Top & Flop stammen

Reactiescore
1.075
ik vind dat de massa helemaal totaal niet zo geslaagd is, oke er zijn dorpen gepakt, maar shakedown staat er veel beter voor dan gedacht, net als sbl.
ondanks dit al de 2e massa is waar een enorme overmacht qua troepen, en ligging fix. probeert te pakken.
we spreken hier over zo'n kleine 25 mio punten tegen een kleine 8 mil, waartegen een 25 tal dorpjes gepakt zijn in totaal vandaag op 6-7 targets?
dus ja, lekker dat jullie wat dorpjes pakken.
maar qua proportie kan je zelfs van een mislukte massa spreken als je alles bij elkaar optelt.
 

DeletedUser77704

Guest
Vind goed massa Modus, puik gepresteerd en Shake zo onder druk gezet dat fouten heeft gemaakt.

Qua vind ik wat minder, dagen faken en nu opeens blitz nadat denken dat leeg staan (door massa op Shake) en dan aantal dorpen terug veroveren wat ze hebben verloren afgelopen week bij een éénmansactie van SbL met dorpje extra met een-49 TS edel. Vind dat nog wel matig maar ga vanuit dat ze komende dagen goed maken.

Fix gewoon de klappen weer geïncasseerd (en zal nog wel paar krijgen) maar kijken alweer verder hoe ze de gaten in de muur kun Fixen :)
 

DeletedUser79906

Guest
ik vind dat de massa helemaal totaal niet zo geslaagd is, oke er zijn dorpen gepakt, maar shakedown staat er veel beter voor dan gedacht, net als sbl.
ondanks dit al de 2e massa is waar een enorme overmacht qua troepen, en ligging fix. probeert te pakken.
we spreken hier over zo'n kleine 25 mio punten tegen een kleine 8 mil, waartegen een 25 tal dorpjes gepakt zijn in totaal vandaag op 6-7 targets?
dus ja, lekker dat jullie wat dorpjes pakken.
maar qua proportie kan je zelfs van een mislukte massa spreken als je alles bij elkaar optelt.

ten eerste 25 mill is nogal overdreven.. Qua en Modus komen samen op 17 mil wil je de moraalbrekers er bij rekenen max eens op 20 mill.
Verder praat je nu net alsof Fix alles zelf heeft gedaan wat niet zo is aangezien Nova ook heeft meegeholpen aan ondersteunen als we dan Pony en Rainbow (grootste steiging ODD) wat al in jullie voordeel is der alleen bij oprekenen komt Fix uit op 10 mill. Dus ja zeker is het in ons voordeel qua punten, maar der waren ook zat spelers in Fix die niks gegroeid zijn in ODD, waar geen fakes op kwamen, of ooit een andere massa gehad hebben. dus op dat vlak had best wat verbetering kunnen zijn..

En dat het de 2de massa is hoeft niet zoveel te zeggen wat ik gewend ben van stammen is dat ze sws niet dan al neer gaan, tenzij het allemaal noobs zijn, Nu is mij verteld dat dit tegenwoordig anders is en stammen stukken sneller vallen dan vroeger. Maar dat is uiteindelijk alleen maar mooi toch iedereen speelt dit spel voor hun lol. Als een stam meteen breekt naar een massa en je vervolgens alles op kan rapen maakt dat het spel absoluut niet leuker.

als laatste Massa een flop?
ik pak hier alleen het kaartje van Fix/Modus aangezien ik niet precies weet wat Qua van plan is.
23hw361.jpg

Blauw = Modus / Rood = Fix. Zwart = Shakedown (target massa van Modus)
Als je het zo bekijkt zou het toch wel duidelijk moeten zijn wat ons plan voor vandaag was. En dan vind ik het prima resultaten voor een 1ste wave.

