Top & Flop stammen

DeletedUser67275

Guest
De leiding van N.E.O. heeft kans gehad om met een eigen verhaal te komen, maar dit wilden zij niet doen. Ik heb hen nog uitstel gegeven, maar dat mocht helaas niets opleveren.

Beste Martijn,

Verwachtte je serieus een respons op een bericht met dergelijke toon?
n2zl6j.png
 

DeletedUser69389

Guest
unknown.png

Waarom vermeld je dit dan?
Omdat ik het ook deels verkeerd had geformuleerd. Ik respecteer ook de privacy van mijn bronnen, omdat ik het mij goed kan voorstellen dat ze geen last willen hebben van wraakzuchtige leiders/stamgenoten.
 
Reactiescore
571
Omdat ik het ook deels verkeerd had geformuleerd. Ik respecteer ook de privacy van mijn bronnen, omdat ik het mij goed kan voorstellen dat ze geen last willen hebben van wraakzuchtige leiders/stamgenoten.

Is eerder je manier van posten. Je hebt niks verkeerd geformuleerd. Deze post heb je al klaar liggen sinds zaterdag. Je had geen tegenreactie verwacht en komt nu hiermee. Iedereen weet dat je wel van drama houd, daar is niks mis mee. Had een iets beter antwoord van je verwacht tbh.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste Martijn,

Verwachtte je serieus een respons op een bericht met dergelijke toon?
n2zl6j.png
Omdat ik jullie de kans wilde geven om zelf de hypocrisie te ontkrachten. Net zoals de hypocrisie om nu weer UFO kapot te recruiten...
 
Reactiescore
571
Om toch een in te gaan op je post. Stevie speelt niet meer op El Cap. Zo goed als de hele wereld heeft net de inlogs van El Cap gezien. Indien mensen screens met namen willen zien verzoek ik hen om het TW Team te contacteren, want ik ben door de regelgeving van tribalwars niet in staat om screens te tonen met ip.
 

DeletedUser61134

Guest
Komisch wel Martijn respecteert privacy van zijn bronnen.
Vervolgens praat ik op Classic met iemand in Class en heeft diegene mijn FB gekregen van dezelfde Martijn als hierboven zit te klagen.
Is dat niet zo erg, dacht hij deelt het met een paar mensen. Vervolgens praat ik met iemand in Pawn aan de andere kant vd wereld die ook zegt: Ja weet wie je bent, Martijn heeft eens je FB gedeeld.

Ja, privacy is heel belangrijk voor Martijn!
 

DeletedUser79447

Guest
Plato en een stab plannen?

Ik heb niet al je bullshit gelezen, maar Plato weer iets in de schoenen schuiven met betrekking tot een stab? LMFAO.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
@firedrakan
Jij kunt je rare hersenspinsels beter voor andere zaken gebruiken in plaats van deze onzin verspreiden. Dat je zelf nou overal te koop loopt met je werkervaringen, opleidingen, modellenwerk en dergelijke is niet mijn probleem. Ik speel deze classic niet en ik zit in geen enkele classic chat. Dus tot zover je onzin en voor de rest ga je nu weer lekker op negeren bij mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Plato en een stab plannen?

Ik heb niet al je bullshit gelezen, maar Plato weer iets in de schoenen schuiven met betrekking tot een stab? LMFAO.

Ten eerste, dit is wel een zeer kinderachtige en slecht onderbouwde reactie. Ook is het gooien van beledigingen niet nodig, hoe erg de afkeer van jouw kant richting Martijn dan ook is. Dit geldt overigens ook andersom @underground tacticz. .

Ten tweede heb je een NAP met Strange Clouds afgesloten die om 29/06/2019 om 20:30 zou aflopen. De NAP zou eerder vervallen wanneer Strange Clouds wanneer hij naar Chess zou gaan, aangezien jullie geen NAP willen hebben met jullie directe vijand. Echter is dit niet gebeurd en zijn er wel al troepen onderweg richting Strange Clouds. Kun je mij uitleggen hoe dit niet een stab is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
@firedrakan
Jij kunt je rare hersenspinsels beter voor andere zaken gebruiken in plaats van deze onzin verspreiden. Dat je zelf nou overal te koop loopt met je werkervaringen, opleidingen, modellenwerk en dergelijke is niet mijn probleem. Ik speel deze classic niet en ik zit in geen enkele classic chat. Dus tot zover je onzin en voor de rest ga je nu weer lekker op negeren bij mij.

