Top & Flop stammen

Deleted User - 24028

Guest
Wat een leuke insinuatie :) in elk geval hebben we elke vijand op ons pad weggespeeld. 3 accs van SL oa. Rimligging hebje niet het moeilijkste front dus fronten niet met grote accs. Op basis van wat is je laatste zin? Beetje belachelijk om dit te zeggen namelijk ;) Zeker voor een acc dat zelf een rimjump genomen heeft om toch een beetje mee te kunnen.
Weggespeeld wel jah, maar geen een van allen waren een waardige tegenstander... En als je nu gaat zeggen dat SL spelers waardige tegenstanders waren ga ik helemaal lachen, de spelers die wij edelen vanuit ons rim cluster doen volgens mij nog meer (rofl)

Dat laatste is nergens op gebaseerd, het is een voorspelling van de toekomst, als ik voorspellingen voor de toekomst ergens zeer gegrond op zou kunnen baseren zodat ik zeker was dat ze uitkwamen zou ik wel meespelen met de lotto ;)
Maar het is zoiso een win voor ons die laatste uitspraak van me... denk daar maar eens over na ;) Psychological warfare ^^

Als je iemand probeert te dissen kan je in het vervolg trouwens maar beter zorgen dat je daarmee de ander zen punt niet bewijst he... Dat wij zijn moeten jumpen om onze edels op te krijgen toont idd aan dat wij constant en al zeer lange tijd tegen waardige tegenstanders strijden. En daarvan zijn er al een heel aantal verslagen ondertussen! Dus eigenlijk bewijs je gewoon dat wij tegen echte tegenstanders vechten en winnen terwijl jij niet tegen echte tegenstanders vecht...
 
Reactiescore
1.075
Nee je liet iemand met een paar dorpen s nachts een aantal van je dorpen overnemen en vol def zetten zodat we doodliepen op laag moraal, laag spel maar wel slim bedacht

Zeg je nou werkelijk laag spel? Is gewoon tactiek, of jullie moeten gewoon slimmer aanvallen ipv blind clears gooien.
 
Reactiescore
1.278
Zeg je nou werkelijk laag spel? Is gewoon tactiek, of jullie moeten gewoon slimmer aanvallen ipv blind clears gooien.

Ze moeten wat verzinnen om zichzelf zelfvertrouwen aan te praten hé.:D

Want laten we eerlijk zijn 25,5 mil tegen 8 mil en dan 2 dorpen pakken is niet heel best. Dusja dan noem je slim defwerk maar laag spel, heb je gelijk een excuus van je eigen falen.
 
Reactiescore
69
Weggespeeld wel jah, maar geen een van allen waren een waardige tegenstander... En als je nu gaat zeggen dat SL spelers waardige tegenstanders waren ga ik helemaal lachen, de spelers die wij edelen vanuit ons rim cluster doen volgens mij nog meer (rofl)

Dat laatste is nergens op gebaseerd, het is een voorspelling van de toekomst, als ik voorspellingen voor de toekomst ergens zeer gegrond op zou kunnen baseren zodat ik zeker was dat ze uitkwamen zou ik wel meespelen met de lotto ;)
Maar het is zoiso een win voor ons die laatste uitspraak van me... denk daar maar eens over na ;) Psychological warfare ^^

Als je iemand probeert te dissen kan je in het vervolg trouwens maar beter zorgen dat je daarmee de ander zen punt niet bewijst he... Dat wij zijn moeten jumpen om onze edels op te krijgen toont idd aan dat wij constant en al zeer lange tijd tegen waardige tegenstanders strijden. En daarvan zijn er al een heel aantal verslagen ondertussen! Dus eigenlijk bewijs je gewoon dat wij tegen echte tegenstanders vechten en winnen terwijl jij niet tegen echte tegenstanders vecht...

Waren zeker niet de moeilijkste tegenstanders. Maar dan nog konden we het op geen betere manier gedaan hebben dan het gebeurd is, dus wat maakt het niet rang 1 waardig? Je zei 'voorstel' en niet 'voorspel'. Dus ik zag het niet als een voorspelling maar als een insinuatie. Kan natuurlijk niet uit mezelf bedenken dat je typfouten maakt.
 

