Top & Flop stammen

DeletedUser69389

Guest
LW wou contact met ons? Verder is er niet verder gepraat. @underground tacticz. Voor alleer je van dingen praat. Weet a u b .. Dat je moet weten wat je zegt toch bedankt voor je reactie.
Misschien minder broodje poep schijten...

a95c0efd842d9a130d607769ac1e0569.png
 

DeletedUser61134

Guest
He niks tegen broodjes poep Martijn!
Broodjes Saté is mijn hoofdbron aan inkomsten!

Broodjes aap mogen van mijn part wel verminderen!
 
Reactiescore
3.457
Eindelijk een beetje leesvoer:eek:

Het is anders maar een gruwelijke saaie wereld,nog nooit zoveel interns en zusterstammen gezien btw.
 

DeletedUser61134

Guest
91e51cbce287b195b5820a3567921694.png

Dacht even kijken, maar ja ze zijn er nog steeds:)
 
Reactiescore
32
Ik zal vanavond mijn opinie over het hele verhaal even vermelden.
Want ook wij vinden de aandacht die UFO krijgt op het forum, geen pretje.

Niet dat UFO iets verweten wordt, maar alsnog willen wij ons verhaal naar buiten brengen, want ook ons is al iets opgevallen bij deze spelers.

Later meer.
 
Reactiescore
32
Nou nou zo vijandig
Was niet verkeerd bedoeld, maar eet dan toch geen popcorn bij een cinema.
Het AF is een en al cinema en geneut, ik zie serinity of zoals jullie het zeggen, Inge, vaak op het AF, ze heeft toch al het een en ander doorgemaakt hahhaaa.

Maar even voor de duidelijkheid.
Ik ben geen fanatieke AF-poster. Verwacht dus ook niet een ellenlange tekst van hoe en wat met TBN.
Wij hebben behoorlijk wat screens, dezelfde als die van Neo lijkt me. Wij gaan dus ook gewoon onze kijk op de situatie geven xd


Btw, inge als je eens iets anders wil dan popcorn en geen flauw idee hebt wat lekker en gezond is om bij een AF-postje te eten, stuur me maar
 
Reactiescore
32
Druk je mannelijke idealen niet op onze Inge!
Vrouwen poepen en plassen ook & eten ook graag eens wat lekkers!

Schattige, ik ben niet voor niets een diëtist hahaa xd dus ik spreek eigenlijk tegen m'n winkel in xd

Dik, mager, bolling, plat, lelijk, knap, het maakt me niet uit.
Zolang ze maar lekker doet wat ik der zeg, :engel::rolleyes:

Just kidding
 
Reactiescore
3.457
Hij is een emotie eter en aangezien hij altijd in een emotionele bui is hoef ik je niet te vertellen hoe de situatie nu is:eek:
 
Reactiescore
32
Hij is een emotie eter en aangezien hij altijd in een emotionele bui is hoef ik je niet te vertellen hoe de situatie nu is:eek:

Hmpff dat zijn meestal de moeilijkste patiënten... En hij is al moeilijk vanop zichzelf denk ik hahaa.
Nuja zal er m'n tanden wel inzetten als die dat wil.
 
Bovenaan