Top & Flop stammen

DeletedUser80051

Guest
Betreft speler Gitoboy.
Wil ik nog een maal mijn woordje doen aan iedereen van wereld 64.

Als ik even goed naar aantal feiten van gesprekken dat zijn gevoerd achter te schermen.
Ben ik tot conclusie gekomen dat Speler Justin ( ook wel Wifeislife ).
Een zeer hypocriet is als speler.

Zoals aangegeven het ene moment verdedigt hij je volop en het andere moment spreekt hij kei hard tegen zijn woorden in.
Deze speler heeft mij uit ADHD weten te recruiteren en wou mij zelfs als CO speler op zijn account.
Ik ben enorm misleid door zijn goed aardige gesprekken die hij met je voert. Maar werkelijk waar zijn de gesprekken gewoon zo nep als ik weet niet wat.
Deze speler weet niks / nooit intern te bespreken maar alles moet op het AF.

Zo doende volgens gesprekken ben ik erachter gekomen dat niemand geintresseerd is in zijn leiderschap binnen Fix. En dat niemand er ook van op de hoogte was dat hij 'leiding ' is in fix. ( wellicht zo graag willen pushen als leider ). ( conclusie gesprekken ) .

Ik vind hem zo een walgelijk mens , van mij mag je al mijn voice spraak memo's op het AF gooien maatje. Maar men moet weten met wie ze aan het praten zijn jij hebt dingen die ik je letterlijk in vertrouwen heb gezegd en besproken per direct met onze Vijand toen ( ADHD ). Besproken wat is dit voor leiderschap?

Speler Saesee tiin. aanvallen zou onder opties vallen en ik heb je duidelijk gezegd dat ik bereid ben voor de stam mijn naam weer te 'verpesten' om als nog aanvallen op te sturen naar hem. Dit werd tussen ons twee besproken. En half uur later tik je me uit Fix en heb je een Bondgenootschap met ADHD. Gast je speel een heel vies spelletje. En daar zijn meerderen leden spelers mee eens. Maar ze gaan het jou niet zeggen maatje , je ego is zo groot en denkt dat je alles zou kunnen maken.

En dan je laste aanbod je zo genoemde 'opties' die ik kreeg. mijn zoals jou verwoord 2e kans he? dat je mij als Speler wel zou willen op een account in fix.
Maar mijn account Gitoboy NIET. Nou dan mag jij jou aanbod heel diep ergens verstoppen in je boekjes.
Want dit soort afpers praktijken van jou is te triest voor woorden.
Wie ben jij om te bepalen op welke account ik verder zou mogen spelen?
Op het moment dat je me accepteer als SPELER moet je me account ook accepteren.
Diep triest en teleurgesteld in Fix leiding.
Die als een kip zonder kop achter jou verhaaltjes aanlopen maar niet achter die van een speler die alleen wou helpen door middel van een NAP sluiten met iemand die gewoon bang was voor me om aanvallen binnen te krijgen.


Dit kon ook simpel geregeld worden NAP opzeggen 1 week wachten en 8 dikke clears op hem gooien.
En niet 2/4 clears 'massa noemen'.

Hierbij zeg ik ook dat ik ga stoppen met Tribalwars met dank aan speler Justin ( Wifeislife ) .
Ik ben niet van gediend dat jij komt bepalen op welke account ik door mag spelen en welke niet.
Dat bepaalt Tribalwars wel.

Veel succes.
Ik bedank al de spelers van Fix voor de fijne en leuke tijden.
En bedank alle spelers van ADHD waar ik het gezellig mee had onlangs alles.
Door een diep triest speler als Justin.
Ga ik hier niet meer verder spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Betreft speler Gitoboy.
Wil ik nog een maal mijn woordje doen aan iedereen van wereld 64.

Als ik even goed naar aantal feiten van gesprekken dat zijn gevoerd achter te schermen.
Ben ik tot conclusie gekomen dat Speler Justin ( ook wel Wifeislife ).
Een zeer hypocriet is als speler.

Zoals aangegeven het ene moment verdedigt hij je volop en het andere moment spreekt hij kei hard tegen zijn woorden in.
Deze speler heeft mij uit ADHD weten te recruiteren en wou mij zelfs als CO speler op zijn account.
Ik ben enorm misleid door zijn goed aardige gesprekken die hij met je voert. Maar werkelijk waar zijn de gesprekken gewoon zo nep als ik weet niet wat.
Deze speler weet niks / nooit intern te bespreken maar alles moet op het AF.

