Top & Flop stammen

DeletedUser80219

Guest
Om te beginnen, ik wou met mijn eerste post vandaag enkel de mening van iedereen horen.
Niet (voor de zoveelste keer) een hele oorlog wie zijn fout het is.

Wanneer een defnoob in andermans cluster ons zou aanspreken ivm. informatie dat voor ons nuttig kan zijn, zouden we meteen dit melden aan de grotere speler waarin deze kleine speler ligt.
Nu blijkt dat Fix hier anders over denkt, en weten we meteen hun standpunt.
Hierbij hoop ik dus ook dat ze de andere PB spelers niet persoonlijk gaan aanspreken of met hun informatie iets gaan doen.

Dat bij Qua het niet over een vijandig dorp ging, en in ons geval er mb's van Modus zijn geedeld?

Op het moment dat de edels verstuurd werden waren het geen MB dorpen.
Of ze nu intel hadden of niet, ze konden evengoed dorpjes die meer ten noorden lagen edelen.
Toch sturen ze edels op een hele grote looptijd richting Modus cluster.

Maar kom, het blijkt dat heel Fix zich achter deze 'Jump'/legale cf zet, en niet meer redelijk mee te praten valt.
Als je namelijk altijd oude koeien uit de gracht moet halen, die al lang besproken zijn, kan je moeilijk iets zinnigs afspreken.

Vanuit TP zijn kant zijn de discussies afgelopen. Jammer dat het zo moet lopen.
En ivm Snake (Zweagels MB) zijn clears, dit is een heel trieste zaak.
Zonder samenspraak gooit hij de helft van zijn clears met een veel te grote looptijd zomaar op het dorpje, is natuurlijk reeds op aangesproken.

Sfen |#TheProphecy.
 
Reactiescore
967
Dat bij Qua het niet over een vijandig dorp ging, en in ons geval er mb's van Modus zijn geedeld?

Het zou je echter sieren om de realiteit onder ogen te zien en jullie zelf niet te verschuilen achter een dubieuze kwestie waarvan de redenering kant noch wal slaat.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Het zou je echter sieren om de realiteit voor ogen te zien en jullie zelf niet te verschuilen achter een dubieuze kwestie waarvan de redenering kant noch wal slaat.

Tja zelf zou ik nooit zon dorp edelen, maar eerlijk word er in dit geval van een mug een olifant gemaakt.
Zo zijn er bij Fix de laatste maanden ook al tal van mb dorpen geedeld door vijanden, hierover heb ik fix. Nooit horen klagen.
Dat er een recap komt op een dorp is altijd mogelijk toch? Zeker als deze vlakbij of zelfs net tegen het front liggen. Is het dan de fout van de MB'er of van fix? Oorzaak <-> gevolg
 

Deleted User - 24028

Guest
TW-Stats ziet niet wanneer een TS blijft hangen wat ik heb begrepen van die speler Sweexs. Ook zagen wij al meerdere dorpen van de stam PB in dat gebied gepakt worden en hebben wij zonder intel op een 4 tal dorpen edels gestuurd in andere gevallen. Check de TW-Stats wat daar is gebeurt, jullie pakken dorp en wij nemen daarna over zonder enige intel. Dit was ook al eerder op sweexs zonder enige intel. Dus deze conclusie is totaal niet waterdicht.
Niks van deze zaken doen er eigenlijk toe he. Wat je beweert is dat het allemaal toeval is en dat jullie dit ook zo gedaan hadden als jullie geen PM hadden gekregen van die kleien spelers, dus dat jullie edels hebben gegooid en die toevallig 26 minuten en een paar uur later aankwamen op die dorpen dan edels van modus mb's. Dat gelooft toch geen kat dat dat allemaal toeval is...

En stel dat we het wel zouden geloven, dan nog was je van plan dorpen te edelen als mega diepe cf van 1 of ander noobje.. dat is alsnog not done. Conclusie is hoe dan ook gewoon waterdicht als je aanneemt dat dorpen van kleine spelertjes edelen in vijandig gebied illegaal cf'en is.

