Top & Flop stammen

Reactiescore
4
Hoe zit het met de 'kataregel' ?
Waarom zou je de troepen niet mogen gebruiken binnen het spel waar jij denkt dat ze tactisch het beste tot hun recht komen?
 

DeletedUser79564

Guest


Je inhoud overal slaat nergens op.
Wat is er mis met AH afbreken?
als je een aanval verstuurd en je wordt gecounterd waardoor je moet dodgen en daardoor je AH verliest.
Ok plezant is het niet maar dit is part of the game.

KATA'S Love me or hate me I swear it won't make me or break me
 
Reactiescore
461
Je inhoud overal slaat nergens op.
Wat is er mis met AH afbreken?
als je een aanval verstuurd en je wordt gecounterd waardoor je moet dodgen en daardoor je AH verliest.
Ok plezant is het niet maar dit is part of the game.

KATA'S Love me or hate me I swear it won't make me or break me
Danku voor deze inhoudelijke post. Heb weer wat bijgeleerd!
 

DeletedUser79456

Guest
Tijmen heeft eenmaal een fake gestuurd die gedoged werd en daarme de AH plette, waarna er 3 modus spelers werden weggeveegd. ik noem dit prima play. Zeker gezien er geen afspraken waren gemaakt en de stamleiding modus deze ook niet op normale wijze wilde maken.

Dus 1 actie vind ik veel te simpel iets flop te noemen. Wil niet roepen dat we topzijn. Maar van de 100 stammen die er nu zijn, zijn wij zeker niet de flopstam.

Ik zeg niet dat jullie flop zijn. Maar Trash Tier Player deed zijn clear op een stamgenoot met kata's op boer. Hij is inmiddels overgenomen en het rapportje bestaat niet meer maar ik noem dat geen top.
 
Reactiescore
461
Wacht.. Dus er zijn kata's vanuit fix verstuurd op zowel AH als op boer ?
 

DeletedUser79456

Guest
Twee weken terug in ieder geval wel. Weet niet of het nu nog aan de orde is
 

DeletedUser79564

Guest
Heb je daar nog de rapportjes van ?

Dit is jouw vraag na het lezen van dit bericht.

Ik zeg niet dat jullie flop zijn. Maar Trash Tier Player deed zijn clear op een stamgenoot met kata's op boer. Hij is inmiddels overgenomen en het rapportje bestaat niet meer maar ik noem dat geen top.

Waar je dus overduidelijk kan lezen dat de rapportjes NIET meer bestaan.

Ook post je dit over het zelfde bericht.

Wacht.. Dus er zijn kata's vanuit fix verstuurd op zowel AH als op boer ?

Zie dit bedoel ik dus.
waarschijnlijk heb je ergens persoonlijke problemen gehad met fix of ooit eens problemen gehad met 1 van de leden.
waardoor je nu hier komt onrust stoken.
Maar inhoudelijk dus niets voorstelt.
Mss kan je straks posten dat je naar de frituur wilde gaan maar dat ze gesloten zijn.
 
Reactiescore
461
Dit is jouw vraag na het lezen van dit bericht.

Ik zeg niet dat jullie flop zijn. Maar Trash Tier Player deed zijn clear op een stamgenoot met kata's op boer. Hij is inmiddels overgenomen en het rapportje bestaat niet meer maar ik noem dat geen top.

Waar je dus overduidelijk kan lezen dat de rapportjes NIET meer bestaan.

Ook post je dit over het zelfde bericht.

Wacht.. Dus er zijn kata's vanuit fix verstuurd op zowel AH als op boer ?

Zie dit bedoel ik dus.
waarschijnlijk heb je ergens persoonlijke problemen gehad met fix of ooit eens problemen gehad met 1 van de leden.
waardoor je nu hier komt onrust stoken.
Maar inhoudelijk dus niets voorstelt.
Mss kan je straks posten dat je naar de frituur wilde gaan maar dat ze gesloten zijn.
Haha lache snap er geen fuck van
 
Reactiescore
461
Je doet wel heel hard je best iets te haten. We doen ons best een goede partij te zijn voor de WEL topstammen welke zijn dat in jou ogen.
Ik haat niets. Vind het alleen apart dat hier kata's worden goedgekeurd, zelfs zonder kata afspraken :confused:
 
Bovenaan