Zo doende volgens gesprekken ben ik erachter gekomen dat niemand geintresseerd is in zijn leiderschap binnen Fix. En dat niemand er ook van op de hoogte was dat hij 'leiding ' is in fix. ( wellicht zo graag willen pushen als leider ). ( conclusie gesprekken ) .

Ik vind hem zo een walgelijk mens , van mij mag je al mijn voice spraak memo's op het AF gooien maatje. Maar men moet weten met wie ze aan het praten zijn jij hebt dingen die ik je letterlijk in vertrouwen heb gezegd en besproken per direct met onze Vijand toen ( ADHD ). Besproken wat is dit voor leiderschap?

Speler Saesee tiin. aanvallen zou onder opties vallen en ik heb je duidelijk gezegd dat ik bereid ben voor de stam mijn naam weer te 'verpesten' om als nog aanvallen op te sturen naar hem. Dit werd tussen ons twee besproken. En half uur later tik je me uit Fix en heb je een Bondgenootschap met ADHD. Gast je speel een heel vies spelletje. En daar zijn meerderen leden spelers mee eens. Maar ze gaan het jou niet zeggen maatje , je ego is zo groot en denkt dat je alles zou kunnen maken.

En dan je laste aanbod dat je mij als Speler wel zou willen op een account in fix.
Maar mijn account Gitoboy NIET. Nou dan mag jij jou aanbod heel diep ergens verstoppen in je boekjes.
Want dit soort afpers praktijken van jou is te triest voor woorden.
Wie ben jij om te bepalen op welke account ik verder zou mogen spelen?
Op het moment dat je me accepteer als SPELER moet je me account ook accepteren.
Diep triest en teleurgesteld in Fix leiding.
Die als een kip zonder kop achter jou verhaaltjes aanlopen maar niet achter die van een speler die alleen wou helpen door middel van een NAP sluiten met iemand die gewoon bang was voor me om aanvallen binnen te krijgen.


Dit kon ook simpel geregeld worden NAP opzeggen 1 week wachten en 8 dikke clears op hem gooien.
En niet 2/4 clears 'massa noemen'.

Hierbij zeg ik ook dat ik ga stoppen met Tribalwars met dank aan speler Justin ( Wifeislife ) .
Ik ben niet van gediend dat jij komt bepalen op welke account ik door mag spelen en welke niet.
Dat bepaalt Tribalwars wel.

Veel succes.
Ik bedank al de spelers van Fix voor de fijne en leuke tijden.
En bedank alle spelers van ADHD waar ik het gezellig mee had onlangs alles.
Door een diep triest speler als Justin.
Ga ik hier niet meer verder spelen.

https://www.kindertelefoon.nl/
 
Reactiescore
1.468
Betreft speler Gitoboy.
Wil ik nog een maal mijn woordje doen aan iedereen van wereld 64.

Als ik even goed naar aantal feiten van gesprekken dat zijn gevoerd achter te schermen.
Ben ik tot conclusie gekomen dat Speler Justin ( ook wel Wifeislife ).
Een zeer hypocriet is als speler.

Zoals aangegeven het ene moment verdedigt hij je volop en het andere moment spreekt hij kei hard tegen zijn woorden in.
Deze speler heeft mij uit ADHD weten te recruiteren en wou mij zelfs als CO speler op zijn account.
Ik ben enorm misleid door zijn goed aardige gesprekken die hij met je voert. Maar werkelijk waar zijn de gesprekken gewoon zo nep als ik weet niet wat.
Deze speler weet niks / nooit intern te bespreken maar alles moet op het AF.

Zo doende volgens gesprekken ben ik erachter gekomen dat niemand geintresseerd is in zijn leiderschap binnen Fix. En dat niemand er ook van op de hoogte was dat hij 'leiding ' is in fix. ( wellicht zo graag willen pushen als leider ). ( conclusie gesprekken ) .

Ik vind hem zo een walgelijk mens , van mij mag je al mijn voice spraak memo's op het AF gooien maatje. Maar men moet weten met wie ze aan het praten zijn jij hebt dingen die ik je letterlijk in vertrouwen heb gezegd en besproken per direct met onze Vijand toen ( ADHD ). Besproken wat is dit voor leiderschap?

Speler Saesee tiin. aanvallen zou onder opties vallen en ik heb je duidelijk gezegd dat ik bereid ben voor de stam mijn naam weer te 'verpesten' om als nog aanvallen op te sturen naar hem. Dit werd tussen ons twee besproken. En half uur later tik je me uit Fix en heb je een Bondgenootschap met ADHD. Gast je speel een heel vies spelletje. En daar zijn meerderen leden spelers mee eens. Maar ze gaan het jou niet zeggen maatje , je ego is zo groot en denkt dat je alles zou kunnen maken.

