Top/flop stammen

Reactiescore
93
Schijnt tegenwoordig iedereen zich schuldig aan te maken. Ben denk ik de enige speler op deze server die nog niet geinternd heeft. Verklaard wellicht mijn puntenaantal :cool:
Ik heb niet geinternd xD, zijn er hier ook spelers die zonder co spelen?
 

DeletedUser80010

Guest
Mooi bondgenootschap met Rota, @Jentele.

Uit nieuwsgierigheid zijn wij wel benieuwd of je ons nou al die tijd genaaid hebt, of dat het allemaal uit toeval ontstaan is de laatste paar dagen?
 
Reactiescore
93
Mooi bondgenootschap met Rota, @Jentele.

Uit nieuwsgierigheid zijn wij wel benieuwd of je ons nou al die tijd genaaid hebt, of dat het allemaal uit toeval ontstaan is de laatste paar dagen?
Evolutionary en -oO- hadden mij genaaid, waren de stam geleaved en het andere lid dat erin zat gekicked, heb toen evolutionary en een dorp van -oO- overgenomen, en met mijn nieuwe (kleine) stamleden zijn we bg geworden met ROTA
 

DeletedUser80010

Guest
Evolutionary en -oO- hadden mij genaaid
Wij vermoeden dat dit deel van jouw post wellicht wat genuanceerder ligt, maar de rest klinkt wel aannemelijk. Dus daar gaan we dan maar vanuit ;)

Bedankt voor je respons en nog veel succes gewenst op deze wereld!
 
Reactiescore
93
Wij vermoeden dat dit deel van jouw post wellicht wat genuanceerder ligt, maar de rest klinkt wel aannemelijk. Dus daar gaan we dan maar vanuit ;)

Bedankt voor je respons en nog veel succes gewenst op deze wereld!
Als je random een stam leaved en het andere lid kickt, is dat toch duidelijk? xD
 

DeletedUser80064

Guest
Ik heb niet geinternd xD, zijn er hier ook spelers die zonder co spelen?

Ik speel niet op deze wereld maar aan je TW stats te zien is dit niet echt iets om trots op te zijn...
14 bb dorpjes, 6 dorpjes (2x Evolutionary, 1x -oO- en 3x Paraat) die erg verdacht veel op internsies lijken en zullen er ongetwijfeld nog een paar van Paraat volgen, is het niet? lol

Interessante wereld dusver :rolleyes:
 
Reactiescore
93
Ik speel niet op deze wereld maar aan je TW stats te zien is dit niet echt iets om trots op te zijn...
14 bb dorpjes, 6 dorpjes (2x Evolutionary, 1x -oO- en 3x Paraat) die erg verdacht veel op internsies lijken en zullen er ongetwijfeld nog een paar van Paraat volgen, is het niet? lol

Interessante wereld dusver :rolleyes:

Wist dat iemand dit ging zeggen nadat een stamgenoot ging stoppen xD..
Wat moet ik anders doen? Zijn dorpen laten overnemen door een andere stam? Lijkt me niet echt slim Lol

Evolutionary en -oO- zijn geen interns, en die barbs is gewoon om cluster te dichten
 
Reactiescore
509

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Ik geef mezelf liever als intern aan Hood dan ik in Romeinse Kruiden hoef te spelen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Klopt volledig. Maar dat neemt niet weg dat het een enorme Flopstam is. Beter laten ze eens een stamnaam kiezen door mij
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
doe een suggestie
 
Bovenaan