Dus niks vuil spelen, jullie vinden ook niet vuil door een speler die we aan clearen zijn aan het front opeens te stacken voor ons door Proph. En dat is dit net zo niet, hebben gereageerd aan de hand van gebeurtenissen die we zagen aan het front. Daarna krijgen we opeens die pm en werd ons vermoeden enkel bevestigd.
Je zegt zelf het grote verschil al... "aan ons front".. niet "in ons cluster". Er is niks mis met contact hebben met stammen / spelers tussen 2 stammen in en die een handje helpen zodat je meer tijd hebt om je eigen front te versterken alvorens je tegen elkaar ligt. Maar contact zoeken / hebben / informatie accepteren van spelers die midden in vijandig hun cluster liggen en die uitbuiten voor eigen gewin in de vorm van cf's is iets helemaal anders.

Ik heb tot W22 gespeeld, toen was het normaal. Op de werelden 47, 49, 51, 53, 57, 60, 61 was dit ook gewoon aan de orde. Sterker nog ik heb genoeg CF-afspraken gemaakt op diverse werelden en 9/10x waren de volgende CF's toegestaan:

- Via de vijandelijke speler zelf
- Via mb van de vijandelijke stam
- Via grote dorpen (6/7k+ die niet geedeld waren, op ene wereld was gold dit voor bb + spelers, andere enkel spelers geen bb)

Dus het word sociaal zeker normaal geacht. Dat is ook de reden dat we niks tegen jullie hebben gezegd want we vinden het onze eigen schuld, want wij hebben niet onze clusters op orde gehad evenmin als jullie dit niet hebben in dit gebied. Ook hebben wij op de meeste van dit soort vallen snel geanticipeerd dat het niet erger werd dan het al was.
Elke wereld zonder torens mag je uit die lijst van je al schrappen, dat is niet te vergelijken. Op andere werelden als je zo een dorp neemt kan je er uit blitzen en thats it. Op toren werelden zet je er een toren in en kan je daardoor je front easy deffen. Als je dat voordeel eerlijk verdiend hebt door bij een massa een cf te edelen van de rechtstreekse tegenstander prima, maar de manier die jullie gebruiken heb je helemaal niks voor moeten doen.

De 2 eerste puntjes spreken voor zich, maar moet er wel bij zeggen dat ze edelen van een Mb terwijl je vooraf intell hebt even goed niet toegestaan zou zijn in die gevallen.
Het 3de puntje is iets wat vroeger wel eens voor kwam, maar meestal pas later in het spel wanneer het normaal geacht wordt dat heel je cluster dicht is, dat is nu nog niet volledig het geval. Alsook nogmaals op torenwerelden ligt dit anders en wordt er over het algemeen gekozen voor geen enkel niet vijandelijk dorp, eender hoe veel punten het heeft.

Normen en waarden zijn natuurlijk geen exacte wetenschap, daarom pleit ik ook altijd voor afspraken (die Fix onderandere lijkt tegen te houden...), maar als je een stemming in de top stammen op alle toren werelden zou doen ben ik vrij zeker dat het resultaat zou aangeven dat het not done is om dorpen van kleine spelertjes midden in de vijand te edelen ;)

