Top & Flop stammen

Deleted User - 24028

Guest
Lees je wel wat ik zeg ?

"telkens een schepje er bij" insinueert het volgende:
- team A doet iets
- team B doet iets ergers
- team A doet nog iets erger
- team B doet nog iets erger
- ...

Wat er gebeurd is:
- team A doet iets
- team B doet iets erger
- team B doet nog iets erger
- team B doet nog iets er bij
- team A maakt terug gelijk (niet erger)

Als je het verschil tussen die 2 niet kan zien dan snap ik het ook niet meer hoor... Paar pagina's eerder staan de acties van Qua opgelijst, op jou "telkens een schepje er bij" te bewijzen mag je nu een actie van modus tussen ELK van die puntjes plaatsen. Kan je dat niet dan heb je gewoon ongelijk punt uit.
 
Reactiescore
1.278
Zoals verwacht, nog een reden dat beklag tegen Qua onzin is. Omdat jullie precies hetzelfde doen.

@warre wij hebben, zoals je ziet, echt niet meer op ons kerfstok dan jullie. Revoc intern was uiteraard te verwachten, maar door dit te realiseren ontkracht je je eigen argumenten.

En jammer dat die acties van Modus als "onwaar" en "geruchten" worden bestempeld, terwijl het tegenover ons als toch echt waar ervaren is. Zal er dan ook nooit achterkomen of deze dingen echt gebeurd zijn of dat er een mooi verhaaltje op wordt gehangen omdat we het toch niet kunnen bewijzen dat het wel is gebeurd. Als je het mij vraagt blijft het verhaaltje Modus-SBL en MB toch een vies praktijkje, die geruchten erover vallen niet zomaar uit de lucht.

Mijn post over Gentle-SBL niet gelezen? Hebben er al eens op het AF over gehad, beetje simpel om telkens weer dezelfde argumenten boven te halen.
 
Reactiescore
69
het is begonnen bij ... maar heeft geleidt tot een huge internactie van QUA...
ik denk dat je zelf wel kan inzien dat dit niet geheel in proportie valt met wat er in eerste instantie was he...
bovendien is er na dat SBL/Gentle niet echt veel bijzonders gebeurd dat je modus kan verwijten me dunkt.
Dus ik vind het gewoon heel terecht dat modus nu gaat reageren op deze manier, en zelfs JIJ zou hen dat niet kwalijk mogen nemen. dan zakt mijn respect voor jou ook tot onder het zeeniveau

Dat Modus iets met Revoc heeft snap ik wel. Zoals ik zei actie reactie en had dit vermoeden ook wel. Enkel dat ze beweren zo heilig te zijn heb ik een probleem mee
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat Modus iets met Revoc heeft snap ik wel. Zoals ik zei actie reactie en had dit vermoeden ook wel. Enkel dat ze beweren zo heilig te zijn heb ik een probleem mee
Niemand zegt dat wij heilig zijn, we zijn heiliger dan Qua, dat is iets anders ;) Alleen al maar omdat jullie het allemaal in gang hebben gezet en wij enkel genoodzaakt zouden volgen.
 

DeletedUser77113

Guest
Dat Modus iets met Revoc heeft snap ik wel. Zoals ik zei actie reactie en had dit vermoeden ook wel. Enkel dat ze beweren zo heilig te zijn heb ik een probleem mee

volgens mij lees je niet heel objectief en wil je enkel de haat lezen...
maar dat modus clean trachtte te spelen is wel een vaststaand feit hoor.
je geeft hen door al die interns gewoon geen andere keuze dan dit te doen, of verwacht je dat er wordt afgewacht tot er een overmacht is van 60 mil tegen 20 mil?

lijkt me dat je daar zelf ook nog maar weinig plezier uit zou hebben gehaald
 

Deleted User - 24028

Guest
volgens mij lees je niet heel objectief en wil je enkel de haat lezen...
maar dat modus clean trachtte te spelen is wel een vaststaand feit hoor.
je geeft hen door al die interns gewoon geen andere keuze dan dit te doen, of verwacht je dat er wordt afgewacht tot er een overmacht is van 60 mil tegen 20 mil?

lijkt me dat je daar zelf ook nog maar weinig plezier uit zou hebben gehaald
Heb je nog niet door dat die niet voor zen plezier speelt maar enkel voor een wereldwinst achter zijn naam te kunnen zetten ? Hoe die bekomen is speelt uiteraard geen rol..
 

DeletedUser77113

Guest
Heb je nog niet door dat die niet voor zen plezier speelt maar enkel voor een wereldwinst achter zijn naam te kunnen zetten ? Hoe die bekomen is speelt uiteraard geen rol..
hoop doet leven he :)

maar als je blijft haten op zijn manier van wereldwinstjes pakken gaat dat geen verandering brengen.
Probeer het op een subtielere manier aan de man te brengen?
 

DeletedUser74582

Guest
Modus heeft wederom spelers recruit als moraalbreker in gebied van de vijhand. In dit geval gaat hem om leider The Guru.

Bewijs:
Speler uit de stam BOOBS liggend in Nova gebied edelt een dorp van CS:
Een tijdje later verovert CS het dorp terug. Er volgen geen clears van Guru, maar er komt wel een edel in de nachtbonus:


Leuk dat je dit bericht aanhaalt. Wij als The Guru hadden op de dag ervoor reeds clears en edels op dit dorp lopen en na recap van CS hebben we opnieuw geprobeerd dorp binnen te halen. Als je met rapporten komt laat dan wel alle rapporten zien zodat de context duidelijk is. Voordat je met modder gaat gooien.

Rico | Team The Guru
 
Reactiescore
69
graag reageren op de posts die er misschien wel toe doen?
Het negeren van die dingen geeft een idee dat er een kern van waarheid in zit die je niet wil/kan ontkrachten.

Natuuurlijk zit er waarheid in. Heb al meermaals gezegd dat ik niet ga beweren dat Qua perfect is. Maargoed zal het laten voor wat het is. Tegen deze keyboardwarriors is weinig te beginnen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Geef gewoon toe dat je ontzettend noob bent wow, met die uitvluchten van je..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Je maakt me zo ongelofelijk trots! X
 
Bovenaan