Deleted User - 24028

Guest
Waren zeker niet de moeilijkste tegenstanders. Maar dan nog konden we het op geen betere manier gedaan hebben dan het gebeurd is, dus wat maakt het niet rang 1 waardig? Je zei 'voorstel' en niet 'voorspel'. Dus ik zag het niet als een voorspelling maar als een insinuatie. Kan natuurlijk niet uit mezelf bedenken dat je typfouten maakt.
Jullie hebben de gemakkelijke weg zeer mooi bewandeld idd, is het op dit moment terecht dat jullie 1ste staan, zeker. Zou het terecht zijn om als eerste de wereld af te sluiten zonder ook maar 1 fair fight ? neen. Daarom kijk ik uit naar die fight :)

Moest idd voorspel zijn, typfout, kon je wel uit de context afleiden denk ik dan maargoed.
 

DeletedUser77113

Guest
Dat ik nu de volle laag ga krijgen van jullie kan me eigenlijk nog maar weinig schelen, als jullie je gaan verlagen tot het onfaire spel dat QUA speelt moet je dat vooral doen!
Net even voor de grap aan het tellen geweest.

Qua wil een '1 vs 1' houden tegen modus met:
- Sat 1.9 mil
- .Fluc 1.8 mil
- Nova tenminste 5.5mil wat met Qua samenwerkt al verwacht ik dat panda hier ook bij hoort.
- Qua 25,2 mil

Tegen:
- Modus 19 mil
- Mode 1.9 mil
- Use 0.5 mil

Dit is rond de 22 mil tegen rond de 34 mil .. 50% meer.

324


Alleen van de laatste vier weken al intern van korjak, it happen, nowhere. In de laatste vier weken bij elkaar +/- 2 mil en dan nog Noob die volledig met hulp van Nova omlaag is gekregen.

Niemand binnen Qua die zich hier enorm voor schaamt? Al zou ik me elke dag inspannen voor mijn accountje zou ik me dood irriteren aan stamgenoten die op deze manier ook jouw prestaties richting de 0 reduceren.

Heb al meerdere oud-Qua spelers gehoord die zich wel durfden uit te spreken tegen het beleid van Qua. Toch doodzonde dat blijkbaar de meerderheid van Qua toch voor dit laffe spel is en de spelers die hiertegen zijn niet de ballen hebben om hier wat aan te doen.

Ik zou me toch achter me oren krabben al voelen oud-spelers zich genoodzaakt om zich hier op het AF te distantieren van het stambeleid.

Ik denk dat je er stilletjes aan ook wel gewoon Revoc kan gaan bijtellen he... :)
Als QUA een halve wereld mag internen, rekruteren... dan mag modus zeker niet achterlopen
 
Reactiescore
69
Jullie hebben de gemakkelijke weg zeer mooi bewandeld idd, is het op dit moment terecht dat jullie 1ste staan, zeker. Zou het terecht zijn om als eerste de wereld af te sluiten zonder ook maar 1 fair fight ? neen. Daarom kijk ik uit naar die fight :)

Moest idd voorspel zijn, typfout, kon je wel uit de context afleiden denk ik dan maargoed.

Zou ik graag nog hebben maar je ligging kies je niet zelf natuurlijk. Maar wie weet, wereld is nog lang
 
Reactiescore
69
Dat ik nu de volle laag ga krijgen van jullie kan me eigenlijk nog maar weinig schelen, als jullie je gaan verlagen tot het onfaire spel dat QUA speelt moet je dat vooral doen!


Ik denk dat je er stilletjes aan ook wel gewoon Revoc kan gaan bijtellen he... :)
Als QUA een halve wereld mag internen, rekruteren... dan mag modus zeker niet achterlopen


Modus exposed? :) Of hoe hypocrisie blootgelegd wordt.
 
Reactiescore
389
Nee je liet iemand met een paar dorpen s nachts een aantal van je dorpen overnemen en vol def zetten zodat we doodliepen op laag moraal, laag spel maar wel slim bedacht

Ik liet mijn MB die actief speelt ( en waar jullie overigens ook gewoon flink clears op stuurde, wat enkel zou mogen als hetmijn mb is, dus zeg niet zomaar iemand) dorpen van mij overnemen zodat jullie clears easy te blocken waren.
MB is toch een moraal breker?
Je gebruikt een MB toch ook om tegen een kleinere tegenstander een beter moraal te hebben?
Hoe ongelooflijk kortzichtig moet je dan zijn om te zeggen dat je een moraal BREKER niet mag gebruiken om het MORAAL van je tegenstander te BREKEN.
Hoop dat het met hoofdletters wat duidelijker voor je wordt.