Dus wij spelen wel met normen en waarden, dat blijkt wel aan hoe we al eerder situaties hebben opgepakt zoals de CF via bb van Trippey die we niet door de beugel vonden kunnen. Maar dit zijn CF regels waar wij zelf achter staan en fair vinden. Want anders kan je wel heel makkelijk een nieuw gebied claimen en alles maar een CF vinden terwijl het front is. Dan waren bepaalde dorpen van Zweagels/Proph toen bij mij ook CF of die bij Vetus maar daar heb je ons nooit over gehoord. Meten dus duidelijk met 1 maat.
Die CF met het BB dorp wat werkelijk het ergste was wat je kon doen (duidelijke cf + mini bb dorp) is ook de enige keer dat jullie hebben toegegeven dat je fout was. En zelfs toen was het niet onmiddelijk maar pas nadat het op het AF kwam te staan en jullie door alle andere grote stammen op deze wereld onder druk werden gezet dat wat jullie gedaan hadden niet kon. Dat wilt niet zeggen dat je voor jezelf met normen en waarden speelt, dat wilt zeggen dat jullie je toekomst niet weg wouden gooien door op dat moment moeilijk te doen over 1 dorpje. Echter heeft een week na dat geval ofzo mouse nog eens 2 duidelijke cf's gepakt van een speler dit keer maar onder de 6/7k punten, volgens jou eigen regels dus een duidelijk CF maar alsnog vonden zij dat wel gewoon kunnen.

Ik heb trouwens ook even op gezocht wat je bedoelde met MB's van Emerica die dorpen in gebied van shakedown hebben geedelt. Ik had er geen idee van dat ze geedelt waren nadat shakedown daar al lag... Even goed vind ik het niet kunnen dat ze die geedelt hebben en als dit gemeld was geweest had ik er zeker voor gepleit dat jullie die terug moesten krijgen. Ondertussen heeft shakedown te al geedelt volgens mij...

Dat bij Qua het niet over een vijandig dorp ging, en in ons geval er mb's van Modus zijn geedeld?
Als zelfs een persoon die met deze situatie rechtstreeks verbonden is en er momenteel voordeel uit haalt je uitspraken hier idioot vind dan is het dringend tijd om je mond te houden...[/QUOTE]
 

DeletedUser20001

Guest
Wife heeft een dorp overgenomen van een mb speler van Modus.

Dat mag, case closed.
 

DeletedUser20001

Guest
En Vetus dan? Of voel je je daar niet verantwoordelijk voor?

Hoezo die nam hem ook van een mode speler over. Zelfde verhaal. Is een speler van de mb stam van modus. Dus dat mag. Jullie mogen ook Not! Aanvallen en edelen. Als wij niet willen dat jullie die pakken moeten we zorgen dat ze niet aan het front liggen.

Case closed.
 
Reactiescore
967
Hoezo die nam hem ook van een mode speler over. Zelfde verhaal. Is een speler van de mb stam van modus. Dus dat mag. Jullie mogen ook Not! Aanvallen en edelen. Als wij niet willen dat jullie die pakken moeten we zorgen dat ze niet aan het front liggen.

Case closed.

Mijn god, zet je oogkleppen af en lees de context over desbetreffend dorp en vorm daarna opnieuw je mening. Als je daarna alsnog denkt dat jullie in je recht staan kan ik je niet meer serieus nemen.

Hoe is dat dorp überhaupt ''aan het front''?
 

DeletedUser77704

Guest
sptaomg8osn.jpg


Vind dit gewoon front, liggen binnen 10 velden van frontlijn. Als mensen zeggen dat met uitkijktoren dit soort dorpen niet gepakt mogen worden kan ik troost bieden dat hier geen uitkijktoren in komt.

Als Modus afspraken wilt maken over dit soort gevallen staan er open voor, maar zoals eerder vermeld mag dit dorp gepakt worden volgens onze interne regels omtrent CF. Zo vinden wij ook dit keer het een rechtmatige clusterfuck die gemaakt mag worden.
 

Deleted User - 24028

Guest
sptaomg8osn.jpg


Vind dit gewoon front, liggen binnen 10 velden van frontlijn. Als mensen zeggen dat met uitkijktoren dit soort dorpen niet gepakt mogen worden kan ik troost bieden dat hier geen uitkijktoren in komt.

Als Modus afspraken wilt maken over dit soort gevallen staan er open voor, maar zoals eerder vermeld mag dit dorp gepakt worden volgens onze interne regels omtrent CF. Zo vinden wij ook dit keer het een rechtmatige clusterfuck die gemaakt mag worden.

