Top & Flop stammen

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Wat een watje ben je toch ook. Je zou als stam eens karakter en strijdlust moeten tonen... Recruit 2 win loont niet en jullie gooien de handdoek terwijl jullie maar 1M achterstaan...

Nee waarom, ik heb betere dingen te doen ben ik achter gekomen, gisteren en eergisteren enkel gelogd om wat barbs te pakken. De fut is er bij mij al langer uit dit komt niet door een paar massa’s op stamgenoten maar dit was gewoon de druppel :O
 
Reactiescore
389
Nee waarom, ik heb betere dingen te doen ben ik achter gekomen, gisteren en eergisteren enkel gelogd om wat barbs te pakken. De fut is er bij mij al langer uit dit komt niet door een paar massa’s op stamgenoten maar dit was gewoon de druppel :O

Dus dat is nu 2x stoppen met loggen zodra er wat tegenslagen ontstaan op deze wereld? Wel netjes.
 

DeletedUser73358

Guest
gisteren en eergisteren enkel gelogd om wat barbs te pakken.

Juist ja

2701dd6fcf.png
 
Reactiescore
69
Wat een watje ben je toch ook. Je zou als stam eens karakter en strijdlust moeten tonen... Recruit 2 win loont niet en jullie gooien de handdoek terwijl jullie maar 1M achterstaan...

Niet kortzichtig doen ;) of we nu 5 mil voor of achter staan doet echt niet terzake. De activiteit in Qua was de laatste maanden gewoon schrijnend. De motivatie van de weinige actieve leden is nu ook nog zwaar gedaald. Mensen loggen bijna enkel om massa's te sturen en is heel weinig animo in stamchats etc. Gaat echt wel niet om de rang 1 positie dit
 

DeletedUser78702

Guest
Hoezo? Jullie waren toch gemotiveerder dan ooit?
Achja weer een tegenslag dus er zullen wel weer enkele ‘delete tekstjes’ aankomen zeker :rolleyes:
 
Reactiescore
69
Hoezo? Jullie waren toch gemotiveerder dan ooit?
Achja weer een tegenslag dus er zullen wel weer enkele ‘delete tekstjes’ aankomen zeker :rolleyes:

Was maar schijn zoals je ziet. Motivatie is al lang verdwenen. Mijn tekstje heb ik 2 weken geleden gepost en is met vertraging ingegaan dus
 
Reactiescore
967
Je had eens moeten zien hoe erg we er achter stonden op W40, of zelfs op een recentere wereld, W62. Daar mochten we enkel dromen dat we in de schoenen stonden van Qua. op basis van kwantiteit. Nee, daar waren de verhoudingen nog veel erger in ons nadeel, maar ook daar hebben we eruit gehaald wat erin zat en geprobeerd te bewijzen wat we waard waren. Zo vroeg de handdoek in de ring gooien is wel erg zwakzichtig.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Idd W62 is een goed voorbeeld. Als we Qua waren zouden we al delete staan op moment toen Sophia onder vuur lag en paar tientallen dorpen verloor.

Glad we didn't.
 
Reactiescore
69
Je had eens moeten zien hoe erg we er achter stonden op W40, of zelfs op een recentere wereld, W62. Daar mochten we enkel dromen dat we in de schoenen stonden van Qua. op basis van kwantiteit. Nee, daar waren de verhoudingen nog veel erger in ons nadeel, maar ook daar hebben we eruit gehaald wat erin zat en geprobeerd te bewijzen wat we waard waren. Zo vroeg de handdoek in de ring gooien is wel erg zwakzichtig.

Hallo kiekeboe lees eens wat ik zeg. Het verschil in punten is niets, Er is geen animo en activiteit in Qua. Hoe moet je dan een wereld gaan winnen? Als mensen de tijd er niet voor hebben houdt het gewoon op hoor
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Hallo kiekeboe lees eens wat ik zeg. Het verschil in punten is niets, Er is geen animo en activiteit in Qua. Hoe moet je dan een wereld gaan winnen? Als mensen de tijd er niet voor hebben houdt het gewoon op hoor

Op W62 was t ook zeer mager. Toen kwamen er plots co's bij, zolang je echt een paar actieve drijfveren hebt is zoiets te bewerkstelligen. Niet als spelers alle acties van anderen afzeiken (in t openbaar) en met delete verhalen de gemoederen bezighouden.
 

DeletedUser73358

Guest
Maar wel leuk om van QQEEZ te winnen als zijn directe frontspeler.

Dees007 vs QQEEZ, wie had nou gedacht dat Dees007 dat met gemak zou winnen.

hqdefault.jpg
 

DeletedUser80051

Guest
Maar wel leuk om van QQEEZ te winnen als zijn directe frontspeler.

Dees007 vs QQEEZ, wie had nou gedacht dat Dees007 dat met gemak zou winnen.

hqdefault.jpg

ahhhaa officieel had ik eerst front met Queez betekend dat ik gewonnen heb :p.

Nee maar oprecht en eerlijk ik wil een officieel bericht vanuit Qua over de status.... van de stam?
Zouden we deze kunnen krijgen?
 
Bovenaan