Top & Flop stammen

DeletedUser61134

Guest
Ik zou toch adviseren dat je beter oplet met wie je gemeenschap hebt.
 
Reactiescore
1.075
Is geen BG, enkel een GAP

Niet belachelijk doen, een gap is gewoon hetzelfde als een bg behalve dat je misschien geen os geeft aan elkaar, maar in hoeverre dat in de praktijk geld is steeds helemaal anders dan theoretisch.
 
Reactiescore
1.365
Mijn voorspelling, dat je weer een wereld gaat spelen en bij incs direct weer weg bent, gaat ook uitkomen!

Ik had al zoiets verwacht kerel.
Maar, als jij ook gaat runnen van casual..
Moet jij sws niet komen janken, en mensen moeten sws niet gaan roepen zonder de details te weten. ''runner'' mn achterste
En Jonan ik doe niet stoer, zo ben ik. (ik hoor alles hoor ;) )
En Fronk jij zegt niks meer, dus boeit me niet. :O

xx haters gonna hate
 
Reactiescore
1.278
Niet belachelijk doen, een gap is gewoon hetzelfde als een bg behalve dat je misschien geen os geeft aan elkaar, maar in hoeverre dat in de praktijk geld is steeds helemaal anders dan theoretisch.

Hoe staat het eigelijk met de BG nova <> Revoc.?
 
Reactiescore
1.278
Wat verwacht je dan van Chrisje :)

Liever genadeloos weggespeeld worden door teveel uitdaging aan te gaan dan het hele front van de vijand maar internen en daarmee 0 uitdaging krijgen. Althans volgens mij, maar daar hebben wij vast een meningsverschil in .

Altijd wel grappig dat er bij een 'runner' altijd een stoet haters opstaan die zelf ook altijd zwak, ziek, op vakantie, mascotte of net gestopt zijn bij incs.
 
Reactiescore
1.278
Kei goed! Justin laat zich en andere accounts internen, zodat de rest Qua. Kan joinen. Dan zijn de verhoudingen eerlijker tussen Modus en Qua.

Met zo'n bende noobs richting qua trekt dat het kwantiteit <> kwaliteit verschil wel weer recht inderdaad. :oops: Heb je al een muilkorf voor steff besteld dan?
 
Reactiescore
69
Liever genadeloos weggespeeld worden door teveel uitdaging aan te gaan dan het hele front van de vijand maar internen en daarmee 0 uitdaging krijgen. Althans volgens mij, maar daar hebben wij vast een meningsverschil in .

Altijd wel grappig dat er bij een 'runner' altijd een stoet haters opstaan die zelf ook altijd zwak, ziek, op vakantie, mascotte of net gestopt zijn bij incs.

Ik had het over de laatste post van Chris. Jammer dat je direct op de man speelt Anton
 
Bovenaan