En dan je laste aanbod je zo genoemde 'opties' die ik kreeg. mijn zoals jou verwoord 2e kans he? dat je mij als Speler wel zou willen op een account in fix.
Maar mijn account Gitoboy NIET. Nou dan mag jij jou aanbod heel diep ergens verstoppen in je boekjes.
Want dit soort afpers praktijken van jou is te triest voor woorden.
Wie ben jij om te bepalen op welke account ik verder zou mogen spelen?
Op het moment dat je me accepteer als SPELER moet je me account ook accepteren.
Diep triest en teleurgesteld in Fix leiding.
Die als een kip zonder kop achter jou verhaaltjes aanlopen maar niet achter die van een speler die alleen wou helpen door middel van een NAP sluiten met iemand die gewoon bang was voor me om aanvallen binnen te krijgen.


Dit kon ook simpel geregeld worden NAP opzeggen 1 week wachten en 8 dikke clears op hem gooien.
En niet 2/4 clears 'massa noemen'.

Hierbij zeg ik ook dat ik ga stoppen met Tribalwars met dank aan speler Justin ( Wifeislife ) .
Ik ben niet van gediend dat jij komt bepalen op welke account ik door mag spelen en welke niet.
Dat bepaalt Tribalwars wel.

Veel succes.
Ik bedank al de spelers van Fix voor de fijne en leuke tijden.
En bedank alle spelers van ADHD waar ik het gezellig mee had onlangs alles.
Door een diep triest speler als Justin.
Ga ik hier niet meer verder spelen.
Dus als ik het goed begrijp, zou Fix jouw account internen zodat jij daar co zou worden?
Was ADHD een gezamenlijke vijand ten tijde van de besprekingen?
Klinkt als een dubbelspel dan vanuit Justin, ik snap alleen niet helemaal waarom Gito nou gekicked was?
 

DeletedUser77704

Guest
Nooit bedoeling Gito account internen. Na zijn terechte kick bleef hij smeken om tweede kans. Dus toen in leiding eventueel mogelijkheid besproken om hem als persoon tweede kans te geven omdat er al afspraken waren gemaakt om zijn dorpen te verdelen en we niet terecht vonden na zijn daden dat terug te draaien. Zou stam dan over stemmen of ze hem die kans wilden geven. Nooit zover gekomen door reactie meneer Gito die zich heel wat vind omdat hij veel geld verdiend.
 
Reactiescore
1.468
Nooit bedoeling Gito account internen. Na zijn terechte kick bleef hij smeken om tweede kans. Dus toen in leiding eventueel mogelijkheid besproken om hem als persoon tweede kans te geven omdat er al afspraken waren gemaakt om zijn dorpen intern en we niet terecht vonden na zijn daden dat terug te draaien. Zou stam dan over stemmen of ze hem die kans wilden geven. Maar je ziet hoe zaken verdraaid worden.
Maar wat is nu de reden van die terechte kick volgens Fix? Want dat mis ik in het hele verhaal. Zonder die info lijkt het inderdaad vies spel van jou terwijl dat misschien niet eens zo is.
Die info zou er voor kunnen zorgen dat iedereen voor zich een compleet oordeel kan vellen over deze situatie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20001

Guest
Betreft speler Gitoboy.
Wil ik nog een maal mijn woordje doen aan iedereen van wereld 64.

Als ik even goed naar aantal feiten van gesprekken dat zijn gevoerd achter te schermen.
Ben ik tot conclusie gekomen dat Speler Justin ( ook wel Wifeislife ).
Een zeer hypocriet is als speler.

Zoals aangegeven het ene moment verdedigt hij je volop en het andere moment spreekt hij kei hard tegen zijn woorden in.
Deze speler heeft mij uit ADHD weten te recruiteren en wou mij zelfs als CO speler op zijn account.
Ik ben enorm misleid door zijn goed aardige gesprekken die hij met je voert. Maar werkelijk waar zijn de gesprekken gewoon zo nep als ik weet niet wat.
Deze speler weet niks / nooit intern te bespreken maar alles moet op het AF.

Zo doende volgens gesprekken ben ik erachter gekomen dat niemand geintresseerd is in zijn leiderschap binnen Fix. En dat niemand er ook van op de hoogte was dat hij 'leiding ' is in fix. ( wellicht zo graag willen pushen als leider ). ( conclusie gesprekken ) .

