Top & Flop stammen

DeletedUser79447

Guest
Vindt het altijd zo jammer, zeuren als de beste, maar als er een oplossing is, dan zie je de mensen niet meer....
 
Reactiescore
1.454
Vindt het altijd zo jammer, zeuren als de beste, maar als er een oplossing is, dan zie je de mensen niet meer....

Misschien moet je even naar de likes op je post kijken. Dan kan je zien dat we het over het algemeen goed hebben ontvangen.

Anyway, goed opgelost!
 

DeletedUser79447

Guest

DeletedUser69389

Guest
Strange Clouds., Orrykej, Plato en Neo zijn tot een akkoord gekomen, we zullen volgende data hanteren:

Einde NAP Strange Clouds. & Orrykej | Philosophy of Plato 13/07

Einde NAP Strange Clouds. & Orrykej | N.E.O 08/07

We bedanken Neo en Plato om dit voorval zo snel op te lossen :)
Spijtig dat de leider van N.E.O. van plan is om deze afspraken, ook weer, te gaan schenden. Een niet aanvals pact houdt in dat je in die periode geen aanvallen mag versturen en niet dat je dat wel mag zolang de aankomst pas nadien is.....


Een niet-aanvalsverdrag of non-agressiepact is een internationaal verdrag tussen twee of meer staten, waarin wordt overeengekomen oorlog of een gewapend conflict tussen de landen te voorkomen en om geschillen via diplomatieke weg op te lossen.

Bij een eventueel verdrag tussen meerdere landen kan ook overeengekomen worden elkaar bij te staan in conflicten van buitenaf.
 
Reactiescore
1.278
Spijtig dat de leider van N.E.O. van plan is om deze afspraken, ook weer, te gaan schenden. Een niet aanvals pact houdt in dat je in die periode geen aanvallen mag versturen en niet dat je dat wel mag zolang de aankomst pas nadien is.....

Een niet-aanvalsverdrag of non-agressiepact is een internationaal verdrag tussen twee of meer staten, waarin wordt overeengekomen oorlog of een gewapend conflict tussen de landen te voorkomen en om geschillen via diplomatieke weg op te lossen.

Bij een eventueel verdrag tussen meerdere landen kan ook overeengekomen worden elkaar bij te staan in conflicten van buitenaf.

Wat een kromme vergelijking. Het is naïef om te denken dat bij zo'n NAP geen voorbereidingen getroffen worden om direct op het moment dat de NAP toch beëindigd wordt toe te slaan. Mochten ze weten dat er maandag heibel uitbreekt dan weet ik zeker dat zondag de vliegtuigen al opstijgen, althans hangt beetje van de voorbereidingstijd af.

Ben het met je eens dat ik ook die interpretatie van de NAP gebruik, maar door de jaren heen heb ik al meerdere interpretaties gezien van de NAP en de enige oplossing is het gewoon goed vastleggen. Bij het vastleggen waren twee partijen aanwezig dus ik denk dat hier twee schuldige zijn. Zal waarschijnlijk over maximaal een dag gaan een beetje mierenneukerij als je het mij vraagt.
 
Reactiescore
967
Droog dat je al boos wordt om iets wat nog niet eens gebeurd is... Stel dat wij vandaag op ongeveer twintig verschillende boerderijen kata's hadden gegooid. Was je dan ook zo stil?
 

DeletedUser79447

Guest
De data die is afgesproken is de Aankomsttijd die weer bereikt mag worden.

Dus als ik TBN laat aankomen 13/07 dan komen ze na 08:00 aan. Waar 00:01 de afgesproken deadline is.

Zou toch raar zijn als wij als NEO niks mogen laten lopen om 13/07 aan te komen. Want dan krijgt hij automatisch 24-48 uur extra NAP.

Gaat erom dat er niets aankomt voor 13/07/2019 00:01.

Dus wat jij nou weer probeert te nierenneuken...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190705-195507.png
    Screenshot_20190705-195507.png
    340 KB · Weergaven: 19
Reactiescore
3.457
De data die is afgesproken is de Aankomsttijd die weer bereikt mag worden.
Dat heb je neem ik aan in de onderhandelingen vastgelegd ?
Zo ja dan heb je helemaal gelijk,zo niet dan mag er pas verstuurd worden na het verstrijken van de datum en de tijd die is afgesproken .
 

DeletedUser69389

Guest
De data die is afgesproken is de Aankomsttijd die weer bereikt mag worden.

Dus als ik TBN laat aankomen 13/07 dan komen ze na 08:00 aan. Waar 00:01 de afgesproken deadline is.

Zou toch raar zijn als wij als NEO niks mogen laten lopen om 13/07 aan te komen. Want dan krijgt hij automatisch 24-48 uur extra NAP.

Gaat erom dat er niets aankomt voor 13/07/2019 00:01.