Damnnn dit kan je niet menen... zo een kaartje op het AF durven plaatsen en er bij schrijven dat die 2 dorpen "gewoon" aan jullie front liggen. Je zou je moeten schamen... Binnen de 10 velden van zelfs het BOVENSTE dorp liggen er max 3 dorpen van Fix en 20 dorpen van Modus. Duidelijker kan het niet he...Straks ga je nog beweren dat het geen cf's zijn (rofl)

Modus wilt al afspraken maken sinds dat voorval met die BB CF van Trippey mouse... Je kan hier wel beweren dat jullie er voor open staan maar ik hoor van onze leiding alleen maar dat Fix en Nova hun negeren en niet akkoord willen gaan...

Het probleem met jullie interne regels omtrent CF's is dat ze bij iedereen anders zijn en regelmatig veranderen wanneer het jullie uit komt. Hier van heb ik reeds eerder een voorbeeld gegeven.
 
Reactiescore
1.075
Mijn god, zet je oogkleppen af en lees de context over desbetreffend dorp en vorm daarna opnieuw je mening. Als je daarna alsnog denkt dat jullie in je recht staan kan ik je niet meer serieus nemen.

Hoe is dat dorp überhaupt ''aan het front''?

wat begrijp je niet aan dat het een dorp van Modus was, de context ervan maakt weinig uit zolang je het niet edels van noobjes in iemand anders zijn cluster, het blijven vijandelijke dorpen.
er zijn geen regels over hoelang iemand een dorp in zijn bezit moet hebben om het te mogen overnemen..
 

Deleted User - 24028

Guest
wat begrijp je niet aan dat het een dorp van Modus was, de context ervan maakt weinig uit zolang je het niet edels van noobjes in iemand anders zijn cluster, het blijven vijandelijke dorpen.
er zijn geen regels over hoelang iemand een dorp in zijn bezit moet hebben om het te mogen overnemen..
Hadden we al niet uit de doeken gedaan dat zelfs een stamgenoot van je je opmerkingen onzin vind en je beter je mond houd ?
 

DeletedUser77704

Guest
Damnnn dit kan je niet menen... zo een kaartje op het AF durven plaatsen en er bij schrijven dat die 2 dorpen "gewoon" aan jullie front liggen. Je zou je moeten schamen... Binnen de 10 velden van zelfs het BOVENSTE dorp liggen er max 3 dorpen van Fix en 20 dorpen van Modus. Duidelijker kan het niet he...Straks ga je nog beweren dat het geen cf's zijn (rofl)

Modus wilt al afspraken maken sinds dat voorval met die BB CF van Trippey mouse... Je kan hier wel beweren dat jullie er voor open staan maar ik hoor van onze leiding alleen maar dat Fix en Nova hun negeren en niet akkoord willen gaan...

Het probleem met jullie interne regels omtrent CF's is dat ze bij iedereen anders zijn en regelmatig veranderen wanneer het jullie uit komt. Hier van heb ik reeds eerder een voorbeeld gegeven.

Ik heb nog nooit 1 pm gezien over afspraken dus laat me eens deze pogingen zien. Heb nog werkelijk nooit iets in de leiding gehoord over een voorstel tot praten van Modus over afspraken.

En ja ik vind dit gewoon front gebied als je kijkt welke dorpen laatste dagen door beide zijdes zijn geedeld. Zonder blikken of blozen. Dus kom maar met bewijs van voorstellen want ik weet van niks.

PS: Dat ik me stamgenoot een idioot vind betekend niet dat jij hem ook zo mag bestempelen ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb nog nooit 1 pm gezien over afspraken dus laat me eens deze pogingen zien. Heb nog werkelijk nooit iets in de leiding gehoord over een voorstel tot praten van Modus over afspraken.

En ja ik vind dit gewoon front gebied als je kijkt welke dorpen laatste dagen door beide zijdes zijn geedeld. Zonder blikken of blozen. Dus kom maar met bewijs van voorstellen want ik weet van niks.
Ik zal het navragen, mij is er verteld dat er (lang geleden) al pogingen zijn gedaan maar dat ze bij Fix al hebben opgegeven omdat jullie er geen gehoor aan gaven. En als ik naar sommige posts van jullie hier kijk kan ik me best inbeelden wat voor reacties er ingame komen...

