Top & Flop stammen

DeletedUser69389

Guest
ja ufo heeft dit zeker door ik zij zelf dat ze ons mosten aanvallen . de vraag was niet van ons dat we ufo wouden joinen vanochtend zij ik aan ufo dat ik genoeg weet .
dat er niets ging gebeuren van samenwerking plots smiddags stuurt hij een bericht dat we hem wel kunnen joinen? hoe wil je dit dan goed praten jij zit hier te praten maar wat je zegt klopt eigelijk wel geen woord vind het eigelijk zielig voor jou omdat je zo in jezelf gelooft dat het gewoon dikke zever is ... https://gyazo.com/9f6cab86b36d9a3d46586f4abd5d9b21 dit zegt hij me om 12u . Jullie kunnen beschermen en doen wat jullie willen de waarheid kan niet verdraait worden en dat zullen jullie allemaal moeten weten .
Jij denkt dat er daarna geen gesprekken hebben plaatsgevonden? Wat heb je toch een enorme plaat voor je kop.....


Zoals ik eerder al verklaarde heb jij de stam zelf verlaten om te gaan schuilen in de stam UFO, omdat Stuntman jullie vertelde dat UFO zo snel mogelijk een massa wilde doen op jullie. Vanwege de grote intern die jij had zoals eerder al beschreven. Iets waarvoor je ook al in een eerder stadium was gewaarschuwd door N.E.O.

Weliswaar is het zo dat er al langer gesprekken waren tussen jou en de leider van UFO die echter niets moest weten van een join van jou naar UFO. Tot vandaag...
Maar daar zit een verhaal achter. Namelijk dat je met een gespleten tong/met twee gezichten praat... Jij was namelijk enerzijds met de leiding van N.E.O. sprak om een rekruut te doen van een account dat nochtans in UFO zit om daarmee in één UFO kapot te maken, namelijk het account Stuntman. Maar in de gesprekken met UFO stelde je dat juist voor door een account uit N.E.O. mee naar UFO te trekken.
Als gevolg van jouw toetreden heeft UFO persoonlijk contact opgenomen met Attempt. Waarvoor dank. De recruit ging als volgt dat ze tot de recruit van TBN niets wisten van het dubbelspel wat TBN speelden met enerzijds zij als UFO en anderzijds N.E.O. Dubbelspel om er zelf beter van te worden ten koste van anderen om een rang 1 positie veilig te stellen.
UFO stelde dat als ze dat eerder wisten dat je dan zeker niet had mogen joinen, maar dat ze nu hoogstwaarschijnlijk je binnenkort alsnog gaan kicken. Dit omdat ze niet met runners in een stam willen zitten. Omdat zoals gezegd je naar UFO bent overgelopen om te voorkomen dat je aangevallen zou worden.

HIer enkele voorbeelden hoe dubbel nuubz begon te praten de laatste dagen.

Allereerst een gesprek tussen Ritesh van Attempt en Gaum van TBN over een mogelijke recruit van Stuntman om dan UFO weg te maaien.
https://gyazo.com/8c539296db8db78c6a2447a747de199b


Daarnaast een gesprek tussen de leiding van UFO en TBN. TBN praat in het wit.
https://gyazo.com/abf545682f7e10af0ae580601cb39863
Mijn excuses voor de slechte versie. Deze heb ik via derden ontvangen.

Maar zoals hierboven te zien valt probeert hij met beide stammen probeert hij wat te bereiken. Allebei de gesprekken vonden gisteren plaats en dat is duidelijk geworden door het eerder benoemde gesprek tussen beider leidingen en heeft als gevolg dat UFO het besluit zou hebben gemaakt om geen steun (meer) te gaan geven aan TBN vanwege hun stelselmatige zielige list en bedrog.