Je zegt altijd dat ik op negeren sta toch ga je er altijd op in en deel je weer met mensen mijn privégegevens :eek:
En ja de mensen op Classic kennen me via het feit dat jij altijd iedereen over mij verteld inclusief mijn privé dus.
Heb nergens gezegd dat je dit op Classic gedeeld hebt :p
Voor Classic hoorde ik ook vaak genoeg dat je mijn FB zat te posten in chats.

En hoezo is het een probleem dat ik veel doe in mijn leven? Het was nog altijd dat jullie interesse toonden dat ik erop antwoordde :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
upload_2019-6-24_13-53-25.png

Volgens mij heeft strange het fout met 29e?

Ik weet dat PoP zijn NAP ongeveer 1 week eerder afliep dan Niels zijn NAP. En die is ook al afgelopen.
 
Reactiescore
1.454
Bekijk bijlage 14904

Volgens mij heeft strange het fout met 29e?

Ik weet dat PoP zijn NAP ongeveer 1 week eerder afliep dan Niels zijn NAP. En die is ook al afgelopen.

In de PM met Strange Clouds is 29/06 benoemt. Hiermee is verder gegaan, dus de datum van 29/06 staat gewoon, ongeacht wie verder welke NAP dan ook heeft. Dit had je dan eerder moeten verbeteren en dat is niet gedaan. Wellicht is deze situatie dan voort gekomen uit miscommunicatie, maar dat betekent niet dat jullie het recht hebben om Strange Clouds aan te vallen.
 

DeletedUser79447

Guest
In de PM met Strange Clouds is 29/06 benoemt. Hiermee is verder gegaan, dus de datum van 29/06 staat gewoon, ongeacht wie verder welke NAP dan ook heeft. Dit had je dan eerder moeten verbeteren en dat is niet gedaan. Wellicht is deze situatie dan voort gekomen uit miscommunicatie, maar dat betekent niet dat jullie het recht hebben om Strange Clouds aan te vallen.

Dit is inderdaad een miscommunicatie vanaf zijn kant. Dit bericht staat echter op zijn forum waardoor hij dit zelf had kunnen checken. Ons (Plato) staat gewoon bij dat het de 11e zou worden of banden met Chess zijn aangegaan.

Beide zijn geweest, het afgeven van dorpen aan jou en de 11e is ook allang verstreken. Dat recht om aan te vallen hebben wij dus wel.
 
Reactiescore
1.454
Dit is inderdaad een miscommunicatie vanaf zijn kant. Dit bericht staat echter op zijn forum waardoor hij dit zelf had kunnen checken. Ons (Plato) staat gewoon bij dat het de 11e zou worden of banden met Chess zijn aangegaan.

Beide zijn geweest, het afgeven van dorpen aan jou en de 11e is ook allang verstreken. Dat recht om aan te vallen hebben wij dus wel.

Dit argument klopt gewoon niet. Wellicht is er een miscommunicatie geweest aan Strange Clouds zijn kant, maar jij bent hier mee akkoord gegaan. Dan maakt het verder niet uit wie dit fout gecommuniceerd heeft, enkel dat deze datum is vast gesteld. De enige reden wanneer de NAP per direct verbroken zou worden (deze stipulatie is later toegevoegd en eigenlijk niet eens terecht, echter is Strange Clouds hiermee akkoord gegaan dus daarom mag deze doorgevoerd worden) is wanneer Strange Clouds in Chess gaat. Dit is echter niet het geval.

Vandaar is het misschien voort gekomen uit miscommunicatie, maar is het toch wel een duidelijke stab. De manier om dit op te lossen is om de aanval te staken en de verliezen aan Strange Clouds zijn kant te vergoeden. Een andere optie zie ik oprecht niet op dit moment, mocht je niet bestempeld willen worden als een stabber.
 

DeletedUser65747

Guest
Deze wereld tot nu toe is sowieso een ‘de pot verwijt de ketel’ wereld, dus ik vind het geklaag lichtelijk vermoeiend worden...

Ga allemaal moreel spelen (aka niet stabben, CF’en, Kata’en en R2W) of ga niet zeuren wanneer het gedrag wat je zelf vertoond tegen je gebruikt wordt, want dit is ronduit hypocriet (van alle kanten overigens).