Dit is geen front gebied, dat kan iedereen wel in zien buiten jij blijkbaar. Als je je kaart nog eens wat uit vergroot dan zie je dat overal buiten daar waar jij ligt Modus ook nog eens een pak noordelijker ligt wat maakt dat jou front al een uitsteeksel is. Om dan ook daar nog een 10 velden + zuidelijker ook te claimen als jou front... komaan man xD

PS: Dat ik me stamgenoot een idioot vind betekend niet dat jij hem ook zo mag bestempelen ;)
Mensen die zich idioot gedragen mogen ook zo benoemd worden.
 
Reactiescore
1.075
Hadden we al niet uit de doeken gedaan dat zelfs een stamgenoot van je je opmerkingen onzin vind en je beter je mond houd ?

ik denk dat je beter even met feiten komt ipv met loze woorden.
Dat jullie boos zijn dat er (legale) cf's zijn gemaakt kan best kloppen, dat ze legaal zijn en ze van Modus zijn gepakt klopt ook gewoon.
dat er geen afspraken zijn omtrent hoelang de dorpjes al in het bezit van modus zijn vooraleer we ze mogen recappen (en hoe belachelijk zulke afspraken zelfs zouden zijn lel) klopt ook.
dus ofwel kruip je weer in je hol, ofwel kom je met feiten en effectief een goede reden waarom deze dorpen er niet zouden mogen zijn.
het enige wat ik nu kan zien is:

6994c343ca940a0aa15900ce3ad80b79.png


LEGAAL GENOMEN DORPEN. CASE. CLOSED
ga nu maar weer wenen Warre en kata oorlogjes plannen.
 
Reactiescore
967
sptaomg8osn.jpg


Vind dit gewoon front, liggen binnen 10 velden van frontlijn. Als mensen zeggen dat met uitkijktoren dit soort dorpen niet gepakt mogen worden kan ik troost bieden dat hier geen uitkijktoren in komt.

Als Modus afspraken wilt maken over dit soort gevallen staan er open voor, maar zoals eerder vermeld mag dit dorp gepakt worden volgens onze interne regels omtrent CF. Zo vinden wij ook dit keer het een rechtmatige clusterfuck die gemaakt mag worden.

Wat heb jij gesmoked en waar kan ik het krijgen?
 

DeletedUser77704

Guest
Ik zal het navragen, mij is er verteld dat er (lang geleden) al pogingen zijn gedaan maar dat ze bij Fix al hebben opgegeven omdat jullie er geen gehoor aan gaven. En als ik naar sommige posts van jullie hier kijk kan ik me best inbeelden wat voor reacties er ingame komen...

Dit is geen front gebied, dat kan iedereen wel in zien buiten jij blijkbaar. Als je je kaart nog eens wat uit vergroot dan zie je dat overal buiten daar waar jij ligt Modus ook nog eens een pak noordelijker ligt wat maakt dat jou front al een uitsteeksel is. Om dan ook daar nog een 10 velden + zuidelijker ook te claimen als jou front... komaan man xD


Mensen die zich idioot gedragen mogen ook zo benoemd worden.

Ben al tijdje leider, of adviseur van de leiding das had hier dan wel een keer iets van vernomen.

Jij moet toch wel met je ervaring weten dat een front niet persé recht hoeft te lopen, dus die onzin slaat nergens op. Hele stam staat er achter volgens ons eigen regels omtrent CF. Wij zijn daar namelijk al dagen front in het maken en meer richting het westen en rukken snel op en daarom vinden we dit gewoon bij front worden omdat die hele gebied tot 2/3 weken geleden nog door geen van beide stammen werd gedomineerd.


Wat heb jij gesmoked en waar kan ik het krijgen?

PM me en dan Fix ik het voor je :)
 
Bovenaan