8c539296db8db78c6a2447a747de199b
 

Bijlagen

  • IMG-20190312-WA0007.jpg
    IMG-20190312-WA0007.jpg
    37,3 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80405

Guest
Dus die opmerking "maar wanneer kun je komen dan?" was een reactie op "Netflix en chill"?
Of was er daarvoor toch al wat besproken over een eventuele overstap? :O
in wat een termijn zou je kunnen komen dan was inderdaad een stam uitnodiging gisteren werd er gezegd dat ik kans kreeg dat ze stuntman gingen kicken. omdat stuntman hun info gaf Aan N.E.O toen gingen AATP en Stuntman samenzitten wat er besproken is weet ik niet .

Het verhaal van de stab luid. dat we al Langer van plan waren om NEO te joinen . heb ons bewezen dat dit niet zo is. want er was tussen ik en UFO wel eerst wat verschillen
Verder hebben we wel genoeg bewezen .

Hier ga ik niet meer over verder als dit te erg komt en dat ons account daar weer slecht uitkomt drop ik alles. namen Contacten fotos waar je alles kunt zien wie of wat er gezegd word . dan sluit deze discussie voor eens en voor altijd . ik heb nooit gezegd dat er geen gesprekken waren over de stam UFO ik heb gezegd dat er lang contact was zonder Te praten van een stam. N.E.O beweerd dat ik dit al maanden zit te plannen en zo ik een stabber ben. ik had gisteren om 18u nog gezegd dat ik neo aan kan TEGEN AATP . kun je alles navragen . we zijn geen stabbers laten we duidelijk zijn wat jullie denken van de rest boeit me weinig. heb mijn verhaal gedaan en al de verhalen zullen terug komen op mijn verhaal want ik bescherm mijn account niet ik zeg de waarheid.

MvG
 

DeletedUser80405

Guest
Jij denkt dat er daarna geen gesprekken hebben plaatsgevonden? Wat heb je toch een enorme plaat voor je kop.....


Zoals ik eerder al verklaarde heb jij de stam zelf verlaten om te gaan schuilen in de stam UFO, omdat Stuntman jullie vertelde dat UFO zo snel mogelijk een massa wilde doen op jullie. Vanwege de grote intern die jij had zoals eerder al beschreven. Iets waarvoor je ook al in een eerder stadium was gewaarschuwd door N.E.O.

Weliswaar is het zo dat er al langer gesprekken waren tussen jou en de leider van UFO die echter niets moest weten van een join van jou naar UFO. Tot vandaag...
Maar daar zit een verhaal achter. Namelijk dat je met een gespleten tong/met twee gezichten praat... Jij was namelijk enerzijds met de leiding van N.E.O. sprak om een rekruut te doen van een account dat nochtans in UFO zit om daarmee in één UFO kapot te maken, namelijk het account Stuntman. Maar in de gesprekken met UFO stelde je dat juist voor door een account uit N.E.O. mee naar UFO te trekken.
Als gevolg van jouw toetreden heeft UFO persoonlijk contact opgenomen met Attempt. Waarvoor dank. De recruit ging als volgt dat ze tot de recruit van TBN niets wisten van het dubbelspel wat TBN speelden met enerzijds zij als UFO en anderzijds N.E.O. Dubbelspel om er zelf beter van te worden ten koste van anderen om een rang 1 positie veilig te stellen.
UFO stelde dat als ze dat eerder wisten dat je dan zeker niet had mogen joinen, maar dat ze nu hoogstwaarschijnlijk je binnenkort alsnog gaan kicken. Dit omdat ze niet met runners in een stam willen zitten. Omdat zoals gezegd je naar UFO bent overgelopen om te voorkomen dat je aangevallen zou worden.

HIer enkele voorbeelden hoe dubbel nuubz begon te praten de laatste dagen.

Allereerst een gesprek tussen Ritesh van Attempt en Gaum van TBN over een mogelijke recruit van Stuntman om dan UFO weg te maaien.
https://gyazo.com/8c539296db8db78c6a2447a747de199b


Daarnaast een gesprek tussen de leiding van UFO en TBN. TBN praat in het wit.
https://gyazo.com/abf545682f7e10af0ae580601cb39863
Mijn excuses voor de slechte versie. Deze heb ik via derden ontvangen.