Ik vind hem zo een walgelijk mens , van mij mag je al mijn voice spraak memo's op het AF gooien maatje. Maar men moet weten met wie ze aan het praten zijn jij hebt dingen die ik je letterlijk in vertrouwen heb gezegd en besproken per direct met onze Vijand toen ( ADHD ). Besproken wat is dit voor leiderschap?

Speler Saesee tiin. aanvallen zou onder opties vallen en ik heb je duidelijk gezegd dat ik bereid ben voor de stam mijn naam weer te 'verpesten' om als nog aanvallen op te sturen naar hem. Dit werd tussen ons twee besproken. En half uur later tik je me uit Fix en heb je een Bondgenootschap met ADHD. Gast je speel een heel vies spelletje. En daar zijn meerderen leden spelers mee eens. Maar ze gaan het jou niet zeggen maatje , je ego is zo groot en denkt dat je alles zou kunnen maken.

En dan je laste aanbod je zo genoemde 'opties' die ik kreeg. mijn zoals jou verwoord 2e kans he? dat je mij als Speler wel zou willen op een account in fix.
Maar mijn account Gitoboy NIET. Nou dan mag jij jou aanbod heel diep ergens verstoppen in je boekjes.
Want dit soort afpers praktijken van jou is te triest voor woorden.
Wie ben jij om te bepalen op welke account ik verder zou mogen spelen?
Op het moment dat je me accepteer als SPELER moet je me account ook accepteren.
Diep triest en teleurgesteld in Fix leiding.
Die als een kip zonder kop achter jou verhaaltjes aanlopen maar niet achter die van een speler die alleen wou helpen door middel van een NAP sluiten met iemand die gewoon bang was voor me om aanvallen binnen te krijgen.


Dit kon ook simpel geregeld worden NAP opzeggen 1 week wachten en 8 dikke clears op hem gooien.
En niet 2/4 clears 'massa noemen'.

Hierbij zeg ik ook dat ik ga stoppen met Tribalwars met dank aan speler Justin ( Wifeislife ) .
Ik ben niet van gediend dat jij komt bepalen op welke account ik door mag spelen en welke niet.
Dat bepaalt Tribalwars wel.

Veel succes.
Ik bedank al de spelers van Fix voor de fijne en leuke tijden.
En bedank alle spelers van ADHD waar ik het gezellig mee had onlangs alles.
Door een diep triest speler als Justin.
Ga ik hier niet meer verder spelen.

Wat een zwats is dit zeg! Justin heeft meerdere keren zijn handen in het vuur gestoken voor je en keer op keer al jouw fouten opgelost. Op een gegeven moment is het op. Justin is een erg goede leider die Fix erg goed leidt.

Ik denk dat TW beter af is zonder spelers als jij. Jij bezorgt stammen een slechte naam en loopt achteraf te zeuren.
 

DeletedUser77704

Guest
Over de kwestie Gitoboy kan ik het volgende uitgebreide verhaal vertellen:

Toen Gitoboy joinde heeft een NAP afgesproken met oude stam met achteraf vage afspraken. Ondanks deze NAP valt hij toch zijn oude stam aan. Doordat dit nogal vaag was en dus het geen 100% stab was hebben we hem gewaarschuwd dat we dit soort vage praktijken niet pikken binnen Fix met ons moraal. Hierom een waarschuwing gegeven geen vage afspraken te maken.

Tweede situatie die kata-problemen, we vonden te zwaar om dit als rode kaart na die gele te behandelen en vonden een NAP voldoende naar slachtoffer.

Maar wat blijkt nu, speler Gito is blijven praten met ADHD. Uiteindelijk raakt hij met seaseen tiin in gesprek en die begint hem te teasen. Zegt wat info te hebben en wilt NAP. Gito gelijk naar leiding toe dat gelijk wilt doen. Er is toen gelijk gezegd dat we dit soort info niet willen ten eerste, ten tweede willen we geen NAP met een vijand aan front waardoor stamgenoten het moeilijker krijgen. Als hij toch persé dit wou doorvoeren kon de vijand de stamleiding benaderen en dan kijken of er gekeken kon worden voor een uitzondering. Uiteindelijk horen wij niks van seaseen tiin en gaan vanuit dat Gito dus zo verstandig was geweest te stoppen.