6e3e42bdd71c58e751a9611501297656.png

Cluster shakedown voor de massa
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
mwha ik moet eerlijk zeggen dat de osvd beetje een vertekent beeld geeft, zelf heb ik vandaag zoveeel groene berichtjes gezien en ja dan stijgt je odvd nu eenmaal niet, Nova ligt nu eenmaal ook het dichtste bij shake, terwijl de buren van shake zelf ook allemaal incs kregen, oa tijmen en sbl hebben zoiezo een echte wave gekregen en daar vielen de resultaten vooralsnog erg tegen voor hun.
dat er veel anders kon is waar, maar alsof Fix nu klaar is zoals sommigen doen blijken is nonsens,de inham die middenin Modus lag, was zoiezo al een lastig te behouden gebied uiteindelijk.
 
Reactiescore
1.075
Wel grappig dat fix. Spelers gekataed worden, en ermee uitgelachen worden.
Met "oprechte excuses" , ja de excuses lijken gemeend idd.
Zet ik volgende keer katas op leemgroeve dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68589

Guest
ik vind dat de massa helemaal totaal niet zo geslaagd is, oke er zijn dorpen gepakt, maar shakedown staat er veel beter voor dan gedacht, net als sbl.
ondanks dit al de 2e massa is waar een enorme overmacht qua troepen, en ligging fix. probeert te pakken.
we spreken hier over zo'n kleine 25 mio punten tegen een kleine 8 mil, waartegen een 25 tal dorpjes gepakt zijn in totaal vandaag op 6-7 targets?
dus ja, lekker dat jullie wat dorpjes pakken.
maar qua proportie kan je zelfs van een mislukte massa spreken als je alles bij elkaar optelt.

een linkje voor jou :
 

DeletedUser79879

Guest
5cbm2d0n6d.png


Wel grappig dat fix. Spelers gekataed worden, en ermee uitgelachen worden.
Met "oprechte excuses" , ja de excuses lijken gemeend idd.
Zet ik volgende keer katas op leemgroeve dan?

Nog grappiger vind ik dat dit allang opgelost is en we er toch achteraf nu een post van niemand minder dan de welbekende moddergooiende blater Alex Lannon.. what a shocker.
 
Reactiescore
1.075
Nog grappiger vind ik dat dit allang opgelost is en we er toch achteraf nu een post van niemand minder dan de welbekende moddergooiende blater Alex Lannon.. what a shocker.

Omdat dit soort reacties perfect aangeeft wat voor stam Qua is. En de katas duidelijk expres waren.
 
Reactiescore
1.278
Omdat dit soort reacties perfect aangeeft wat voor stam Qua is. En de katas duidelijk expres waren.

Dit is nog wel een forse beschuldiging. Ik zie iemand die zijn excuses aanbied en daarbij een mis plaatst grapje maakt. Dat LuckyLuq misschien geen gevoel voor humor heeft(of althans een andere vorm dan ik) kan ik nog wel uit zijn mededeling opmaken, maar dat hij kwaadwillend was absoluut niet.

Laten we proberen van een mug geen olifant te maken, zulke situaties zijn het beste op te lossen intern. Mocht het vaker voorkomen zodat er geen twijfel meer bestaat of LuckyLuQ expres aan het kata'en is dan mag je hem van mij part hier aan de schandpaal nagelen.
 
Reactiescore
1.278
mwha ik moet eerlijk zeggen dat de osvd beetje een vertekent beeld geeft, zelf heb ik vandaag zoveeel groene berichtjes gezien en ja dan stijgt je odvd nu eenmaal niet, Nova ligt nu eenmaal ook het dichtste bij shake, terwijl de buren van shake zelf ook allemaal incs kregen, oa tijmen en sbl hebben zoiezo een echte wave gekregen en daar vielen de resultaten vooralsnog erg tegen voor hun.
dat er veel anders kon is waar, maar alsof Fix nu klaar is zoals sommigen doen blijken is nonsens,de inham die middenin Modus lag, was zoiezo al een lastig te behouden gebied uiteindelijk.