Maar zoals hierboven te zien valt probeert hij met beide stammen probeert hij wat te bereiken. Allebei de gesprekken vonden gisteren plaats en dat is duidelijk geworden door het eerder benoemde gesprek tussen beider leidingen en heeft als gevolg dat UFO het besluit zou hebben gemaakt om geen steun (meer) te gaan geven aan TBN vanwege hun stelselmatige zielige list en bedrog.


8c539296db8db78c6a2447a747de199b

we hebben nooit geschuild :D genoeg gesprekken die het tegendeel bewijzen .
 

DeletedUser69389

Guest
Waarom verkondig je al je verwijten dan niet in je vertrekpost? Je strooit een bak shit die behoorlijk meurt. Maar dan vooral aan jouw zijde.

Screenshot_2019-03-12-23-38-33.png Screenshot_2019-03-12-23-38-45.png
 

DeletedUser80405

Guest
Waarom verkondig je al je verwijten dan niet in je vertrekpost? Je strooit een bak shit die behoorlijk meurt. Maar dan vooral aan jouw zijde.

Bekijk bijlage 14174 Bekijk bijlage 14175

ohja waarom niet zoals ik zij ik kan een hele boek schrijven. maar als ik een stam verlaat moet ik toch op een nette manier doen en niet iedereen beginnen uitmaken of iedereen een negatief gevoel geven . ik vind dat ik op een nette manier geleaved ben als jij dit niet vind. mijn probleem niet .

moet ik helemaal uitleggen wat er gaande is op me vertrek dan ? of wat wil je dat ik doe? ik zat nu al op mijn werk . Heb wel betere dingen te doen .

en ja lees het maar goed er word ons geen deff gegund of andere dingen. Is dit dan ook geen stab van jullie kant? Of hoe een stam werkt? je ziet hier een eerlijke TBN op het forum :D en hier zien mensen Dat bij sommige teveel was om os te sturen omdat er een haatgevoel was naar ons . of moet ik weer met bewijzen komen want die zijn er genoeg.
 

DeletedUser80405

Guest
ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom ze je geen deff wilde sturen
Nu moet ik wel ff zeggen dat bepaalde mensen ons geen OS ging sturen de mensen die het eigenlijk wel moesten doen. De mensen die wouden OS sturen loopte dan weer te lang. Zoals ik zij in me discord post Sommige mensen gunnen het ons niet . en als sommige mensen je geen dingen gunnen komt er op een moment dat leden er vertrekken maar dan ons zwart maken van een stab en van dingen die nooit gebeurt zijn vind ik wel zielig.
 
Reactiescore
571
Speel kwartiertje is begonnen merk ik. Ben je even naar de film mis je meteen alle drama.. zucht. ( Captain Marvel is niet bios waardig btw )

Guil, ik heb altijd goed met je kunnen praten en dat weet je. Heb niks tegen jouw account gehad.

Ja er waren af en toe wat onenigheden in de stam. Dat ontken ik zeker niet. Heb altijd mijn best gedaan om dit op te lossen.

Laatste tijd was de situatie goed. Ik denk dat er meer stamgenoten zo over denken. Vandaar ook mijn verbazing dat je juist nu de stam hebt verlaten. Mja het is jouw keuze en dat respecteer ik. Wat ik niet respecteer is dat je situatie anders schets dan het is.

Jij benaderde mij om Stuntman naar N.E.O. te regelen. Ik heb je toen doorgestuurd naar Thomas. Hoe dit verder is afgelopen weet ik niet. Ik persoonlijk denk dat jullie het front tegen UFO niet aan durfde. Daarom ben je de stam uitgegaan en om niks anders. Niet komen met er is/was een massa gepland etc. Heb met meerdere stamgenoten gesproken en heb ook aangeven als er leden uit N.E.O. zomaar gekickt zouden worden, dan zou ik ook weg gaan. Jullie hebben ervoor gekozen om de stam te verlaten uit eigen belang. We zullen zien of die keuze achteraf slim is geweest.