Dus wat jij nou weer probeert te nierenneuken...
Ja je screen toont het zelf ook aan. Je mag pas de 13e aanvallen versturen en volgens mijn informatie wilde je de 13e al aankomen met je incomings. Exact mijn punt dus en dat is volstrekt geen mierenneukerij.


Wat een kromme vergelijking. Het is naïef om te denken dat bij zo'n NAP geen voorbereidingen getroffen worden om direct op het moment dat de NAP toch beëindigd wordt toe te slaan. Mochten ze weten dat er maandag heibel uitbreekt dan weet ik zeker dat zondag de vliegtuigen al opstijgen, althans hangt beetje van de voorbereidingstijd af.

Ben het met je eens dat ik ook die interpretatie van de NAP gebruik, maar door de jaren heen heb ik al meerdere interpretaties gezien van de NAP en de enige oplossing is het gewoon goed vastleggen. Bij het vastleggen waren twee partijen aanwezig dus ik denk dat hier twee schuldige zijn. Zal waarschijnlijk over maximaal een dag gaan een beetje mierenneukerij als je het mij vraagt.
Screen geeft al duidelijk aan dat Roy fout zat/zit met zijn plannen om woenadag en donderdag al te gaan aanvallen....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Droog dat je al boos wordt om iets wat nog niet eens gebeurd is... Stel dat wij vandaag op ongeveer twintig verschillende boerderijen kata's hadden gegooid. Was je dan ook zo stil?
Heb ik ook mijn afkeuren over uitgesproken.
 

DeletedUser79312

Guest
Eerder is er vanuit TheUltimateFighter (toen die destijds nog bij Hike. zaten) dezelfde redenering gevolgd.

Er werd toen wel een eind uur afgesproken (08:00:00:000) maar voor dit uur bereikt werd, werden er geen aanvallen verstuurd vanuit hun kamp naar Muramasa.

N.E.O zou dus makkelijk dezelfde redenering kunnen volgen en ook niet versturen tot de afgesproken tijd reeds verstreken is.

Voor een keer zijn we niet bezig over het R2W beleid en is het forum nogal 'dood', ik denk dat het in ieders voordeel is om hier géén hot-topic van te maken door de regels naar jouw hand te zetten, tenzij je natuurlijk nogmaals in de spotlight wilt staan!

Maar doe het dan met met iets van waarde en betekenis, we kijken hier zeker en vast naar uit!
 

DeletedUser79447

Guest
Al klagen voor iets is verzonden...
Wat is dit voor een gedoe man. Kom maar klagen als ik op 12-07 begin met timen, of dat ik 13-07 afwacht..
 

DeletedUser69389

Guest
Al klagen voor iets is verzonden...
Wat is dit voor een gedoe man. Kom maar klagen als ik op 12-07 begin met timen, of dat ik 13-07 afwacht..
Dan is doel bereikt, omdat je van de week door liet schemeren de afspraken, weeral, te willen negeren.
 
Reactiescore
967
In de PM staat duidelijk besproken dat op de afgesproken datum de nukes mogen komen en dus al verzonden kunnen zijn.

Er is een meer dan coulante NAP aangeboden en dan nog wordt er geklaagd, wordt een beetje zielig zo zeg. Focus je eerst nu maar op je eigen probleem dat er meer dan 30 boerderij levels in de massa eraf zijn gekata'ed.
 
Reactiescore
1.454
Al klagen voor iets is verzonden...
Wat is dit voor een gedoe man. Kom maar klagen als ik op 12-07 begin met timen, of dat ik 13-07 afwacht..

Roy, het is niet klagen, je hebt gewoon afspraken gemaakt. Die moet je dan nakomen. Punt uit! Sorry als dit een negatieve werking voor jouw heeft, maar dan had je duidelijk moeten specificeren dat je gewoon mag aanvallen maar niet eerder mag laten aankomen. Zoals in de PM staat heb je gewoon tot 13/07 tot 8:00:00 een NAP heeft. Het heet niet voor niets een niet aanvalspact en in plaats van een niet aankomstpact.
 
Reactiescore
3.457
In de PM staat duidelijk besproken dat op de afgesproken datum de nukes mogen komen en dus al verzonden kunnen zijn.

Er is een meer dan coulante NAP aangeboden en dan nog wordt er geklaagd, wordt een beetje zielig zo zeg. Focus je eerst nu maar op je eigen probleem dat er meer dan 30 boerderij levels in de massa eraf zijn gekata'ed.
Das nu de derde keer dat je erover begint? Wordt gewoon opgelost?

Jij zit op Niels toch?
Stop met klagen dan als we alle verhalen moeten geloven dan willen jullie al 30 keer Neo verlaten omdat jullie het niet naar jullie zin hebben daar,ga nu niet zo schijnheilig lopen doen hier op het af:)

Daarbij betekent een nap dat er niet aangevallen mag worden, als er tijdens de nap al incs worden verzonden heb je dus aanvallen lopen in de tijd dat er een nap heerst,nog meer uitleg nodig?
 
Bovenaan