Jullie hebben een speler die volledig geinternd is omdat hij werd aangevallen onder vv gezet, 200K stack per dorp in gestopt en vol edels gezet om nog maar iets te proberen. Ik zeg toch ook niet dat dat laag spel is? Is iig een stuk lager dan wat wij deden, als je het dan toch al zo wilt noemen.

Echt absurd het niveau hier, laatst werd er ook al geroepen dat het noob is om geen pp te boosten in je muur en nu dat je een moraalbreker niet als moraalbreker mag gebruiken
 
Reactiescore
180
Zoals verwacht, nog een reden dat beklag tegen Qua onzin is. Omdat jullie precies hetzelfde doen.

@warre wij hebben, zoals je ziet, echt niet meer op ons kerfstok dan jullie. Revoc intern was uiteraard te verwachten, maar door dit te realiseren ontkracht je je eigen argumenten.

En jammer dat die acties van Modus als "onwaar" en "geruchten" worden bestempeld, terwijl het tegenover ons als toch echt waar ervaren is. Zal er dan ook nooit achterkomen of deze dingen echt gebeurd zijn of dat er een mooi verhaaltje op wordt gehangen omdat we het toch niet kunnen bewijzen dat het wel is gebeurd. Als je het mij vraagt blijft het verhaaltje Modus-SBL en MB toch een vies praktijkje, die geruchten erover vallen niet zomaar uit de lucht.
 

DeletedUser77113

Guest
Modus exposed? :) Of hoe hypocrisie blootgelegd wordt.

Komkom nu he!
Je moet nu niet met modder gaan gooien! Jullie zijn al geruime tijd bezig met het opzetten van acties om de wereld uit balans te brengen.
Dat Modus stappen gaat ondernemen is niet geheel onverwacht, en naar mijn gevoel ook wel gewoon terecht. Dat kan je zelf niet ontkennen he :rolleyes:
 

DeletedUser77113

Guest
Zoals verwacht, nog een reden dat beklag tegen Qua onzin is. Omdat jullie precies hetzelfde doen.

@warre wij hebben, zoals je ziet, echt niet meer op ons kerfstok dan jullie. Revoc intern was uiteraard te verwachten, maar door dit te realiseren ontkracht je je eigen argumenten.

En jammer dat die acties van Modus als "onwaar" en "geruchten" worden bestempeld, terwijl het tegenover ons als toch echt waar ervaren is. Zal er dan ook nooit achterkomen of deze dingen echt gebeurd zijn of dat er een mooi verhaaltje op wordt gehangen omdat we het toch niet kunnen bewijzen dat het wel is gebeurd. Als je het mij vraagt blijft het verhaaltje Modus-SBL en MB toch een vies praktijkje, die geruchten erover vallen niet zomaar uit de lucht.


Modus/Revoc is slechts een reactie op de acties van Qua... dat het van gelijke proporties is valt half te betwisten. Maar dat dit niet had gebeurd als Qua het spelletje gewoon echt had gespeeld i.p.v. goedkope winst te willen pakken is wel een vaststaand feit hoor
 
Reactiescore
69
Komkom nu he!
Je moet nu niet met modder gaan gooien! Jullie zijn al geruime tijd bezig met het opzetten van acties om de wereld uit balans te brengen.
Dat Modus stappen gaat ondernemen is niet geheel onverwacht, en naar mijn gevoel ook wel gewoon terecht. Dat kan je zelf niet ontkennen he :rolleyes:

Het is al de hele tijd een actie reactie gedoe he. Telkens doet de ene er een schepje bij. Gaat me erom dat Modus niet het zwarte schaap moet uithangen :)
 
Reactiescore
69
Modus/Revoc is slechts een reactie op de acties van Qua... dat het van gelijke proporties is valt half te betwisten. Maar dat dit niet had gebeurd als Qua het spelletje gewoon echt had gespeeld i.p.v. goedkope winst te willen pakken is wel een vaststaand feit hoor