Nu word er in de RIM-chat al aantal dagen gesproken over massa op ADHD elke keer was er vanuit Gito reden waarom ze niet op seaseen konden (troepen/tijd/tactiek/etc) maar word niet gezegd dat niet kon door een NAP. Uiteindelijk beseft Gito fout en benaderd mij ermee. Ik zeg of hij duidelijk alles heeft gezegd wat onze voorwaarden waren en wij niks van seaseen hebben gehoord dus er nooit sprake kan zijn van een NAP. Hij zegt dat hij dit 100% heeft gezegd meermaals. Uiteindelijk praten we met leiding ADHD en die laten bewijzen zien dat dit niet is gezegd. Toch blijft Gito vasthouden hieraan, ondertussen zegt CO ook niks van NAP te weten van Gito (persoon van Bas). Uiteindelijk blijkt hij dit inderdaad niet gezegd te hebben en gewoon volmondig die NAP ja te hebben gezegd met opzegtermijnen alles. Dus heeft zich bewust van de domme gehouden want zoiets vergeet je niet. Nu als ik hem confronteer met dit alles begint hij van alles te roepen en meermaals te zeggen dat hij geen moeite heeft met stabben en zien we in verschillende pm's en spraakoproepen dit gezegd worden. Dus in plaats van de echte oplossing wilt hij door middel van vies spel zich er onderuit lullen/probleem oplossen. Als we dan hiermee confronteren speelt hij het op loyaliteit maar vergeet even dat hij al meermaals over alles is gewaarschuwd en toch blijft hij zo willen spelen. Ook zou onze naam weer te grabbel gegooid met zo'n actie en besloten we als leiding dat dit de druppel was. Hij mocht al toetreden onder proeftijd en moest zichzelf bewijs en gelijk gebeurde er al iets en daarna bleven er naast dit alles ook kleine incidenten zoals eigen wijs handelen, CO verjagen en blijven praten met vijand.

Dit was voor ons voldoende voor de kick welke na unaniem besluit in leiding van 5 genomen is. Nu is er door miscommunicatie aanvallen verstuurd en gelijk geanuleerd door betrokken spelers en gaven we hem intern een NAP van 3 dagen.

Dit is de samenvatting, spraak oproepen en screens zijn al gedeeld met diverse spelers en chats op whatsapp en mensen kunnen vragen naar specifiek bewijs pm me dan. Door gesprekken met ADHD over Gito zijn gedrag kwamen we nadat zijn straf bekend waren tot een vrede en een samenwerking. Deze is pas nadat zijn straf bekend was tot ontstaan gekomen.
 

DeletedUser80051

Guest
Dus als ik het goed begrijp, zou Fix jouw account internen zodat jij daar co zou worden?
Was ADHD een gezamenlijke vijand ten tijde van de besprekingen?
Klinkt als een dubbelspel dan vanuit Justin, ik snap alleen niet helemaal waarom Gito nou gekicked was?

Hi ,

Ik reageer enkel nog op jou de rest zijn slaafjes die reageren zonder namen.
ADHD was een gezamelijk vijand tijdens de besprekingen yes.

Hij verzamelt een hele boel zoals hij benoemt 'fouten'.

Fout nummer 1
ADHD aanvallen
Mijn reactie :
ADHD aanvallen was omdat anders Parrot zijn aanvallen volg Gestacked werden.
Dit was duidelijk besproken , maar hij verwijst het door als een 'fout' om er netjes onder uit te komen.
Toen vond hij het wel OK.

Fout nummer 2
Waar ik niet al teveel op in wil gaan is dat katapult actie gewoon NIET mijn bedoeling was.
Daarmee wil ik deze 'fout' ook afsluiten.

Fout nummer 3
Waar ik totaal geen fout zie.
Waar er besproken werd tussen mij en Justin om ADHD aan te vallen.
Omdat ze uit het niets in een middag een massa wouden plannen.
Zo doende justin uitlegd dat de speler die informatie geeft ik een tijdelijk nap gesloten heb.
En ik toch bereid was om hem aan te vallen. Toen kreeg je een PM van Saesee tiin.
Plots ga je een bespreking houden met een vijand over een van je spelers. Terwijl we er nog over aan het kletsen waren


Dit heb ik idd in een voice spraak memo gezegd lacherig omdat meneer justin boos werd.
Ik zocht naar oplossingen.
Meneer Justin zocht naar een reden om te kicken zonder fout ;-)
Hoe grote fout is het om informatie te krijgen voor zuiden van Fix. op massa etc.?
Door alleen een NAP te sluiten met iemand die informatie door speelt voor ons als stam?
En de nap af te blazen en dan na een week 8 dikke clears op hem te gooien. Je zocht gewoon een goede reden na gesprek met de vijand om mij eruit te kicken en zo een samenwerking te vormen. Jij hebt mij uit ADHD gehaald laten we dat niet vergeten. Want de sollicitatie werd niet aangenomen. Dan was ik nog steeds een trouw ADHD lid geweest.