Hier was ik het nog met je eens, ik wordt ontzettend moe van het gezeik van beide kanten en het zoeken van de grens. Ga allemaal gewoon lekker het spelletje spelen.

Dit argument klopt gewoon niet. Wellicht is er een miscommunicatie geweest aan Strange Clouds zijn kant, maar jij bent hier mee akkoord gegaan. Dan maakt het verder niet uit wie dit fout gecommuniceerd heeft, enkel dat deze datum is vast gesteld. De enige reden wanneer de NAP per direct verbroken zou worden (deze stipulatie is later toegevoegd en eigenlijk niet eens terecht, echter is Strange Clouds hiermee akkoord gegaan dus daarom mag deze doorgevoerd worden) is wanneer Strange Clouds in Chess gaat. Dit is echter niet het geval.

Vandaar is het misschien voort gekomen uit miscommunicatie, maar is het toch wel een duidelijke stab. De manier om dit op te lossen is om de aanval te staken en de verliezen aan Strange Clouds zijn kant te vergoeden. Een andere optie zie ik oprecht niet op dit moment, mocht je niet bestempeld willen worden als een stabber.

En hier sluit je weer perfect aan in het rijtje. Vanmorgen nog was NEO aan het zeuren en nu bij een soort gelijke situatie is NEO aan het stabben en moeten ze de aanvallen staken. Lekker typisch weer.
 

DeletedUser69389

Guest
Hier was ik het nog met je eens, ik wordt ontzettend moe van het gezeik van beide kanten en het zoeken van de grens. Ga allemaal gewoon lekker het spelletje spelen.



En hier sluit je weer perfect aan in het rijtje. Vanmorgen nog was NEO aan het zeuren en nu bij een soort gelijke situatie is NEO aan het stabben en moeten ze de aanvallen staken. Lekker typisch weer.
Wat ik begreep is dat team TUF al in gesprek is met Dimitri van Muramasa voor een oplossing. Dit in tegenstelling tot je leider die zelf het handelen van Cheqmate afkeurde en zich er kritisch over uitliet.... Maar die doet nu hetzelfde ondanks een eerder dreigement waar ze als Plato zijnde van inzagen dat ze fout zaten en dus terug krabbelden. Echter lopen er nu al aanvallen terwijl Strange Clouds nog tot en met zaterdag recht heeft op een nap, getuige de afspraken.

Laat ik overigens voorop stellen dat ook het schenden van de afspraken door TUF niet door de beugel kan. Ondanks alle mogelijke verklaringen die daarvoor aan te wijzen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
En hier sluit je weer perfect aan in het rijtje. Vanmorgen nog was NEO aan het zeuren en nu bij een soort gelijke situatie is NEO aan het stabben en moeten ze de aanvallen staken. Lekker typisch weer.

Er zit wel dergelijk een verschil tussen de situaties. Laten we eerst duidelijk zijn, wat TUF heeft geflikt mag gewoon omschreven worden als stab. Alle feiten liggen op tafel en het laat toch duidelijk zien dat TUF de afspraken heeft geschonden. Ik keur deze situatie dan ook niet goed. Het gene wat ik echter wel zei is dat mensen moesten ophouden met zeuren wanneer zij zelf precies de zelfde acties uitvoeren (in dit geval neem ik stammen in het algemeen). Zover ik weet heeft mijn stam tot op heden nog geen enkele vorm van onethisch gedrag vertoond, terwijl er nu al minstens twee situaties zich hebben voorgedaan sinds mijn komst op deze wereld.

Mijn probleem ligt dan ook niet bij de mensen die klagen over situaties, maar bij de mensen die een andere iets verwijten terwijl ze zelf precies het zelfde doen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Maurice van Muramasa

Dimitri van muramasa.

Wat betreft TUF, direct nadat ik op de hoogte gesteld was, dank je daarvoor Roy, heb ik ze gecontacteerd en zijn we gaan kijken, Blijkt te gaan om een interne communicatie error bij TUF. De ene co heeft de pgb verlengd/herbevestigd en dit niet doorgecommuniceerd naar de rest, waardoor de andere co's zijn gaan aanvallen in veronderstelling dat er geen banden meer waren. TUF heeft ook per direct de aanvallen gestaakt en zijn gelijk in overleg getreden met Dimitri om tot een oplossing te komen. Daar die pas vanavond kan reageren laat dat even op zich wachten.
 
Bovenaan