Er is vanuit beide partijen (TBN en N.E.O) geen sprake van een stab. Dus laat dat woord ook gewoon achterwegen.

Ritesh
 

DeletedUser58227

Guest
Nja als de stam geen deff wilt sturen:p

Stam wil geen def sturen omdat meneer de hele wereld door al zulke praktijken uithaalt.
Dat een debiel 1e klas als Guillaume in de stam zit is al erg genoeg, om er dan ook nog mee samen te gaan werken wordt mij echt te veel.
Wat ben ik blij voor iedereen dat hij de stam uit is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79568

Guest
Stam wil geen def sturen omdat meneer de hele wereld door al zulke praktijken uithaalt.
Dat een debiel 1e klas als Guillaume in de stam zit is al erg genoeg, om er dan ook nog mee samen te gaan werken wordt mij echt te veel.
Wat ben ik blij voor iedereen dat hij de stam uit is.

Het begint voor jou ook wel een gewoonte te worden om niet met je buren te kunnen samenwerken en ze geen def te sturen wanneer nodig he :rolleyes:
 

DeletedUser58227

Guest
Hmm, normaliter stuur ik altijd def naar stamgenoten eigenlijk. Vreemde opmerking
Stabbers en/of stamgenoten die absoluut niet te vertrouwen zijn krijgen daarentegen niets van mij inderdaad.
Denk dat er wel gegronde redenen waren om niet langer met deze jongeman samen te werken. Als je de reacties op het Af had gelezen en de wereld een beetje had gevolgd had je deze opmerking wellicht achterwege gelaten.
 
Reactiescore
3.583
Wat zegt rijdende rechter Jannes hiervan?

Om het kort samen te vatten. Het is 1 grote vaagheid waarin je geen vaststelling kan maken.

Ik heb er ofc wel een mening over zoals altijd.

Mij 'lijkt' het TBN een account is dat graag gebruik maakt van de makkelijkste weg te kiezen. Hij heeft gewoon leuk contact gehouden met beide stammen zodat zijn kansen groot bleven, kon naar NEO dus was prima voor hem. Draaide intern moeilijk met sommige andere mensen met conflicten als gevolg. Plan A (NEO) mislukt, dan maar zijn 2 de optie UFO joinen na wat gepraat met hun leider. Is niet plots beslist op dat moment zoals hij zelf zegt maar gewoon al dagen op voorhand.

Ik zie het al zo voor mij (nogmaals aannames): TBN ligt al tijdje erg slecht in de groep, polst subtiel bij leider UFO over een toelating maar wilt nog even de situatie in NEO afwachten en deelt dit mee met de leider van UFO, waarop die leider van UFO wat later zegt: Op hoe een korte termijn ga je dan joinen? Zoals in de screen van TBN te lezen staat om ons te misleiden.

Voor mij is vooral TBN dus degene die hier gezichtsverlies moet ondergaan. Is hypocriet te zeggen andere berichten zo brengen het geen juist beeld geeft van de werkelijkheid terwijl hij dit zelf doet. Heeft van 2 stammen geprofiteerd en kiest voor de makkelijkste opties.

Die laatste 2 zijn geen schande maar toont wel het voor mij een flop account is. Wat ik wel kan begrijpen is dat hij discussies had met mensen in NEO, zitten er ook enkele die niet altijd even makkelijk zijn om dingen mee af te spreken.

Dat NEO hem wou kicken en meteen aanvallen zal ook weer zo'n fc de kampioenen geval zijn. Belgen begrijpen dit wel :p

Iemand in NEO is heel boos op TBN en zegt in een opwelling 'ik ga hem kicken en aanvallen'. Vervolgens gaat TBN zijn informant dat serieus oppakken en het doorgeven,....