Het is wel pas begonnen door het SBL/Tijmen-gentle gegeven. Dat was de aanleiding
 

DeletedUser77113

Guest
Het is al de hele tijd een actie reactie gedoe he. Telkens doet de ene er een schepje bij. Gaat me erom dat Modus niet het zwarte schaap moet uithangen :)

Laten we allemaal de interns afwerken tijdens een Nap periode, farmen ons te pletter tot we allemaal 200 edels beschikbaar hebben en laat et feest dan alsnog beginnen met een 60/40% in het voordeel van QUA
kijken wie deze wereld wint, volgens mij kunnen we dan alsnog spreken van een terechte winnaar :)
 
Reactiescore
69
Laten we allemaal de interns afwerken tijdens een Nap periode, farmen ons te pletter tot we allemaal 200 edels beschikbaar hebben en laat et feest dan alsnog beginnen met een 60/40% in het voordeel van QUA
kijken wie deze wereld wint, volgens mij kunnen we dan alsnog spreken van een terechte winnaar :)

200 zou mooi zijn XD maar deze ingesteldheid lijkt me wel goed. Als beide partijen nu eens mekaar niet telkens in de haren zouden vliegen en gewoon toegeven dat ze geen engeltjes zijn kunnen we er nog een leuke strijd van maken en zal het wel duidelijk worden wie de beste is
 

Deleted User - 24028

Guest
Hoe veel keer moet er nog gezegd worden dat het SBL-gentle gedoe helemaal niks verkeerd was, Qua heeft hier de foute conclusies uit getrokken en daar dan maar overdreven op gereageerd met meerdere (zeker 4) vuile acties. En dan reageert Modus met 1 actie...
het principe van actie-reactie is normaal iets kleins, dat dan net iets erger gemaakt wordt door de ander, en weer iets erger door de eerste partij en zo verder. iets kleins - iets mega - een rechtzetting is geen actie reactie spelletje dat uit de hand loopt.
 
Reactiescore
69
Hoe veel keer moet er nog gezegd worden dat het SBL-gentle gedoe helemaal niks verkeerd was, Qua heeft hier de foute conclusies uit getrokken en daar dan maar overdreven op gereageerd met meerdere (zeker 4) vuile acties. En dan reageert Modus met 1 actie...
het principe van actie-reactie is normaal iets kleins, dat dan net iets erger gemaakt wordt door de ander, en weer iets erger door de eerste partij en zo verder. iets kleins - iets mega - een rechtzetting is geen actie reactie spelletje dat uit de hand loopt.

Zoals ik zei, met telkens een schepje erbij dus
 
Reactiescore
1.278
Het is wel pas begonnen door het SBL/Tijmen-gentle gegeven. Dat was de aanleiding

De gentle/SBL gegeven was uiteindelijk maar weinig aan de hand ... je grote vriend Mark heeft het verhaal iets uit zijn verband getrokken en daarop dachten jullie bij het zien van 1 screen direct in te zien wat er was afgesproken en hoe alles zo lopen. Uiteindelijk is er zelfs niks gebeurd, ik denk dat het niet verboden is om ergens over de brainstormen op TW. Pas als er dan ook daadwerkelijk besloten wordt iets uit te voeren ja dan mag je er van mij part op reageren als je dat nodig acht.

Als reactie zijn jullie met ongeveer de volledige stam Nova gaan samenwerken? Sorry hoor maar bij mij voelt het toch echt dat jullie Gentle/SBL maar als slap excuus gebruiken om makkelijk te overhand te krijgen en je eigen accountgroei te spekken.
 

DeletedUser77113

Guest
Het is wel pas begonnen door het SBL/Tijmen-gentle gegeven. Dat was de aanleiding

het is begonnen bij ... maar heeft geleidt tot een huge internactie van QUA...
ik denk dat je zelf wel kan inzien dat dit niet geheel in proportie valt met wat er in eerste instantie was he...
bovendien is er na dat SBL/Gentle niet echt veel bijzonders gebeurd dat je modus kan verwijten me dunkt.
Dus ik vind het gewoon heel terecht dat modus nu gaat reageren op deze manier, en zelfs JIJ zou hen dat niet kwalijk mogen nemen. dan zakt mijn respect voor jou ook tot onder het zeeniveau
 
Bovenaan