Dat het een lastig te behouden gebied is ziet denk iedereen wel, maar dat het een extreem stategisch stuk is ook. Zo'n gedeelte is misschien lastig te deffen, maar biedt offensief een hoop mogelijkheden. Ik durf dan ook wel te beweren dat het dorpen verlies een flinke klap is voor Fix en misschien zelfs indirect Nova, omdat het een logisch punt is om gezamenlijk druk op te leggen.

Dat Fix nu klaar is is natuurlijk nonsense, gelukkig niet zelfs, dat modus deze slag gewonnen heeft lijkt mij wel duidelijk ... maar gelukkig en hopelijk gaan er nog veel slagen komen waar Fix zich alsnog kan gaan bewijzen.
 
Reactiescore
853
Zijn wat leuke winsten gepakt zo te zien, vind alleen wel dat het ietwat overdreven wordt. Ik kreeg op skype te horen dat 50% van Fix al verdwenen was en zie dat het +-15 dorpen (zoiets denk ik?) zijn..
 
Reactiescore
853
Niet om modder te gooien, maar ben toch altijd wel nieuwsgierig hoe je per ongeluk om iemand verkeerd kan kata's kan sturen.. Je moet dan toch echt dat knopje aanklikken en hem op het desbetreffende gebouw zetten. Want normaal staat die bij mij automatisch op vz of muur..
Sommige mensen shapen BBs, maar normaal zou zelfs dat de instelling niet mogen veranderen toch? :p
 
Reactiescore
389
Als je een hoop aanvallen achter elkaar op hetzelfde gebouw wilt doen bij die bb's kan je wel even het vinkje aan doen toch?
 

DeletedUser79879

Guest
Mijn zelf uitgebouwde dorp uit de grote belegering constant overnemen = noob
Aanvallen sturen van meer dan 2 dagen = noob
Andere mensen noob noemen = noob

En dit geeft jou het recht om te kata'en? als er op je profiel staat in samenwerking met Shakedown betekent dat, dat dit aan Fix. gelinkd kan worden?

Mijn zelf uitgebouwde dorp uit de grote belegering constant overnemen = De bedoeling van dit spel.
Aanvallen sturen van meer dan 2 dagen = Niet meer dan normaal in de fase van dit spel.
 
Reactiescore
1.075
En dit geeft jou het recht om te kata'en? als er op je profiel staat in samenwerking met Shakedown betekent dat, dat dit aan Fix. gelinkd kan worden?

Mijn zelf uitgebouwde dorp uit de grote belegering constant overnemen = De bedoeling van dit spel.
Aanvallen sturen van meer dan 2 dagen = Niet meer dan normaal in de fase van dit spel.

wat is dit nu voor redenering, betekent dit dan ook dat Modus gelinkt word aan de katas op tijmen vanuit qua?, want ja, samenwerking he.
 

DeletedUser79994

Guest
En dit geeft jou het recht om te kata'en? als er op je profiel staat in samenwerking met Shakedown betekent dat, dat dit aan Fix. gelinkd kan worden?

Mijn zelf uitgebouwde dorp uit de grote belegering constant overnemen = De bedoeling van dit spel.
Aanvallen sturen van meer dan 2 dagen = Niet meer dan normaal in de fase van dit spel.

Met Fix heb ik niets te maken, ik wissel enkel informatie uit met Shake over de buurt.

Ik meen me trouwens niet te herinneren dat er 5 jaar geleden al zo gewhined werd over katagebruik, heb ik ergens een vergadering spelregels gemist of zo? Hierop baseer ik me nog altijd als ik het spel speel. https://help.tribalwars.nl/wiki/Katapult

Daarnaast lees ik niet anders dan posts over backstabbing door Qua dus ik ben niet van plan om Rapunzel verder met rust te laten zolang ik mijn dorp niet terug krijg. Je kan nu toch heus niet verwachten dat iedereen zich aan die belachelijke regeltjes houdt.
 

DeletedUser79879

Guest
Calm down keyboard warriors.

Was enkel een vraag om verwarring te voorkomen.. *sigh*
 
Bovenaan