Weinigs serieus te nemen situatie wat mij betreft.
 

DeletedUser80405

Guest
Om het kort samen te vatten. Het is 1 grote vaagheid waarin je geen vaststelling kan maken.

Ik heb er ofc wel een mening over zoals altijd.

Mij 'lijkt' het TBN een account is dat graag gebruik maakt van de makkelijkste weg te kiezen. Hij heeft gewoon leuk contact gehouden met beide stammen zodat zijn kansen groot bleven, kon naar NEO dus was prima voor hem. Draaide intern moeilijk met sommige andere mensen met conflicten als gevolg. Plan A (NEO) mislukt, dan maar zijn 2 de optie UFO joinen na wat gepraat met hun leider. Is niet plots beslist op dat moment zoals hij zelf zegt maar gewoon al dagen op voorhand.

Ik zie het al zo voor mij (nogmaals aannames): TBN ligt al tijdje erg slecht in de groep, polst subtiel bij leider UFO over een toelating maar wilt nog even de situatie in NEO afwachten en deelt dit mee met de leider van UFO, waarop die leider van UFO wat later zegt: Op hoe een korte termijn ga je dan joinen? Zoals in de screen van TBN te lezen staat om ons te misleiden.

Voor mij is vooral TBN dus degene die hier gezichtsverlies moet ondergaan. Is hypocriet te zeggen andere berichten zo brengen het geen juist beeld geeft van de werkelijkheid terwijl hij dit zelf doet. Heeft van 2 stammen geprofiteerd en kiest voor de makkelijkste opties.

Die laatste 2 zijn geen schande maar toont wel het voor mij een flop account is. Wat ik wel kan begrijpen is dat hij discussies had met mensen in NEO, zitten er ook enkele die niet altijd even makkelijk zijn om dingen mee af te spreken.

Dat NEO hem wou kicken en meteen aanvallen zal ook weer zo'n fc de kampioenen geval zijn. Belgen begrijpen dit wel :p

Iemand in NEO is heel boos op TBN en zegt in een opwelling 'ik ga hem kicken en aanvallen'. Vervolgens gaat TBN zijn informant dat serieus oppakken en het doorgeven,....

Weinigs serieus te nemen situatie wat mij betreft.

Haha die mensen van het af :D.
@TeamBigNubz ik geef je al mijn PP als jij een forumbericht kan achterlaten zonder een taal/zinsbouw fout

Het is zo erg dat ik gewoon spontaan je berichten niet meer lees.

Geef je me dan je pp?
 

DeletedUser69389

Guest
Nja als de stam geen deff wilt sturen:p
Lijkt mij logisch dat sommigen dat niet wensen te doen wanneer het account TBN zelf telkens voor eigen rechter speelt. In de wetenschap dat het account TBN direct bij het toetreden van het account Attempt to Perfection bij UW hen uitmaakt voor een dikke noob en zegt dat dat account nooit naar het front mag, omdat ze het front dan zouden verzwakken.... Dan is het logisch dat je dan als Attempt behoorlijk geïrriteerd raakt van zulke spelers en zeker als dat herhaaldelijk plaatsvindt. Screen daarvan is in een eerdere post van mij te vinden.

Maar in hoeverre dien je deff te sturen naar ze als je hen al gewaarschuwd hebt dat je Wout niet in twee dagen, maar in twee weken dient te internen? Omdat nu hun halve account zonder troepen zat. Dat is kwestie van deff doodlopen wanneer er sprake is van inkomende aanvallen. Dat zij dan ondanks de bezwaren dat toch zonder gegronde reden van opgaaf doordrukken en ook nog eens tenkoste van andere accounts hun edelrichting dan is het volkomen logisch dat die gedupeerde accounts er niet over piekeren om dan deff aan hen te gaan verlenen.
 
Bovenaan