Top & Flop stammen

DeletedUser77704

Guest
Flopstam Noobs doet 2 maal een massa op .Fluc zonder dorpswinst. Krijgt een massa terug van .Fluc en acc Mauss en verliest 18 dorpen. Als bonus nog 2 geblokkeerde accounts (wellicht vanwege vv regels schendingen?)

Was noobstam Noobs niet gepaster? :p
 
Reactiescore
1.278
Of je kan ook uit je bubbel kruipen en je tegenstander eens gelijk geven als ze gelijk hebben ipv als een autistje te handelen.

#dommepostvanalexlannonnr1001
 
Reactiescore
1.278
37ca4b0a3e5fabf26d09404689150ec3.png
50007cb4aabd73b8d7bf65e95ef39d4d.png


Ik moet eerlijk zeggen dat ik even moest knipperen bij het zien van deze statistieken. Jammer en teleurstellend. 1 x is toeval, twee keer is misschien verdacht, maar nummer drie?
Kom op jongens.
 

DeletedUser69389

Guest
37ca4b0a3e5fabf26d09404689150ec3.png
50007cb4aabd73b8d7bf65e95ef39d4d.png


Ik moet eerlijk zeggen dat ik even moest knipperen bij het zien van deze statistieken. Jammer en teleurstellend. 1 x is toeval, twee keer is misschien verdacht, maar nummer drie?
Kom op jongens.
Wat verwacht je anders van Andre?
 

DeletedUser47575

Guest
37ca4b0a3e5fabf26d09404689150ec3.png
50007cb4aabd73b8d7bf65e95ef39d4d.png


Ik moet eerlijk zeggen dat ik even moest knipperen bij het zien van deze statistieken. Jammer en teleurstellend. 1 x is toeval, twee keer is misschien verdacht, maar nummer drie?
Kom op jongens.

Wat bedoel je precies?
 

DeletedUser73358

Guest
Wat bedoel je precies?

Denk dat het vrij duidelijk en bewijsbaar is dat Nova zichzelf laat internen door Qua, althans voor een deel. Dat verklaart ook volledig de afgelopen twee situaties (1. intern/drop van noordelijke leden tegen Qua front) en (2. alle OS bij front Modus).

De logische vervolg stap valt uiteraard ook al te speculeren.

Kortom alles was met voorbedachte rade en in geen enkel geval zie ik een logische verklaring voor de nummer 1 stam, met de punten en het cluster om samen te spannen met de nummer 3 tegen de nummer 2.

Ik zie het steeds vaker gebeuren dat er een beleid gehanteerd wordt om de wereldbalans met rekruits en dergelijk te verpesten voor een kansloze overwinning. Soms kan ik dat nog begrijpen, indien het een actie/reactie beleid is of één partij een aanzienlijke overmacht in cluster/kwaliteit etc heeft.

In dit geval was hier geen spraken van en was er al een overmacht aanwezig op bijna alle aspecten voor Qua, de tegenpartij heeft overigens ook geen aanleiding hiertoe tot gegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Woooow lees ik dus net dat Qua een dikke overmacht in kwaliteit heeft. En dan dacht ik dat ik de debiel was.
 

DeletedUser73358

Guest
Woooow lees ik dus net dat Qua een dikke overmacht in kwaliteit heeft. En dan dacht ik dat ik de debiel was.
Dan lees je inderdaad verkeerd, ik gaf nergens aan dat Qua. m.b.t. kwaliteit een overmacht heeft. Je leest wat je wilt lezen, ik gaf aan op bijna alle aspecten, nergens specifiek kwaliteit.

Wauuw hoor ik je zojuist zeggen dat je moeite met begrijpend lezen hebt. Ik dacht dat ikzelf daar moeite mee had.
 
Reactiescore
1.075
Dan lees je inderdaad verkeerd, ik gaf nergens aan dat Qua. m.b.t. kwaliteit een overmacht heeft. Je leest wat je wilt lezen, ik gaf aan op bijna alle aspecten, nergens specifiek kwaliteit.

Wauuw hoor ik je zojuist zeggen dat je moeite met begrijpend lezen hebt. Ik dacht dat ikzelf daar moeite mee had.

een aanzienlijke overmacht in cluster/kwaliteit etc heeft.

In dit geval was hier geen spraken van en was er al een overmacht aanwezig op bijna alle aspecten voor Qua.

Uhu tuurlijk
 
Reactiescore
1.278
Ben wel benieuwd hoe qua dat doet met zo weinig ODD of ODA.

Na het vaak gebruikte Recruit2win zou ik graag intern2win willen introduceren. Jammer dat er zo gespeeld wordt. Al een duidelijke voorsprong hebben en dan nog in zulke getallen dorpen internen/makkelijk via deals verkrijgen. Het verpest gewoon een wereld, zonde. Het internen bij fluc, het internen bij ajaxiet, het internen bij S'l. Zoveel interns met een immens impact op de wereld.

Iedereen weet dat het lastig is om een intern af te slaan, maar in zulke getallen is wel echt onzin.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Ben wel benieuwd hoe qua dat doet met zo weinig ODD of ODA.

Na het vaak gebruikte Recruit2win zou ik graag intern2win willen introduceren. Jammer dat er zo gespeeld wordt. Al een duidelijke voorsprong hebben en dan nog in zulke getallen dorpen internen/makkelijk via deals verkrijgen. Het verpest gewoon een wereld, zonde. Het internen bij fluc, het internen bij ajaxiet en dave mustaine en andere noobs, het internen bij S'l. Zoveel interns met een immens impact op de wereld.

Iedereen weet dat het lastig is om een intern af te slaan, maar in zulke getallen is wel echt onzin.
 
Reactiescore
1.478
Claujo had 8m odd. Is weinig voor zo'n massa, maar veel te veel voor een intern.
 
Bovenaan