Top & Flop stammen

Reactiescore
1.278
Nou Justin er is niks veranderd voor je.

Ook je nieuwe stam houd zich niet aan de kata regels.

Hoe bedoel je? Op het moment dat er kata's gevallen zijn hebben we direct een NAP van vijf dagen tussen de hele stam modus en fallen aangeboden. Fouten kunnen gebeuren, maar ik denk dat in dezen modus de consequenties heeft aanvaard.

Met ollie hebben overigens feitelijk geen kata afspraken, maar toch hebben we ervoor gekozen dat bij Fallen de afspraken met Nova nog toepasselijk waren.
 

DeletedUser77704

Guest
Nou Justin er is niks veranderd voor je.

Ook je nieuwe stam houd zich niet aan de kata regels.

Volgende idiote reactie van jullie kant, snappen jullie wel hoe begrijpend lezen werkt? The Fallen Angel kan er ook zo'n houtje van.
 

DeletedUser79946

Guest
Volgende idiote reactie van jullie kant, snappen jullie wel hoe begrijpend lezen werkt? The Fallen Angel kan er ook zo'n houtje van.

Daar heb ik het toch niet over?
Heb het over 2 dingen in 1x , je recruit naar weer een nieuwe stam.
En het verbreken van de kata regels.
Kan jij zelf wel begrijpend lezen, Justin?
 
Reactiescore
389
Nou Justin er is niks veranderd voor je.

Ook je nieuwe stam houd zich niet aan de kata regels.

Hoe kansloos is dit, als je nu nog gaat janken dat ondanks die nap van 5 dagen van de hele stam de afspraken niet zijn nagekomen, dan zou ik de volgende massa bij elke clear 200 katas steken.
 

DeletedUser77704

Guest
Daar heb ik het toch niet over?
Heb het over 2 dingen in 1x , je recruit naar weer een nieuwe stam.
En het verbreken van de kata regels.
Kan jij zelf wel begrijpend lezen, Justin?

Waar rekruteren we weer naar nieuwe stam? En waar is niet aan afspraken gehouden? Werd door iemand verbroken en hele stam bied gelijk NAP 5 dagen aan midden in massa. Volgens onderlinge afspraken bij fout of overtreding.

Dus of je kent de feiten niet (ga ff van beste uit) of je raaskalt maar wat weg en kan beter je mond gaan houden want dan komt er niks nittigs kenbaar uit.
 

DeletedUser77113

Guest
en tbh, kijk naar de ODS die er bij enkele QUA individuen is bij gekomen.
In een lauwe poging om de afspraken te omzeilen en OS te sturen naar een target van modus dat op moment van afspraken maken gewoon in NOVA zat.
Die paar individuen verzieken het gewoon voor de stam QUA.

Als we hun gedachtegang hadden gevolgd dan hadden we geen NAP aangeboden, en gewoon flink blijven doorknallen, dan liepen wellicht nu gewoon opnieuw alle clears richting dat front.

Laat nog maar eens zien dat we in Modus ons eigen spel blijven spelen.

Stelling van de dag:
Daar waar de morele waarde en normen van QUA ophouden, beginnen de morele waarde en normen van modus.


Ik speel w66 en w67, op beide werelden kom ik spelers tegen die nu al lachen om te prestaties en en gemaakte acties van QUA.
 

DeletedUser77704

Guest
Doelde er meer op of het nodig was een beledigende opmerking te maken naar een van je mede stamleden ;). Uiteraard vrijheid van meningsuiting, alleen moeten we het willen dat we op elkaar gaan op het AF?

Je vind iets snel beledigend hé.

Enige keer dat de waarheid beledigend is dan is dit als hetgeen gedaan is beledigend is of niet door de beugel kan.
 
Reactiescore
180
Je vind iets snel beledigend hé
Had t van jou of een ander Revoc/Modus lid kunnen hebben, had niks anders verwacht. Had t nog genegeerd ook.

Alleen dat Nicolas het zegt, vind ik wel storend. Eigen mede stamlid die het nodig vindt je acc op het AF in het slechte daglicht te zetten. Had het niet verwacht.

En of ik iets snel beledigend vind kan je moeilijk bepalen, sinds je me alleen kent hier op het AF en een paar PM wisselingen. Snelle aanname wel Justin :p.
 
Reactiescore
180
Je vind iets snel beledigend hé.

Enige keer dat de waarheid beledigend is dan is dit als hetgeen gedaan is beledigend is of niet door de beugel kan.
Gaat niet om het benoemen van de waarheid, alleen de manier waarop het gebeurd. Woordkeuze en zinsopbouw is onwijs belangrijk.

Waarheid benoemen heb ik geen enkel probleem mee, ik sta er zelfs achter. Zolang het maar op een normale manier kan gebeuren zonder er zelf je beschuldigende bedenkingen erbij te zetten of je beledigende mening.
 
Reactiescore
28
Welke kata regels though?

Deze :confused:

Hoe bedoel je? Op het moment dat er kata's gevallen zijn hebben we direct een NAP van vijf dagen tussen de hele stam modus en fallen aangeboden. Fouten kunnen gebeuren, maar ik denk dat in dezen modus de consequenties heeft aanvaard.

Met ollie hebben overigens feitelijk geen kata afspraken, maar toch hebben we ervoor gekozen dat bij Fallen de afspraken met Nova nog toepasselijk waren.
 
Reactiescore
389
en tbh, kijk naar de ODS die er bij enkele QUA individuen is bij gekomen.
In een lauwe poging om de afspraken te omzeilen en OS te sturen naar een target van modus dat op moment van afspraken maken gewoon in NOVA zat.
Die paar individuen verzieken het gewoon voor de stam QUA.

Als we hun gedachtegang hadden gevolgd dan hadden we geen NAP aangeboden, en gewoon flink blijven doorknallen, dan liepen wellicht nu gewoon opnieuw alle clears richting dat front.

Laat nog maar eens zien dat we in Modus ons eigen spel blijven spelen.

Stelling van de dag:
Daar waar de morele waarde en normen van QUA ophouden, beginnen de morele waarde en normen van modus.


Ik speel w66 en w67, op beide werelden kom ik spelers tegen die nu al lachen om te prestaties en en gemaakte acties van QUA.

Dus qua ondersteunde de ollies?
 

DeletedUser77704

Guest
Had t van jou of een ander Revoc/Modus lid kunnen hebben, had niks anders verwacht. Had t nog genegeerd ook.

Alleen dat Nicolas het zegt, vind ik wel storend. Eigen mede stamlid die het nodig vindt je acc op het AF in het slechte daglicht te zetten. Had het niet verwacht.

En of ik iets snel beledigend vind kan je moeilijk bepalen, sinds je me alleen kent hier op het AF en een paar PM wisselingen. Snelle aanname wel Justin :p.

Omdat je woordje triest en leugenaar ook beledigend vond ;)
 
Reactiescore
1.278

Daar kiezen we dan inderdaad zelf voor, maar het is niet dat de afspraken nageleefd hadden moeten worden. Modus heeft een beleid tegen kata's en vandaar hebben we als compensatie een NAP aangeboden. De NAP tijd hebben we uit andere afspraken gehaald.
 
Bovenaan