harde bewijzen ik wel dat is zo leuk aan de waarheid :) als jullie leider de ballen had. Zet hij het gesprek van ons naar hem helemaal. Op het forum(zonder weggelaten foto's wij waren nooit naar ufo te komen om te schuilen en dat we ufo stabden is ook geen waar dus weer 2 leugens van jullie kant . Ik ga geen tijd meer verspillen aan het gesprek va ufo er staat duidelijk dat er gestab is van jullie kant :)

Thomas had plannen. Het toverwoord hier is HAD. Het zou 1 nooit gebeuren en 2 jullie zijn ZELF weg gegaan. Deze gesprekken zijn tussen jouw en mij zijn nadat je weg bent gegaan. Je weet donders goed dat ik heb gezegd jij geen stab hebt gepleegd. Echter hebben wij dit ook niet gedaan. Jullie zijn gewoon simpelweg de stam uit gegaan om een betere plek te vinden. Hoop dat je die nu hebt gevonden.

Hierover dat zegt hoe de Stam is hé dat een stam al kijkt om Een lid te kicken voor eigen gainz :) of omdat hy ergens niet tegen kan kon gewoon praten tegen ons maar ja hij wou niet praten :)

Nu het af is gerunt door voorstanders en wij zijn in de minderheid we weten dat we gelijk hebben toch zal het weer tegendeel geloofd worden :)
Hier kun je overal zien dat wij gwn juist zitten en dat sommige mensen naaiers zijn.
 
Reactiescore
32
Dan heb je verkeerde info gekregen maar hier ga ik niet meer op in :) het is een duidelijke stab uit jullie stam het staat er duidelijk in en kun je niet goed praten zelf niet met foto's want jullie hebben geen harde bewijzen ik wel dat is zo leuk aan de waarheid :) als jullie leider de ballen had. Zet hij het gesprek van ons naar hem helemaal. Op het forum(zonder weggelaten foto's wij waren nooit naar ufo te komen om te schuilen en dat we ufo stabden is ook geen waar dus weer 2 leugens van jullie kant . Ik ga geen tijd meer verspillen aan het gesprek va ufo er staat duidelijk dat er gestab is van jullie kant :)

Thomas had plannen. Het toverwoord hier is HAD. Het zou 1 nooit gebeuren en 2 jullie zijn ZELF weg gegaan. Deze gesprekken zijn tussen jouw en mij zijn nadat je weg bent gegaan. Je weet donders goed dat ik heb gezegd jij geen stab hebt gepleegd. Echter hebben wij dit ook niet gedaan. Jullie zijn gewoon simpelweg de stam uit gegaan om een betere plek te vinden. Hoop dat je die nu hebt gevonden.

Hierover dat zegt hoe de Stam is hé dat een stam al kijkt om Een lid te kicken voor eigen gainz :) of omdat hy ergens niet tegen kan kon gewoon praten tegen ons maar ja hij wou niet praten :)

Nu het af is gerunt door voorstanders en wij zijn in de minderheid we weten dat we gelijk hebben toch zal het weer tegendeel geloofd worden :)
Hier kun je overal zien dat wij gwn juist zitten en dat sommige mensen naaiers zijn.

JE ontkent dus dat je 4-5x tegen UFO zei, dat je graag wilde joinen om tegen NEO te gaan? omdat je in NEO niet goed lag in de groep?
JE ontkent dus ook dat je met stuntman in gesprek was, om UFO te bashen?
JE ontkent dus dat je nog met andere spelers/stammen was aan het praten toen je UFO joinde?

Beetje veel ontkenning, voor zaken die wij wel weten :D Stuntman heeft ons ook alles mooi en meteen uitgelegd, vandaar dat hij nog steeds binnen de groep zit. Anders was voor hem hetzelfde lot gevallen als dat van jou.
Het feit dat je via Stuntman tracht UFO een blok te zetten, was al een reden dat UFO begon te twijfelen aan je oprechtheid ;)

Daarbij kwam nog eens alles verhalen die we vanuit NEO te horen kregen + Ook dat je contacten had met de stam LW.
JE kan het draaien of keren wat je wil, maar als je met iedereen een PBG aangaat, dan kunnen wij in UFO niets met je aanvangen.
Je zit in NEO --> Je hebt een PBG met stuntman en Mauss (2 frontaccounts met jou)
Je zit in UFO --> Je hebt een PBG met Mauss en contact met LW (ga je meestal ook niet meteen aanvallen plegen)
Je zit in UAI1 --> Nu toevallig ook nog PBG's....

Het feit dat je met iedereen rondom je vriendjes wou zijn, heeft UFO de doorslag gegeven je te kicken. Weliswaar was er al na de gesprekken en ons gesprek met stuntman een onenigheid over jou gevormd binnen de stam.
Natuurlijk een stam joinen en met andere stammen overleggen laten wij niet toe! Lijkt me van het zelfde principe als NEO, die lieten eerst nog wel toe dat jij met ons ging praten, al betwijfel ik dat ze toen ook de volledige waarheid wisten.

* Wij hebben een Printscreen, waarin je letterlijk zegt
'Ik ben niet van plan om tegen jullie te gaan, als je wil dan join ik jullie. Ik heb veel ruzie binnen NEO en ze gunnen me niets'.
'Ze sturen me zelf geen OS als ik dat nodig heb'.

Daarop ga je verder met het gesprek ....

Daniel (Dpschut): 'Wanneer zou je kunnen joinen? Vandaag voor 14uur?'
Jij: 'Ik join vandaag, ik moet even een afscheidsbrief opstellen en de reacties afwachten'.


Conclusie:

1) Je zit in NEO en je probeert spelers uit UFO te overhalen naar NEO te komen. Daarbij ga je ook wellicht gaan doorvragen over bepaalde informatie vanuit UFO.
2) Ondertussen heb je met al je omliggende buren een PBG of samenwerking.
3) Je plan om stuntman over te laten gaan mislukt,... Okay plan B maar --> Gesprekje voeren met UFO om hen te joinen (want oja,... je gaf het zelf al aan! Je ging nooit OS krijgen van NEO, of toch niet veel. Met al je nieuwe dorpen was de kans dus groot dat je er ook teveel zou verliezen).
4) Daarna krijgen wij van UFO van alle kanten te horen dat je nog gesprekken aan het voeren bent met andere spelers/stammen.

Je begrijpt dat als wij je binnenlaten in UFO, we niet willen dat je dan naar een andere stam gesprekken gaat over. Bij ons is het geen kippenhok of wat dan ook, waar je de ene keer binnen loopt en 5min later al weer punten kan lopen.
Het is ook niet de bedoeling dat je met je hele buurt vriendjes gaat beginnen worden. Waar wil je anders gaan oplopen... :O
 
Reactiescore
54
Beste TBN,

Ik krijg net een berichtje van Roy.
Waarom je screens toont van een gesprek wat irrelevant is voor dit deel.

Tevens is dat gesprek ook met AATP en Gele Hesjes volledig doorgelopen, opgelost en afgesloten.

Dat er plannen waren om tegen hen te gaan, in plaats van met, zonder vaste afspraken mag gewoon in de wereld van tribalwars. Er stonden geen harde afspraken op papier + 2 keer een aanbieding om te overwegen.

Verder zullen wij dit als account gaan lezen wanneer we daar vandaag tijd voor hebben.
 
Bovenaan