Top & Flop stammen

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik had al zoiets verwacht kerel.
Maar, als jij ook gaat runnen van casual..
Moet jij sws niet komen janken, en mensen moeten sws niet gaan roepen zonder de details te weten. ''runner'' mn achterste
En Jonan ik doe niet stoer, zo ben ik. (ik hoor alles hoor ;) )
En Fronk jij zegt niks meer, dus boeit me niet. :O

xx haters gonna hate

Ik speel geen Casual tho. :p
Iemand anders speelt dat op mijn account.

En ja joh, vriend en vijand was het eens dat je runde :p. En elke wereld haak je af nu. Je wordt er gedreven in.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik speel geen Casual tho. :p
Iemand anders speelt dat op mijn account.

En ja joh, vriend en vijand was het eens dat je runde :p. En elke wereld haak je af nu. Je wordt er gedreven in.

Joa, kom niet praten op wereld die je niet speel :p:p:p
 
Reactiescore
1.363
Ik speel geen Casual tho. :p
Iemand anders speelt dat op mijn account.

En ja joh, vriend en vijand was het eens dat je runde :p. En elke wereld haak je af nu. Je wordt er gedreven in.

Ja joh :).
Heb toch echt gehoord dat jij t was :p.
''runde'' dat noem ik bs. Maarja, ik weet het uiteindelijk beter dan dat jij het doet knul. Jij bent er ook uiteindelijk vaak vandoor ;).
 

DeletedUser77113

Guest
index.php


Veel plezier met de nakende wereldsituatie
 

DeletedUser73358

Guest
Qua doet gewoon aan CF's zie ik ?

575|501
Barb nota bene binnen cluster van Noob en diep ook.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wel vreemd idd nadat ze eerder hun beklag deden toen een lid van hun 30% aftrek had en Revoc daar cf's door bb's ging edelen :$
 
Reactiescore
69
Wel vreemd idd nadat ze eerder hun beklag deden toen een lid van hun 30% aftrek had en Revoc daar cf's door bb's ging edelen :$

Is vrij duidelijk dat Noob geen afspraken wil met anderen. Kata gebruik en cf'en hebben ze geen problemen mee. Wat Qua nu doet is ook volgens de regels wat het barb edelen door een ban betreft. Vraag me af waarom hier zo snel commotie over komt. Hoor hier niemand van Noob zelf klagen :)
 
Bovenaan