Aanvallen zijn er nooit geweest wel is er na een half uur een kick geweest. Alleen omdat ik het er over had met jou als LEIDER van een stam.
En na 10 minuten is er een BG met ADHD
 
Reactiescore
1.468
Hi ,

Ik reageer enkel nog op jou de rest zijn slaafjes die reageren zonder namen.
ADHD was een gezamelijk vijand tijdens de besprekingen yes.

Hij verzamelt een hele boel zoals hij benoemt 'fouten'.

Fout nummer 1
ADHD aanvallen
Mijn reactie :
ADHD aanvallen was omdat anders Parrot zijn aanvallen volg Gestacked werden.
Dit was duidelijk besproken , maar hij verwijst het door als een 'fout' om er netjes onder uit te komen.
Toen vond hij het wel OK.

Fout nummer 2
Waar ik niet al teveel op in wil gaan is dat katapult actie gewoon NIET mijn bedoeling was.
Daarmee wil ik deze 'fout' ook afsluiten.

Fout nummer 3
Waar ik totaal geen fout zie.
Waar er besproken werd tussen mij en Justin om ADHD aan te vallen.
Omdat ze uit het niets in een middag een massa wouden plannen.
Zo doende justin uitlegd dat de speler die informatie geeft ik een tijdelijk nap gesloten heb.
En ik toch bereid was om hem aan te vallen. Toen kreeg je een PM van Saesee tiin.
Plots ga je een bespreking houden met een vijand over een van je spelers. Terwijl we er nog over aan het kletsen waren


Dit heb ik idd in een voice spraak memo gezegd lacherig omdat meneer justin boos werd.
Ik zocht naar oplossingen.
Meneer Justin zocht naar een reden om te kicken zonder fout ;-)
Hoe grote fout is het om informatie te krijgen voor zuiden van Fix. op massa etc.?
Door alleen een NAP te sluiten met iemand die informatie door speelt voor ons als stam?
En de nap af te blazen en dan na een week 8 dikke clears op hem te gooien. Je zocht gewoon een goede reden na gesprek met de vijand om mij eruit te kicken en zo een samenwerking te vormen. Jij hebt mij uit ADHD gehaald laten we dat niet vergeten. Want de sollicitatie werd niet aangenomen. Dan was ik nog steeds een trouw ADHD lid geweest.

Aanvallen zijn er nooit geweest wel is er na een half uur een kick geweest. Alleen omdat ik het er over had met jou als LEIDER van een stam.
En na 10 minuten is er een BG met ADHD
Info krijgen vanuit andere stammen is op z'n minst niet zo netjes hé, ik kan Justin daar wel enigszins in volgen als ik eerlijk ben.
 

DeletedUser77704

Guest
En dan nog duidelijk gezegd dat niet mocht doen en we dat niet wilden
 

DeletedUser80051

Guest
Info krijgen vanuit andere stammen is op z'n minst niet zo netjes hé, ik kan Justin daar wel enigszins in volgen als ik eerlijk ben.
Hi ,

Ik heb er niet om gevraagd het werd me aangeboden.
En ik dacht er goed wil mee te pakken voor de stam ( ondercover ).
Maar Justin heeft er goed wil mee gehad om dat de reden te maken van mijn kick.
En het niet te zien als bedankt voor de informatie.
NAP opzeggen en volgende week knallen ;-).
Dat zou ook een oplossing zijn geweest.
Dan hoeft niks op het AF en is alles intern besproken.

Gito
 

DeletedUser76765

Guest
Hierbij zeg ik ook dat ik ga stoppen met Tribalwars met dank aan speler Justin ( Wifeislife ) .
Ik ben niet van gediend dat jij komt bepalen op welke account ik door mag spelen en welke niet.
Dat bepaalt Tribalwars wel.

Veel succes.
Ik bedank al de spelers van Fix voor de fijne en leuke tijden.
En bedank alle spelers van ADHD waar ik het gezellig mee had onlangs alles.
Door een diep triest speler als Justin.
Ga ik hier niet meer verder spelen.

Mogen we aanvallen, of wil je nog tot 22:00 wachten?
 
Bovenaan