Top & Flop stammen

Reactiescore
110
tenor.gif
 
Reactiescore
389
Flop: De ollies 2.0.

Slap aftreksel van het orgineel.

Ik claim dan ook direct copyright.
 

DeletedUser77704

Guest
Moet je zelf maar geen fouten maken he Filip ;)

Ga niet Filip bashen, hebben wij al gedaan :) Had nog wel willen zien of andersom die 5 daagse NAP werd aangeboden van hele stam voor paar kata van 1 speler die verkeerd stonden. Dus tot dit keer is voorgevallen lekker mondje dicht, had anders resultaat massa nog wel willen zien :rolleyes:
 
Reactiescore
967
Ga niet Filip bashen, hebben wij al gedaan :) Had nog wel willen zien of andersom die 5 daagse NAP werd aangeboden van hele stam voor paar kata van 1 speler die verkeerd stonden. Dus tot dit keer is voorgevallen lekker mondje dicht, had anders resultaat massa nog wel willen zien :rolleyes:

Ach die dodgefouten was ook puur genot. Daar heb ik dan wel een paar daagjes NAP voor over.
 

DeletedUser80441

Guest
Dus de Dodge fouten zijn niet te overzien en de Katas die verkeerd stonden is gewoon normaal?
Dit bewijst nog maar eens welke heerlijke gedachtengang Modus hanteerd. Echt lachen met jullie "propaganda"
 
Reactiescore
853
Dus de Dodge fouten zijn niet te overzien en de Katas die verkeerd stonden is gewoon normaal?
Dit bewijst nog maar eens welke heerlijke gedachtengang Modus hanteerd. Echt lachen met jullie "propaganda"
Wat een idiote redenering, als de kata's normaal waren geweest had je geen NAP gekregen toch? Tevens zijn dodgefouten niet normaal, het wordt eerder beschouwd als lui. Ik zie ook het verband tussen bovenstaande posts en de gedachtegang binnen Modus niet, ben zeer benieuwd naar je argumentatie :)
 

DeletedUser77704

Guest
Dus de Dodge fouten zijn niet te overzien en de Katas die verkeerd stonden is gewoon normaal?
Dit bewijst nog maar eens welke heerlijke gedachtengang Modus hanteerd. Echt lachen met jullie "propaganda"

Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan? Wou dat ik had mogen doorpushen maar toen kwam die NAP voor iedereen, echt idiote redenering van je en had mogen worden afgestraft die luiheid.
 

DeletedUser80441

Guest
Snap niet echt dat je hier nu helemaal popy jopy komt doen, terwijl je 'def kunsten' nu teren op de pech dat 1 iemand kata's stuurde en je daardoor 5 dagen nap krijgt.

Tegen me keren?
Omdat een MB zijn account niet bemand laat (Geen VV afgeeft) keren onze defkunsten plots tegen ons op een paar dodg fouten na? Ffe serieus blijven guys ;)

Maar goed, discussiëren met jullie heeft toch geen zin want jullie zijn de PRO's dus jullie weten het vast wel beter ;) Kruip ik wel weer onder mun steen guys. Suc6 met het AF verder omzeep te helpen. Doen wij het IG wel
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser77704

Guest
Tegen me keren?
Omdat een MB zijn account niet bemand laat (Geen VV afgeeft) keren onze defkunsten plots tegen ons op een paar dodg fouten na? Ffe serieus blijven guys ;)

Maar goed, discussiëren met jullie heeft toch geen zin want jullie zijn de PRO's dus jullie weten het vast wel beter ;) Kruip ik wel weer onder mun steen guys. Suc6 met het AF verder omzeep te helpen. Doen wij het IG wel
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Dat merken we met die straf na regels overtreden voor de 2e keer :rolleyes: Zo doe je ingame inderdaad om zeep helpen.
 
Bovenaan