Top & Flop stammen

DeletedUser77704

Guest
giphy.gif

Ergste is nog dat jij denkt dat je een big Ego heb ^^
 
Reactiescore
1.478
Nou maak je er toch wel een potje van......

Korja had 400k ODD erbij :rolleyes: Dat is weinig hoor :eek:
Ik had ook niet over korja haha. Ik reageerde op de opmerking dat SL intern genoemd werd, en ik wist dat claujo odd had gekregen.
Waren nog spelers voor Claujo, raziak en babybunch ofzo. Bij elkaar was het bijna heel SL dat intern is geworden op claujo na inderdaad. Al veroorzaakte deze interns natuurlijk wel een massieve front verschuiving.
De rest van SL weet ik niks van, was voor mijn tijd.
 

DeletedUser77704

Guest
I.P.V. interne ruzie zijn we hier volgens mij voor P&P.

Denk dat als terug gaan naar begin onderwerp dat het wel heel triest inderdaad zou zijn als Nova en Qua opeens samen spannen. Van Nova uit den boze i.v.m. hun BG naar .Revoc toe en vanuit Qua respectloos zijn na hun samenwerking tegen Nova met Modus. Daarbij ook nog feit dat Qua al een flink kwantitatief overwicht heeft op de rest van de wereld zou het enkel des te triester maken. Vorige keer namelijk nog alle geruchten ontkennen met bewijzen en beweren nooit zoiets te doen en nu alsnog dan zwichten voor gratis dorpen en overwicht.

Maar laten we van de goede wil van mensen uitgaan om dit een leuke wereld te houden en dit niet gebeurt :)
 
Reactiescore
389
En ik maar denken dat je tegenwoordig ondanks alle PP abuse nog een beetje tribalwars kon spelen, maar nee, werelden worden op alle mogelijke manier om zeep geholpen :)
 

DeletedUser79906

Guest
Kinderen
Normaal gesproken heb ik nooit conflicten met stamgenoten op het wereldfora, gelukkig maar;). Op het moment dat er publiekelijk gezegd wordt dat je hypocriet reageert en bezig bent met dingen die niet netjes zijn ... door notabene een stamgenoot wil ik daar best een uitzondering voor maken. Na zulke aantijgingen is daar volgens mij niks buiten proportie aan.

Zonde dat een persoonlijke veto van jou richting mij (blijkbaar) uiteindelijk moet resulteren in gezichtsverlies voor Modus. Jammer had niet gehoeven, laten we eerlijk zijn je post(s) droeg weinig tot niks bij tot de discussie die gevoerd werd.

Zullen we het voor modus posten weer aan modus overlaten en het tegen posten weer aan de 'tegenstand'?

Mja ik zie helemaal nergens de tegenstader posten.. Die durven niet aangezien ze al wisten wat ze hier mee zouden berijken ofzo?
 
Reactiescore
1.075
En ik maar denken dat je tegenwoordig ondanks alle PP abuse nog een beetje tribalwars kon spelen, maar nee, werelden worden op alle mogelijke manier om zeep geholpen :)

tsja, noobs zoeken noobs op en dan krijg je dit soort dingen :(
 
Reactiescore
1.365
ik heb eigenlijk totaal geen ego :(

Steffke is alleen maar cute en lekker en bae en awesome en pro en dat soort dingen :eek:. En ik hoorde dat mijn voorspelling over kwarkie uit komt? :eek:
Markie, ouwe stabbert toch! :D
 
Reactiescore
1.365
Hij is terug! Waar was je chrissie?

Jaa jonasje, ik was zoek man! Ofja, nog steeds >.<.
Maar ik hoorde wat over kwarkie, dus ik dacht ik kiek eens ff hoe het met mn noobjes hier gaat :D.
 
Reactiescore
767
Steffke is alleen maar cute en lekker en bae en awesome en pro en dat soort dingen :eek:. En ik hoorde dat mijn voorspelling over kwarkie uit komt? :eek:
Markie, ouwe stabbert toch! :D

blijf van kwarkie af chrissie of ik kom je halen.
 
Reactiescore
57
Als ik Modus was zou ik toch eens heel goed gaan nadenken of die BG met Qua nog veel toekomst heeft.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Steffke is alleen maar cute en lekker en bae en awesome en pro en dat soort dingen :eek:. En ik hoorde dat mijn voorspelling over kwarkie uit komt? :eek:
Markie, ouwe stabbert toch! :D

Mijn voorspelling, dat je weer een wereld gaat spelen en bij incs direct weer weg bent, gaat ook uitkomen!
 
Bovenaan