Top & Flop stammen

DeletedUser575

Guest
Wordt het niet eens tijd dat er gewoon een oorlogje uitbreekt... tot de tijd dat er iemand winnend uit een oorlog komt zijn het mijn inziens allemaal flop stammen... o_O
 

DeletedUser61134

Guest
Op conditie zal je me wellicht easy verslaan, op de stevigheid valt nog te bezien :rolleyes:

Heb laatst nog iemand een flying kick in de rug gegeven met voetbal en heb m'n 30 euro boete netjes betaald :eek:
Was ook een meid 3x mijn formaat maar ging gewoon in 1x neer :eek:

Dus stevigheid moet wel op basis van spier :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Bekijk bijlage 14329

Blijven maar weinig stabiele stammen over zo.

Eerst met TeamBigNubs -> Vervolgens CheQMate (voor een dag) en nu dit weer?
Om over Ufo en Gal maar te zwijgen.
Tsja liever met onbetrouwbare sujetten willen blijven spelen blijkbaar.... Nja de bespelers van PoP waren al tegen dit account en na de openbaringen al helemaal. Maar zeker Roy was en is zo blijkt nog steeds zeer anti Cheqmate.
 

DeletedUser69389

Guest
Iets met kies je leden goed uit? in plaats van later erachter komen dat het allemaal niet goed loopt.
Waarom denk je dat Chess nog maar weinig leden heeft :)
TimmieboyNl en Cheqmate kwamen al na een enquete van tussen de 12 a 16 uur de stam in. De enquete was op een doordeweekse avond rond 22:00 gepost en de volgende ochtend werden ze al gerecruit..... Even later ben ik mij bijv daarom ook gaan bemoeien met het leiding geven.
 
Reactiescore
702
TimmieboyNl en Cheqmate kwamen al na een enquete van tussen de 12 a 16 uur de stam in. De enquete was op een doordeweekse avond rond 22:00 gepost en de volgende ochtend werden ze al gerecruit..... Even later ben ik mij bijv daarom ook gaan bemoeien met het leiding geven.

Als in die tijd iedereen gestemd heeft en het er mee eens is, is het niet verkeerd toch? :)
 
Bovenaan